Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kedsomhed - Theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kedsomhed - Theo - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTors 27 Maj 2010, 17:21

Fie grinede lidt over ham hun smilte skævt, og nikkede. "Din drillepind"sagde hun pg prikkede ham på næsen. Hendes smil blev små flovt da han gav´handens hår et kompliment. Hun smilte lidt over det, og grinede da han pustede til det. "HOV, du jeg troede vi havde en aftale om det med mit hår"sagde hun og slap hans hænder for at begynde at kilde ham, men hun gjorde det ikke da hun hørte hans spørgsmål. Hun stivnede let, og bed sig i læben. Hun så så på ham, og prøvede at smilte roligt til ham. "Nej, tsk.... Det er jeg da ikke"sagde hun og prøvede at holde masken, hun var meget kilden, men hun ville ikke kildes. Hun grinede så lidt, og rykkede sig ned i den anden ende af sofaen. "Hehe, jeg er ikke kilden"mumlede hun og så på ham med et lettere nervøst, men glad smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 00:41

"Nej jeg driller ingen" sagde han og smilede skævt da hun trykkede ham på næsen. Han skulle lige til at forsøge at stikke af da hun så ud som om hun ville kilde ham.
Han grinede da hun benægtede at være kilden, og så på hendes ansigt der virkede nervøst og alligevel glad. Han smilede djævelsk, og bed sig kort i læben og grinede så "Virkelig...slet ikke kilden?" sagde han drillende, og kravlede lidt ned mod hende. "Det vil jeg se før jeg tror det" sagde han og lænede sin ind mod hende, og begyndte at kilde hende i siden, og lagde en arm hende så hun ikke kunne slippe væk. Det var jo meget morsomt at finde ud af om hun var ligeså kilden som ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 01:41

Fie så på ham, og sank en klump. Hun smilte lidt, "Jeg er ikke kilden, end of story!"sagde hun stille. Hun rykkede lidt mere tilbage, men måtte stoppe, da armlænet var der. Hun begyndte at grine højt og slå ud med arme og ben for at komme væk fra ham og stoppe ham. Hun lå efter lidt til halvt oven på ham. "Stooooooop!"grinede hun, og prøvede at få fat på hans hænder, men det gik ikke så godt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 02:14

Theo grinede og så på hende "vel er du da så!" sagde han og smilede skævt. Han holdt fast i hende, og undgik hendes arme og ben, og kildede hende fortsat. "Nej" sagde han roligt, og grinede lidt, mens han fortsat kildede hende. Han stoppede da igen lidt efter "der var vist en der var kilden" sagde han drillende, så kunne han også svare igen, hvis hun begyndte at kilde ham, for så kildede han bare igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 02:37

Fie grinede højt, og rystede på hovedet. "neeej!"sagde hun, og slo stadig ud mod ham. Hun pustede hun, og lod sig slappe helt af på ham. Hun så på ham, og bed sig i læben. "Du er så oooond!"sagde hun stille, og smilte så ti ham. Hun så lidt på ham med et lusket blik. Hun væltede ham så ned og ligge i sofan og satte sig op på hans mave, hun grinede lidt og så på ham. "Husk nu, jeg er den stærkeste af os to"sagde hun, og smilte til ham. Hun kyssede ham på næsten med et drillende smil. "Hmm, er jeg for tung?"spurgte hun, og rakte tunge af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 08:38

Theo undgik møjsommeligt hendes slag "Joooo" sagde han, og grinede lidt. Han smilede skævt og lagde nakken tilbage og lavede en ond latter "jeg er meget ond" sagde han og så djævelsk på hende, og nød at drille hende lidt. Han fik et lille chok da hun væltede ham ned i sofaen og grinede lidt, det gjorde ham ikke så meget, for det var jo en blød sofa så det gjorde ikke ondt "nå er du det.. det tror jeg bare ikke på!" sagde han smilende selvom han godt vidste at det var sandt nok, hun var E-rang og vampyr, også selvom at dæmonerne og vampyrerne var på et okay plan hvis de var lige rang. Han nød det lille kys på sin næse, og rynkede lidt på den "Neeeeej du er ikke for tung" sagde han med et lille suk, hun var jo nærmest for let! Han smilede til hende, og kærtegnede kort hendes kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 23:51

Fie grinede lidt, "Jamen du skal tro på det, for jeg har lige langt dig ned"sagde hun drillende, og smilte til ham. Hun grinede lidt, og så lidt på ham inden hun holdt hænderne op foran sit ansigt. "Eeej, jeg er da lidt tung?"sagde hun, og mærkede hun blev lidt flov over det. Hun så på ham gennem to fingre, og smilte. "Jeg kan ikke gøre for det"sagde hun stille, og fjernede hænderne igen. Hun så så lidt ned af sig selv og grinede lidt over sig selv. Hun smilte så til ham igen og nød hans blide kærtegn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 04:34

Theo grinede lidt "det var fordi din skønhed overvældede mig" sagde han drilsk, og prikkede hende på næsen. Han vidste udemærket at Fie var mange gange stærkere end han var, men derfor kunne han vel godt drille hende lidt, det havde hun kun godt af. "Nej du er ikke tung" sagde han og prøvede virkelig at lyde overbevisende for hun var jo let som en fjer. Han smilede lidt og nikkede kort "jeg ved det godt.. som væsen er det svært at tage på eller tabe vægt, vi ændrer os ikke så meget" sagde han og lå stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 12:26

Fie grinede lidt over hans begrundelse. "Nåårh... jamen øv så er jeg jo ikke stærk"sagde hun med et drillende smil. Hun kunne ligeså godt hoppe med på legen. Hun smilte til ham, og nikkede. "Jeg forstår, men skub mig ned hvis jeg bliver for belastende at have siddende"sagde hun oog bed sig i læben. Hun lyttede til hvad hans sagde, og nikkede. Hun vidste lige hvad han snakkede om, og det irriterede hende. Hun smilte dog alligevel, og kyssede ham let på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 01:08

Theo så på hende og smilede skævt "nej du er ikke stærk" sagde han drillende, og prikkede hende blidt i maven. "jeg tror nu ikke du bliver belastende" sagde han med en hovedrysten, og så op på hende. Han havde en stærk trang til at bare at pakke hende ind i vat så der aldrig nogensinde ville ske hende noget igen, og at hun kunne blive tryg ved livet. Han nød kysset, og smilede lidt af hende. Han lå stille, og tænkte sig lidt om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 01:33

Fie smilte til ham, og bed sig i læben. "Hmmm, men så er du heller ikke stærk"sagde hun drillende, og smilte til ham. Hun grinede lidt over det han sagde og smilte. "Tror du virkelig?"spurgte hun stille, og så på ham. Hun smilte glad, og lagde sig lidt ned på ham, og slappede af. "Men alligevel du skubber mig bare ned"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun ville godt vide hvad han tænkte på, men hun ville ikke spørge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:54

Theo grinede "jamen... jo jeg er så" sagde han drillende, og smilede muntert. Han lod hende ligge sig ned på sig, og så på hende, mens han smilede lidt "jeg tror ikke du kan være belastende" sagde han og lagde en hånd på hendes hår, og nussede hende blidt i håret. Han himlede kort med øjnene, og grinede lidt "jeg skubber dig ikke ned" sagde han og pustede hende blidt i ansigtet. Han lukkede kort sine øjne, og gabte. Han åbnede sine øjne igen og så på hende og syntedes hun så grublende ud "hvad tænker du på?" spurgte han, og lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 04:02

Fie smilte glad og grinede lidt. "nej du er ej"sagde hun drillende. Hun smilte roligt og lyttede. Hun nød hans nussed af hendes hår. Hun bed sig i læben da han spurgte hvad hun tænkte på. "Ehm, jeg tænkte på hvad du mon tænker på"sagde hun stille, og blev lidt flov over det. Hun gemte sig ansigt ved hans skulder, da hun jo blev flov over det. Hun bed sig i læben, og vidste ikke helt om hun skulle sige noget eller bare blive ved med at være stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:46

Theo så på hende, og betragtede hendes glade smil lidt "joov!" sagde han leende, og smilede skævt. Han nussede hende fortsat i håret, mens han lyttede til hendes svar. Han kunne ikke lade være med at grine lidt "jeg tænker ikke på så meget.. andet end at det ville være dejligt at kunne beskytte dig for alt hvad der gjorde dig utryg" sagde han, og så lidt på hendes hår da hun gemte sit ansigt ved hans skulder. "Nu kan jeg altså ikke se dig.." mumlede han og smilede skævt, og kyssede hende forsigtigt i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 00:58

Fie smilte til ham, og grinede lidt. "Okay så du er stærk"sagde hun og smilte. Hun lyttede glad til hans stemme. Hun grinede lidt af det har sagde. "Jamen du kan ikke beskytte mig imod alt"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun nød kysset, og så så på ham. "Så nu kan du se mig"sagde hun og smilte glad. Hun bed sig i læben, og nussede blidt hans kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 02:11

Theo så på hende og smilede skævt "yay!" sagde han og grinede lidt, og så på hende. "Men.. men.." sagde han, og sukkede så "men jeg vil jo gerne" sagde han stille, og prikkede hende på næsen. "Ja det kan jeg" sagde han med et lille grin og betragtede hende lidt, og nød at blive nusset på kinden. "Måske skulle vi lave noget?" spurgte han og grinede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 02:28

Fie grinede lidt over det, og smilte. Hun nikkede. "Tjo, hvad vil du lave?"spurgte hun og satte sig op. hun smilte glad til ham med et spørgende udtryk. Hun havde ikke selv så mange ideer. Hun så på ham, og kærtegnede blidt hans kind. Hun smilte til ham, og grinede lidt. Hun bed sig i læben, og så lidt ned på hans mave, imens hun tænkte over hvad de kunne lave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 02:44

Theo så på hende, og lagde hovedet på skrå og så ud som om han tænkte "det ved jeg ikke rigtig... har du nogen gode idéer?" spurgte han og så på hende, og nød kærtegnet. Han satte sig langsomt op, så hun gled ned på hans skød "det går jo egentlig an på hvor dovne vi er, for hvis vi er dovne kan vi jo ikke lave så meget, men hvis vi er friske nok kan vi nok lige overkomme at rejse os" sagde han med et lille grin, og så på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 02:49

Fie så på ham og rystede på hovedet. "Næææh, jeg har ikke nogle idéer"sagde hun stille, og så ned. hun grinede lidt da hun gled ned i hans skød. "Haha, se se! Du skubbede næsten!"sagde hun og grinede fjollet. "Hmmm, jeg ved ikke helt jeg er ikke doven, men jeg er heller ikke frisk"sagde hun og grinede lidt. Hun lagde armene om halsen på ham, i et kram. "Er du doven?"spurgte hun stille og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 03:47

Theo smilede og grinede lidt "vi er meget dårlige til at finde på noget.." sagde han og så på hende. "Skubbede næsten?" sagde han undrende og så på hende, med et lille grin "jeg skubber da ikke dig" sagde han kælent, og drillende. Han satte sig lidt bedre til rette, uden at puffe hende af. "Det lyder meget blandet, og en smule underligt" sagde han og grinede. Han så lidt på hendes arme, og lagde armene om livet på hende, og undgik at se hende i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 03:54

"Du skubbede næsten"sagde hun drillende og grinede. Hun nikkede roligt og grinede lidt. "Ja mon ikke, men vi er ode til at dovne den af"sagd hun og smilte stolt. Hun bed sig så i læben, og slap krammet. Hun så lidt på ham, men så ned. "Vi kunne....? Hmm, Ej..."mumlede hun og bed sig hårdt i læben. "Arrrgh, jeg har ingen idé"mumlede hun, og så på ham. "Men jeg kan godt blive frisk hvis det kan hjælpe dig med idéerne?"sagde hun, og grinede lidt over sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 04:11

Theo rystede grinende på hovedet og så på hende "undskyld" sagde han smilende. Han kunne ikke lade være med at grine og så på hende "det må jeg indrømme, det er vi" sagde han med et skævt smil, og slap hende stille da hun slap ham. "Jo hvad?" spurgte han og lagde hovedet på skrå, og undrede sig over hvilken idé hun mon havde haft. Han var en smule begrænset i sin kreativitet da hun jo havde det med at blive nervøs, især når de var ude. Det nyttede ikke at foreslå at de kunne drikke om kap, for hun kunne jo drikke hvad som helst, og han ville stadig være den der var mest fuld til sidst. Han grinede stille "det behøver du ikke" sagde han og smilede skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 04:19

Fie grinede lidt, og bed sig i læben. "Det var ikke en god idé..."sagde hun stille, og så undskyldende på ham. hun ville gerne tage med ahm i byen, men hun vidste at hun ville ødelægge alt det sjove for ham, da hun bare ville blive nervøs og bange. Hun bed sig i læben, og sukkede kort over tanken om det. "Jamen det kan jag godt gøre hvis du vil have det"sagde hun stille, og smilte lidt til ham. Hun rykkede lidt på sig, og så ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 04:29

Theo så på hende og trak på skuldrene "okay" sagde han og sad stille, og smilede let til hende. Han sad roligt og tænkte sig lidt om, der måtte da være noget de kunne lave, men hvad?
"Hvad sukker du af?" spurgte han stille, og løftede sit hoved lidt og så på hende. Han smilede og rystede på hovedet "nej jeg vil have at du er som du er" sagde han stille, og satte sine hænder på sofaen, og støttede lidt til den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 04:34

Fie bed sig i læben da hun hørte hans spørgsmål, som hun faktisk godt ville svare på men som hun ikke helt kunne få sig selv til. Hun så på ham, og tænkte kort over at kvikt svar. Hun besluttede sig for at fortælle ham det, da det jo ikke var en hemmelighed eller noget, faktisk var det bare noget hun skammede sig over. "Ehm, jeg sukkede fordi jeg sikkert ville ødelægge alt hvad der ville være sjovt for dig hvis vi tog i byen, og det vil jeg helst ikke, men det sker bare"sagde hun undskyldende, og bed sig i læben. Hun nikkede til det sidste han sagde, da hun godt forstod det og faktisk heller ikke gad at være frisk eller noget.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 19 Icon_minitime

Kedsomhed - Theo
Tilbage til toppen 
Side 19 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste
 Lignende emner
-
» kedsomhed
» kedsomhed??-Madeleine
» kedsomhed - Zophie
» Kedsomhed* privat Orlando
» Kedsomhed i laaange baner .__. (Ophelia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: