Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene i parken - næsten da :3

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 01:59

Lucas smilede glad og grinede lidt. "tak." sagde han så og blottede sine tænder i det glade smil. "du ved godt hvor underlig du er, ikke?" sagde han lidt spørgende, med en drillende klang i stemmen. Han synes jo kun at det var dejligt at Mac var som han var, og han han kun var meget dum hvis han ville lave om på sig selv. Lucas rystede meget kort på hovedet over en tanke der var sneget sin ind i hans hoved som ikke hørte til der. Han smilede bare glad og tænkte over noget relevant. Han stirrede ned på Mac imens han tænkte og var lidt ligeglad med at det måske virkede akavet eller forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 02:13

Mac smilte til ham, og nikkede. "Joo, det får jeg tit af vide"sagde han, og smilte glad til ham. Mac lukkede lidt øjnene og lyttede til stilheden omkring dem. "Har du tænkte dig at sidde på mig resten af dagen?"spurgte han drillende, og så igen på ham. Mac havde faktisk ikke noget imod at han sad der, han havde det fint med det. han nynnede lidt da han mærkede at rastløsheden indtog ham. Han mærkede Lucas' stirre på sig, men han gjorde ikke noget. Han smilte bare roligt, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 02:28

Lucas nikkede og smilede glad. "ja det skal jeg. Din 'store' mave er meeget dejlig at sidde på såå" sagde han og smilede muntert. Han så ned på Mac og lyttede lidt da han begyndte at nynne. Han smilede lidt tilfreds over at Mac brød den lidt pinlige tavshed, der kunne have været behagligere. Han bed sig lidt i læben, og lod sine fingre tromme meget let på Macs mave til rytmen han nynnede. Han overvejede lidt om hvilke ting han kunne sige og hvad han skulle udelukke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 04:20

Mac smilte til ham, og grinede lidt. "Nå så det skal du"sagde han og prikkede en gang til ham. Hans nynnen blev ved i noget tid, men den stoppede så lidt efter. Han så på Lucas, og prikkede igen til ham. Han grinede lidt, og bed sig i læben. "Jeg tænkte, du er jo dæmon lever du så altid eller er det kun vampyre ?"spurgte han nysgerrigt, det var noget han nogle gange havde tænkte over da han var lille, men aldrig havde fået svar på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 08:24

Lucas så på Mac imen han tænkte og smilede roligt. Han begyndte at grine lidt da Mac prikkede til ham. "Stop nu med at prikke, du ved hvad der sker hvis du bliver ved" sagde han lidt truende, men grinede dog alligevel. Han havde på ingen måde noget imod at gøre det igen, men altså... Han skubbede hurtig den tanke væk, og lyttede til hvad Mac sagde, og smilet falmede en lille smule. "altså... Jeg lever for altid... Og fanget i min lille syttenårige krop her..." sagde han lidt stille og så lidt væk fra Mac. Han var ikke vil med at snakke om det, da han jo helst ville være 'normal'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 00:16

Mac smilte og grinede lidt over hans trussel. Han bed sig i læben, og tænkte dog lidt over det. Han havde jo kysset Mac en gang? Så mon han ture gøre det igen. Mac tænkte lidt over det, men glemte det hurtigt igen da Lucas havde forklaret ham det. Mac kunne så på ham at det ikke lige var farvorit emnet at tage op. Mac nikkede bare og smilte til ham. Han tænkte kort over noget der kunne føre samtalen væk fra det, så lucas igen ville smile glad. Mac grinede lidt da han fik en idé. Han prikkede et par gange Lucas i maven imens han grinede drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 00:24

Lucas trude sagtens kysse Mac igen. Nu havde han jo fået på det rene at han ikke ville blive skubbet væk, så det var i hvert faldt intet problem mere. På en måde så synes Lucas også at det var rart nok at Mac begyndte at prikke til han igen, da han så vidste at Mac enten ikke var interesseret i emnet, eller kunne mærke at Lucas ikke havde lyst til at snakke om det, for det havde han heller ikke. Han kunne heller ikke lide tanken om at han skulle leve for altid. Lucas fjernede kort Macs hænder og bøjede sig igen fremover Mac, men holde sit hoved et par centimeter fra Macs. "Sagde jeg ikke at du skulle stoppe, var?" sagda han meget alvorligt, men grinede så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 00:37

Mac grinede og smilte til ham da han mærkede at Lucas igen tog fat i ham. Det havde vidst hjulpet, hans plan var fuldført! "Nej det har jeg aldrig hørt dig sige"sagde han, og grinede glad til ham. Mac var glad for at det havde hjulpet, da han faktisk ikke brød sig om at se Lucas sådan, det gjorde ham lidt trist. I Mac's øjne skulle Lucas smile, ellers var det ikke Lucas, så det bekymrede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 00:47

Lucas Rettede sig en meget lille smule op, så der var omgring tyve centimeter mellen deres ansigter. "nåååår, så det har du ikke? Jamen så må jeg vel heller fortælle dig det. Du skal ikke prikke til mig, forstået... Ellers så ved du jo hvad der sker, ikke lille ven." Sagde han drillende og grinede. "ellers kysser jeg dig.. Igen" tilføjede han så og grinede igen. Han smilede muntert og så ned på Mac. Han ville helst glemme alt om hvad han lige havde fortalt Mac og det Mac sprugte om, og det gik vist også ret godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 01:01

Mac grinede lidt af Lucas. "Lalalalala! Jeg kan ikke høre det"grinede han, og rakte så tunge af Lucas som et lille barn ville have gjordt. Han smilte til ham, og prøvede om han kunne komme til at prikke til ham igen. "Duskammer jo livet ud af mig med de trussler"sagde han, og smilte drillende til Lucas. Det virkede som om at Lucas havde glemt emnet meget godt nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 01:15

Lucas grinte lidt af Mac og hans opførsel. "gå nu væk med det der! møgunge altså" sagde han og grinede inderligt. Han undgik lidt Macs hænder, da han - som han jo havde sagt - synes at det kildede hver gang Mac prikkede han i maven, og grinede af ham stadig. "Ja jeg ved det, de er meget skræmmende" sagde han roligt og smilede glad. Lucas havde fået sit humør igen, og - ligesom før - nød han Macs selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 01:37

Mac grinede glad. "Jeg kan jo ikke gå"sagde han drillende, og smilte til Lucas. Mac kunne godt lide at drlle Lucas, det gjodre ham glad. For Lucas kunne godt tage en spøj, det var der nogle der ikke kunne, og det irriterede ham lidt. Mac smilte, og prøvede igen at prikke til ham. Mn det var lidt svært da Lucas jo stadig holdt fast i ham. Men Mac gav ikke op han ville opnå at få killedet eller prikket til Lucas igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 01:54

Lucas holdte Macs hænder nede mod gulvet og så på ham. Han rettede sig så helt op så meget han nu kunne og smilede kækt. "aww, din stakkel. Nu kan du ikke komme nogen vegne" sagde han drilende og rakte tunge af ham, på en barnlig måde. "Maaac, du er dum!" sagde han og grinede. "du skal stoppe med at prikke til mig! det kilder" Sagde han og smilede med blottede tænder og grinede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 02:12

"HAHAHA!! Jeg stopper aldrig med at prikke til dig!"Grinede han ondt, men det var han ikke så godt til, faktisk stank han til det. Han onde grin blev overdøvet af hans eget. Mac smilte glad, og lod så sin krop blive helt slap, eller så slap den nu kunne blive. Så stark han tungen ud af munden som man gjode som lille da man skulle spille død. Også ventede han på at Lucas ville slippe hans arme så han kunne komme til at prikke ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 02:21

Lucas så på Mac og grinede. Han rystede kort på hovedet og smilede muntert. "så kommer du til at kysse meget med mig" sagde han kort og var helt kold overfor det. Han grinede så og så ned på Mac med et smil på læben. Han løsnede sit greb en smule, men slap ikke helt, da Mac slappede af i kroppen. "du må ikke dø Mac!" udbrød han så i en drillende tone, og lænede sig lidt frem over Mac.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 02:38

Mac åbnede sine øjne og så lige ind i Lucas' imens han smilte. "Tsk, jeg har da intet imod at blive kysset på!"sagde han glad, og mente det. Han havde det fint med at folk kyssede ham. Så længe han bare ikke havde en kæreste kunne han finde på nå han var for fuld at kysse lidt med alle også personer han ikke kendte. Men det skete ikke så tit, efter som at han ikke drak sig fuld så tit. Han mærkede grebet var blevet løsnet, men at Lucas ikke havde sluppet endnu. Mac smilte lidt over det, og grinede. "Jeg skal nok lade vær med at dø!"Grinede han, og pustede Lucas i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 03:03

Lucas smilede lidt drillende og trak på skuldrende. "Ja det siger du nu, men du bliver træt at det på et tidspunkt" sagde han drillende, men mente det faktisk lidt alvorligt. Lucas mente selv at andre opfattede ham som en af de mest kedelige personer man kunne støde på, og kys? Lucas anede intet om han overhovedet var god til det, men det kunne han ikke forstille sig at han var. Han havde i hvert fald aldrig fået at vide at han var god, men heller ikke at han var dårlig. Han så ned på mac og smilede muntert. "nåårh okay, godt nok, for det ville bare bare så trist hvis du døde" sagde han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 06:38

Mac smilte og grinede lidt. "Nej jeg bliver ikke træt, jeg holder bare pauser nogle gange"sagde han, og nikkede en enkelt gang. Mac var glad for at være sammen med Lucas. Han kunne ikke beskrive hvor glad han var får at måtte bo der. Det fyldte meget i ham, og gjorde ham hele tiden glad. Han kunne bare ikke se sig selv uden Lucas mere. Det var bare ikke Mac, så ville der mangle noget. Det var han sikker på. "Nej jeg skal nok lade hver med at dø"sagde han og smilte glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 06:53

Lucas grinede kort af Mac og rystede på hovedet. "Okay så, så siger vi det." Sagde han og smilede. Han var selv glad for at Mac havde gjort han med selvskab dagen før. Han følte sig så heldig over at have mødt Mac og... Ja han var gladere end nogen sinde før. Lucas nikkede taknemmeligt og grinede så. "Mange tak, det vil jeg sætte pris på" sagde han så og slap endelig taget i Macs arme, da han troede at Mac var holdt op med at prikke til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 22:39

Mac smilte glad og grinede lidt over det han selv havde sagt. Han var utrolig glad for at havde mødt Lucas, han kunne jo havdeværet ent op med en eller anden stodder istedet?! Mac grinede glad, og nikkede. Da han mærkede at han igen havde frie hænder smilte han glad, og gned sig kort i øjnene imens et lille gab kom frem. Han så så på Lucas og smilte. "Nå nu gad du ikke holde fast i mig mere var?"sagde han og mente det faktisk ikke som et spørgsmål. Han overvejede lidt at prikke til Lucas igen, men lod hver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 12:13

Lucas smilede muntert og små ned på Mac. Han støttede sine underarme på sine lår, og lænede sig den smule frem som han nu blev nød til. Han rystede så bare på hovedet og grinede lidt. "Nej, det gad jeg fatisk ikke. Du ved jo hvad der sker, og det ser da ud til at du er stoppet nu" Sagde han muntert og smilede glad. Han sad kort og spekulerede over en masse forskellige ting, inden han så satte en finger i siden på Mac, bare for at drille. "men nu er jeg kommet dig i forkøbet, Ha!" sgade han højt og med en klar stedde og en drillende tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 01:10

Mac så op på ham, og smilte. "Jeg holder en pause lige nu"sagde han, og smilte til Lucas. Mac havde ikke regnet med at Lucas ville prikke til ham. Så han blev ret overrasket, og rykkede på sig da han mærkede at lucas prikkede ham i siden. "Arrrg, onde dig!"grinede han, og begyndte så at prikke til Lucas' mave igen. Han grinede glad imens han gjorde det. Mac blev ved med at prikke til ham, da han nu ville have hævn!! Mac grinede glad og begyndte at ligge ove bevæge sig i håbet om at kunne vældte Lucas af sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 02:07

Lucas nikkede til det Mac sagde og grinede lidt. "ja jeg er ond, og det var bare min hævn" sagde han og rakte tunge at Mac-Lucas grinede højt, og fjernede Macs hænder så godt han nu kunne. "Heey! det var min hævn!, så skal du jo ikke blive ved!" sagde han og grinede muntert. Han holdte Mac nede, og sørgede for at han ikke blev væltet af Mac, så han lænede sig lidt frem og lagde sine underarme på Macs brystkasse, for at holde hans krop nede. Han kunne så ikke holde Macs armen, men måtte leve med det som det var, og han havde det jo sjovt alligevel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 02:35

Mac grinede glad, og prøvede at blive ved med at prikke ham. Han smilte glad, og rakte tunge af ham. "Nej jeg må også hævbne mig!"Grinede han, og opgav at prøve at vælte Lucas af sig. Han blev dog ved med at prikke til ham. Mac grinede glad, og lå stille imens han prikkede Lucas i siden og maven. "Hahah du kan ikke holde din lille trussel"sagde han, og grinede glad over at han selv havde ret, eller det var det han troede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 02:55

Lucas grinede imens Mac prikkede til ham. Mest over det kildede, men han havde det jo også sjovt. Han smilede muntert, og rystede på hovedet til at Mac sagde at han måtte hævne sig, men da Mac sagde at Lucas ikke holdte sin trussel, grinede han rykkede sit ansigt tættere på Macs. "vær nu ikke så sikker på det, Mac" sagde han drillende og rykkede det sidste lille stykke tættere på Mac og kyssede hans læber. Denne gang blev han dog ved i længere tid, da det jo også lå i truslen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i parken - næsten da :3
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Næsten tom forlystelses park .. -Juliet
» Øde og næsten tom (Procella)
» Næsten fyldt.
» Næsten daggry - Altair
» Glæden er overalt. næsten. [Embry]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: