|
| Kedsomhed - Theo | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Fre 23 Apr 2010, 06:51 | |
| Fie så på ham og smilte lidt til ham, hun bed sig kort i læben. "Jeg går ingen steder, det lover jeg"sagde hun, og smilte til ham. Hun lyttede til ham, og sukkede lavt. "Jeg keder mig ikke, og jeg har det dejligt..."sagde hun stille, og smilte roligt. "Du behøver ikke at bekymre dig, jeg har været sammen med en der som om natten"sagde hun, og grinede lidt over at det lød dumt. Hun så på ham, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Fre 23 Apr 2010, 07:03 | |
| Han så på hende og lyttede "okay, men ellers så må du gøre som du har lyst til" sagde han stille "jeg har ikke noget at skjule her" han smilede en lille smule. Han nikkede stille "okay bare du har det fint" sagde han roligt. han bed sig let i læben, og smilede "okay så er du van til det" sagde han stille. Han smilede skævt, og blottede den ene hjørnetand i det skæve smil og gav hende et klem "men indtil da kan jeg godt kramme dig hvis det er?" sagde han, og lagde hovedet på skrå og smilede fortsat skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Fre 23 Apr 2010, 07:14 | |
| Fie smilte, og så kort lidt rundt i stuen. "Hmm, så nu får jeg chancen for at gennem roede alle dine ting"sagde hun drillende, og grinede lavt. "Jeg har det godt her, for en gang skyld har jeg det godt"sagde hun, og smilte. Hun nikkede lidt til det han sagde med at hun var van til det med sovende venner. Hun smilte lidt over hans spørgsmål, og så på ham. "Du krammer så meget du har lyst, jeg siger ikke noget til det"sagde hun, og smilte. Hun prikkede ham kort på næsen, og lagde armene om ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Fre 23 Apr 2010, 07:21 | |
| Theo smilede og så på hende, "uha.." sagde han og grinede "nu bliver jeg jo helt bange" sagde hand og smilede skævt. han lyttede "det er jeg glad for, du aner ikke hvor glad jeg er for at kunne hjælpe dig" sagde han og smilede lidt. "Fint så krammer jeg dig ind til jeg falder i søvn hvis jeg gør det" sagde han, og holdte om hende. Han så på sin næse og blev kort skiløjet da hun prikkede ham på den, og så grinede han lidt, og så normalt på hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Fre 23 Apr 2010, 07:37 | |
| Fie smilte til ham, og bed sig i læben. "Ja, du har bare at være bange, for jeg er stille som en ninja, og hurtig som en tiger"sagde hun drillende og grinede. Hun smilte og lagde hovedet ind mod hans brystkasse. "Det gør jeg sikkert ikke, men jeg er glad for det"sagde hun, og tog lidt fat i hans trøje imens hun lukkede øjnenen. "det er fint med mig"sagde hun stille, hun nød at sidde der hos ham, da det var dejligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Fre 23 Apr 2010, 07:45 | |
| Han smilede til hende "ja det kunne jeg næsten godt forestille mig" sagde han og grinede lidt. "Sådan nogen som dig er jo de allerfarligste" sagde han drillende "i kan jo kramme folk til døde med jeres ninja-hugs" han smilede drillende til hende og hold varmt om hende. Han syntes det var underligt at mærke hendes kolde hud, mod hans der var så varm, ar han feks. strejfede hendes hånd eller hals. Han lænede sin kind mod hendes hår og lukkede sine øjne, og slappede med det samme af igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 00:49 | |
| Fie smilte lidt over det han sagde, og grinede. "Jeg ville aldig nogensinde laver et ninja-hug på dig"sagde hun, og smilte lidt over det. "Det er du for blød til"grinede hun, og bed sig i læben. Hun smilte da hun mærkede at han lænede sin kind mod hendes hovede. hun kunne godt lide at have hans varme arme om sig, ikke fordi hun frøs, det var bare dejligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 01:54 | |
| Theo smilede af Fie "tak det er jeg egentlig glad for" sagde han og grinede lidt. Han grinede "blød?" sagde han spørgende og holdt om hende. Han kunne mærke hendes bløde hår mod sin kind og sad stille, og holdt om hende. Han kunne godt mærke trætheden rive lidt i ham og han holdt sine øjne lukkede, mens han lyttede til hendes svar, og hendes latter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 02:12 | |
| Fie smilte lidt over det. "Ja, du er dejlig blød"sagde hun, og grinede lidt. hun brød sig faktisk ikke om sin klukkende latter, men hun kunne jo ikke gøre noget ved det. Hun bed sig kort i læben, da hun kom til at tænke på hvor underligt det måtte se ud, at de sad sådan. Men hun kom hurtigt fra det igen. hun blev halt slap i kroppe, og det fik hende til at smile, da det var dejligt at kunne slappe lidt af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 02:29 | |
| Theo hævede et øjenbryn, det havde han til gengæld aldrig hørt før "nå okay det er jo en god ting" sagde han og smilede stille. Han kunne godt lide hendes latter, den var oprigtig og glad og mindede ham om gode ting. Han havde ikke skænket deres underlige stilling nogen tanke, men smilede bare lidt og slappede af, og nød duften af hendes hår. Han kunne mærke søvnen for alvor nu, og den tog langsomt fat om ham og tvang hans sind til at lukke ned. Han faldt langsomt i søvn, stadig med armene om hende i et varmt kram. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 02:45 | |
| Fie smilte, og grinede lidt. "Du er blød og dejlig"sagde hun stille. Da hun mærkede at han blev slap, og hørte hans tunge vejrtrækning, smilte hun bare gald, og blev siddende helt stille så han ikke vågnede af at hun rørte på sig. Hun lyttede lidt til ham, og bed sig i læben. Han virkede så fredelig og sød, hun kunne ikke forestille sig ham oppe at slås, men hvad vidste hun. Fie smilte, og lod sine øjnene lukke helt i imens hun stadig lyttede til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 02:50 | |
| Theo nåede ikke rigtig at opfange hvad hun sagde, for han var helt væk i søvnen, han nåede mere eller mindre kun at smile en lille smule, og opfange hendes latter. Han var faldet en smule tilbage mod sofaen og havde trukket hende med, da han stadig holdt om hende. Han trak vejret tungt, og roligt som var kendetegn for en dyb og rolig søvn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 02:55 | |
| Fie smilte lidt, og lod ham hive hende med. Hun smilte roligt, og strakte benene i sofaen, og lænede sig ind til ham. Hun lå op af ham, dog stadig med armene om ham, og hovede ved hans brystkasse. Hun lyttede roligt til ham, og smilte glad. Hun havde det faktisk meget godt selvom han sov. Men det gjorde hende ikke noget da hun havde sovet sammen med Andy mange gange. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 03:06 | |
| Theo havde sit ene ben ude over sofaen, og det andet under Fies, men han sov udemærket alligevel. Han holdt fortsat om hende, og havde vist ikke tænkt sig at give slip. Han kunne mærke den svage uvante vægt mod hans brystkasse når han trak vejret, men han nød det, for det var ikke ubehageligt, det var noget der mindede ham om at der var nogen ved ham og at det var en han kunne lide som var hans ven. Men han tænkte egentlig slet ikke så meget, og hvis der var nogen tanker foregik de i hans drømme. Han pustede hende i håret når han trak vejret og pustede ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 03:16 | |
| Fie bed sig i læben, ognød at ligge hos ham, det var behageligt for hende. Det vik hende til at føle sig accepteret, og som en person og ikke en ting. hun lyttede lidt til hans hjerte som over døvede næsten alt andet. Hun slap lidt grebet om hans trøje som hun ellers havde holdt godt fast i i et stykke tid. Hun fniste lavt over den kildrende fornemmelse af at blive pustet i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 03:26 | |
| Theo trak vejret langsomt og tungt, han begyndte dog at holde løsere om hende da søvnen ikke gjorde ham opmærksom på at holde fast om nogen. Hans hjerte slog langsomt, men alligevel hårdt. Det havde det altid gjort og når han var til lægen troede de altid der var noget galt, men det var der aldrig så han gik altid fri med en hovedrysten. Han lå stille og pustede videre til hendes hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 06:31 | |
| Fie smilte, da hun mærkede hvordan hans greb blev mere afslappet, og løst. hun blev dog liggende, og nød det. Hun var sikker på at hendes nerver ville starte på højtryk hvis hun rejste sig, og det ville hun ikke kunne holde til. Hun bed sig i læben, og lyttede til ham. Hun smilte, og nussede ham på rykken, hun regnede ikke med at det ville kunne vægge ham, da han virkede som om han var ret langt væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 06:35 | |
| Theo sov, og virkede ikke som om han havde noget imod at blive nusset på ryggen, han vågnede heller ikke af det. Sagde bare en lille langtrukken "mm" lyd, og tog et fastere tag om Fie igen. Han sov tungt videre, og pustede hende lidt i håret igen. Det virkede som om han trængte til at få sovet ordentligt ud. Den forbundne hånd lå på Fies ryg uden rigtig at holde fast, da det gjorde ondt på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 06:41 | |
| Fie smilte, og grinede lavt over lyden han sagde. Hun blev ved med blidt at nusse ham imens hun mærkede at han igen begyndte at holde mere fast om hende. *Han var vidst meget træt*tænkte hun og smilte glad over det. Hun var glad for at hun måtte være hos ham, og at han virkede som om at han nød hendes selskab. Han virkede nemlig meget tryg og glad i det, selvom han sov. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 06:50 | |
| Han sov videre, han kunne svagt mærke hende nussen, men han sov videre da han egentlig ikke registrerede det og troede han drømte. Theo rykkede sit ansigt lidt til siden da Fies hår kildede ham, men han sov roligt videre. På grund af den lille bevægelse, havde han fået blottet sin hals, og han pbnede sin mund lidt og trak vejret stille gennem munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 06:57 | |
| Fie smilte, og rykkede lidt på hovedet så hun kunne se lidt af ham. Hun smilte lidt over at han nu lå med åben mund, men hun ville ikke vække ham, så hun lukkede øjnene og rykkede sit hovede tilbage, og slappede ham. Hun nussede ham stadig blidt på rykken, og smilte lidt. Han var sød når han sov, men han var selfølgelig også sød når han var vågen, men det var nok bare en pige ting, at syntes det fleste var søde når de sov. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 07:04 | |
| Theo sov videre, med åben mund armene om Fie som han stolede på. Han ville aldrig have sovet med hende i lejligheden, hvis han ikke stolede på hende. Han lod til at slappe fuldstændig af ved hendes nussen, og tog en dyb indånding. Da han havde sovet et par timer og ikke rigtigt lavet andet end at sige nogle få lyde, og mumle noget man slet ikke kunne definere som ord, vågnede han stille. Der var begyndt at komme lidt grå morgenlys, men gardinerne var trukket for, så lyset blev ikke lukket ind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 07:09 | |
| Fie smilte, og havde bare ligget og lyttet til ham imens han havde sovet. Hendes krop og nerver var stadig helt afslappede. Hendes øjnene var stadig lukkede, og jvis man ikke vidste at hun var vampyr og ikke kunne sove. Så kunne det meget godt ligne at hun sov, da hun så helt fredeligt, og træt ud. Hendes ansigt og læber bar dog et lille smil, der fortalte at hun havde det godt der hvor hun var, og følte sig tilpas der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 07:16 | |
| Theo åbnede sine øjne, og så lidt forvirret rundt for han var ikke helt vågen, og huskede ikke rigtigt igår. Han så ned af sig selv, og fik øje på Fie og huskede det hele. Han smilede svagt, og betragtede hendes ansigt lidt da det lignede hun sov. Han lagde hovedet på skrå, og nussede hende let på ryggen for det kunne han huske hun havde gjort i løbet af natten. Han lå ellers stille for ikke at forstyrre hende, for hun virkede afslappet og glad, og det gjorde ham rolig, så vidste han at der ikke var noget galt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Lør 24 Apr 2010, 07:21 | |
| Fie smilte lidt mere da hun mærkede at han nussede hende, hun var ret sikker på at han ikke gjorde det i søvne. "Sovet godt?"spurgte hun stille uden at åbne øjnene, da hun ikke kunne få sig selv til det. Det var så behageligt at blive nusset på ryggen, og hun følte sig træt selvom hun nærten ikke havde rørt på sig i en hel nat. Hun ryggede lidt på sit hovede, og smilte behaget over at 'sove' på ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo | |
| |
| | | | Kedsomhed - Theo | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|