Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kedsomhed - Theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kedsomhed - Theo - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 07:41

Theo så på hende og smilede skævt "ja okay det kan jeg godt gå med til" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af de ting hun sagde "men jeg har ikke lyst til at dø.. men det er måske nok den mest behagelige måde at dø på" sagde han så derefter, og spillede meget tænksom med rynken af panden og det hele, men han kunne ikke lade være med at smile. "Åh nej the ninja-hug!" sagde han og knugede hende ind til sig og begyndte at kilde hende i siden "jeg skal give dig ninja-hug" sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 07:46

Fie smilte, "Jeg kunne heller ikke finde på at slå dig ihjel"sagde hun, og smilte til ham. "Det er du for sød til"sagde hun glad, og prikkede ham på næsen. Hun begyndte at grine højt da han kildede hende i siderne. Hun strakte og rykkede på sig for at få ham til at stoppe med at kilde. "Hahaha, stoooooop!"grinede hun imens hun stadig prøvede at komme ud af hans faste tag. Hun var meget glad for Theo, hun havde fornemmelsen af at han ville lytte og hjælpe hende lige meget hvad hendes problem ville være, og det gjorde hende meget glad indeni.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 07:56

Theo så på hende og smilede "så er det godt du ikke kan" sagde han og smilede skævt. Han hævede et øjenbryn da hun kaldte ham sød, for det havde han ikke fået at vide siden han var helt lille. Han smilede fjollet og kildede hende videre "nejnej jeg skulle jo kilde dig, så nytter det ikke at stoppe" sagde han højlydt mens han grinede og holdt fast om hende så hun ikke fik vredet sig fra ham. Han stoppede dog kort efter, for han vidste at hvis man kildede for længe kunne det godt begynde at blive ubehageligt så han slappede sit greb om hende lidt "okay så... men jeg siger ikke noget om at jeg ikke kilder dig igen imorgen.." sagde han og så udskyldigt på hende med et drillende glimt i øjet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 08:06

Fie grinede højt, og vred sig stadig. "Stoooooop"grinede hun, og prøvede at skubbe sig væk fra ham, selvom det ikke gik så godt. Da han stoppede pustede hun ude, og sukkede stille. "Hov kilder du mig så kysser jeg dig!"sagde hun, og prøvede at lyde truende. Hun grinede så og smilte til ham. Hun satte sig op, også på ham. Hun hev igen ned i sin kjole. "iiih dumme kjole"grinede hun, og smilte til ham. Hun lagde sig på ryggen med hovedet på hans lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 08:27

Han kunne ikke lade være med at grine "det må da være verdens tammeste trussel, medmindre altså vi gik i børnehave der ville jeg have været dødsens.." sagde han og smilede skævt. Han så lidt på hendes kjole og smilede, og så op på hendes ansigt og rystede lidt på hovedet "jeg har kun en ting at sige.. bukser" sagde han med et lille grin. Han så lidt ned på hendes ansigt da hun lagde sig ned på hans lår, og smilede blidt af hende og lænede sig tilbage mod en pude der lå bag ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 08:31

Fie grinede lidt, og så på ham. "Jaja, det skal du jo sige, for at spille smart"sagde hun drillende. Hun så op på ham, og smilte glad. "Jamen, jeg har jo ingen bukser lige nu"sagde hun, og grinede lidt. Hun smilte og lukkede øjnene lidt i. "Du er hyggelig at være sammen med"sagde hun stille, og smilte glad imens hun havde lukkede øjne. Hun så igen op på ham, og bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 08:38

Han rakte tunge af hende og smilede skævt "ja jeg er i hvertfald ikke den eneste!" svarede han drillende tilbage, og kærtegnede hendes kind. Han grinede lidt "det er selvfølgelig rigtig nok, så må du låne et par af mig, selvom du nok ikke kan passe dem" det sidste sagde han lidt langsomt, og smilede så skævt af det. Han så lidt på hendes lukkede øjne "i lige måde" sagde han og så på hendes hage da hun åbnede øjnene men smilede varmt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 08:45

Fie smilte, og rakte tunge igen. "Nå nå"grinede hun, og så på ham. Hun smilte over hans tilbud. "Nej, der er okay"sagde hun, og smilte til ham. "Men en kæmpe t-shirt ville være dejlig at ligge i"sagde hun stille, og grinede lidt. Han behøvede ikke at finde noget frem til hende da hun sagtens kunne klare sig med det hun havde på. Hun smilte og så på ham lidt, men lukkede så øjnene igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:02

Theo så på hende og grinede "en kæmpe t-shirt? det ved jeg ikke om jeg ligger inde med" sagde han og smilede skævt "Men hvis jeg gør må du gerne låne den" sagde han og grinede lidt. Han smilede lidt og så på hende og slappede af. Han lagde mærke til at hun lukkede øjnene igen, og han så lidt op mod loftet og tænkte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:08

Fie smilte glad da hun hørte hvad han sagde. "Den skal bare væremeget forstor til mig så er den kæmpe"safde hun og grinede lidt over sin underlige forklaring. Hun smilte glad, og nikkede. "Tak"sagde hun glad, og slappede lidt af inden hun satte sig op, og så smilende på ham. "Skal vi se om du ligger inde med sådan en?"spurgte hun forsigtigt, og smilte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:13

Theo så på hende og smilede muntert "ja det er mine t-shirts nok, vi bruger nok lidt forskellige størrelser" sagde han og strøg hende kort over kinden. "Så lidt" sagde han kort, og smilede. Han lod hende sætte sig op "ja det kan vi godt" sagde han med et lille grin "men det kræver at vi rejser os" sagde han og rejste sig op og rakte hende sin hånd så hun kunne komme op og stå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:17

Fie smilte og nikkede. "Ja du bruger måske bare en lille smule større tøj end mig"sagde hun drillende, og så på ham. Hun bed sig i læben og sukkede stille. "Uuuh ja, den var ikke god, at rejse sig kræver jo kræfter"sagde hun drillende. Hun tog hans hånd, og lod ham hjælpe hende op og stå. Hun smilte til ham, og lænede sig kort ind til ham. Men gik så et par skridt væk fra ham, og så lidt rundt. "Ehm?... Jeg er stadig lidt ny her i huset"sagde hun og grinede lidt af sin egen forvirrethed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:32

Theo så på hende og kunne ikke lade være med at smile muntert "ja tænk engang det er jo noget værre noget sådan at skulle rejse sig." sagde han dramatisk, og lagde en hånd mod sin pande, og smilede skævt. Han trak hende op og stå og slap blidt hendes hånd da hun trådte lidt væk fra ham "herovre" sagde han roligt og gik hen til en dør ud fra stuen, der viste sig at føre ind i et soveværelse. Han åbnede døren "det mest mig agtige rum i denne lejlighed" sagde han og gik ind i værelset. Der var en stor seng midt i rummet, og et enkelt vindue med mørke gardiner trukket for, og så var der to skabe ellers var der ikke meget derinde, måske undtagen et lille billede på et natbord.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:36

Fie smilte og grinede lidt. Hun gik med ham ind på hans sove værelse, og så lidt rundt. Hun smilte stort ved synet af sengen, den så dejlig blød ud. "Aha, det passer jo meget godt til dig"grinede hun drillende, og strøg ham blidt hen over armen. Hun gik hen til sengen, og satte sig for at få svar på sit spørgsmål om den faktisk var så blød som den så ud til at være? Hun grinede lidt over sin tanke, men så så på Theo.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:46

Han rakte tunge af hende "you haven't seen nothing yet.." mumlede han, men det var han også ovenud lykkelig for, for han vidste ikke hvordan hun ville reagere på hans temperament hvis det nu skulle bryde ud han nød det korte strøg på sin arm og smilede lidt. Sengen var blød, dog ikke så man sank hovedkuls ned i den når man lå i den. Han åbnede et af skabene og kiggede lidt rundt indtil han hev en sort t-shirt ud. "Mon ikke den er god nok?" spurgte han og kastede den over til hende på sengen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:51

Fie smilte og nikkede lidt. Hun syntes at sengen var dejlig at sidde i. Hun så lidt på ham imens han roede rundt i skabet. Hun greb t-shirten, og smilte. Hun holdt den op for sig og smilte glad. "Den er perfekt"sagde hun glad, og rejste sig fra sengen. Hun smilte og gik helt hen til ham, og lagde forsigtigt armene om ham imens han hold t-shirten i den ene hånd. "Tak"sagde hun glad, og lukkede øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:59

Theo så hen på hende "det var godt, det kunne jo være at den havde været for lille" sagde han drillende og smilede lidt. Han stod stille og blev lidt overrasket over krammet. Han lagde sine arme omkring hende "det var så lidt.." sagde han stille, og smilede varmt. Han kunne godt lide hendes kram, og han var utrolig glad for at hun ikke var bange for ham mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:05

Fie smilte glad, og rystede på hovedet. "Nej den er perfekt"sagde hun stille imens hun krammede ham. Hun slap langsomt krammet, og så glad på ham. Hun smilte til ham, og tog fat i hans hånd, og førte ham ud fra værelset. "Jeg skifter lige ik?"sagde hun og mente det faktisk selt ikke som et spørgsmål. Hun stod lidt i døren, og så smilende på ham, men trådte så et skridt tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 21:20

Theo så på hende og smilede "nå okay det er godt" sagde han og lod sig føre med ud fra værelset. Han stoppede midt på gulvet i stuen "jo det gør du bare" svarede han og smilede til hende, og gik hen til sofaen og satte sig ned. Han så lidt efter hende da hun forsvandt ind i værelset, men sad ellers stille og så lidt rundt. "Passer den? Eller skulle man måske hellere spørge om den er stor?" spurgte han og smilede skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 21:49

Fie smilte, og lukkede døren lidt til men så den stadig stod på klem. Hun smilte, og tog kjolen af, og trak t-shirten over hovedet. Hun smilte glad, og så ned af sig selv. T-shirten gik hene til ca. midten på lårene. Det passede hende fint nok. Hun smilte, og åbnede døren og gik ud til ham. "Den er fin, den passer fint til mig"sagde hun og grinede lidt af det. Da den jo var for stor, men det var meningen. Hun gik hen til ham og satte sig i sofan ved siden af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 22:28

Theo så på døren og smilede lidt, og så lidt ned i gulvet, og gabte stille. Han lyttede til hendes rumsteren rundt inde på værelset og sad stille. Han hørte hun åbnede døren og så hen på hende, og smilede lidt "nå okay det var godt" sagde han og grinede lidt over størrelsen. "Det kunne godt se ud som om du måske ville drukne i den" sagde han og rykkede lidt så der var plads til at hun kunne sidde der. "Er det mere afslappende at have sådan en på?" spurgte han, for når han sov, sov han egentlig bare i nogen natbukser han havde, for han brød sig ikke om at have t-shirt på når han skulle sove for den kunne kravle op eller ligge dumt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 22:33

Fie smilte til ham og nikkede. "Drukne?... Det ville jeg sikkert godt kunne"sagde hun og smitle drillende. Hun nikkede glad til hans spørgsmål. "Det er dejligt at ligge med en kæmpe t-shirt på"sagde hun og grinede lidt. Hun sov jo ikke, men når hun bare vandrede rundt i sin lejlighed om dagen nå solen truede hende, så havde hun næsten altid sådan en lang og stor t-shirt på som hun havde hugget fra sin afdødede storebror, da hun var menneske. Hun smilte til ham, og trak benene op til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 22:42

"Ja forsvinde helt ind i t-shirten ligesom hvis man er i vand" sagde han og smilede skævt. Han så kort mod sine gardiner, det var godt at de var trukket for "nåå okay" sagde han og prøvede at finde ud af hvorfor, men måske var det bare hyggeligt ikke at skulle have noget stramt på hvis man bare hyggede sig. Han lænede sig tilbage og så lidt op i loftet og smilede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 23:07

Fie smilte og så på ham. Hun nikkede roligt, og bed sig i læben. Mon han var blevet genert, eller hvad hun gjrodt noget dumt? Hun bed sig nervøst i læben, da tanken gjorde hende lidt usikker. Hun bed sig i læben, og lænede sig op af ham, og så ned. Hun begyndte lavt at nynne for at bryde den udehaglige stillhed. Hendes øjne forblev med gulvet imens hun stille nynnede. Hun sunste kort ind, da t-shirten duftede af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 00:25

Theo mærkede at hun lænede sig op af ham og så på hende og smilede. Han havde egentlig bare siddet og tænkt sig lidt om, men han syntes da at det var hyggeligt at sidde sådan. Han lagde armen om hende og trak hende tættere ind til sig, og lyttede til hendes nynnen. Han lukkede sine øjne lidt i og snuste lidt, var det hende der duftede sådan? Sådan lidt af rimfrost, og noget sødt. Det grublede han lidt over.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 14 Icon_minitime

Kedsomhed - Theo
Tilbage til toppen 
Side 14 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» kedsomhed
» kedsomhed??-Madeleine
» kedsomhed - Zophie
» Kedsomhed* privat Orlando
» Kedsomhed i laaange baner .__. (Ophelia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: