|
| Kedsomhed - Theo | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 27 Apr 2010, 03:49 | |
| Fie smilte, og grinede lidt. "Uuuh, det er jeg da glad for"grinede hun, og smilte glad til ham. Hun gik med ham ud u gangen, og tog sine sko på. Hun tog sin jakke, og slap kort hans hånd for at kunne tage sin jakke på. Hun tog dog hurtigt fat i hans hånd igen, og smilte til ham. Hun bed sig kort i læben, og fiskede sin mobil op af lommen på sin jakke. Hun så kort på den, og læste de to sms'er der ikke var åbnet. Hun grinede lidt, og lagde sin mobil tilbage i lommen igen, og så på Theo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 27 Apr 2010, 06:06 | |
| Theo så på hende og smilede skævt "ja det kan jeg godt forstå" sagde han og grinede lidt. Han tog sin jakke på mens hun tog sin på, og han lynede den stille og greb hendes hånd "kom" sagde han roligt og åbnede døren og hev hende med ud på gange. Han så på hende da hun læste sms'erne "hva nu?" spurgte han og smilede. Han trak hende roligt med ned af trapperne efter at have låst sin hoveddør. Han troede nu på at indbrudstyven ville blive mere skræmt af ham, end han ville af indbrudstyven, men han ville hade tanken om nogen der havde rodet i hans ting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 27 Apr 2010, 06:17 | |
| Fie smilte og så på ham. "Ehm, det er bare bare min eks der ikke kunne forstå hvor jeg blev af, jeg bor hos ham fortiden så"sagde hun, og grinede lidt af det. Hun havde jo ikke fortalt ham noget så han vidste ikke hvor hun var. Hun bed sig i læben og gik med ham ned af trapperne. Hun så på ham og smilte. "Hvad mon de vil tænke om mig?"grined ehun, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 27 Apr 2010, 06:27 | |
| Theo så på hende og smilede lidt "nåh ja okay, du har jo også været længe væk, jeg har holdt på dig hele dagen" sagde han roligt. Han åbnede døren nede ved enden af trappen og trak Fie med udenfor. Han så på hende "er du klar til at køre endnu en tur?" spurgte han stille, og smilede blidt til hende mens de gik hen mod motorcyklen. "Tænke om dig?" spurgte han og grinede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 27 Apr 2010, 06:36 | |
| Fie smilte og nikkede. "Det dør han ikke af"sagde hun og hentydede til det med hun ikk havde været hjemme. Hun smilte, og fulgte stadig med ham. Hun bed sig i læben, og så lidt op på himlen. "Ja, eh det tror jeg"sagde hun og så på ham. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Din kæreste?"mumlede hun stille, og så på ham. Hun så så på Motorcykelen, og bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 27 Apr 2010, 08:10 | |
| Theo så på Fie og smilede "nej det gør han sikkert ikke" sagde han stille og grinede. "Jeg skal nok køre pænt sagde han og blinkede til hende. Han kunne ikke lade være med at grine "troede du jeg havde en kæreste?" spurgte han og smilede skævt "der er sgu ikke nogen der kan holde mig ud i længere tid af gangen" sagde han stille. Han standsede ved motorcyklen og låste den op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 01:52 | |
| Fie smilte til ham, og bed sig i læben. "Tak"sagde hun, og var faktisk ret glad for at han gad køre pænt imens hun skulle med ham, for hun var lidt nervøs over det. Hun bed sig i læben, og så ned da hun blev lidt forlegen over det. "Ja, faktisk"sagde hun stille, og smilte lidt. Hun så på ham og blev lidt overrasket over det. "Virkelig?... Jeg kan godt holde dig ud"sagde hun, og grinede lidt over det. Hun bed sig i læben, og så lidt på motorcyklen med et alligevel roligt blik. Hun kunne ikke helt forstå hvorfor at andre ikke kunne holde ham ud, hun syntes han var sød, og hyggelig at være sammen med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 02:01 | |
| Theo smilede varmt til hende "så lidt.." svarede han stille. Han grinede stille, og fandt hjelmen frem "nå men det har jeg ikke" sagde han roligt, og så på hende. Han så underligt tænksom ud, og trådte et skridt hen mod hende "lille ven der er så meget af mig du ikke har set" hviskede han så stille, og så kort lidt trist ud ved tanken. Men så strøg han hende over kinden og smilede varmt til hende "tak tak du er også lige til at være i nærheden af" sagde han drillende og placerede hjelmen på hendes hoved, og lukkede den under hendes hage. Han gik hen til motorcyklen, slog støttebenet ned, og satte sig op. Så tændte han den, men uden at køre for hun skulle jo med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 02:08 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt. "Hmm, det kunne da godt været at du havde en"sagde hun, og smilte til ham. Hun bed sig kort i læben. "så liller er jeg da heller ikke"sagde hun, og grinede lidt af det. Hendes smil blev lidt breder da han strøg hendes over kinden. "Det er jeg glad for"sagde hun, og smilte glad. Det var en sjov ide han havde med at hun skulle have hjelm på selvom at hun ikke kunne kommer så meget til skade af at falde af eller blive kørt ned. Hun bed sig i læben, og satte sig op bag ham, og lagde armene tæt om ham igen, og tog lidt fat i hans jakke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 02:16 | |
| Han så på hende, og smilede kort "tja.." sagde han bare roligt. "Jo lidt lille er du" sagde han og grinede lidt. "Så lidt" svarede han. Han mærkede hun satte sig op bag ham, og smilede svagt da hun tog et fast greb om ham, og et fast greb i hans jakke. Han lagde kort sin hånd på hendes, og slap dem så igen for at ligge den på styret. Han gassede let op, og motorcyklen trillede roligt ud på vejen, hvor der ikke var nogen biler i sigte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 02:21 | |
| Fie bed sig hårdt i læben, men smilte dog alligevel da hun mærkede hans hånd. Hun lukkede dog hurtigt øjnene da hun mærkede at motorcyklen kom i bevægelse. Hun var stadig små bange for at køre på den, men hun prøvede at tænke på noget andet imens, selvom det var svært for hende. Hun var meget glad for at hun kunne tage med ham på arbejde, istedet for at hun skulle hjem til Andy, for det var længe siden at hun havde haft det så godt, og ikke følt sig lille og svag. Sammen med Theo følte hun sig ilpas, og beskyttet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 02:47 | |
| Theo koncentrerede sig om at se sig ordentligt for. Som regel når han kørte alene kørte han som det passede ham, så var han ligeglad med om der var nogen der så ham eller ikke, det gik som regel helt fint. Han kørte roligt, uden for meget fart på, for han ville ikke gøre hende skræmt, eller få hendes nerver på højkant. Han svingede til højre ned af en åben gade, hvor der lå en butik der virkede til at være åben ' mekaniker ' stod der på skiltet over butikken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 02:51 | |
| Fie bed sig i læben, og åbede øjnene lidt, og så skiltet da han havde drejet om hjørnet. Hun læste skiltet, og bed sig i læben. Der var lys i butikken, så det var sikkert der han arbejede tænkte hun. Hun lukkede igen øjnene, og pressede sig lidt ind til ham. Hun var faktisk nysgerrig for at møde hans kollegaer og se hvordan det var at have et rigtigt job som hun jo aldrig havde prøvet før, men på samme tid var hun også usikker på sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 03:05 | |
| Theo stoppede op ude foran butikken og parkerede. Han mærkede hun trykkede sig ind mod hans ryg, og smilede svagt og kærligt, men det forsvandt hurtigt igen. "Nå..der er nok ikke mange derinde højst Björn.." sagde han langsomt efter at have kigget på bilerne. "Han vil elske dig!" sagde han med et smil og så om på Fie "Det er min chef han er omkring de 60 eller sådan noget.." sagde han og steg af motorcyklen og løftede hende ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 03:18 | |
| Fie slap roligt grebet om ham, og så lidt rundt. Hun smilte lidt, og åbnede hjelmen. Hun load ham løfte hende ned fra motorcyklen imens hun bare smilte glad. Hun trog hjelmen af, og så på ham. "Hvor er jeg heldig, at have en på 60 løbende efter mig"sagde hun drillende, og smilte til Theo. Hun bed sig i læben, og gav ham hjelmen, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle gøre med den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 03:45 | |
| Han grinede af det hun sagde "nej, nej det var ikke det jeg mente han er skam lykkeligt gift, og han kunne ikke drømme om at røre dig, han anser alle mellem alderen 1-30 som hans børn" sagde han med et smil. Han tog imod hjelmen og lagde den ned i motorcyklens lille rum under sædet, så låste han den, og rejste sig og greb hendes hånd. Han gik hen imod mekaniker forretningen og trak hende med sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 03:54 | |
| Fie smilte, og grinede lidt. "Nå, okay så er jeg jo helt tryg"sagde hun, og smilte til ham. Hun betragted ham roligt, og smilte glad. Hun gav hans hånd et blidt klem da han greb fat i den. Hun smilte til ha, og gik med ham ind. Hun mærkede hvordan nervøsiteten bagyndte at fylde meget i hende. Hun bed sig hårt i læben for at aflede sig selv. Hun kørte kort den frie hånd igennem sit hår for at rette de får totter der strittede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 03:59 | |
| Theo så på hende "det var godt" sagde han stille, og smilede til hende. Han skubbede døren op til forretningen "Björn?" spurgte han stille, og smilede lidt til Fie, og gav hendes hånd et blidt klem tilbage. Der lød lidt rumsteren ude fra selve værkstedet, og en høj mand med stålgråt hår trådte frem, han så først ud som om han ikke vidste hvad han skulle gøre eller sige, for han havde regnet med at det bare var Theo, men han fik fremmumlet et goddag og smilet bag et gråt busket overskæg, og han spurgte vist også hvad Fie hed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 04:03 | |
| Fie bed sig i læben, og så lidt på Björn. Hun smilte lidt forsigtigt til ham, og nikkede som et goddag, da hun ikke rigtigt kunne får sig selv til at sige så meget. "Ehm, jeg er Fie"sagde hun stille, og usikkert imens hendes blik fra at have studeret Björn lidt gled ned på gulvet. Hun var meget nervøs og usikker, selvom at Björn slet ikke virkede farlig på nogen måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 05:10 | |
| Theo holdt blidt om hendes hånd, og smilede forsigtigt til hende. Han så på Björn og smilte venligt. Björn nikkede og smilede varmt til Fie, og bad hende om at føle sig hjemme og så rodede han hende i håret som havde de kendt hinanden altid, og så gik han ud bagved og rodede videre. Theo så på Fie og smilede blidt til hende "undskyld han er meget åben" sagde han stille, for hun virkede ikke tryg ved det hele. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 05:21 | |
| Fie bed sig i læben og så på Björn da han roede hende i håret, hun trådte et skridt tættere på Theo da Björn var gået. Hun så på Theo, og nikkede kort. "Det fandt jeg ud af"sagde hun stille, og så usikkert ned. Hun bed sig igen i læben, og så på Theo med usikre øjne. "Passer du på mig?"spurgte hun stille, og virkede meget lille og skrøbelig da hun sagde det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 05:24 | |
| Theo så på hende, og nikkede "ja det gjorde du vist" sagde han og glattede hendes hår igen ved at lade sine fingre stryge blidt gennem det. Han lagde mærke til at hun tog et skridt tættere på ham. Han så på hende og var lige ved at se hende i øjnene, men han skyndte sig at fokusere på hendes hår "ja selvfølgelig" sagde han med overbevisning. Det ville han gøre så længe hun ville have det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 05:37 | |
| Fie så på ham stadig med usikre øjne, imens hun bed sig i læben. "Tak"sagde hun stille, og prøvede at smilte lidt, men det lykkedes ikke for hende, da hun var for nervøs og usikker. Hun så lidt ned og pustede ud imens hun prøvede på at tvinge sig selv til at være mere sikker, men det hjalp ikke. Hun så på Theo, og havde mest lyst til bare at gemme sig i hans arme. Hun sukkede kort, da hun godt vidste at hun ikke ville kunne komme til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 05:45 | |
| Han så på hende, og så usikkerheden og nervøsiteten i hendes øjne. Han tog fat om hende og trak hende blidt ind til sig og krammede hende kort "rolig der sker der ikke noget ikke her jeg skal nok passe på dig" hviskede han mod hendes øre, mens han tænkte sig om. Han slap hende derefter stille. Han nussede hende kort i håret og smilte blidt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 28 Apr 2010, 05:52 | |
| Fie bed sig i læben, og lukkede kort øjnene imens han krammede hende. Hun nikkede og så på ham. Hun vidste godt at han ville passe på hende, men hun var stadig nervøs. Hun bed sig hårdt i læben, og så ned. "Skulle du ikke arbejde?"spurgte hun stille, men prøvede at virke stærk, selvom hun var pisse nervøs. Hun så på ham, og smilte lidt da hun så hans smil. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo | |
| |
| | | | Kedsomhed - Theo | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|