Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene i parken - næsten da :3

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:23

Dato : 24 April
Årstid : forår
Dag : Lørdag
Vejr : lige inden tusmørket, lunt, men en halvkølig blæst.
Sted : Van Martes Park
Tid : 21.00
Omgivelser : folk? sniksnakken. hvad det nu ellers er i parken?



Lucas gik rundt for sig selv i Van Martes Parken. Han vidste ikke helt hvorfor han var taget herhen. måske bare for at se noget andet en sin lejlighed? For måske at møde nogle andre? Han var ikke helt sikker, men han han havde det ikke just sjovt endnu, men han havde også kun været det i en halv times tid nu. Han håbede måske bare at nogen ville lægge mærke til ham for en gangs skyld. det var i hvert fald sjældent nogen ænsede hans tilstedeværelse, men for det meste var det helt fint for ham, for han ville tit helst være for sig selv, men nu, for en gangs skyld, havde han faktisk lyst til selvskab, og det havde han vist også brug for. Det havde været en bizzar april måned, men hans arm var god nok efter mødet med den dusørjæger der gav op, heldigvis, og Lucas var nu klar til både at møde nye mennesker og se noget andet end sin lejlighed, selvom han stadig var forsigtig med hvad han foretog sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:32

Mac kom roligt gående ind imellem en lille gruppe af mennesker der fyldte alt gå pladsen. Han maste sig igennem og så lidt rundt. Han smilte skævt, og så lidt rundt omkring sig. "Sikke et sted!"sagde han glad, det var første gang han var i parken. Han krydsede armene bag nakken, og så lidt rundt omkring sig. Han var ret så ligeglad med om folk glede på ham og syntes han lignte en jubelidiot. Hans blik faldt på en dreng der gik rundt alene ligesom Mac selv. Det var lidt underligt, hvorfor var han ikke sammen med sine venner? Han kom hurtigt til at tænke over at han selv var alene, men han havde ikke rigtigt mødt nogle siden han var flyttet til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:46

Lucas gik i sine egne tanker, uden at han rigtigt at ænsede så meget andet en det der var lige for næsen af ham, men han havde alligevel fået et smil på læben, over at se så mange folk oppe og køre. Det var jo aften og de unge var begyndt at strømme til. Lucas var næsten sikker på at han kunne finde selvskab mellem så mange, men de fleste var i store grupper og det skulle det helst ikke være, efter Lucas' hoved. Han ville helst finde en lille gruppe på max. 2-3 stykker. Det ville selvfølgelid være hyggeligt nok hvis man kun var 2, men han var heller ikke vild med pinlig tavshed, men det kunne dog gå. Han kiggede lidt rundt, og fik godt nok øje på en dreng som gik alene, men han tænkte ikke rigtigt over det.


//skal lige hjem, så svarer jeg igen. der går ikke lang tid :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:56

Mac smilte bred da han kort fik øjnkontakt med drengen. Han tøvede lidt, men blev så enig med sig selv. Han ville gå hen og snakke med drengen! Det lød så smart i hans hovede, men sagen var at han ikke vidste hvad han skulle sig? Det ville se dumt og underligt ud hvis han bare gik hen, og gloede på drengen... Han bed sig i læben, og legede lidt med sine piercinger. Han satte i bevægelse mod drengen fast besluttet på at finde selskab hos ham. "Hejsa"sagde han, og smilte glad til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 09:15

Lucas så hurtigt på drengen igen da han kom hen til ham. Han var en smule forvirret over at drengen gad snakke til ham, men han smilede dog. "hej" svarede han stille. Lucas indså at det måske kunne blive meget hyggeligt kun at følges 2, men han holdt sig stadig lidt tilbage, da han vidste at det hurtigt kunne blive arkavet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 09:24

Mac smilte til ham, og bed sig kort i læben. "Du ser ud til at små kede dig"sagde han og smilte til ham. Han så sig kort omkring da der var kommet flere mennesker. Man kunne høre en summen af folks stemmer der lystigt snakkede med hinanden, og eller udvækslede navne og andet. Han smilte lidt, og syntes det var et ret så fantastisk sted. så lidt på ham, og smilte glad til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 09:48

Lucas så lidt ned på sine fødder, men så dog op på drengen igen. "ehm tjoo.. en lille smule da" sagde at og gengældte drengens smil. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige, men han var da faldet i snak med en. Lucas så stadig på drengen, men var tavs. det var den tavshed han ikke var så vild med, og han håbede lidt på at den ukendte dreng ville spørge om noget, da han selv var blank for idéer, og lidt rastløst over selve situationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:02

ac smilte skævt over hans svar. "Nå, men jeg er Mac!"Sagde han glad. Han betragtede ham roligt imens han ventede på et svar, selv om det ikke var et spørgsmål? Men normalt plejede man jo at sige sit navn så, gjorde man ikke. Han stak hænderne i lommerne på sine jeans, og legede lidt med sine piercinger. "Bor du her i nærheden eller?"spurgte han i håbet om at starte en samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:22

Lucas så på drengen. "jamen såå... Jeg er Lucas" svarede han så og tvang endnu et smil frem på læben. han lød meget forsigtig i sit svar, som om han var bange for at sige noget forkert, selvom han bare fortalte sit navn. "ehm.. ja.. jeg bor i en lille lejlighed her i byen." svarede han og lød lidt mere selvsikker nu. "og du selv?" spurgte han. Han så kort ned og sparkede et par småsten til siden, hvorefter han så op på drengen igen. han smilede igen og lod smilet blive denne gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:29

Mac smilte til ham, og nikkede. "Jamen, hej Lucas"sagde han med sin normale glade tone. Han smilte, og så rundt på de mennesker der havde forplantet sig omkring dem i små grupper der holdt summenen af stemmer oppe. Han smilte og bed sig i læben. "Tje jeg bor ikke rigtigt nogle steder"sagde han og smilte lidt forlegent, også selv om det ikke var noget at skamme sig over? Men i hans syn var det underligt at flytte fra hotel til motel. Men det var jo kun hans menning, og desuden havde han slet ikke penge nok til at købe en lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:42

Lucas smilede mere og mere roligt jo mere han snakkede med Mac. Han syntes Mac var et behageligt selvskab, så han følte sig faktisk allerede rimelig tilpas.
"mmh.. så du sover helt præcist hvor?" spurgte han undrende. Han forventede vel at Mac overnattede hos en bekendt, ven, et vandrehjem eller noget i den stil. Hvis Mac svarede gaden spekulerede han på, om han selv kunne finde på at lade han overnatte hos sig selv. det ville kun være gæstfrit.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:49

Mac smilte, og kløede sig lidt i nakken, og så lidt ned. "Altså jeg er lige blevet smidt ud af et hotel"sagde han, og syntes selv det var lidt små pinligt. Han var mere eller mindre løbet tør fo penge, og han havde ikke tænkt sig at ringe hjem til sine forældre for at få sat penge ind på sin konto. "Eller jeg skal nok finde mig en rar bænk i nat"Sagde han, og grinte kort over sig selv. Han havde jo stadig ikke nogle venner her endnu?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:59

Lucas så på ham. Han tænkte kort igennem om det nu ville være en god idé. "ehm...." startede han "du kunne da godt få lov til at overnatte hos mig indtil du har penge til at finde et sted, eller bare finder et andet sted du hellere vil være?" sagde ham stille og bed sig i læben, "men.. du behøver selvfølgelig ikke" Lucas stod helt stille og så bare på Mac. På en måde håbede han ligt på at Mac ville takke ja, og overnatte, men det var jo ikke vigtigt. Hvis han var ved at få en ven nu så ville det bare være fint for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 11:14

Mac så på ham, og lyttede roligt. Et kæmpe smil brede sig på hans læber, imens han så på Lucas. "Vil... Vil du... Virkelig!?"udbrød han glad, det kom som et chok for ham. Han ville rigtig gerne takke ja, til hans foreslag. "Ja.. Det vil jeg gerne, men er du sikker?"sagde han og så på ham med stor øjne. Han tænkte lidt over det, og smilte stort. Det ville ikke have været sket der hjemme, det var han sikker på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 11:23

Lucas' smil bredte sig en smule mere. "ehm ja.." sagde han og grinede kort. "ehm. ja selvfølgelig. jeg har en ekstra madres under min seng som er lige til at hive frem, og jeg har ekstra dyne og pude, så det bliver intet problem" sagde han og smilte stadig. Indtil videre gik det jo helt fint. de snakkede godt sammen og havde, i den korte tid de havde snakket, haft det sjovt, selvom det var lidt pinlig tavshed i starten, så det tegnede jo godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 11:34

Mac smilte glad til ham, tænk at han ville have Mac boende? "Tak, jeg vil rigtig gerne Tusind tak"sagde han glad, og små hoppede lidt på stedet. Han bed sig i læben, og mærkede folks blikke i ryggen. Han vidste allerede hvad der blev små hvisket om g tænkt om ham. "Ups, jeg har det med at gøre dumme, og underlige ting"sagde han undskyldende. Han bed sig kort i læben, og smilte lidt. Han jublede stadig indeni, men det kunne folk da ikke glo på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 11:46

Lucas så på Mac og smilede nu stort. I forhold til i starten var Lucas meget mere selvsikker nu. "selv tak, det er jeg da glad for at vide at du gerne vil" sagde han smilende. Han kom til at grine af at Mac var sådan oppe og køre. Han holdte sig kort for munden. "undskyld" sagde han og smilede stadig. "så er du ikke den eneste som gør det... det er jeg selv ret god til" svarede han. ucaas var selv rigtig glad over at Mac ville overnatte. Han stak sine hænder i lommen på sin trøje og kunne egentlig ikke stoppe med at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 11:58

Mac smilte glad, og bed sig i læben. Han nikkede, og så lidt rundt da folk stadig små gloede. "Du behøver ikke undskylde, det skar så tit at jeg ike tænlker over det mere"sagde han, og grinede lidt over det. Mac smilte glad over det, "Dejligt at vide at jeg ikke er den neste"sagde han og smilte til ham. "Men det ville nu være fedt hvis det ikke skete så tit som det gør"sagde han og bed sig i læben. Lucas virkede flink nok, og det glæede Mac at han måtte sove hos Lucas. "Nå, men hvad vil du så lave ?"spurgte han nysgerrigt, man kom vel ikke bare for at stå og glo sådan et sted som Van martes park. Der var jo et helvede af ting man kunne prøve og se på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 12:11

Lucas så glad på Mac, og så lidt rundt. "nej altså at jeg grinte... det var bare den måde måde du var lidt overglad på" sagde han og smilte. Han så tilbage på Mac. "mmh... det er jo kun godt at være lidt anderledes.. i mine øjne i hvert fald.. så skiller man sig ud fra normen, og det er altid meget sjovere at grine af dem, end af en der er anderledes" sagde han og smilede glad.. Han tænkte sig lidt om da Mac spurgte ham om hvad han ville lave, og for at være ærlig over for sig selv så anede han det jo ikke. Han havdde ikke helt forventet at skulle følges med en anden, selvom han havde håbet på det. "ehm... må jeg sige at jeg er ligeglad?" spørg han lidt forsigtigt, men smiler stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 12:20

Mac smilte, og grinede lidt. "Nåårh"sagde han og roede sig lidt i håret, med et skævt smil. "Ja,.. ingen gide grinde af en noob som mig"sagde han i en drillende tone. Han smilte, og lidt rundt i håbet om en ide til hvad de kunne lave. Mac havde aldrig rigtigt haft nogle drenge venner der hvor han kom fra det var næsten kun piger han gik med, underligt nok? Han bed sig i læben, og så lidt tænkende ned efter at Lucas havde svaret. Hvad kunne han fine på at ting de kunne lave? Han så igen lidt rundt, men blev lidt desøjenteret da en flok af gøjlere gik lige ind foran hans udsyn. Han trampede et skridt hen mod Lucas som han nu var endt med at stå med rtggen til. "Hvorfor skal de fylde det hele, jeg kan ikke se noget?"sagde han stille til sig selv, også selv om at alle i en meters afstand kunne høre det? Han sukkede håbløst, og vendte sig mod Lucas igen. "Jeg har heller ik nogle ideer"sagde han igen undskyldende til Lucas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 12:37

Lucas grinede lidt efter."nej da. slet ikke" sagde han og smilede glad. Han stod lidt og tænkte.. Han endte med at grine igen over gøjlerne og Mac. Han faldt tilbage i sine tanker og prøvede at finde på noget. Alle mulige andre tanker distraherede ham lidt, men han kunne stadig ikke finde på noget fantasifuldt... og ham som ellers plejer at være fuld af idéer, men bare ikke idag. dog kom han på noget. kedeligt og sikkert dumt, men sikkert også værd at bringe på banen. "ehm.. vi kunne vel starte fra en ende af og så bare gå rundt og glo?" sagde han så?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 12:45

Mac smilte, og rystede lidt på hovedet over gøjlerne. "Hvorfor skal sådan nogle typer være så høje?!"sagde han, men brød så ud i grin. Han smilte stort over det og syntes selv det var vær at grine af. Han så på Lucas imens han også selv tænkte sig om igen. Nej, han havde stadig ingen ideer... Typisk! "Glo... Hmm det kunne jo være at vi så faldt over noget at lave"sagde han, og smilte. Det var jo en mulighed, selv om at han normalt ville have været styrtet over i en kø til en eller anden forlystelse uden at vide hvad det var for en og vilke ting man kunne blive udsat for?

///Nå, logger nu men svare igen imorgen:D Eller..? Senere hedder det vel xD///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 13:09

Lukas grinede kort af konceptet. *sjov type* tænke han og smilte for sig selv. Han så på Mac og grinede muntert.
Nu ventede han egentlig bare på et svar, men stod og smilede. "ja altså... hvis du ikk har nogen bedre idéer, så er det vel et sted og starte. Men jeg er frisk på det hele" sagde han og smilede. Han ville ikke virke for dominerende, så derfor havde han tilføjet at han var med på en hver idé, for han var slet ikke den dominerende type, og i hans egne øjne ville det hurtigt kunne lyde som om han var dominerende. Han så på Mac og forventede faktisk ikke rigtigt at det kom nogen anden idé.


//det går nok. og ja det må vist hedde senere xD bye så længe :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:27

Mac smilte, og så på ham med et glad udtryg. Tja, hvorfor ikke udføre Lucas' ide? Der var jo ikke andre foreslag til havd de kunne lave. Han nikkede, "Jep så lad os gøre det"grinede han, og bed sig i læben. Han så lidt rundt efter et hul i mellem grupperne der stod og summede sammen. "Hmm, hvordan kommer vi videre"spurgte han og gløede sig i nakken. Han skulle lige få overblik over hvad der skete omkring ham.

///Tilbage :D///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:35

Lucas så kort rundt og tænkte sig om. "mmh... mas dig igennem?" sagde han og gik ind mellem folk. Lucas indså at det godt nok var lidt svært at komme igennem, men de skulle bare lidt væk fra mængden, så ville det ikke være så svært. "der skulle gerne være mere plads jo længere ind vi kommer... der er altid overfyldt omkring indgangen" sagde han og så tilbage for at sikre sig at Mac var med.

//dejligt :3//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i parken - næsten da :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i parken - næsten da :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Næsten tom forlystelses park .. -Juliet
» Øde og næsten tom (Procella)
» Næsten fyldt.
» Næsten daggry - Altair
» Glæden er overalt. næsten. [Embry]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: