Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene i parken - næsten da :3

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:20

Lucas grinede kort og så mod Mac."ja altså... jeg har ikke så meget andet at lave så jeg bruger min tid på af skrive og male.." sagde han stille og smilede. Han fulgte Mac med øjnene. Han så igen rundt på væggene. Det var rart at nogen kunne lide de ting han havde lavet. "tak" sagde han til Macs kompliment om malerierne. Han bed sig let i læben og glemte egentlg lidt at han havde bedt Mac om at lade være hele aftenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:27

Mac smilte til ham og nikkede. "Jeg kender det godt, jeg plejer så bare at synge og spille guitar"sagde han, og grinte lidt. Han så på Lucas med et glad smil. "Nej nej nej, det ender galt! Du ender som mig såret!"sagde han og grinede over det. "Ikke bide dig i læben!"sagde han og smilte stort til ham. Han kunne godt lide sine grunde til at Lucas ikke måtte bide sig i læben. Han slikkede sig kort over læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:41

Lucas så smilende på Mac "det er da næsten bedre end mit. jeg er som.. lort til guitar" sagde han og grinede. Han havde engang prøvet at lære guitar, men det gik ikke særlig godt. Lucas fik lidt et chok over at Mac udbrød. Han stopped hurtigt med at bide i læben. "undskyld" sagde kan kort og smilede. "kan du tilgive mig" spurgte at forsigtigt og lavede lidt hundeøjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:46

Mac grinede lidt af det han sagde. "Hmm, jeg stinker til at male"sagde han og smilte skævt. Han grinede, og huskede da han var lille elskede at at tegne, men det var ikke særlig smukt det han tegnede. Han grinede lidt over det, og så lidt på alle de flotte malerier der hang rundt omkring i rummet. "Nej!... Jo du er tilgivet"sagde han, og skar ansigt. Han smilte stort, og så lidt rundt. Der var ikke flere papire på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:55

Lucas så stadig på Mac og grinede så. "man kan ikke være god til alt" sagde han og gik hen til sin seng. Han hev en madres ud som lå under sengen og derfeter gik han hen til det ene af de 2 skabe der var, hvor han fandt et lagen, en pude- og dyne med betræk og kastede det hen på madressen. "så. værsgo og sov" sagde han drillende og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:02

"nej, det kan man vel ikke"sagde han og smilte. Han fulgte Lucas med øjnene, og smilte. Han grinede lidt, og gik hen og satte sig på madresen. "Jamen, jamen... Jeg er ikke træt"sagde han med en barnlig stemme, han kunne ikke holde masken, og brød derfor ud i et grin. Han lagde sig ned, og kastede puden på Lucas, imens han smilte uskyldigt som om han ikke havde gjordt noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:15

Lucas grinede og så på Mac. Han hoppede hen over Mac og op på sin egen seng hvor kan smed puden ned i hovedet på Mac og grinede. "når" så behøver du da heller ikke sove hvid det skal være på den måde!" sagde han og grinede. Han satte sig ned på sin seng og hev sin egen pude til sig som forsvar, og smilede fjollet.


//må smutte//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 01:22

Mac smilte og grinede. Han så op på Lucas, og rakte barnligt tunge af ham. "Jamen sådan skal det bare være!"grinede han. Han greb puden, og smilte. Han gemte sit ansigt bag den, og grinede lidt. "Pas på!"sagde han, og kastede igen puden mod ham. Han trak hurtigt sin dyne over hovedet som skjold, hvis nu puden kom igen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 02:32

Lucas grinede glad, og greb puden. Han så ned på Mac og kastede puden hvor hans hoved var. "må jeg spørge dig om noget?" spurgte han kort og smilede lidt fjollet. Han var kommet i et rigtigt drillehumør, men ville alligevel spørge om Mac var kilden. Det kunne i hvert fald blive sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 02:36

Mac grinede, og trak dynen væk fra sig igen. Hans hår strittede ud til alle sider, og så ret underligt ud. Han smilte til Lucas, og nikkede. "Ja, hvad?"spurgte han nysgerrigt, og så op på Lucas med store øjne. Han smilte, og pillede lidt ved puden imens han spændt ventede på spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 02:47

Lucas så på Mac og smilede fjollet og lidt skævt. "er du kilden?" spurgte han og bed let og forsigtigt i sin tunge istedet for sin læbe, da han ikke måtte. Han lænede sig lidt frem hvor han prikkede Mac i siden og smilede fjollet imens.


/krea er ikk så perfekt, i know oo'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 02:59

Mac så på ham, og skar ansigt. Mac var meget kilden! Men skulle han sige det? Han så lidt ned, men så på Lucas igen med et alvorligt ansigt. "Nej.."løj han, og kunne mærke at han ikke kunne holde masken meget længere. Et lille smil begyndte at komme frem på hans læber. Han rukkede langsomt tilbage så han væltede ned fra madresen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:12

Lucas så på Mac og smilede fjollet. "tja.. lad det komme an på en prøve" sagde han og grinede. Han overvejede kort om det var en god idé, da han selv var meget kilden, og det kunne kun komme til Macs fordel, hvis han fandt ud af det. Han lænede sig alligevel helt frem og tog fat i siderne på Mac og kildede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:16

Mac rystede på hovedet. "Nej, lad vær!"sagde han, og så på Lucas med et barnligt blik. Han begyndte højt at grine da Lucas kildede ham. Han prøvede imens at rulle væk fra ham, så han slap får at blive kildet. "Stooooop!"grinede han og lukkede hårdt øjnene i imens han prøvede at skubbe Lucas' hænder væk fra sig i nogle nytteløse forsøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 04:24

Lucas så ned på Mac og stoppede så. "nåårh så du er ikke kilden" sagde han fjollet og grinede muntert. "man må ikke lyve det ved du godt, ikk?" sagde han drillende og lagde sig ned på maven. Han tog fat i sin pude og lagde den foran sig og så stdig ned på Mac, men et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 04:59

Mac smilte, og så på ham. "Undskyld"sagde han stille, og smilte stort. Han rakte lidt tunge af ham, og grinede. "Er du kilden?"spurgte han, og smilte fjollet. Han lagde sig ned på ryggen, og så op i loftet. Han kunne mærke a han lige skulle have vejret igen efter kilde turen Lucas havde givet ham. Han smilte, og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 04:22

Lucas trak sin dyne over hovedet og grinede lidt. "måske, måske ikke?" svarede han. Han havde ikke lyst til at indrømme det, men samtidig heller ikke lyve om det. Han rykkede lidt væk fra Mac og man kunne svagt høre at han stadig grinte lidt under dynen. Han havde ikke lyst til at blive kildet, og handede normalt sin latter, og han synes altid det var værst når han blev kildet. Han holdte godt fast i dynen, men stak hovedet ud og så på Mac og smilede glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 01:54

Mac grinede lidt af ham, og lyttede lidt til ham. "Måske?..."sagde han nysgerrigt, og så op på Lucas som havde gemt sig i sin dyne. Han grinede lidt, og kravlede op i hans seng, og satte sig ved siden af ham. "Hmm, det må jeg jo finde ud af!"sagde han glad, og grinede. Han hev lidt i hans dyne, i håbet om at kunne kilde Lucas. Han hadede selv at blive kildet, men elskede at høre andre grine, og elskede at kilde andre som den onde dreng han nu var. Han smilte og fik endelig hevet dynen lidt af Lucas. Han grinede, og begyndte at kilde Lucas i siderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:17

Lucas havde lidt panisk famlet ud efter dynen da Mac hev den af ham, men han nåede ikke at få fat i den. "nej! Nej! NeJ! Det er unfair!! det er kun mig der må kilde!" grinede han. Han var jo selv meget kilden, så han grinede bare og kunne ikke andet end det og så forgæves prøve at få fjernet Mac. Han prøvede lidt fumlet at få fat i Macs arme, og det lukkedes ham så alligevel. Han så op på Mac, grinede og holdt fast i hans arme. Selvom Lucas så lille og svag ud var han faktisk ikke kun skind og ben, men faktisk rimelig stærk, også på grund at af han var dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:25

Mac grinede glad, og smilte stort til Lucas imens han kildede ham. "Neej, jeg må også!"sagde han, og begyndte at grine lidt over Lucas' forsøg på at stoppe ham. Men da Lucas fik fat i Mac's arme stoppede han med at grine lidt, og så på ham med et surmulende blik forsjovt. "Eeeeij, jeg havde det lige så sjovt"sagde han, og kunne ikke holde masken længere, han brød ud i grin imens han så på Lucas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:38

Lucas så op på Mac og grinede med. Det var længe siden Lucas havde haft det så sjovt, som nu. Han holdte stadig fast i Mac og vidste ikke helt om han skulle tage chancen og slippe Mac. Han ville jo bare kilde Lucas igen. Lucas smilede glad og grinede af Macs forsøg på at være sur. "neej kun jeg må kilde andre" sagde han og rakte tunge af Mac. "og du skal ikkeregne med at jeg slipper foreløbig" grinede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:43

Mac grinede lidt, og rakte tunge af ham. "Du ond!"sagde han barnligt, og grinede så lidt over det. Han prøvede på at komme ud af Lucas' faste greb om hans arme. Hun opgav, og sukkede kort. "Det her er altså unfair! Du er jo stærkere end mig"sagde han, og smilte alligevel over det. Han kunne rigtig godt lide Lucas' selskab, Mac havde det rigtig sjovt sammen med ham. Mavc smilte lidt, og bed sig i læben. "Av"peb han, og så på Lucas i håbet om at det ville få Lucas til at slippe ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:59

Lucas så på Mac og grinede. " hahaha ja meget ond" sagde han fjollet og grinede. Lucas vidste udemærket godt at han var stærkest, så han slap Macs arme og smilede glad. "okay så, men så må du heller ikke kilde" sagde han drillende. Lucas hev fat i sin pude og smed den i hovedet på Mac.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:05

Mac grinede lidt af Lucas, og smilte glad da han slap Mac's arme. "Okay så"mumlede han stille, og så ned. Han ville ellers gerne kilde Lucas igen. Han blev lidt små forskrækket da han fik puden i hovedet. Han grinede, og kastede den tilbage i hovedet på Lucas. "Hov hov, vær sød imod mig"grinede han drillende, og prikkede Lucas på næsen. "Jeg er sød imod dig, så skal du også være det imod mig"sagde han i en barnlig tone, imens han små grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:18

Lucas grinede glad og på på Mac. "orh sød og sød, det kan diskuteres" sagde han drillende og rakte tunge af Mac. Han fjernede puden og holdt fast i den. Hvor Lucas dog elskede at drille, og han var lige nu i humør til det. Han lå dog bare roligt og så på Mac samtidig med at han smilede glad og grinede lidt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i parken - næsten da :3
Tilbage til toppen 
Side 5 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Næsten tom forlystelses park .. -Juliet
» Øde og næsten tom (Procella)
» Næsten fyldt.
» Næsten daggry - Altair
» Glæden er overalt. næsten. [Embry]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: