|
| Kedsomhed - Theo | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 07:27 | |
| Han syntedes hun mindede ham lidt om en kat, da hun lå der og blev nusset. han smilede en lille smule, og nikkede og så op mod loftet "ja jeg har sovet som en sten.." svarede han lavt, da hans stemme ikke var helt varmet op endnu. Han nussede hende blidt på ryggen, og lod hende roligt blive liggende. han skulle dog på arbejde senere, men det var først hen af aftenen for han havde fået en aftenvagt. han sagde ikke noget, nød bare at have hende liggende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 07:33 | |
| Fie smilte, og åbnede så træt øjnene. Hun så på ham, og bed sig i læben. "Det virkede også sådan, ud af de mærkelige lyde kunne jeg næsten tyde at hun havde det godt"sagde hun, og grinede lavt. Hun smilte, og roede sig kort i håret med den ene hånd, men lagde den så om ved hans ryg igen. Hun nød hans nussen, og smilte tilfreds. "Dejligt"mumlede hun, og lukkede øjnene igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 07:38 | |
| Theo så på hende og smilede stille. Hans øjne havde dog ændret farve fra kulsort til rødlige siden igår. Han smilede lidt forlegent og så ned "undskyld jeg håber ikke det forstyrrede dig?" sagde han stille og stadig forlegent. Han så lidt på hende, og på hendes hår da hun rodede i det, og han mærkede hendes hånd på sin ryg. Han nussede hende på ryggen og smilede skævt da hun sagde det var dejligt "ja det er et af det rareste steder at blive nusset, hvis ikke DET rareste sted." sagde han og grinede let. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 07:45 | |
| Fie smilte roligt, og bed sig lidt i læben. "Det forstyrrede mig ikke..."sagde hun, og åbnede igen sine øjne træt og så mod hans øjne. Hun smilte til ham, og grinede lidt. "Hvorfor bekymre du dig så meget over om jag har det godt, eller blver genret over din søde sove lyde?"spurgte hun stille, og så nysgerrigt på ham. Hun ville gerne vide det, da hun som person bare var meget nysgerrig. "Ja, ryggen, maven, og håret er de bedste steder at blive nusset"sagde hun og grinede. Hun elskede bare i det hele taget at blive nusset, da det for det meste fik hende til at slappe af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 07:54 | |
| Han så på hende "nå det var godt" sagde han stille. Han fornemmede at hun søgte hans øjne, og han slog hurtigt blikket ned før de fik øjenkontakt. Han hørte hendes latter og så forsigtigt på hende for ikke at få øjenkontakt "fordi jeg gerne vil være din ven, men jeg vil også gerne have at du føler dig komfortabel her, og hvis jeg larmer når jeg sover må det da være irriterende?" sagde han stille, og rødmede let over det med de søde sove lyde. han gav sig til at tegne lidt på sit knæ som han lige kunne nå. "Mmm og halsen.." sagde han stille "du ved med kys og kærtegn og sådan.. og også bare nussen i det hele taget på halsen er også rart" sagde han roligt og så på hende. Han nussede hende videre op og ned af ryggen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 08:00 | |
| Fie smilte imens hun lyttede til hans lille forklaring. Hendes smil blev lidt mere bredt. "Du er min ven, og dine søde sove lyde er hyggelige og ikke irreterende"sagde hun, og så på ham. Hun så på ham imens han snakkede, Hun lukkede træt øjnene, ikke fordi hun ikke gad høre på ham, bare fordi hun var træt. "Mmmh"lød det fra hende. "Det er dejligt"sagde hun stille, og smilte. Hun sukkede dog alligevel lavt over det, da det faktisk var noget hun savnede, men som hun ikke tænkte over. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 08:05 | |
| Theo så på hende, og så hvordan hendes smil blev bredere da han var færdig med at forklare "Okay du er i hvertfald også min ven" sagde han og smilede, han rødmede kort og blev forlegen over det med sovelydene igen. Han lod hende lukke sine øjne *kan vampyrer virkelig være trætte? er det mon fordi hun ikke har fået blod?* Han tænkte lidt over det. Han nussede hende på ryggen og bed sig lidt i læben "ja" mumlede han bare og så lidt rundt i stuen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 08:17 | |
| Fie smilte glad imens hun lyttede. "Du siger bare hvis jeg skal rykke mig ik?"spurgte hun stille, og lod sine øjne være lukkede. Hun havde fået blod, men når hendes krop og nerver hele tiden var på fuldskrue blev hun hurtigt træt, og fik brug for mere blod, men det skete ikke så tit at hun gik på jagt, da hun ikke altid kunne overskue det. Hendes usikkerhed havde flere gange ødelagt det hele for hende så hun havde måtte vendte i flere dage på at kunne få sig selv til at gå på jagt igen. Men da Theo havde set hende ved hospitalet dagen før havde hun været inde og stjæle blod, da hun ikke havde kunne få sig selv til at jage, men efter at hun havde været blevet forfulgt et par gange var hendes kræfter brugt op, og hun skulle nok have fundet sig noget mere blod, men hun gad ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 08:24 | |
| Theo lyttede til hendes stemme, og så rystede han på hovedet. "Nej det behøver du ikke, det er hyggeligt at du ligger her" sagde han og smilede stille. Han grublede lidt videre over det med blodet. Han så lidt ud i luften "mangler du blod?" spurgte han stille. Han ville helst ikke få hendes nerver op og køre igen så han spurgte helt forsigtigt. Han undrede sig, for sammen med Fie blev han slet ikke lige så let pissed som han ellers blev. Han nussede hende ned af ryggen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 08:28 | |
| Fie smilte lidt, og mumlede noget i stil af "Mmh" selvom det var ret utydeligt. Hun vågnede dog lidt mere op da han spurgte hende om blodet. Hun åbnede øjnene, og så på ham. "Blod?... Ehm lidt, men jeg klare mig, jeg er bare lidt afkræftet"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun begyndte at tænke lidt over det, og sukkede lavt. "Jeg skal have ret meget blod, for at kunne klare en hel dag, men jeg jager ikke så tit... Og jeg har svært ved at slappe af, så når jeg endelig slapper af, så bliver jeg meget træt"sagde hun stille, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 08:50 | |
| Theo holdt om hende, og ussede hendes ryg. Han fik kort lyst til at mærke hvordan hendes ryg var indenunder hendes bluse, men slap hurtigt og forlegent tanken. Han lyttede i stedet for til det hun fortalte ham om hvor svært det var for hende at få det hele til at passe sammen. Han lå stille og tænkte lidt "Hmmm.. hvis det bliver nødvendigt kan du drikke fra mig" sagde han stille. Egentlig så vidste han ikke engang om vampyrer kunne drikke dæmonblod, og så lige blod fra en blod dæmon? Men hvis de kunne drikke fra hinanden kunne de vel også drikke fra dæmoner. Langt var der jo ikke imellem dem hvis man tænkte over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 18:53 | |
| Fie så på han med store øjne da han sagde at hun kunne drikke noget af hans blod. Hun bed sig i læben, og sukkede lavt. "Har du spist noget du ikke kunne tåle?... Jeg drikker sgu da ikke blod fra mine venner, det er ondt, og desuden så har jeg aldrig drukket blod fra en dæmon, så jeg ved ikke engang om jeg kan lide smagen, og jeg har ikke tænkt mig at smage jeres bold"sagde hun stille, og så på ham. Hun bed sig kort i læben, og så lidt på hans trøje. "Jeg vil ikke skade mine venner"sagde hun stille, og imens hun blevved med bare at kigge på hans trøje. Hun kunne ikke helt forstå at han ville gøre sådan noget for hende, da et bid fra en vampyr kunne gøre uhyre ondt, og give en en forskrækkelse for livet. Hun så på ham igen, og rykkede sin hånd op til hans kind, "Jeg drikker kun menneske blod.. Og jeg kan godt klare mig"sagde hun, og smilte lidt til ham. Hun aede blidt hans kind, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 22:51 | |
| Theo kunne ikke lade være med at grine lidt af det hun sagde "Nej jeg har ikke spist noget jeg ikke kunne tåle.." sagde han stille. "Men jeg tænkte bare at hvis det nu var helt galt.." mumlede han. Han lyttede til det hun sagde, og sukkede kort "det var ikke meningen at du skulle blive så oprevet, jeg ville bare give dig muligheden jeg ved selv hvordan det er ikke at have fået blod i lang tid..man bliver svækket, og rastløs" sagde han stille. Han så på hende, da hun aede ham på kinden. Han nød det og nikkede så bare, for han ville ikke skændes med hende. Han nussede hende op af ryggen, tænkte lidt imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 05:20 | |
| Fie så på ham og smilte lidt. "Det var sødt at dig at ville give mig den chance, men Jeg vil ikke skade dig, men alligevel tak"sagde hun, og så på ham. Hun bed sig i læben, og så på ham. Hun smilte glad over at han stadig nussede hende. Hun aede igen hans kind, og smilte. "Hvorfor er du ikke blevet sur på mig endnu?"spurgte hun stille, og så på ham, med et nysgerrigt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 05:44 | |
| Han så på hende, og smilede en lille smule "det var så lidt" svarede han. Han nussede hende forsat på ryggen, og lagde hovedet på skrå da hun spurgte "hvorfor skulle jeg være blevet sur på dig?" spurgte han, han kunne ikke rigtig se sig selv sur på Fie, hun var bare ikke den type der kunne få hans humør til at koge over. Eller hun kunne måske sagtens hvis hun prøvede, men hun vækkede beskytterinstinktet i ham. Så det ville nok være umuligt for ham at blive vred på hende medmindre de måske skændtes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 05:53 | |
| Fie så på ham, og bed sig i læben. "Det ved jeg ikke helt, der kunne jo godt bare være at der var en grund"sagde hun stille, og smilte lidt til ham. Hun aede igen hans kind, men lagde så sin hånd under sin hage, og støttede hagen på sin hånd, så hun bedre kunne se ham. "Jeg kan godt lide at ligge hos dig, det gør mig tryg"sagde hun stille, og smilte til ham, men mærkede indeni hvordan hun blev lidt forlegen over at det var sluppet ud af hende. Hun bed sig kodt i læben, og syntes det var lidt pinligt det hun havde sagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 05:58 | |
| Theo så på Fie "nej jeg tror ikke du er typen der kan gøre mig vred, det kan du nok kun hvis du forsøger" svarede han stille. Han var forlegen over sit temperament, det havde så tit rodet ham ud i noget lort, så han var ikke stolt af det. Han nød hendes nussen på hans kind, og smilede en lille smule af det. Han blev overrasket af det hun sagde, men smilede så varmt til hende "det er også hyggeligt at have dig liggende, så tænker jeg ikke så meget" svarede han stille. Han nussede hende fortsat på ryggen og lidt i nakken "det du sagde minder mig om en sang" mumlede han så kort, og så lidt op i loftet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 06:03 | |
| Fie så på ham, og smilte til ham. "Det er jeg glad for, for jeg ville sikkert bare blive bange for dig, hvis du blev sur på mig"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun havde før været bange for Andy fordi han blev sur på hende, men der var hun selv blevet så sur, at hun først havde opdaget hvordan hendes krop rystede af skræk for ham bag efter. Hun så på ham, og lyttede lidt. "Det er også dejligt at ligge på dig"sagd ehun og grinede lidt. Hun så lidt forvirret på ham, da han sagde at hun mindede ham om en sang? "En sang? Hvad for en sang?"spurgte hun nysgerrigt, og så på ham. Hun ville gerne vide det. Hun smilte glad over at han også nussede hende i nakken, det gjorde hende mere afslappet, og var bare dejligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 06:13 | |
| "Jeg ville garanteret også blive bange for dig hvis du blev surpå mig" sagde han drillende. Han ville ikke snakke om hvordan han blev når han blev sur, for folk kaldte ham ofte sindsyg hvis de oplevede det eller havde oplevet. Han var flere gange blevet enormt vred nede i værkstedet, hvor de havde måttet slæbe ham udenfor, for godt nok var han hidsig, men overfor 3 andre fyre der var både højere og stærkere end ham selv, kunne han ikke rigtigt gøre noget, det var han egentlig også glad for, han betragtede fyrene i værkstedet som sin famile, også selvom de næsten aldrig vekslede et ord med hinanden. Han rødmede svagt over det hun sagde og smilede bare. Han rystede let på hovedet "det var det du sagde før om at ligge hos mig.. det lyder som en sang jeg har hørt" sagde han og smilede lidt forlegent da han syntes det var lidt pinligt "jeg synger den altså ikke" sagde han forlegent, og nussede hende i nakken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 06:24 | |
| Fie smilte lidt over det, og bed sig i læben. "Jeg er også meget skræmmende når jeg er sur"sagde hun og grinede lidt. Hun havde godt nok været meget sindsyg overfor Andy, men hun var ret sikker på at hun ikke ville blive det igen. Hun så lidt på ham imens ha snakkede. Hun smilte og tænkte lidt over det. "Jeg kender ikke den sang tror jeg"sagde hun og grinede lidt over det. Hun så på ham, og nød hans nussen. Hun smilte glad til ham, og lukkede øjnene lidt. "Du behøver heller ikke at synge"sagde hun stille, og åbnede det ene øje og så på ham. Hun lukkede det dog igen, og slappede af. Hans nussen var dejlig, og hun havde savnet at blive nusset og holdt om efter at Dean var død, da han var den eneste i langtid der havde været så sød over for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 06:32 | |
| Han grinede lidt for han kunne overhovedet ikke se hende vred. Han smilede muntert til hende "den er meget gammel og dansk" hviskede han stille og nussede hende i nakken "tak det er jeg glad for, jeg kan bestemt ikke synge" sagde han og smilede skævt. Han tænkte lidt "jeg kan sætte den på anlægget hvis du vil høre den?" sagde han langsomt og bed sig kort i læben, måske var det for pinligt, for det var en meget følsom sang der handlede om kærlighed, og han virkede ikke som typen der hørte den slags musik. Men lige den sang holdte han utrolig meget af, han hørte den ofte når han var ked af det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 06:53 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt. "Det behøver du ikke"sagde hun steille, og ville faktisk ikke have at han gik. Hun bed sig i læben, og så på ham imens hun stille, og nød hans nussen. "Vil du ikke nok blive her?"spurgte hun ham, som om han havde sagt til hende at han skulle ud af lejligheden på grund af noget. Hun ville helst blive liggende hos ham, og blive nusset imens hun snakkede med ham. Hun aede blidt hans kind med sin anden hånd, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 06:58 | |
| Han så på hende og smilede varmt "nej okay" sagde han stille. Han nussede hende ligt op i hendes hår, mens han tænkte. Han så lidt på hende igen, og lagde hovedet på skrå "jo selvfølgelig, jeg skal ingen steder" sagde han beroligende. *ihvertfald ikke før i aften* tænkte han lidt efter. Han nød at hun aede ham på kinden, og han lukkede stille sine øjne. Det var så rart bare at slappe af, især sammen med hende. Han smilede lidt af Fie, der første gang var blevet bange for ham, men nu lå ovenpå ham og nussede hans kind. Han syntes det var spøjst at tænke på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 07:07 | |
| Fie smilte glad, og så på ham. "Tak"sagde hun stille og bed sig i læben, hun ville helst bare blive liggende hos ham, og slappe af. Hun betragtede ham lidt imens han havde lukkede øjnene. Hun blev ved blidt at aege hans kind, da det lod til at han kunne lide det. Hun smilte, og sukkede stille over at blive nusset i håret, da det var dejligt. Hun smilte og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 25 Apr 2010, 07:13 | |
| Theo holdt sine øjne lukkede, og smilede varmt. Han nussede hende i håret i nakken, og holdt om hende med den hånd der var beskadiget, for så skulle den ikke lave noget 'aktivt'. "Så lidt" hviskede han, og gav hende et blidt tryk med den arm der holdt om hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo | |
| |
| | | | Kedsomhed - Theo | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|