Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:27

//Jeg indrømmer intet! >:)//

Caden trak på smilebåndet af hendes valg. "Det er Noah, stjernen som man mener Noah fra biblen navigerede efter under floden. Den står for uafhængighed, styrke og tro." Han kørte en hånd igennem hans halvtørre hår og lagde sig til rette igen. "jeg syntes den passer dig godt" *Måske skulle jeg også finde mig en ny stjerne? Jeg kan jo ikke en gang huske min gamle*


//Det med Noah fandt jeg lige på men jeg mener at der er et eller andet om en stjerne ? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:37

// Nej neeeej xD//

Rose så på Caden og nikkede "Ja, det passer da godt til mig" sagde hun og grinte lavmælt og vidste egentlig ikke om hvorvidt det gjorde. Hun syntes da ikke at hun stod for sår'n nogle ting. Måske tro og uafhængighed. Men styrke? Naaarjh. Men måske...
Hun så lidt på Caden og så at han så ret tænkende ud.

// Haha xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:38

//Og hermed forsvandt mine idéer/Krea (kald det hvad du vil :p) hjælp?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:40

// Hmmm.. Hvor kan den dog gemme sig? xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:43

//I mit skab sammen med Jhonny Depp?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:50

// Johnny Depp? Jeg er imponeret! xD Jeg har Hannah Montana gemt inde i mit.. Jeg tror ihvertfald stadig at hun er derinde.. Men fuck det! xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:53

//Hannah Montanna!!? >:O skal vi bytte? :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:59

// Jaaaaah! Jeg vil hellere have Johnny inde i mit skab end Hannah Fucking Montana! xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:04

//Bare rolig en rulle gaffartape rundt om hovedet på hende og så er hun sikret. Kunne lige forestiller mig at man ligger og sover og så pludselig kan man høre en lav hvisken inde fra sit skab. 'The best of boooooooooooth wooooooooorlds' Fucking Worst Nightmare Ever!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:08

// Uf! Bare tanken om det flipper mig squ ud xD Men jeg har heldigvis ikke haft sår'n nogle problemer med det endnu. Jeg kan for det meste lokke hende med en kage og true hende med at tage hendes parykker fra hende.. Så holder hun squ kæft! xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:15

//Aha. Jeg jeg har vel også lidt af det samme problem med Jhonny. Han skifter personligheder imellem Willy Wonka og Jack Sparrow og de er sgu ikke særlig fede at høre på om natten... I det mindste har jeg ikke set nogle ompa Loompaer´endu... //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:21

// Så ville jeg helst have Jack Sparrow på! Han er meget sjovere end Willy Wonka. Da jeg så Charlie og schokolade fabrikken, blev jeg skide deprimeret af ham der Willy Wonka.. o.O xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:24

//Hvorfor det?:) Og ja Jack kan da være sjov til tider men når han begynder at synge Tro mig! Du ville vælge Hanna Fucking Montanna til hver en tid!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:26

// Hallooooo! Ham og hans problemer med fædre? Eller f-f-f-..forældre.. Som han kalder det xD .. Og ja du har nok ret i det med at synge xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:33

//gud ja! Det er enlig længe siden jeg har set den film. (f-f-f-forældre haha xD) Pirates of the Caribean (?) har altid været en af mine yndlingfilm - av fik stød af computeren! - Jack Sparrow er sgu en sjov énxD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:36

// Aaaavs! xD Jaaa! Jeg æææælsker Jack Sparrow! <3 :D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:41

//Haha han er da meget nice ;) Han løber vildt underligt O.o'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 21:13

// Jaaa! Hmm... Måske lidt xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 09:11

//Haha, vi kom sgu ikke meget videre med emnet. Skal vi droppe det?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 18:13

// Nej, det gjorde vi ikke ^^ Ja, det kan vi godt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 02:53

//Hehe vi kan altid lave et nyt hvis det ellers er x) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 03:51

// Hehe ^^ Jaaa, det ville være fedt nok xD Hovs! Btw! TILLYKKE MED FØZ'DAGEN!! x3 Der stod at du havde fødselsdag her for nogle dage siden, såååå..! ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther   Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Midt om natten på Bredden af Silent River... med en panther
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» silent river (Rikkie)
» En død, ved Silent River(Ray)
» Silent River
» Silent River
» midt om natten ( caprio)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: