Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kedsomhed - Theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kedsomhed - Theo - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:58

Han smilede skævt til hende "tak det er du også" han tænkte om han mon skulle forklare hvorfor lige den sang, men lod det være. Han smilede, og lukkede sine øjne og nød hendes nussen. Han kærtegnede igen hendes nakke, mens han efterfølgende nussede hende med fingerspidserne. Han åbnede kort øjnene på klem og så hendes søde smil, han gengældte det varmt, og lukkede sine øjne igen. Han var glad for at Fie skulle med ham, og ikke hjem. Men det kunne jo være at hun skulle hjem senere. Det gjorde ham trist at tænke på så han skubbede det til side, og lyttee til hendes åndedræt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 11:05

Fie smilte sødt, og bed sig i læben. "Tak"sagde hun stille, og blev ved med at nusse hans kind. Hun betragtede ham roligt, og smilte glad. Hun kom igen til at tænke på den sang hun ikke kunne huske, men kom så i tanke om den. "Tusind stykker"udbrød hun glad, og smilte. "Det var det den hed, det er Anne Linnet der synger den"sagde hun, mest til sig selv, da hun var glad for at kunne huske den. Hun grinede kort over det, og begyndte at små nynne den. Hun havde en god sangstemme, men det var ikke så tit hun sang, hun kunne godt lide at synge, men hun blev let genert, og stille så hun ville aldrig kunne blive noget inden for musikken, men det var også ligemeget for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 01:36

Han nød det, og smilede muntert da hun spontant udbrød det med Anne Linnet. Han grinede "Ja hun er hyggelig, god når man er ked af det" sagde han smilende. Han lyttede da hun begyndte at nynne. Han smilede varmt, og lænede sig tilbage og nussede hende blidt i nakken. Så lukkede han sine øjne, og lyttede kun til hendes nynnen. Han var blevet helt glad for hende, det var godt hun ikke var bange for ham mere, det gjorde det meget lettere at være venner.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 01:45

Fie smilte imens hun roligt nynnede. Hun lukkede sine øjne, imens hendes nynnen blev til svag sang. Hun kunne godt huske teksten, da hendes mor havde sunget det meget. Hun bed sig i læben, da hun havde sunget den færdig. Hun tænkte lidt over det, og smilte til Theo. Hun følte sig hjemme hos ham, da han forstod hende, og passede på hende. Hendes øjnene lukkede sig lidt i imens hun stadig nussede hans kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 01:55

Han trak vejret dybt, og lyttede. Han kendte selv lidt af teksten, men ikke den hele. Han nød at høre hendes melodiske stemme synge, det klædte hendes personlighed godt syntes han. Han nød det fortsat, og kærtegnede hendes nakke. Han åbnede øjnene da hun stoppede med at synge og så på hende, og smilede "det godt" hviskede han, og smilede opmuntrende til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 01:59

Fie smilte til ham, og så lidt på ham. Hun kom til at tæke på tiden, og det fik hende uden at hun vidste det til at bide sig i læben. "Ehm, hvornår skulle du på arbejde?"spurgte hun stille, og så på ham. Hun kunne nemmelig ikke se uret fra den vinkel hun lå i. Selvom hun var ret optaget over hvad klokken var, blev hun ved med at nusse hans kind imens hun tænkte lidt over hvad der havde været sket fra da hun mødte ham og til nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 02:12

Han smilede tilbage til hende, skævede op mod uret "klokken 8" mumlede han stille. Klokken var lidt i 7 og han kunne være nede ved arbejdet på ti minutter, men det krævede selvfølgelig at han kørte stærkt. Han så på hende "vi kører om en halv time" sagde han så stille, og smilede forsigtigt til hende, og nussede hende i nakken. Han orkede næsten ikke at skulle tænke på arbejde nu, det gjorde ondt i hans hånd ved tanken, men han skubbede det fra sig, for han ville ikke til at blive irriteret nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 02:19

Fie så på ham, og nikkede. "Okay"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun nussede blidt hans kind, og begyndte igen at nusse han på ryggen da han begyndte at viirke som om han blev små anspændt af at tænke på sit arbejde. Hun så på ham og smilte glad til ham. "Eh hel havl time til at ligge og flyde på dig"sagd ehun, og grinede lidt af det hun sagde da det var en underlig sætning. Hun så på ham, og grinede stadig lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 02:24

Han lod igen sin pegefinger løbe over hendes underlæbe da hun bed i den, og så smilede han varmt til hende. Egentlig mindede han hende bare om det, for at drille hende, han kunne jo se der ikke skete nogen skade ved at hun bed sig i læben, og han gjorde det jo også selv, selvom hans hugtænder var en smule anderledes end hendes. Han nød hendes nussen, og nussede hende lidt ned af ryggen. Han grinede da hun sagde at der var tid nok til at hun kunne ligge og flyde på ham "ja det er sandelig meget heldigt" sagde han med et skævt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 02:30

Fie smilte, og så på ham. "Ja, det er faktisk meget heldigt"sagde hun og grinede lidt. Hun rakte kort tunge af ham, da han havde kørte sin finger hen over hendes læbe. Hun smilte drillende, og så på ham. "Der sker ikke noget når jeg bider mig i læben.."sagde hun stille, og smilte til ham. Hun fik blottet sine skarpe hvide hjørnetænder ved en fejl, og lagde helt selv mærke til det. Hun brød sig ikke så meget om dem, men hun kunne jo ikke gøre noget ved det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 02:41

Theo smilede til hende og rakte tunge tilbage ad hende, og grinede. "nej det har jeg lagt mærke til" sagde han beroliget. Han så lidt på hendes hjørnetænder "ja de er ganske imponerende, men de er også lavet til noget lidt andet end mine er" sagde han roligt, og smilede til hende, dog ikke tandsmil. Det gjorde han aldrig, han smilede med munden lukket da han havde vænnet sig til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 02:46

Fie så på ham, og bed sig i læben, da det gik op for hende at det var hendes tænder han snakkede om. Hun så lidt ned, og blev kort forlegen over det. "Det var ikke menningen at du skulle se dem"sagde hun stille, og så stadig bare ned på hans trøje. Hun nussede ham dog alligevel. Hun hadede sine tænder, mest fordi at det var så pokkers skarpe, og at hendes hjørne tænder jo var længere end normale menneske tænde, så man lagde hurtigere mærke til dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 03:29

Han så på hende, og lagde hovedet på skrå "nogengange virker det som om du ville ønske du ikke var vampyr?" sagde han forsigtigt, og nussede hende i nakken. Han trak på skuldrene "jeg har ikke noget imod dine tænder" sagde han og smilede lidt, og denne gang blottede han sine egne. Han nød det, og tog varsomt fat om hendes hage og kærtegnede den let med et lille opmuntrende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 03:36

Fie bed sig i læben, og så stadig ned. "Jeg ville heller ikke være vampyr, men jeg kunne ikke gøre noget at jeg blev forvandlet"sagde hun stille, og sukkede stille. Hun så på ham, da han kærtegnede hendes hage. Hun smilte lidt til ham, og nussede blidt hans kind imens hun betragtede han lidt. Hun bevægede sin hånd der ellers havde nusset ham på ryggen om ved hans nakke, hvor hun blidt begyndte at nusse ham. Hun smilte lidt., og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 03:44

Han rystede på hovedet "nej det er som regle ikke noget man vælger selv" sagde han stille. Han smilte tilbage til hende da hun endelig smilede, han nød at hun nussede ham i nakken, men i det hele taget var hendes nussen bare rar, og at hun var der var da også rart. Han smilede og nussede hende ned af ryggen, med blide håndbevægelser. Han så lidt hen mod uret og syntes at tiden gik frygteligt stærkt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 03:58

Fie smilte og så på ham. "Nej, men min skaber var også små fuld da han bed mg"sagde hun stille, og så på ham. Hun tænkte lidt over det, og bed sig hårdt i læben for at glemme det. Hun nussede ham roligt og smilte til ham. Hun syntes det var skønt at han nussede hende, og at hun måtte ligge sådan hos ham. Hvis hun havde været en kat ville hun nok spnde uafbrudt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 04:06

Theo så på hende, og strøg hende så over håret med den hånd han havde forbinding om, da han nussede hende på ryggen med den anden "hmm" mumlede han bare stille. Han nød hendes nussen, og gengældte hendes smil, og slappede af. Det var næsten pinligt så meget han nød at hun var der og kunne få ham til at slappe fuldstændig af. Han gabte sigende, og smilede skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 04:28

Fie smilte glad da han strøg hende over håret. Hun bed sig i læben, og nussede blidt hans kind og nakke. "Bliver du træt"spurgte hun og grinede lidt da han gabte. "Du var jo lige ved at suge mig ind"grinede hun, og prikkede ham pi næsen. Hun smilte drillende til ham, og rakte tunge.

//sry hvis jeg svare lidt langsomt, og kort, men bliver bombet med beskeder på Msn xD///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 05:32

Theo smilede skævt, og nød den vedvarende nussen af nakke og kind. Han nikkede langsomt "du gør mig sløv, med alt det nusseri" sagde han smilende, men ikke vredt eller irriteret overhovedet. Han grinede lidt "undskyld, nogen gange så trækker jeg vejret så meget ind at jeg sluger folk, det er de dog ikke så glade for" mumlede han, som om det virkelig var noget han gjorde, og smilede så skævt. Han rakte tunge tilbage ad hende, og nussede hende på ryggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 16:49

Fie smilte, og grinede lidt af ham. "Undskyld"sagde hun stille, og smilte til ham. Hun syntes bare det var dejligt at kunne slappe af i så langtid. Hun bed sig i læben, og lukkede øjnene lidt imens han snakkede lidt. "Du må gerne sluge mig"sagde hun stille, men begyndte så at grine lidt af det. Hun smilte glad, o så kort på ham før hun igen lukkede øjnene igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 02:06

Han smilede skævt "du skal ikke undskylde, jeg er jo ligeså slem til det selv" sagde han og nussede hende sigende i nakken. Han grinede lidt "aj er du nu sikker på det? Hvem skulle så nusse dig?" spurgte han spøgende. Han lukkede sine øjne lidt igen, og slappede af. Men han huskede på klokken og åbnede sine øjne og så op på uret "vi skal gå nu" sagde han stille til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 02:12

Fie smilte og bed sig i læben. "Okay, så ikke undskyld"grinede hun, og så på ham. "Hmm, det ved jeg ikke, ikke sluge mig!"grinede hun drillende, og smilte glad til ham. Hun nussede ham stadig roligt imens hun selv nøde den blide nussen. Hun lukkede øjnene og slappede af, men så igen på ham da hans sagde at de skulle af sted. Hun bed sig i læben, og nikkede. "Okay"sagde hun stille, og smilte til ham. Hun satte sig op, og starkte sig lidt. Hun mærkede straks hvordan hendes krop vågnede igen, og at nerverne igen kørte på højtryk. Hun bed sig i læben, og så lidt ned men så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 02:20

Han så på hende og smilede "jeg skal nok lade være med at sluge dig" sagde han stille og grinede lidt. Han satte sig langsomt op og strakte sig med et gab. Han rejste sig stille, og rettede lidt på sit tøj for det var blevet lettere uglet, med hende ovenpå sig og så havde han også sovet. Han smilede stille til hende, og rakte hende sin hånd så hun kunne komme op og stå. Han vidst egodt hun sagtens kunne rejse sig, men han vidste også at hun godt kunne lide at være tæt på andre og at vide at de var der så hun ikke var alene. Han lyttede til aftenen udenfor, biler og busser og alt muligt andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 03:01

Fie smilte og så op på ham. "Godt"sagde hun, og grinede. Hun gav ham hånden, og lod ham trække hende op og stå. Hun smilte, og gav hans hånd et blidt klem. "Hmm, jeg kunne nu godt selv komme op og stå, men tak alligevel"sagde hun, og smilte til ham. Hun bed sig kort i læben, og så på ham. Hun kunne godt mærke på sig selv at hun var lidt nervøs over at skulle med ham, men hun ville helst ikke hjem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 03:41

Theo smilede varmt til hende og grinede "ja" sagde han stille. Han så på hendes hånd, og klemte den blidt "det ved jeg men jeg havde lyst til at forkæle dig lidt exklusivt" sagde han drillende. Han så på hende, og håbede at det var iorden med hende, han gik ud mod gangen og trak hende med sig. Han sagde ikke rigtig noget gled bare ned i sine sko, og så lidt på hende og smilede varmt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 8 Icon_minitime

Kedsomhed - Theo
Tilbage til toppen 
Side 8 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» kedsomhed
» kedsomhed??-Madeleine
» kedsomhed - Zophie
» Kedsomhed* privat Orlando
» Kedsomhed i laaange baner .__. (Ophelia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: