Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kedsomhed - Theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kedsomhed - Theo - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 07:18

Fie smilte, og bed sig i læben. Hun nussede blidt hans kind, og smilte glad. "Skal du noget i dag?"spurgte hun stille, og bed sig i læben. Hun ville helst blive hos ham hvis hun kunne, men hvis han nu skulle noget vigtigt så gik hun selfølgelig hjem, så hun ikke var i vejen for ham. Hun bed sig håbende i læben, imens hendes blik forblev mod hans ansigt. Hun smilte dog alligevel gald over at han nussede hende, da det gjorde hende glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 07:32

Han så på hende, og rystede så på hovedet. "Ikke før i aften, der skal jeg på arbejde, men jeg kan køre dig hjem først hvis du vil have det? så slipper du også for at skulle gå eller sådan noget?" sagde han roligt "jeg kan reservere resten af dagen til dig?" sagde han og smilede forsigtigt til hende, og fjernede kort sin hånd fra hendes nakke for at stryge en tot af hendes hår om bag hendes øre. Han lagde sin hånd tilbage til hendes nakke og nussede hende blidt der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 07:43

Fie bed sig i læben, og så på ham. "Ehm okay"sagde hun stille, og bså lidt ned. Hun blev lidt trist over at høre at han skulle på arbejde, men hun kunne ikke gøre niget ved det. "Ja, du må gerne køre mig hjem til den tid"sagde hun, og så på ham. Hun smilede lidt, og bed sig i læben. Hun nussede stadig blidt hans kind imens. Hun lukkede øjnene, og slappede lidt af. Hun belv enig med sig selv om at hvis han skulle på arbejde om aftenen, så ville hun nyde dagen så meget som muligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 07:49

Han så på hende "er du ked af det?" spurgte han forsigtigt, og nussede hende i nakken. "Jeg skal nok køre dig helt til døren" sagde han og smilede varmt til hende. Han nød hendes nussen af hans kind, og måtte modstå ikke at lukke sine øjne igen. Han kunne godt lide kulden fra hende, han ville have fået hedeslag hvis det havde været f.eks. en engel, eller en anden bloddæmon, for selv var han varm som en ovn, havde han fået at vide.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 07:56

Fie bed sig i læben, og så på ham. "Lidt"mumlede hun indrømmende. Hun ville gerne have kunne blive hos ham, men det gik nok at hun skulle hjem. Hun bed sig i læben, og smilte. "Tak, tusind tak"sagde hun, og smilte. Hun havde det tilpas, men hun hverken frøs eller havde det varmt, da hun jo ikke kunne fryse eller noget i den still. Men hun kunne godt mærke hans varme, som bare gjorde hende glad og tilpas der hvro hun var. Hendes fingre bevøgede sig blidt hen over hans kind da hun nussede ham. Hun smilte lidt, og bed sig i læben. "Ehm, jeg ved det er et underligt spørgsmål, men hvordan opfatter du mig?"spurgte hun, og blev lidt forlegen over sit spørgsmål, men nu havde hun tænkt på det i et stykke tid, og hun ville gerne vide det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:06

Theo så på hende og nikkede, han kunne godt lide at hun var ærlig, det var han som regelt også selv. "Det var så lidt" sagde han og smilede til hende. Han nød det, og nussede hende i nakken med fingerspidserne. Han lå stille og betragtede hende lidt "Hmm" sagde han så stille. "Jeg opfatter dig som.. En der skal passes på, selvom du er vampyr, så har jeg det stadig som omjeg skal passe på dig, for du virker så skrøbelig, som hvis man puffede til dig, ville du måske gå i stykker?" sagde han eftertænksomt "var det sådan du mente det?" spurgte han stille. Han undrede sig over spørgsmålet, men mange kunne godt lide at høre hvad folk egentlig tænkte om dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:12

Fie bed sig i læben,og så på ham imens han snakkede. Hun lyttede godt efter ikke fordi hun hørte dårligt eller noget i den still. Hun ville bare gerne forstå alt. "ja, det var sådan jeg mente det"sagde hun og smilte glad. Hun tænkte lidt over det han havde sagt, og bed sig i læben. "Det ville jeg sikkert"sagde hun, og grinede lidt. Hun smilte glad til ham, og blev ved med at nusse ham. "Jeg er glad for at du vil passe på mig"sagde hun og smilte til ham. Hun lukkede lidt øjnene, og nød at mærke ham nusse hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:28

Theo så på hende, og kørte kort og forsigtigt sin pegefinger hen over hendes underlæbe da hun bed i den "Ikke bide dig selv" mumlede han stille til hende, og lagde sin hånd om til hendes nakke igen. Han så på hende "måske ikke? måske er du stærkere end hvad jeg har bemærket" sagde han blidt til hende. Han smilede varmt til hende "selvføgelig vil jeg det, du ringer bare så kommer jeg" sagde han og smilede skævt, men han mente det skam. Han nussede hende blidt i nakken, og så hende lukke sine øjne, han nød hendes hånd mod sin kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:40

Fie så på ham, og smilte lidt. "Hvorfor må jeg ikke det?"spurgte hun stille, og bed sig alligevel i læben igen. Hun smilte lidt, "Jeg ved ikke om jeg er stærk, men det betyder heller ikke så meget for mig"sagde hun, og smilte. Hun tænkte lidt over det med at ringe til ham, og det fik hende til at grine lidt. "Hmm, det kræver jo dit nummer"sagde hun, og smilte. Hun tænkte lidt overt at hendes jakke trøje ting hun havde haft på lå ved siden af hendes sko, hvor hendes mobil var. Hun smilte, og så på ham. "Jeg gider ikke hente min mobil nu"sagde hun og grinede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:51

"Fordi du måske kan komme til at skade dig selv" hviskede han, og lod sin pegefinger stryge hen over hendes underlæbe igen, og så på hende og smilede stille. "man kan være stærk på mange måder" sagde han roligt til hende. Han smilede skævt af hendes latter "det kan du få senere" sagde han roligt, alt var så rart i nærheden af Fie, hun lagde en utrolig dæmper på hans tanker, og fik ham til at slappe fuldstændig af. Han lagde sin hån ned til hendes nakke igen, og nussede hende med fingerspidserne, ned af ryggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:58

Fie smilte til ham, og nikkede kort. "Okay, jeg skal prøve at stoppe"sagde hun, og så på ham. "Det ved jeg, men stadig"sagde hun stille, og smilte sødt til ham. Hun prikkede ham kort på næsen og grinede lidt, men genoptog så sin nussen på hans kind. Hun lrykkede den hønd som hun ellers havde støttet sin hage på, om på hans ryg hvor hun blidt begyndte at nusse ham. "Ja, jeg gider heller ikke at rejse mig, så det bliver ligemeget hvad først senere"sagd ehun, og grinede lidt. Hun lukkede øjnene, og slappede af. Det var længe siden hun havde ligget og slappet af i så langtid, og hun nød det. Han gjorde hendes meget glad, midt i alt det møg der skete i hendes liv, hvilket hun var glad for at komme væk fra i noget tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:07

Han smilte varmt til hende "godt" sagde han med en varm stemme til hende. Han grinede lidt da hun trykkede ham på næsen. Theo nød at hun nussede ham, men nu var han egentlig også en værre kælepot når det kom til stykket. "Jeg er åbenbart ligeså stor en kælepot som du" sagde han og smilede skævt, mens han nussede hende fra ryggen op til nakken, og op i håret, og ned igen. Han så på hende da hun lukkede øjnene, og betragtede hende. Hun var virkelig køn, ingen tvivl om det. Han lukkede sine øjne igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:14

Fie grinede lidt, og smilte. "Jeg elsker at blive nusset og krammet, så ja.... Måske endda større kælepot?"ssagde hun, og så på ham. Hun smilte til ham. og blev ved med at nusse ham på kinden og ryggen. "Der findes næsten intet bedre"sagde hun, og tænkte kort over det. Hun smilte så til ham, og betragtede ham imens han lukkede øjnene. Hun bed sig kort i læben selv om hun jo faktisk ikke måtte, men hun lagde ikke selv mærke til det da det var en vane. Hun lukkede øjnene, og pustede kort ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:21

Theo smilede stort "jaah måske er du lidt værrer end mig" sagde han og grinede lidt, men han kunne lide at blive nusset, og han kunne også godt lide at nusse Fie og se nydelsen på hendes ansigt og i hendes smil. "Nej det skulle måske lige være kys" sagde han tankefuldt, og prøvede at finde på noget der måske var bedre. Han så ikke at hun bed sig i læben, da han holdt sine øjne lukkede, og bare lyttede til hende og svarede, som før da han var træt, men denne gang truede hans krop ikke med at falde i søvn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:30

Fie smilte, og grinede lidt. "Måske bare lidt"sagde hun stille, og så kort på ham. Fie tænkte lidt over det han sagde med kys, "Ja, det er nok rigtigt"sagde hun, og smilte. Hun smilte glad, og rykkede lidt på sig, da hun kunne mærke at hun var begyndt at blive træt af at lægge som hun gjorde. Hun så igen på ham, og smilte. hun blev dog stadig ved med at nusse ham. Hun bed sig i læben, da hun kom til at tænke på han beskadede hånd. "Gør den meget ondt, din hånd?"spurgte hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:38

Han så på hende "ja en smule" sagde han drillende. Han så på hende "kys kan gøre mange ting" sagde han langsomt, og så kort på uret der hang over tv'et i stuen. Han brød sig ikke om at klokken allerede var 17:00. Han lod hende rykke sig, han nød hendes nussen. "Nej den er ok lige nu, men når jeg skal ud og køre senere og på arbejde begynder den nok at dunke så ubehageligt igen" mumlede han stille "men det går" sagde han og smilede. Hann ussede hende lidt videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:44

Fie smilte, og nikkede kort. "Ja kys kan gøre mange ting, men det er ikke altid godt"sagde hun stille, og så lidt på ham. Hun kom til at tænke på at det var et kys der havde ødelagdt Andy og Fie's venskab, men hun kom hurtigt fra det igen. Hun bed sig i læben, men stoppede hurtigt igen da hun huskede sig selv på at hun ikke måtte. "Hvis du vil kan jeg tage med dig og køle din hånd ned når den begynder at dunke?"spurgte hun stille, og så på ham. "Jeg er jo helt kold og jeg tør ikke op ligesom is gør"sagde hun, og grinede lidt over det. Hun blev ved med at nusse ham, og havde selv ingen ide om hvad klokken var, og hun ville helst ikke vide det faktisk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:56

Theo smilede stille og nikkede. Han så overrasket på hende "med ind på arbejdet?" sagde han tøvende, det var oftest der han blev vred. Han kunne ikke lade være med at grine over det hun sagde med at hun var ikke som is "nej det er du ikke" sagde han roligt. "mmm" han så ud til at tænke over det, og kærtegnede uopmærksomt hendes nakke. Han nød hendes nussen "jeg kunne vel egentlig godt tage dig med" sagde han stille, og egentlig mest til sig selv, gad vide hvordan de andre ville tage det?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:03

Fie så på ham, og smilte lidt imens. "Okay"sagde hun, og smilte ti ham. "Så kommer jeg med"sagde hun, og grinede lidt over sin egen beslutning. Hun så på ham, og smilte til ham. Hun rykkede sit ansigt helt hen til hans, og kyssede ham blidt på kinden. "Jeg kan godt holde til det, jeg er jo ikke bange for dig mere"sagde hun og smilte til ham. Hun nussede ham stadig blidt på den anden kind, og på hans ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:13

Han grinede lidt over at det var hende der tog beslutningen. Men han nikkede bare "det må du godt...du må gerne tage med mig" sagde han stille og smilede. Han blev overrasket over at hendes ansigt pludselig var så tæt på, og han rødmede da hun kyssede ham på kinden. Han syntes det var rart, men var utrolig forlegen over det. Han havde ingen problemer med at kysse folk når han havde fået alkohol, men lige nu blev det lidt intimt tænkte han. Han smilede lidt tilbage "nej det er jo en god ting".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:19

Fie så på ham, og smilte. "Du rødmer jo?"sagde hun, og blev faktisk lidt overrasket over det. Hun bed sig i læben, og så ned. Hun gemte sit ansigt ved hans brystkasse, da hun selv blev forlegen over det hun havde gjord. "Undskyld"mumlede hun ind mod hans trøje. Hun havde ikke tænkt over hvad hun gjorde, så kysset kom bag på hende, og gjorde hende meget forlegen. Hun havde lige indset hvad det farlige ved at være så træt nusse glad gjorde ved hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:30

Han blev genert da hun nævnte det, og han så lidt ned. Han så på hendes hår da hun gemte sit ansigt mod hans brystkasse "det er helt iorden, jeg var bare ikke forberedt" sagde han stille, og nussede hende forsigtigt i nakken med et lille smil. Han lænede sit ansigt lidt frem, og kyssede hende på håret. Han holdt fortsat blidt om hende. Han bed sig lidt i læben, lagde så sit hoved tilbage mod sofasiden igen og så op i loftet. Han tog så en dyb indånding, og begyndte at synge den sang, han havde snakket om tidligere.

https://www.youtube.com/watch?v=hc-1OgZ3w6E&NR=1
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:38

Fie bed sig i læben, og lyttede til ham imens hun stadig gemte sit ansigt. Da hun mærkede hans læber i sit hår smilte hun lidt, da det var en dejlig følelse. Hendes tanker bar hendes et andet sted hen, men hendes opmærksomhed blev igen fanget af ham da han begyndte at synge. Hun så på ham, og bed sig kort i læben. Hun kendte ikke sangen, men hun kunne nu godt lide teksten. Hun lyttede til ham, og smilte lidt. Hun begyndte roligt at nusse ham på kinden igen, imens hun lyttede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:44

Han så lidt på hende mens han sang, indtil hun løftede hovedet. Så smilede han forlegent og lidt skævt. Han nød hendes nussen, og nussede hende i nakken. Han havde sunget for at få hendes smil tilbage, og for at få hende til at glemme sin generthed. Han følte sig ovenud pinlig ud over alle grænser, men hvis han kunne få hende til at smile af den grund gjorde han det gerne. Han snusede lydløst duften af hende helt ind i systemet, han ville kunne genkende hende med bind for øjnene det var han helt sikker på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:51

Fie smilte og så på ham imens. "Hvor er du sød"sagde hun, og smilte til ham. Hun kunne stadig ikke helt forstå hvorfor det lige var den sang han syntes hun mindede om, men det tænkte hun ikke længe over. Hun bed sig kort i læben, og smilte ímens hun nussede hans kind. Hun kom til at tænke på en sang som hendes mor tit sang da hun var lille. Hun tænkte lidt over det i et stykke tid, da hun ikke kunne huske sangen, men kun en del af teksten. Hun så på ham, og smilte sødt til ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 7 Icon_minitime

Kedsomhed - Theo
Tilbage til toppen 
Side 7 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» kedsomhed
» kedsomhed??-Madeleine
» kedsomhed - Zophie
» Kedsomhed* privat Orlando
» Kedsomhed i laaange baner .__. (Ophelia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: