Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Well.. Ikke for fedt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:12

Andy smilte lidt af hende og nikkede "ja da.. de er jo begge vildt søde" sagde han og tænkte lidt over det "du skal nok bare ikke møde dem sammen" tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:15

Hun grinte og strøg ham over kinden.
"Det er jeg klar over, du snakker jo om dem hele tiden." hun blinkede til ham og grinte inden hun kyssede ham på kinden.

//Er det OK jeg skriver til ANgel nu og spørger om emne? Sammen med ogs to?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:21

Andy grinte lidt af hende og træk på skulderne "jamen de betyder jo også meget for mig" grinte han og bed sig i læben og rødmede lidt af det

//det må du godt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:25

Hun begyndte at grine da hun så ham rødme. "Hvor er du altså sød min Adam." Grinte hun og rørte hans røde kind med sin pegefinger.


//Ok, Laver du :D?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:29

Andy rakte tunge hende hende og rystede på hovedet "jeg er ikke sød" sagde han bare

//hvor skal jeg lave det henne ??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:40

//DU bestemmer selv x'D!//

Hun grinte. "Jooo.. Det er du!" Smilte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:42

ANdy rystede bestemt på hovedet af hende

//ah... okay... tænkte tænkte//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:51

Hun grinte og nikkede så alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:03

Andy rakte bare tunge af hende og rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:07

Hun begyndte at grine og trak på skuldrende.
"Så siger vi det søde." Grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:08

Andy gav et grin fra og prikkede hende på næsen "ja det gør vi" sagde han og grinte lidt af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:31

Hun begyndte at grine og satte sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:36

Andy så bare på hende og grinte lidt, han fugtede sine læber og lukkede dem en enkel gang i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:47

Hun grinte op til ham og lagde sig så ind til ham.
En voldsom brise satte hele engen i bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:49

Andy lag sine arme omkring hende og grinte lidt af hende og kyssede hende i håret "lille Cisse" grinte han og slikkede hende drillende over kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:58

hun skar ansigt da han slikkede på hende.
Så slikkede hun selv på ham og begyndte at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:59

"ad" udbrød han og tørrede sine kinder af og grinte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:14

Hun grinte højt. "Så kan du lærer det!" Grinte hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:18

Andy så surt på hende og rakte tunge af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:21

hun begyndte at griine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:44

Andy prikkede ham på kinden og grinte stort f hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:51

"Griner du af mig?" Grinte hun.

//Går snart i seng..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:52

Andy nikkede hurtigt og bed sig i læben "ja jeg gør" sagde han og grinte stort

//når okay hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:54

Hun lavede et sjovt ansigt da hun rynkede panden.
"Skam dig!" Sagde hun og løftede pegefingeren inden hun grinte.

//Nu ikke overskrive så jeg ikke kan følge med i det andet okay? Så er du sød.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:57

Andy rystede på hovedet af hende "tving mig" sagde han" sagde han

//skal jeg nok//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well.. Ikke for fedt.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: