Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kedsomhed - Theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kedsomhed - Theo - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 04:49

Theo lå stille og lyttede til hvad hun sagde "nej jeg ved du ikke bryder dig om at være alene..okay det er da godt at i kan have det godt sammen" sagde han og smilede lidt, men han var alligevel ked af det på hendes vejne. Han lyttede igen til hende da hun begyndte at snakke igen "det var ikke så godt.. arme ham, og dig" mumlede han, og tænkte lidt over det hun sagde "det tager lang tid at komme over sådan noget.. det kan tage hele livet" sagd ehan stille og så lidt op i loftet, og vendte blikket tilbage til Fie igen. Det havde ødelagt ham at skulle efterlade sin søster hos sin mor, men det var det eneste og bedste han kunne have gjort, og han skulle egentlig også selv være blevet der, på grund af kommunen, men han var stukket af. "Jeg ved det hjælper Fie.. hvis du ikke var der var han måske død?" sagde han stille, og håbede ikke at det skræmte hende at han nævnte at Andy måske ville have begået selvmord. "Jeg forstår dig godt.." mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 04:54

Fie bed sig i læben, og sagde ikke noget i et stykke tid, da hun ikke helt kunne få sig selv til det. hun lå bare og tænkte på hvad Andy havde sagt til hende. Han havde haft planer om selvmord, og det havde han fortalt hende. Han havde kladt hende egoistisk da hun talte ham fra det, og det gjorde stadig ondt at tænke på. "Han havde planer om det, men en der vidst hedder David havde næsten fået ham talt helt fra det, men da jeg prøvede at få ham talt fra det kaldte han mig egoistisk, men han lever endnu"sagde hun stille, og bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 05:09

Theo så på hende og lyttede til tavsheden. Han lyttede igen, og hævede et øjenbryn da hun nævnte David, men han sænkede det igen og tænkte at det nok ikke var samme person, der var jo mange ved det navn. "Det vigtigste er at han lever endnu.. men det der med egoismen er ikke rigtig.." sagde han roligt for det var Fie ikke. Han tænkte lidt og sukkede stille, og nussede hende på ryggen igen. Han så lidt rundt i lejligheden, og så på Fie igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 05:15

Fie nikkede kort, og bed sig i læben. Hun tog lidt fat i hans trøje, og pressede sig blidt ind til ham. Hun havde dog stadig lukkede øjne. "Jeg ville ikke også miste ham"sagde hun stille, og pressede øjnelågne hårdt i. Hun brød sig ikke om tanken om også at miste Andy, det ville hun sikkert ikke kunne klare. Det var et held at hun stadig kunne stå på benene uden at falde sammen. Hendes vejrtrækning bliv lidt mere ophidset end den havde været, men der gik ikke lang tid før den igen var normal.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 08:22

"Du mister ham heller ikke.. han har dig og David og sikkert en masse andre der passer på ham" sagde han blidt mod hendes hår. Han kunne godt mærke at hun pressede sig ind til ham, og han holdt hende lidt tættere ind mod sig. Han hørte hendes vejrtrækning og nussede hende på ryggen, og prøvede at berolige hende lidt uden at sige noget. Nogen gange gjorde ord bare det hele meget værre. "Fie..?" sagde han så stille efter lidt tid. Han lå stille og så lidt på den hånd hun havde taget fat i hans trøje med, det havde han ikke noget imod. Det ingød hende måske lidt trykhed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 20:04

Fie bed sig i læben, og lyttede til ham. Hun håbede at han havde ret. Hendes vejrtrækning var blevet rolig igen, men hun kunne stadig ikke helt lide tanken om at Andy kunne være død. Hun bed sig i læben, og holdt stadig fast i hans trøje. Nå hun holdt fast i hans trøje fik det hende til at være mere sikker på at han ikke forsvandt fra hende. Hun åbnede kort øjnene da han sagde hendes navn. "Ja?"spurgte hun stille, og blev små nysgerrig over hvad han ville?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 01:52

Han lyttede og lod hende holde fast i hans trøje. "Jeg tænkte på.. ville du ikke synge lidt igen?" spurgte han. Han spurgte nok både fordi han syntes at hun sang godt, og fordi det virkede som om hun blev gladere af at synge. Han så lidt på hende og smilede svagt da han hørte hendes nysgerrighed. "Det er selvfølgelig kun hvis du har lyst" tilføjede han, og nussede hende på ryggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 07:20

Fie bed sig i læben, og smilte til ham. Hun nikkede kort, og så på ham. "Jo, hvis du vil have det så ja"sagde hun og smilte til ham. Hun blev dog lidt stille i noget tid, da hun tænkte over hvilken sang det skulle være. Hun bed sig i læben, og så lidt på hans trøje. Men efter lidt til begyndte hun så at synge 'All around me'. Hun så lidt på ham imens hun sang, men hun lukkede så øjnene og smilte imens hun stille sang.

Sangen: https://www.youtube.com/watch?v=5eiyYk_zOL0
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 08:03

Han nikkede og smilede blidt til hende "Ja det vil jeg godt.." sagde han og var lettet over hun ikke havde sagt nej. Han lod hende tænke sig om for det kunne jo tage noget tid at finde på noget at synge. Han betragtede hendes ansigt da hun lukkede øjnene og begyndte at synge, og smilede. Han nussede hende fortsat på ryggen og tog en dyb indånding.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 08:14

Fie smilte og sang roligt. Hendes stemme virkede roligt og fast, og man kunne ikke høre hende usikkerhed så meget mere. Hun bed sig kort i læben, men genoptog så sin sang igen. Hun slappede godt af og hendes krop var begyndt at blive helt roligt så man faktisk kun kunne mærke hendes vejtrækning, og intet andet. Hun var glad for at være hos ham, han havde gjordt rigtig meget for hende på meget lidt tid, og hun havde det godt hos ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 08:25

Theo lukkede sine øjne og lyttede til hendes sang og nød hendes stemme. Hun havde talent, ingen tvivl om det. Han hørte hun stoppede og åbnede kort sine øjne og så på hende igen, han smilede blidt da hun begyndte igen og så kort op i loftet, og lukkede så sine øjne igen. Han gabte stille og holdt sig for munden, og sørgede for ikke at forstyrre hendes sang. Han kunne mærke hendes vejrtrækning, og slappede af når hun var der, hun var en af de eneste der kunne få ham til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 08:48

Fie smilte og sang den sidste linje af sangen hun så lidt på ham, og bed sig i læebn. Hun lukkede dog øjnene igen og legde hovede mod ham. "Tak"sagde hun stille, og smilte imens hun lod sine øjne være lukkede. Hun lyttede lidt til hans vejrkrækning, og smilte. Det var en beroligende lyd for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 09:04

Theo åbnede sine øjne da hun havde sunget færdig "Du synger godt.. hvorfor er du ikke blevet noget indenfor ..ja sang?" spurgte han og smilede blidt til hende "eller det har du måske planer om?" spurgte han. Han nussede hende blidt og lå stille, mens han lyttede. Han trak vejret roligt og lå helt stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 21:32

Fie bed sig i læben, og rystede på hovedet. "Jeg vil ikke synge"sagde hun stulle. "Jeg bliver nervøs når jeg skal synge overfor personer jeg ikke kende"sagde hun stille, og så på ham. Det var et held at hun kunne danse imens folk så på det. "Jeg tør ikke synge, og jeg vil ikke blive til noget inden for musikken"sagde hun stille, og så på ham. Hun sukkede stille, og gemte sit ansigt i hans trøje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:55

Theo så på hende, og lyttede. Han sukkede lydløst *at jeg kan blive ved med at sige noget åndssvagt..* tænkte han. "Men du sagde at du dansede?" sagde han stille, hvad var forskellen? Altså jo selvfølgelig stemme, og fødder, men ellers ikke. "Vås.. Du ville da sparke røv.. eller det er måske et forkert udtryk, du ville sagtens kunne blive noget indenfor den branche, fordi du kan" sagde han opmuntrende, og så ned på hendes hår, da hun havde gemt sit ansigt mod hans trøje. Han smilede stille af det og rystede let på hovedet "men man skal ikke gøre noget man ikke har lyst til.." sagde han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:07

Fie bed sig i læben, og blev ved med at gemme sit ansigt imens hun lyttede til havd han sagde. Hun så så på ham igen, og sukkede stille. "Jeg vil ikke kunne spake røv, for jeg kan ikke synge"sagde hun og så på ham. Hun aede hans kind og smilte. "Jeg tør ikke, det er noget helt andet med dansen, der kan jeg lukke verden ude"sagde hun, og så på ham. Hun bed sig i læben, og slap hans trøje lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:29

Theo så på hende, og tænkte sig lidt om "jo du kan så.." mumlede han bare, det var ikke rigtigt at hun ikke kunne synge, det kunne hun sagtens. Han nød at hun aede hans kind, og så på hende "mmm.. jeg troede ikke der var så meget forskel på dans og sang, det ene er bare med fødderne og det andet er med stemmen.." sagde han og så på hende, han så lidt på sin trøje da hun slap den lidt, og så op på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:44

Fie sukkede stille, og bed sig i læben. Hun satte sog lidt op, og så ned på ham. "Dans og sang er to helt forskellige måder at udtrykke sig på, og jeg er bedste og har det bedst med at danse, jeg får ikke sceneskræk af at danse, det gør jeg hvis jeg skal synge"sagd ehun stille, og aede hans kind. Hun smilte lidt til ham, og lagde sig så igen ned. Hun nussede ham blidt på maven, og smilte lidt. Hun lukkede øjnene, og blev ved med blidt at nusse ham på maven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 05:17

Theo aede hendes ryg, mens han lyttede til det hun sagde "Ja det ved jeg, men alligevel.. Okay så det er vel forståeligt nok" sagde han blidt og smilede stille. Han lod hende ligge sig ned igen, og så lidt op på loftet. Han smilede lidt skævt da hun nussede ham på maven, da det kildede lidt, men han bed sig i læben for ikke at begynde at grine. Han så hun lukkede øjnene, og slappede af, selvom hun nussede han på maven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 05:27

Fie smilte lidt, og var rigtig glad for at han forstod hende. Hun smilte glad, og blev ved med at nusse ham på maven, da hun ikke vidste at det kildede. Hun bed sig kort i læben, og slappede godt af hos ham. Hun åbnede kort øjnene, og så på ham. Men hun lukkede dem igen, imens hun smilte glad. Hun rykkede sig halvt op på ham, og lagde hovedet ved hans bryst, og slappede af. "Mmmh"sagde hun glad, og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 05:35

Han så på hende og smilede "har du det godt?" spurgte han forsigtigt, og nussede hendes ryg. Han ville helst have at hun havde det godt, så hun ikke blev nervøs og utryg. Alle fortjente at have det godt, også vampyrer. Han nød hendes nussen og vænnede sig til det, og blev helt sagelig. Han lå stille mens hun rykkede sig lidt længere op og mærkede hendes kind mod sit bryst. Han lukkede langsomt øjnene, og nød hendes selvskeb, han holdt virkelig af Fie, hun var en af hans allerbedste veninder, hvis ikke den bedste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 05:52

Fie smilte glad, da han spurgte om hun havde det godt. "Ja, jeg har det skønt"sagde hun og smilte glad. Hun lyttede lidt til hans hjerte, og smilte, det var en beroligende lyd. Theo betød meget for hende, og ver en af de eneste hun kunne slappe helt af hos. Hun var meget glad for at have ham som ven, og hun avr ret sikker på at han var en af hendes bedste venner.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 06:09

Theo holdt sine øjne lukkede og lyttede til åndedræt, og smilede lidt ved hendes svar "det var godt, det er jeg glad for.." sagde han og lå stille. Hans hjerte slog roligt, og rytmisk. Han tog en dyb indånding, og gabte kort så hans hjørnetænder blev blottet, og åbnede så sine øjne på klem "gud hvor bliver man træt af at være så doven" sagde han storsmilende, for han følte sig ret lad, men syntes også det var meget hyggeligt. Han nussede hende fortsat på ryggen og snuste stille og kunne dufte hendes hår. Han gned sig kort i øjnene, og slappede af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 06:30

Fie smilte og lyttede til ham. Hun bed sig i læben, og så kort på ham, men lukkede så øjnene igen. "Ja det er dejligt at være doven"sagde hun stille. Hun stoppede kort med at nusse hans mave, og så lidt på hans ansigt. Hun smilte til ham, og nussede blidt hans kind. Hun smilte til ham. "Theo jeg er glad for at være her hos dig, du er så hyglig, og dejlig at være sammen med"sagde hun og smilte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 06:42

Theo så på hende "ja det er rigtig nok.." sagde han og smilede skævt, det var i hvertfald beroligende at være doven. Han lyttede til det hun sagde og lagde hovedet lidt på skrå. Han lagde ikke mærke til at hun holdt op med at nusse ham, han smilede bare "tak du er også dejlig at have her, det føles rart og ikke helt så ensomt" sagde han og nød hendes nussen af hans kind. Han skulle lige til at se hende i øjnene, men skyndte kom til fornuft og skyndte sig at se på hendes pande istedet. Han lagde sin hånd på hendes kind og kærtegnede den blidt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 16 Icon_minitime

Kedsomhed - Theo
Tilbage til toppen 
Side 16 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» kedsomhed
» kedsomhed??-Madeleine
» kedsomhed - Zophie
» Kedsomhed* privat Orlando
» Kedsomhed i laaange baner .__. (Ophelia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: