Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Well.. Ikke for fedt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 23:57

"ER DET EN FORLOVELSESRING!?" SKREG HUN BEGEJSTRET.
"Det er løøøøøgn!!!" Hun hoppede op og ned mens hun dansede rundt om ham. Hun satte sig ned på ham igen. "Er han stadig forelsket i dig?" Mumlede hun. "Jeg kunne trylle mig selv om til en eller anden dreng og charme ham!" Sagde hun med et let grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:03

Andy gav et stort grin fra sig og nikkede "jepp det er det.. og nej jeg lyver ikke for dig.. hvis jeg viste at du ville flippe sådan ud så havde jeg aldrig sagt det" sagde han og sagde det sidste for at drille hende lidt, hans smil forsvandt hurtigt igen og nikkede "ja det er han.. jeg holder så meget af den dreng, at jeg ikke vil se ham ked af det" sagde han og gav et suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:08

Hu lagde armene om ham, og trykkede ham ind til sig.
"Stakkels lille Adam.." Hviskede hun ham i øret, ligesom hun altid gjorde før i tid når han var ked a det. "Jeg er sikker på du finder ud af det." Hviskede hun og a'ede ham i nakken og på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:20

Andy smilte lidt og lag sine arme om hende og gav et suk fra sig "det er jeg bange for at jeg ikke finder ud af, uden han selv finder ud af det eller han bliver ked af det" sagde han og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:36

Hun flyttede hovedet og lagde sin pande mod hans mens hun fortsat snakkede. "Nu før du siger helt fra, og fortæller ham det med Dean, nu mindre knuser du hans hjerte Adam." Hviskede hun og kyssede ham på panden inden hun stille vuggede ham frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:43

Andy gav et suk fra sig "jeg kan ikke" hviskede han og vende sit blik ned mod jorden og lukkede sine øjne hårdt i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:50

Hun a'ede hans hår. "Du bliver nød til det." Hviskede hun i hans øre.
"For Angels skyld.." Hviskede hun. "Og Deans. Du kan ikke få dem begge. Du skal vælge." mumlede hun og a'ede søsterligt hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:53

Andy bed sig i læben og lag sine arme tætter omkring hende "jeg vil ikke miste nogen af dem" hviskede han og gav et suk fra sig "jeg kan ikke" hviskede han og ville ønske at han ikke var så følsom, han ville ønske at han var kold og ligeglad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:57

Hun blev en anelse irreteret på ham.
"Nu må du fandme tage dig Sammen Andy!" Sagde hun en anelse vredt.
"Du dumpede fandme Mike for Deans skyld! Og jeg ved fandme at det ikek går særlig godt på grund af Angel! Så nu tager du dig fandme sammen! Ellers mister du kræftedme dem begge!" Nærmest snerrede hun af ham.
Hun sad ikke i hans omfavnelse længere. Hun sad foran ham med et irreteret udtryk. "Også vil du jo ikke leve mere vel? Og dte kan jeg fandme ikke holde ud!" Sagde hun skingert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:12

Andy lyttede på hvad hun sagde mens han bed sig i læben og rystede på hovedet af hende, han slap sin læbe og så over på hende "du ved jo intet" mumlede han og rejste sig op og rystede på hovedet "nu har jeg ikke en svagt punkt for Mike" mumlede han og lag sine hænder ned i sine lommer og vende sig om og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:15

"Så du udnyttede Mike?" Nærmest skreg hun efter ham.
Hun havde virkelig kunne lide Mike. Også sagde han sådan.
"Hvornår begynder du engentlig at tage højde for hvordan jeg har det?" Råbte hun og rystede på hovedet.
Hun satte sig igen i samme stilling som da han havde fundet hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:24

Andy stivnede da han hørte hvad hun sagde, han vende sig surt om og så på hende "jeg elskede Mike af hele mit hjerte og jeg gør det stadig.. så du skal ikke sige sådan nået" sagde han lidt højt og rystede på hovedet af hende "du fatter intet af det" mumlede han og vende sig om og begynde at gå igen "nej.. du kan dele det med din bedsteven" sagde han og mente ikke det han sagde, da han virkelig elskede hende men hun havde ramt ham med nået han hadet at folk troet om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:28

Hendes stemme ændrede sig makant da hun brugte sin evne mod ham.
For første gang nogen sinde.
"Stå stille." Sagde hun med en stemme der lød forkert i hendes mund.
En stemme hun brugte med sin evne.
Hun gik langsomt op til ham og stirrede ham ind i øjnene. Godt klar over han ikke kunne flytte sig før hun bedte ham om det. "Og hvem er det så?" Hvæsede hun ham op i ansigtet. Hun lignede slet ikke Den rare søde Cisse som hun plejede. Hun lignede en blodtørstig vampyr på jagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:36

Andy fik et chok i det hele da han ikke kunne røre på sig, han blottede kort sine tænder for hende og ville bare helst væk fra hende "hvor fanden skulle jeg vide det fra... for det er jo åbenbart ikke mig" sagde han og bed sine tænder sammen, han lukkede sine øjne i og gad ikke se på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:41

Hun hvæsede højt af ham inden hun stak ham en ordenlig lussing.
"Hvad fanden ved du om det!?" Skreg hun. "Vi burde vende den om!" Råbte hun, ham lige op i ansigtet. "For dte er jo åbenbart mig der er noget galt med ikke? Det er da ikke dit liv der går af fucking helvedes til vel!?"
Råbte hun. "Og dte er ikke mig der prøver at hjælpe dig selvom du aldrig hører efter!?" Skreg hun. "For jeg kunne fandme være ligeglad om du ville fucking kneppe alle drenge i hele området! Det er sq ikke mig det går ud over vel!?" Skreg hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:52

Andy gav et støn af smerte fra sig, han åbnede stille sine øjne og kunne smage blod i sin mund "jeg ved fordi du fucking råber af mig" sagde han og træk vejret i nogle dybe træk, han lukkede sine øjne i og lyttede på hvad hun sagde til ham "du ved jo intet om mit liv.. du blev sur på mig fordi jeg hader varulve" sagde lidt højere og åbnede sine øjne igen og havde ikke lyst til at snakke med hende, han blottede kort sine tænder af hende "du kan jo ikke hjælpe mig.. når du ikke ved nået om det... du gader mig jo ikke mere bare fordi jeg er den jeg er" sagde han og mærkede at han blev mere og mere sur på hende "jeg troet at du var min bedsteveninde, men jeg tog vist fejl... for mine venner ville aldrig sige sådan nået.. stop med at holde mig tilbage og lad mig gå,, så jeg kan gøre som du siger at jeg kan kneppe med alle fyre, for det er jo åbenbart det eneste jeg gør" sagde han og råbte det sidste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:59

Hun skar tænder af vrede og slap ham så fri.
"Farvel." Hvæsede hun til ham. "For du er åbenbart ikke det jeg troede du var!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:03

Andy gav et lettet suk fra sig og tog sin ene hånd op af lommen og tog to fingere ind i munden, han tog dem ud igen og så lidt på blodet "nej jeg er ikke den du troet,, jeg er en lille lort til taber" mumlede han og begynde at gå igen og lod sin tommelfingere glide hen over sine fingere som der var blod på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:17

Hun gik hen til et træ og bankede hårdt sin hånd ind i det. Hele træet skælvede og dryssede mens hun tog skælvende vejrtrækninger.
Hun lod sig glide ned ad træets stamme. *Lort.* Tænkte hun bittert og lod sin hånd glide gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:24

Andy vende kort sit blik om mod hende og gik bare videre "farvel" hviskede han og kunne slet ikke lide det ord, han viste at han ville komme til at savne hende meget. han lag sine hænder ned i sine lommer igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:29

Hun lukkede øjnene, det ville være forsent at rende efter ham.
Og det ville være barnligt. Hun krummede sig sammen i fosterstilling på jorden. Hendes liv havde ikke et formål længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:48

Andy gav et suk fra sig, han stoppede op og bøjede sig ned og tog en spids sten op i sin ene hånd. han gik hen til en træ skrev
CISSE + ANDY
FRIENDS FOREVER
inde i bark'en, han smed stenen fra sig og smilte lidt over det inden han vende kort sit blik mod hende. han begynde stille at gå igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:54

Hun sank, nej. Hun ville ikke lade det stoppe sådan her.
Han hoppede op og pillede efter ham. Da hun nåede ham sprang hun op på ryggen af ham og lagde benene om ham bagfra. "UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD JEG VAR SÅDAN EN SÆK!" Mumlede hun panisk øret på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:57

Andy fik et stort chok og var nød til at lægge sin ene hånd på et træ, han lukkede sine øjne i og lyttede på hvad hun sagde. han rystede bestemt på hovedet "nej du er ikke" hviskede han og lag sine hænder på hendes lår "men jeg elsker virkelig Mike meget,, og du ved ikke hvor hårdt det var for mig at slå op med ham" hviskede han og vende stille sit blik mod hende "og jeg er ikke den fyr mere.. som går i seng med alle" sagde han og prøvede at holde sine tåre tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:01

"Jeg ved det godt." Mumlede hun. "Jeg var bare så.. vred." Hun lagde sine arme om halsen på ham i et krampagtigt greb. "Undskyld undskyld!" Hviskede hun igen og puttede sig ned i hans skulder. "Jeg er også bare en dum lillesøster." Brummede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well.. Ikke for fedt.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: