Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Well.. Ikke for fedt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:30

Andy sad bare helt stille og så bare ned på hende "jeg er her for dig" hviskede han og nussede blidt på hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:35

Hun nikkede og sukkede. "Du er som familie." Mumlede hun stille til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:36

Andy kom til at smile lidt og trykkede hende tætter på sig "du er også min familie" sagde han og kyssede hende flere gange i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:48

Hun smilte og lagde sine arme om ham. "Du er min eneste familie." Smilte hun roligt og puttede sig ind til ham. *Min helt egen storebror.* Tænkte hun smilende til sig selv og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:49

Andy gav et lille grin fra sig "og du er min søde lillesøster" hviskede han og var glad for at kunne snakke med hende igen, og kunne føle nu hvor hårdt det havde været uden hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:53

hun begyndte at grine let. "Selvom jeg er et par århundrede ældre."Smilte hun stille til ham. Hun havde haft det forfærdeligt uden ham. han var hendes faste holdepunkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:04

Andy så ned på hende og hævede det ene øjebryn "hvor gammel er du måske ?" spurgte han drillende om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:07

Hun kiggede tvært på ham. " Det spørger man ikk en dame om!" Gryntede hun grinende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:08

Andy træk på skulderne "jeg spørger om det jeg vil" sagde han bestemt og lag sine arme tætter omkring hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:12

"Jeg er 89." Grinte hun af ham og a'ede hans kind inden hun lagde sig ind til ham igen. "Du er fandme uhøflig!" Rakte hun tunge af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:13

Andy træk på skulderne og grinte af hende "jamen så er jeg jo ældre end dig" sagde han bestemt og kyssede hende i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:16

"Hvor gammel er du måske?" Spurgte hun med et hævet øjenbryn. Hun nød at han kyssede hende på håret. Det var bare en Andy ting. Det var det hun tænkte på når hun tænkte på ham. De rare knus og hans kys på håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:20

Andy gav et lille grin fra sig "jeg er da 137år" sagde han i en lidt selvglad tone, han nød at havde hende i sine arme igen og havde savnet hende meget. han var ikke sikker på om hun havde lyst til at se ham igen, efter han fortalte hende at han ikke kunne lide varulve
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:22

Hun begyndte at grine. "Min storebror er en gammel mand. Det er næsten helt ulækkert." Sagde hun og grinte lidt af ham.
Hun puttede sig ind til hans varme brýst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:27

Andy træk på skulderne "jeg ser jo ikke ligefrem gammel ud" sagde han og nød at hun trykkede sig ind til ham, han kyssede hende flere gange i håret og begynde at nusse hendes hånd med den ene hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:31

Hun begyndte at grine. "Nej du har fat i noget." SMilede hun og gned sit hovedet mod ham. Som man gør når man plejer at finde sig til rette et sted.
Hun gravede op på hans skød, så hun sad bedre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:37

Andy smilte og lag sine arme bedre omkring hende og nød at havde hende tæt på sig igen "ja det ved jeg da godt" hviskede han og kunne godt lide at se ned på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:39

Hun grinte og så op på ham. "Hvordan har du dte egentlig?" Mumlede hun og a'ede hans ham.
Hun sad med ryggen mod hans bryst, men trykkede sig ind til det, da hun havde brug for at føle sig tryg. Og det gjorde hun med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:41

Andy så ned på hende og hans smil forsvandt hurtigt, han trak bare på hovedet og viste ikke hvad han skulle sige. da han ikke kunne få sig selv til at sige nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:46

*Bravo Cecilie Jermania Lewis.* Tænkte hun ironisk. "Er det så slemt?" hviskede hun og vendte sig om i skødet på ham og lagde benene om hoften på ham, så der var bedre plads. "Vil du tale om det?" Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:55

Andy lukkede sine øjne i da hun vende sig om og træk på skulderne "det er både godt og dårligt" sagde han og rystede på hovedet, da han følte at det var forsent at snakke om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 21:26

Hun sukkede og a'ede hans kind. "Stakkels lille dig." Hviskede hun kærligt og kyssede ham under øjet.
"Må jeg hører det gode?" Spurgte hun mens hun nussede ham i hovedebunden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 23:23

han tænkte lidt over det og tænkte lidt over det, han nikkede kort og viste hende den ene hånd hvor der sad en ring. han smilte lidt af det og kunne ikke selv sige at han havde blevet forlovet med Dean "også har jeg eller jeg er igang med at stoppe med at drikke hele tiden" sagde han og nød hendes nussen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 23:49

Hun stirrede på ringen. Så smilte hun kæmpestort.
"ER DET HVAD JEG TROR DET ER?!" Spurgte hun begejstret med et kæmpe smil, hendes øjne glødede og hun smilte helt vildt.
Hun rev hans hånd til sig og studerede ringen grundigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 23:53

Andy fik et chok og gav en lyd fra sig og grinte derefter "nu ved jeg jo ikke hvad du tror det er" sagde han drillende og nikkede bare, hans kinder blev helt røde i det og syntes det var sjovt det hun gjorde. han lod hende bare se på den og grinte "skal også havde fortalt Angel det på et tidspunkt, men han er det ikke lige så let med.. da jeg ikke vil gøre ham ked af det" sagde han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well.. Ikke for fedt.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: