|
| Byens butikker.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Fre 09 Apr 2010, 07:53 | |
| "Din reaktion." svarede han. "Jeg venter på din reaktion. Mange var løbet deres vej på stedet, efter den behandling jeg har givet dig, men du er klog nok til at blive? Facinerne.." tilføjede han forklarene, rettede sig op, og vendte sig mod hende. "Ganske enkelt facinerne.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Fre 09 Apr 2010, 07:55 | |
| Hun lagde armene over kors og så betragtende på ham "Bare fordi at jeg ikke er lissom alle de andre piger som du har tvunget herned? Så er jeg fascinerende?" spurgte hun og forstod ham ikke "Men hvorfor, trak du mig herned i det hele taget? Hvad har jeg gjort dig siden at du absolut trak mig herned?" spurgte hun og lød nu irriteret og svagt vred fordi at hun jo lissom ikke havde gjort noget i det hele taget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Fre 09 Apr 2010, 07:59 | |
| "Tja, for det første fulgte du efter mig. - Det er aldrig klogt at følge efter en sulten vampyr. Og for det andet, så var det utroligt længe siden jeg sidst smagte engel." svarede han med et ligegyldigt skuldertræk, og sturdere Rose, for at læse hendes reaktion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Fre 09 Apr 2010, 08:03 | |
| "Jeg vidste ikke at du var sulten! Du kunne da bare have givet mig et hint om at du var sulten og så skulle jeg da nok lade dig være!" sagde hun i en ophidset tone og så vredt på Zoran. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 07:57 | |
| Zoran slå let ud med armene. "Du kan da ikke bebrejde mig, at udnytte mine muligheder? Jeg må trodsalt også leve, Rose.. Og eftersom du stadig trækker vejret, har du da intet at klage over lille pigebarn." sagde han afværgende, og smilede underholdt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 07:59 | |
| Rose rakte hurtigt hen mod en bog i reolen og brugte sin evne og fik bogen til at ramme Zoran hårdt i baghovedet "Har fortalt dig om ikke at kalde mig for pigebarn" sagde hun irriteret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:05 | |
| "Av for..!" Zoran tog sg til baghovedet, men lo så højt. "Fin evne du har dig der lille engel. Hvorfor om man må spørge har du dog ikke brugt den noget før?" spurgte han leende, dog interesseret. Der var så meget overraskende ved denne engel, skønt hun var som de andre.. Han havde lyst til at beholde hende.. Til at have hende her i sin kælder til evig tid.. Som sn egen lille kæle engel.. HA! - hvilken tanke!... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:07 | |
| "Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke brugte min evne lidt før, men jeg forlanger at du snakker ordentligt til mig!" snerrede hun hidsigt og så på Zoran og blev stående hvor hun var og så gennemborende på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:15 | |
| "Jeg har da ikke talt grimt til dig, min ven. Ord kan opfattes på mange måder." svarede han formanende, og så tænkende på hende. "Jeg ikke ond, jeg er misforstået.. Du forstår ikke min kreativitet, før du er en del af den." sagde han så, og gik gennem rummet mod et hul i væggen, der var skjult af et gardin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:17 | |
| "Du skal ikke kalde mig for lille, for det er jeg ikke! Og jeg vil ikke være en del af noget af din kreativitet" sagde hun og syntes ikke at noget ved denne situation var sjov og knyttede sine hænder hårdt sammen og så på hullet i væggen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:22 | |
| "Ikke det?... En skam, du ville ellers passe perfekt ind blandt mine værker." sagde han, og forsvandt ind gennem hullet. Han var egentlig spændt på at se om hun var dum nok til at følge efter ham derind, eller om hun havde lært noget af sine fejl.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:24 | |
| "Hvad?.." spurgte hun lavmælt og fulgte hurtigt efter ham ind gennem væggen. Hun havde lært, men hun ville bare se hvad han mente med at hun ville være perfekt til en af hans værker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:29 | |
| "Du er virkelig ikke ret klog, hva?" bemærkede han næsten overrasket, og lo dæmpet. Et klik fra en lyskontakt lød, og straks efter var rummet badet i skrabt lys. "Mine værker.. Er desværre ikke noget der bliver sat pris på i det normale samfund." sagde ahn og sukkede tungt. Han havde dog ikke i sinde at vise hende dem. - Han ville jo ikke skræmme hende... Alt for meget... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:31 | |
| Rose missede lidt med øjnene da lyset pludselig blev tændt "Jeg er ligeglad med om jeg ikke er særlig klog" mumlede hun og så undrende på ham "Hvad er det da for noget?" spurgte hun varsomt og lagde hovedet let på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:40 | |
| Zoran stod pludselig foran Rose, og havde armene om hende. "Er du virkelg sikker på du tør spørge om det?" hviskede han pirrende i hendes øre, og kyssede hende blidt på kindbenet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:43 | |
| Hun bed sig i underlæben da han pludselig var foran hende og lagde sine arme omkring hende. Hun bed sig endnu hårdere da hun kunne mærke hans læber mod hendes kind "Det tror jeg.." sagde hun og lød egentlig lidt usikker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:57 | |
| "Virkelig?" hviskede han, og så på hendes ansigt. "Jeg tror nu at du hellere vil løbe din vej, men fint nok. Jeg skal da med glæde efterkomme dit ønske." sagde han, og gik gennem rummet til en stor tung dør. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 08:59 | |
| Rose fulgte langsomt og usikkert med ham og så på den store tunge dør og vidste ikke hvor meget hun havde lyst til at se det mer. Hun følte sig ikke særlig sikker på om det var noget godt som skjulte sig inde bag døren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 09:11 | |
| Zoran åbnede døren, og så ind bag den.. Total mørke.. Ikke en lyd... Godt så, så var den seneste altså færdig? Egentlig en skam, hun havde været underoldende. "Hør Rose, træder du ind i dette rum, er jeg nødt til at gøre dig til et af mine værker.. Jeg kan jo ikke have du går rundt og fortaller alle om dem?" sgade han, og så krytisk på hende. Et ubehageligt smil, der blottede hans tænder, gled over Zorans ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 09:15 | |
| "Hva er det da?" spurgte hun usikkert og stak kun hovedet ind for at se sig omkring. I hendes hoved var det jo sår'n set ikke at træde ind i rummet. Hun blev ved med kun at have sit hoved inde i rummet og så op på hans ubehagelige smil og hun vidste at det ikke kunne være noget godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 09:19 | |
| "Det ser du hviis du går derind, og bliver en del af det... Ellers må du leve uden den viden." Zoran lo svagt ved tanken.. Han stilte hende jo sådanset overfor det ultimatum at leve, eller dø... Hun forstod det bare ikke.. Det gjorde de aldrig.. Det var derfor de altig gik ind.. Blev for nysgerrige.. For vidensbegørlige.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 09:20 | |
| Rose så på ham og kunne mærke nysgerrigheden trække i hende. Hun trådte et lille skridt ind i rummet og så først på ham og derefter rundt i rummet for at prøve at se om man kunne se noget i mørket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 09:25 | |
| Zoran lo ad hende dumhed, og gik efter hende, og lukkede den tunge dør i. Der var koldt i rummet.. Isende koldt faktisk.. Lyset blev tændt. Synet der mødte dem var ikke kønt, men Zoran... Han elskede det. En halv dusin piger lå rundt omkring i rummet.. Lemlæstede. Radbrækket. Dybfrosne.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 09:28 | |
| Da Rose så hvad dette rum gemte, lod hun luft komme dybt ind i hendes lunger og skreg et højt, skingert og øre skærende skrig og løb hurtigt over for at åbne døren og komme ud fra dette rum. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Byens butikker.. Lør 10 Apr 2010, 09:31 | |
| "Skrig, Rose, SKIRG! Skrig så højt du kan! Skrig til du ikke kan mere!" lo Zoran højt, og tog fat i hendes arm. "Du valgte det selv" mindende han hende om, med et frumt smil på læben.
//Må logge// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Byens butikker.. | |
| |
| | | | Byens butikker.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|