The Lost World - Who writes the story? |
|
| Well.. Ikke for fedt. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well.. Ikke for fedt. Tors 08 Apr 2010, 06:53 | |
| Andy tog sin hånd og lag den på hendes og bed sig i læben og træk lidt på skulderne "jov måske" hviskede han og viste ikke hvad han skulle sige til det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well.. Ikke for fedt. Tors 08 Apr 2010, 06:57 | |
| Hun grinte lidt og kyssede hans håndryg inden hun smilte kærligt til ham. Hun sukkede smilende, hun var så lykkelig når de var sammen. For hun vidste at de rikke ville ske hende noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well.. Ikke for fedt. Tors 08 Apr 2010, 07:00 | |
| Andy smilte og rødmede lidt når hun kyssede hans hånd, og smilte stort til hende "du er så mærkelig" drillede han og rakte kort tunge af hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well.. Ikke for fedt. Man 12 Apr 2010, 06:56 | |
| Hun grinte kærligt af ham. "Heller mærkelig end at være rød som en tomat!" Grinte hun og rakte tunge tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well.. Ikke for fedt. Man 12 Apr 2010, 07:38 | |
| Andy lag sine hænder på sine kinder og rystede på hovedet "jeg gør det ikke med vilje" sagde han og bed sig i læben, da han syntes at det var pinligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well.. Ikke for fedt. Man 12 Apr 2010, 07:41 | |
| Hun smilte venligt til han og kyssede hans hænder. "Det ved jeg godt. Det er det der gør det, så forbandet sødt." Smilte hun og grinte lidt mens hun betragtede hans kinder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well.. Ikke for fedt. Man 12 Apr 2010, 08:45 | |
| Andy rystede på hovedet og vende sit ansigt væk fra hende |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Well.. Ikke for fedt. | |
| |
| | | | Well.. Ikke for fedt. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|