Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rundt og rundt og rundt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 05:48

Axel grinede "Nej på ingen måde" sagde han roligt, han var ligeglad med om hun så vejede hundrede kilo det huede ham ikke. Han smilte skævt da hun rodede ham i håret "nej lad være med det!" sagde han og lo, og prøvede at vifte hendes hænder bort. "Du må lige sætte det iorden igen, det går ikke at jeg har uglet hår hvis jeg skal score i aften vel?" sagde han drillende, og prøvede igen at se om på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 06:01

Sian lo af ham og begyndte at rette hans hår "Desuden, hvis jeg var tung, ville jeg alligevel ikke fjerne mig" sagde hun i et smil og havde benen om ham så hun ikke faldt ned mens hun rettede hans hår, hun nynnede imens hun sad og ordnede hans hår. Hun lagde armene om hans hals igen da hun var færdig "Sådan nu du en hoottiiie igen" sagde hun og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 06:11

"Nånå.. så er det godt jeg kan holde dig oppe" sagde han roligt, og fik øje på the reggie club. Han grinede lidt da hun ordnede hans hår "tak tak så er jeg lettet" sagde han og smilede. "Det ligger lige derovre" sagde han og pegede hen mod natklubben, og smilede skævt. Han lagde sine arme om på sin ryg, og tog fat i sin venstre arm med sin højre hånd, og placerede sine arme under hendes røv så hun ikke faldt ned. Han gik roligt videre, og kunne høre den høje musik "og hey, nu opfører du dig ordetligt okay?" sagde han med et drillende tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 06:22

Sian så hen på clubben før hun så ned på ham igen "Det kan jeg ikke love dig .." sagde hun så i et grin "Eller jeg skal nok prøve at lade være med at gøre noget dumt, jeg har fået mig en lærestreg" sagde hun så og tænkte lidt "Men du passer på mig hvis det går galt ikke?" spurgte hun så og blev faktisk lidt bange ved tanken om hvis hun nu blev fuld og det endte galt og Axel var ligeglad? hun kendte ham jo ikke så godt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 06:28

Axel så lidt om på Sian og smilede "nå bare du opfører dig lidt anstændigt så er jeg glad" sagde han roligt. Han kom hen til døren til natklubben og så om på hende og smilede "jo hvis du roder dig ud i noget lort skal jeg nok se hvad jeg kan gøre" sagde han beroligende og smilede skævt. Han fjernede stille sine arme "så du.. ned med dig, jeg skal vel ikke rende rundt med dig inde i selve klubben?" spurgte han drillende. Han så lidt indenfor, og kunne dufte duften af røg, opkast, sved, og alt det andet som nu kunne finde sig sådan et sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 06:41

Sian smilede svagt "Nej, det ville se ret sjovt ud" sagde hun og hoppede ned fra hans ryg og så ind på clubben, det hele så meget anderledes ud end de fester hun plejede at gå til der hvor hun boede før "og Tak " sagde hun og så på ham "der er ret mange mennesker" lo hun så og holdte sig tæt til ham. Hun strammede sin hestehale og plejede slet ikke at være så genert, men det her virkede så fremmed, hun boede i en lille bonde by før og der holdte de kun små fester hvor de drak, hvor hun så sidste gang var blevet ret så fuld i forhold til de andre og havde stjålet en bil og kørte galt. Så hun måtte ikke få kørekort før hun var 21.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 06:47

Axel så på Sian og smilede skævt "så lidt, men lad nu være okay?" sagde han roligt, og grinede lidt. Axel havde intet imod at skulle hjælpe hende hvis det blev nødvendigt. Han lagde en arm om hendes skuldre og trak hende med ind i clubben "ja det er også en meget populær klub" svarede han. * for både mennesker og væsener* tænkte han, og gik roligt. Han stoppede i en garderobe "har du noget du skal af med? jakke, taske eller noget?" spurgte han og smilede. Axel var van til sådan nogen fester, og det der var værre, han var begyndt at prøve raveparties der var en slags techno fester det var dog slet ikke noget for ham, for det var hverken hans musiksmag, og så brød han sig ikke om stoffer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 06:59

Sian lo lidt og fulgte med ham "jeg skal nok lade være .." sagde hun så og tog sin jakke af, hun hang den på en af bøjlerne og så på ham før hun så rundt på alle de mange mennesker. Hun lyttede kort til musikken som faktisk ikke var noget hun kunne lide, det var rimlig tecno-dance agtigt, hun hørte jo gammel rock og sådan. Men det gjore hende ikke noget, hun skubbede sine bekymringer væk og tog ham i hånden og rendte ind blandt menneskerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 07:04

Axel så på hende "godt.." sagde han roligt. Han ventede til hun havde hængt sin jakke op og lod hende trække ham med ind i selve clubben. Han så på de mange mennesker, og smilede skævt, og hoppede lidt efter Sian, og grinede "jeg skal altså bruge sprut før jeg danser nogensomhelst steder" sagde han fast og lyttede til den musik de spillede. Han sukkede man kunne altså sagtens danse til rock! Han så lidt på Sian, og håbede inderligt hun ikke blev alt for fuld han ville ikke have at hun skulle komme noget til, selvom han egentlig kunne være fuldstændig ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 07:21

Sian så på ham "Selvfølgeligt!" sagde hun så og rendte op til baren med ham, hun slap hans hånd og lagde hænderne på disken og ventede på bartendern, bardisken gik hende til brystet fordi hun var så lav, hun stilte sig lidt på tær da det vat lidt irriterende at hun så så lille. hun så på bartendern da han kom hen til hende "Rom og cola tak" sagde hun så og så på ham "Hvad med dig?" spurgte hun så og kunne godt betale for en enkel drink, hun havde ikke så mange penge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 07:33

Axel så på Sian, og lod sig trække med op til baren. Han så lidt på Sian og smilede af hendes højde "vil du have en stol?" spurgte han drillende, og lyttede til det hun skulle have. Han lænede sine arme på hendes skuldre og så tænksomt på bartenderen "vodka" sagde han bare, og flyttede sine arme fra hendes skuldre igen. Han skubbede kort en seddel hen til bartenderen og gik om bag Sian og skubbede hende hen mod dansegulvet "jeg kalder når det kommer" sagde han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 07:56

Sian rækkede tunge af ham da han spurgte om hun ville have en stol, hun fulgte med ham da han førte hende hen mod dansegulvet og så lidt rundt på diverse folk, hun stoppede ude på dansegulvet "Hvad stod der på sedlen?" spurgte hun så og havde godt se den, hun så lidt mistænksom på ham og var nysgerrig efter at vide hvad der stod på den. Hun gik lidt tættere på ham da en pige skubbede til hende fordi hun absolut skulle danse med de største hoftebevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:05

Axel smilede af hendes tunge "pas på jeg ikke bider i den, den viser sig lige lovlig meget" sagde han drillende, og så på hendes tunge. "Der stod...hundrede kroner" sagde han og grinede lidt da hun ikke havde lagt mærke til at det var penge. Han så lidt på hende da hun kom tættere på og smilede skævt "er det mig du vil danse med?" spurgte han drillende, han havde udemærket set pigen der havde skubbet til Sian, og grinede lidt. Han gik lidt tættere på hende, så han stod helt op af hende, og smilede ned til hende "then move girl!" sagde han med et lille grin, og pustede hende blidt i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:22

Sian lo lidt og rækkede kort tunge af ham igen"Du kan prøve" sagde hun så og smilede, Men rødmede let da han sagde at det bare havde været en 100 krone sedel "undskyld" sagde hun så og så op på ham, hun lukkede øjnene kort da han pustede hende i ansigtet og begyndte så at danse i takt til musikken, hun var ikke fantastisk til at danse, men hun så dog heller ikke klodset ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:39

Axel så på hende og bed ud efter hendes tunge, og klappede sine tænder sammen så han kun var få centimeter fra hendes tunge "pas på med at lege med ilden" sagde han og smilede. Han så hendes rødmen "du behøver ikke undskylde, du så jo ikke at det var en anden slags seddel" sagde han smilende. Han så hun begyndte at danse, og han lyttede lidt til musikken, og gav det så et forsøg med et par dansetrin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:47

Sian lukkede munden og fik lyst til at række tunge igen bare for at drille, men lod være "Jeg troede ikke du kunne danse uden du havde fået noget at drikke?" sagde hun så i et lille grin og dansede videre, hun tænkte lidt "Men hey, Så betalte du .. Jeg ville betale?" sagde hun så og så på ham med et smil "Så vil jeg altså give næste gang" sagde hun så og så på ham. Hun hadet at folk skulle betale det hele for hende, hun gad ikke virke som en der var dyr at være venner med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:58

Axel så på hende og smilede stort over at hun ikke rakte tunge igen, det fik ham til at føle at han havde vundet en lille sejr. Axel skar en grimasse "det kan jeg da heller ikke, jeg ligner en idiot" sagde han med et lille grin og dansede roligt videre. "Ja det gjorde jeg... men det behøvede du ikke" sagde han og smilede skævt til hende "det er iorden"sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 09:09

Sian smilede og så på ham "Jeg er heller ikke fantastisk .. så det går nok" sagde hun og grinede lidt, hun så hen mod baren og så bartendern vinkede til dem fordi deres drinks var der. Hun tog hans hånd og trak hen til baren igen, hun tog deres drinks og rakte ham hans vodka "Værsgo det kan være det forbedre dine dansetrin" sagde hun i et smil og tog en tår af sin Rom og cola.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 21:49

Azel så på hende "nej så står vi ret lige med hensyn til dans" sagde han og smilede. Han fulgte hendes blik hen til baren, og fulgte med da hun trak ham med hen til baren. "Tak" sagde han og tog imod sin drink, og tog en lille tår af drinken. Han grinede lidt af det hun sagde "ja måske, eller også ligger jeg og raller under et bord eller noget om lidt" sagde han og smilede fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 07:29

Sian tog en tår af sin Rom og cola og kom så på den skøre idé at de klart skulle drikke om kamp "Hvem bunder først!" råbte hun så og bældede drikken i sig og spildte lidt ved siden af der rendte små dråber ned af mundvigen på hende, hun havde lukkede øjne og ville altså vinde den her gang. Selvom han havde sagt at de kom lige, vidste hun jo godt at han var kommet først hvis det var hun ikke havde angrebet ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 07:37

Han grinede udfordrende "selvfølgelig vinder jeg over dig i det her du er jo ikke van til det dér!" han begynde at bælle da hun gjorde, og måtte kvæle et smil. Han var van til at drikke hurtigt, men mest blod da der kom meget af det når man bed f.eks. mennesker, men det var tykt så det tog alligevel sin tid at bide folk og man skulle også tage sig tid til at nyde blodet, da det jo kunne være en sjælden fornøjelse. Han så ud af øjenkrogen at hun spildte og måtte tvinge sig selv til ikke at grine, for så ville han jo spytte vodkaen ud over det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:07

Sian tog sig slet ikke af at hun spildte lidt, bare hun vandt eller hun håbede i hvert faldt på at vinde. Hun lænte hovedt tilbage for at få at drikke det sidste hurtigere, hun stilte glasset fra sig og tørte hurtigt sin mund af så der ikke var rom og cola om hendes mund. Hun så hurtigt hen på ham for at se om han var færdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:18

Axel så på hende, og så at hun blev færdig. Han smilede lidt og måtte sætte glasset fra sig hvor der var nogen dråber i "nå så vandt du alligevel" sagde han smilende. Han tørrede sig om munden og så kort på dem der dansede. Ser på Sian "nå kan du mærke noget endnu?" spurgte han med et smil, og lænede sin arm på selve baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:39

Sian smilde og rakte tunge af ham og havde glemt at han havde sagt hun ikke skulle gøre det "Ikke særligt meget, jeg er jo ikke svag drikker selvom jeg ser lille ud" sagde hun så og smilede. Hun trak lidt op i de løse drenge bukser da de var ved at falde af hende og hang sig på baren med armene så hun ikke rørte jorden med fødderne "En rom og cola tak ooog?" sagde hun og så om på Axel for at høre hvad han skulle have, hun holdte selv rigtig meget af rom og cola, specialt fordi der var cola i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:48

Axel så på hende og bed ud efter hendes tunge igen, og var denne gang kun en millimeter fra. Han grinede lidt "nej selvfølgelig ikke, men du har selv sagt du ikke drikker meget, og hvis man ikke hodler det ved lige bliver man hurtigt svagdrikker" sagde han roligt. Han så lidt på hendes bukser "skal du låne et bælte?" spurgte han og smilede drillende til hende. Han så kort på bartenderen og så på Sian "vodkaaaa.." svarede han og så sig lidt omkring i klubben igen. Ren vodka var som regel det eneste der kunne få ham fuld hurtigt, ellers tog det gerne en time eller to.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rundt og rundt og rundt.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» tiden går rundt og rundt // Walter//
» Går rundt..
» Rundt i byen...
» Rundt i byen
» Driver rundt..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: