Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alene i parken - næsten da :3

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:21

Lucas så på Mac og fik et lille smil på læben. "tak" sagde han kort og stirrede på Mac. Lucas lå og tænke lidt over hvad der var sket i løbet af igår aften. Han smilede for sig selv over de ting der var sket. Han lå og betragtede det man nu kunne se af Mac og smilede stille. Han var egentlig glad for at have fortalt det nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:29

Mac smilte, og kom så lidt mere til syne, da han rykkede lidt på sig. Han så kort op på Lucas, og smilte selv om man ikke kunne se det for dynen. Mac kunne efter hånden mærke at han blev træt i det, og at hans øjnlåg med tunge. "Undskyld hvis jeg falder i søvn, jeg er bare ved at være.... træt"sagde han stille, og gled igen ned under dynen så man næsten ikke kunne se ham mere. Han lukkede roligt sine øjne, da han ikke gad kæmpe mere for at holde dem åbne.

//Logger nu -.-' er ved at falde i søvn oven på min bærbar xD////
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:38

Lucas så på Mac og smilede. "sov du bare" sagde han roligt og smilede. Selv var han ikke særlig træt, men han lå alligevel og slappede af og ventede på han skulle blive træt.

//i orden :3 undskyld krea er ikk så god//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 22:40

Mac lå lidt, stadig med lukkede øjne. "Sikker?"spurgte han stille, og gabte kort. Han lyttede lidt til stilheden derf havde forplantet sig omkring dem, og smilte skævt. Han var rigtig glad for at have et sted og sove. Og det kunne han kun takke Lucas for. Han åbnede kort øjnene og så lidt op på Lucas, men lukkede dem så igen.

//Gør ikke noget :D///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 09:07

Lucas lod sine øjne være lukkede, men smilede stadig. " ja jeg er sikker" sagde han stille. Lucas var glad for at Mac ikke var blevet skræmt fra vid og sans da han fortalte om sig selv, og i det mindste ikke var gået, ligesom den sidste ven Lucas fortalte det til. Lucas troede han kunne stole på den forrige, men alt bristede da sandheden kom frem, men det var meget anderledes med Mac.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 10:56

Mac smilte, og nikked kort selv om man ikke kunne se det. "Okay..."mumlede han træt. Man kunne høre på hans stemme at han var godt træt, og snart ville falde i søvn. Han smilte glad, og krummede sig godt sammen under dynen. Han var glad for at havde fået Lucas som ven, det havde godt nok chokket ham, da Lucas fortalte ham at han var en dæmon, og ikke et menneske. Men det skulle ikke forhindre Mac i at have en ven. Han ville ikke opgive Lucas, og finde en ande, for Lucas var den første der havde været åben overfor Mac, og det betød en del for Mac.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 01:49

Lucas smilede roligt for sig selv og vendte sig om på ryggen. Han lagde hænderne under sit hoved og så op i loftet, imens han smilede glad. Han vidste at der ville gå måske et par timer før han faldt i søvn, og han ville sikkert vågne nogle timer før Mac også, så han lå og tænke lidt. Han ville egentlig gerne kunne sove længere tid, men det var nu praktisk en gang imellem, sp det gjorde ham ikke det helt store besvær. Lucas lod sit blik falde hen på Mac igen og han smilede stille. "godnat"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:07

Mac smilte, han var allerede ved at falde godt hen i søvnen. "God.. nat"lød det tåget fra ham. Han sov næsten, og der ville nok ikke gå mange minutter før han var helt væk. Han rykkede sin ene hånd op ved sit hår, så man nu kun kunne se hans hånd. Han havde efter hånden gemt sig godt væk under dynen, hvilket for Mac var meget normalt, han havde mange gange igennem sig liv været vågnet begravet under sin dyne halvt ned i fodenden af sin seng.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 10:22

Lucas grinte kort og lydløst af Mac, hvorefter han så satte sig op. Han så lidt rundt i sin lille lejlighed, og smilede stille. Han lukkede øjnene og lyttede til stilheden. Han trak kort vejret dybt ind og pustede så roligt ud igen. Han lagde sig så ned igen lidt efter og så op i loftet igen, som som han havde forventet faldt han i søven en halvanden times tid efter. Han havde ikke rigtig foretaget sig andet end at stirre rundt, så han havde vel også kedet sig en smule
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:46

Mac sov dog dybt, og stille. Hvis det ikke var fordi han lå på en madres, og fyldte på Lucas' gulv kunna man godt tro at Mac faktisk ikke var der. Han sagde nemlig ikke noget, og man kunne kun lige høre at han trak vejret dybt, men ellers ikke. Mac vendte sig om, og forsavndt ned under dynen med et glad og lavt suk.

///Næste morgen? xD///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 23:53

//jep.. næste morgen xD//

Lucas lå og stirrede ind i væggen, og var ellers stille. Han havde vist ligget der i omkring halvanden time, uden bare at tænke på at stå op. Han ville vente til Mac også vågnede, så det måske bare virkede lidt normalt, selvom Mac godt viste at han var dæmon. Lucas ville helst opfattes normal, selvom han ikke skammede sig over at være speciel. Lucas vendte sig om og så kort på Mac, hvorefter han så op i loftet og slappede af.

//og undskyld jeg ikke har svaret de sidste par dage.. Er i Egypten og har først fundet hotellets internet nu :3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 01:39

//Okay :D///

Mac lå halvt ude på gulvet, og halvt inde på madresen. Han var dog stadivg gemt væk under dynen, det eneste man kunne se stark ud fra dynen var hans ene knæ. Mac mumlede kort noget i søvne, men vågnede så lidt op. Hun fugtede kort sine læber, og sukkede stille. Han så op, og fik øje på at Lucas så på ham. Mac grinede lidt, og smilte til ham. "Jeg har sovet godt"grinede han, og smilte. Han kravled ind på madresen igen, og så op på Lucas.

////NICE!!!! xD Og det gør ikke noget:D///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 01:53

Lucas hørte Mac vågnede, og så på ham da han sagde noget. Lucas smilte stille for sig selv, og så på Mac. "jamen godmorgen sovetryne. godt at vide" sagde han og grinede. "det har jeg også selv.". Han vendte sig om på maven og så stadig på Mac og smilede glad.

//haha. godt nok :3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 01:59

Mac smilte, og bed sig i læben, da han havde glemt han ikke måtte. "Jeg er da ikke en sovetryne, er jeg?"sagde han stille, men grinede så lidt af sig selv. Mac satte sig op, og smilte lidt til Lucas. Mac's hår strittede ud til alle sider, og var rigtig pjusket. Man kunne godt se at han lige var vågnet. Han smilte og roede sig lidt morgen træt i håret, imens han trak dynene om sig, og smilte glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 02:16

Lucas rykkede sig lidt tættere på Mac med et fjollet smil. "ikke bid, husk det nu" sagde han og grinede. Lucas rykkede sig igen tilbage. Han grinede igen over Macs hår og smilede glad. "du har da sovet længere end mig" sagde han og smilede. "men altså.. jeg skal heller ikke sove mere end et par timer.". Lucas på stadig på Mac og smilede roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 02:34

Mac smilte, og så på ham. "Undskyld"sagde han stille, og så ned. Han grinede lidt og prøvede at lægge det lidt ned, men hans hår begyndte bare at stritte igen. "Neeej, altså så længe har jeg da heller ikke sovet"sagde han, og så på ham. Han kom kort til at bide sig i læben, men han stoppede hurtigt igen. "Nej okay, men stadig"sagde han, og grinede lidt af sig selv. Han var glad for at Lucas havde ladet ham sove hos sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:57

Lucas grinede og så på Mac. "det går nok" sagde han og grinede igen af Macs hår. "hva har du i det hår, siden det stritter sådan??" spurge Lucas og grinede. "sådan noget morgenhår laver ikke sig selv". lucas smilede glad og muntert, imen han lå og så på Mac. Det var tydeligt at han var glad og var meget afslappet i Macs selvskab og han havde i hvert fald hygget sig dagen før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 00:38

Mac grinede lidt af det Lucas sagde, "Ehm, jeg har kun meget lidt hår-spray"sagde han stille, og så lidt uskyldigt på ham. Han pillede lidt ved det, og grinede. "Nej det gør det jo ikke, men det har jo også fået hjælp fra, Hr. pude"grinede Mac, og kastede sin pude på Lucas. Han grinede og gemte sit ansigt i sine arme. Mac havde haft det rigtig hyggeligt, og det lyste ud afham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:42

Lucas grinede muntert. "sygt hår du har" sagde han og så glad på Mac, og grinede så igen. "du har ret, den hjælper jo også meget" grinede han. Lucas greb ud efter puden, men nåede dog ikke at gribe den, så han fik den i hovedet, og han grinede bare endu mere over det. Lucas havde klart haft det lige så hyggeligt som Mac, men det var nu også længe siden han sidst havde haft det så sjovt, og hygget sig så meget som nu. Meget længe siden endda.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:56

Mac smilte, og nikkede. Han rejste sig, og så lidt på Lucas med et lumsk smil. "Ja, sådan en pude er en god hjælp"sagde han og grinede lidt. Ham hoppede hen i sengen til Lucas, og begyndte at kilde Lucas, imens han selv grinede glad. Han var rigtig glad for at være der, og have det så sjovt med Lucas. Det lyste ud af ham, at han havde det godt i Lucas' selskab.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:10

Lucas grinede stadig lidt og så op på Mac. "ja det var da bare en dyyygtig pude" grinede han og var tydeligt glad. Lucas grinede højlydt da Mac kildede ham, og han prøvede nærmest desperat og panisk,men på en sjov og underlig måde, at få Mac til at stoppe. Han vidste jo godt at han var stærkere end Mac, men hun skulle også have en lille chance, så Lucas tog ikke fat i hans arme, med prøvede derimod at holde sine hænder for, selvom det ikke hjalp så meget, så han lå nærmest bare som et grinende blottet offer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 01:18

Mac grinede og så på ham imens han kildede ham. "Haha, jeg stopper aldrig"sagde han og prøvede at lyde ond i det, men det var han ikke så god til. Han smilte stort, imens han kildede Lucas. Han elskede at høre folk grine, det gjorde ham glad indeni. Efter lidt tid stoppede han dog med at kilde Lucas, og lod sig falde træt om ved siden af Lucas. Han kunne godt mærke at han havde været længe oppe dagen før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 22:52

Lucas grinede lidt mere sagte, og så hen på Mac da han var stoppet. Han smilede stadig stort og vendte sig så om på maven. "jeg troede du sagde at du aldrig ville stoppe?" sagde han lidt forpustet, og med en drillende klang i stemmen. har prøvede at slappe af for at virke roligere, selvom at dog havde mistes pusten af at grine sådan. Han grinede kort og muntert og sagde "jeg skal nok få hævn på et andet tidspunkt, bare vent Mac!" han smilede drillene imens han sagde det og lod som om han skulle til at kilde Mac.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 00:34

Mac grinede lettere forpustet selv. "Okay, okay jeg stopper på et tidspunkt, altså nu"sagde han og grinede glad. Han pustede kort ud, men begyndte at grine lidt af det Lucas sagde. "Uuuha jeg blir jo helt bange"grinede han drillende, og så på Lucas. Han smilte til ham, og prikkede ham kort på næsen med et drillende smil. "Haha, hævn for at du vil have hævn"grinede han, og blev selv lettere forvirret over det han havde sagdt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 02:14

Lucas grinede og på på Mac. "ja det kan jeg jo se at du gjorde" sagde han og smilede. Han grinede med over det han selv havde sagt, og over det Mac sagde til sidst. "du burde være medet bange. Jeg vil bruge mine mægtige dæmonkraften på dig og få dig til at komme krybende og bede om forladelse og tilgivelde!" sagde han med en drillende klang i stemmen og prøvede at grine ondskabsfuld, selvom det bare blev blandet med et grin. "og hævnen vil altid være mig". Lucas grinede lidt over sig selv, da han for det første nok ikke kunne få Mac til at komme krybende til sig, for det var hans evne slet ikke til. Han kunne dog manipulere med Mac hvis han ville, men det var han heller ikke godt nok til. Han brugte aldrig tid på at prøve og manipulere med folk, bare han kunne være alene med nogle en gang i mellem og få sin sult væk. For det andet så ville Lucas ikke kunne finde på det mod Mac, da de jo var venner nu.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 7 Icon_minitime

Alene i parken - næsten da :3
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Næsten tom forlystelses park .. -Juliet
» Øde og næsten tom (Procella)
» Næsten fyldt.
» Næsten daggry - Altair
» Glæden er overalt. næsten. [Embry]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum