Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Rundt og rundt og rundt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 09:11

Sian lukkede munden helt i i et smil, hun fik drinksne og rakte ham hans vodka "Det har du nok ret i .. " sagde hun så og tog en tår af sin rom og cola "Lad os danse!" sagde hun så da hun hørte noget god musik blive spillet, hun tog ham i hånden og rendte ud på dansegulvet da han havde taget imod sin vodka. Måske ville en lille druktur her være godt, selvom hun kunne finde på nogle skøre ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 22:07

Axel så på Sian og smilede "jeg har altid...næsten ret" sagde han og grinede lidt af sit ordpladder. Han nåede lige at få et sip af sin vodka, før hun halede ham med ud på dansegulvet "jeg er slet ikke fuld nok" sagde han med et grin, og så lidt rundt på de fulde mennesker der dansede rundt. Han kunne stadig ikke rigtigt mærke noget for fuld det var han slet ikke endnu, han mistænkte dog Sian for at være begyndt at blive snalret, og smilede skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 00:26

Sian tænkte lidt og hørte ikke efter hvad han sagde, hun tænkte lidt over at det kunne være sjovt at se hendes forældres ansigt hvis de fandt ud af at hun havde været ude og drikke igen. De kunne bare lære at passe bedre på hende. Hun tog en stor slurk af rom og colaen og så så på ham "Hvad sagde du?" spurgte hun så og smilede lidt da hun var kommet ud af sin lille 'trance', hun slap hans hånd og så kort ned i sin rom og cola, før hun tog endnu en tår, hun kunne godt mærke at alkoholen virkede lidt på hende, måske var hun alligevel blevet lidt svag drikker, det var jo trosalt længe siden hun havde drukket ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 00:31

Han så på hende og smilte stille "jeg sagde ikke noget" sagde han stille og greb hendes ene hånd og snurrede hende kort rundt. Han så lidt på de mange fulde mennesker og fik en voldsom trang til at jage, der var jo så mange muligheder. Han så lidt på Sian igen, og blev enig med sig selv om at det nok ikke var nogen god idé, for hun var jo med og han ville ikke efterlade hende til sig selv. Han smilede skævt og så lidt på de andre fulde unge. Han kunne dufte de mange forskellige væsener og mennesker, og bed sig kort lidt i læben og sank en klump.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 00:38

Sian lo lidt da han snurrede hende rundt og sørgede for ikke at spille sin rom og cola mens hun snurrede rundt. Hun dansede lidt videre og drak sin rom og cola. Der gik ikke lang tid før den også var tom, hun så kort ned i det tomme glas, før hun stilte det fra sig og rodet Axel i håret så det blev uglet og små hoppede hen til baren inden han kunne nå at sige noget til hende. Hun lagde sine sidste penge på bordet og fik sig en ny drink, som hun egentlig ikke var sikker på hvad indeholdte da hun bare skulle have det der var bedst for de penge hun havde tilbage. Hun tog en tår og smagt lidt på det i munden, det smagte lidt af jordbær og en hel masse alkohol. Hun tog en større tår og vendte sig om for at gå tilbage til Axel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 00:45

Axel smilede da hun lo, det var også det han havde været ude efter. Han rystede kort på hovedet af hendes dansen rundt og bællen, og grinede "hva, er du sikker på du ikke skal holde lidt igen?" spurgte han og smilede skævt. Han grinede da hun gik tilbage til baren og fik en ny drink og gik med hen til hende, og puffede hende blidt hen til en stol "sæt dig ned mens du drikker den der også" sagde han og smilede, og tog sit eget glas fra baren og satte sig på en stol ved siden af hende "ellers ender det med at du har søbet hele gulvet til med alkohol lige om lidt" sagde han roligt, og tog en tår af sin vodka fra før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 00:55

Sian satte sig til rette på stolen og tog en tår af sin drik, hun lo lidt af det han sagde, selvom det egentlig ikke var så sjovt, men de fleste ting var meget sjovere når man var ved at være fuld "Bare hold mig fra bilderne, så går det nok" sagde hun så og lo lidt af sig selv, hun stak fingrene ned i sin drink for at tage et jordbær der var nede i den, hun fik fat i det og tog det op "Huhu, Det havde jeg ikke set før nu" sagde hun så og holdte jordbæret i toppen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:02

Axel så på Sian og smilede skævt "bare rolig, det er nr. 1 på min liste over hvad jeg skal holde dig fra" sagde han og smilede fjollet. Han kunne selv mærke at alkoholen var begyndt at påvirke ham. Han grinede og så på jordbæret "det er godt at det kan more dig så meget" sagde han og fniste, og prøvede at lade være. Han lyttede til musikken, og så på Sian og måtte igen kvæle et grineflip "din skøre unge" sagde han og smilede skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:18

Sian smilede stort og små grinte lidt, hun så sig omkring mens hun holdte jordbæret i hånden, hun tog en tår af sin drink og bældede så hurtigt det sidste i glasset, hun kastede derefter jordbæret i hovedt på en fremmed, hun tog hurtigt fat i Axels hånd og løb væk fra baren i et grin. Hun stoppede først da de var væk fra manden hun havde kastet jordbæret på, hun grinede stadig og havde fået et lettere grineflip over det "Puha, hah, jeg for ondt i maven!" sagde hun mens hun grinte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:32

Axel så det og skulle til at fortælle hende at det måtte hun ikke, men blev så revet med væk fra stolene. Da hun stoppede kunne han ikke lade være med at grine "det der må du altså ikke, jeg kan jo ikke gå og sige undskyld til alle de stakler" sagde han og så på hende mens han smilede skævt, og rystede let på hovedet mens han grinede videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:47

Sian så på ham og grinede stadig lidt " han finder ikke ud af det " sagde hun så og smilede stort, hun stivnede dog lidt i kroppen da en eller anden tog fat i hendes arm "hey!" sagde hun utilfreds, men så det var manden der havde fået jordbæret i hovedt "Slip mig" sagde hun og så på manden "Var det dig?" Spurgte han så og holdte jordbæret i hånden "Ja og hvad vil du gøre ved det?" sagde hun så og prøvede at trække sin arm til sig, men han klemte bare lidt hårde så hun ikke kom fri og smed jordbæret væk "Hvad så, det skal jeg vise dig" sagde han og man kunne godt dufte på manden at han vist også havde fået lidt for meget at drikke. Han tog fat i hendes kæbe og ville slå hende, men hun sparkede ham i maven så han slippede og tog sig til maven "Du skal fandme ikke røre mig!" sagde hun så og ville springe på ham for at smadre ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:55

Axel så på hende og smilede skævt, og hørte så manden "det gjorde han så.." mumlede han og så lidt på ham, han blev overrasket over at det udviklede sig så meget. Han greb hurtigt fat i Sian da hun ville springe på manden, og han holdt fast "Sian styr dig!" sagde han hårdt, og så på manden "Og dig hvis du så meget som strejfer hende igen er du død" sagde han kort og trak afsted med Sian så hun kunne komme udenfor og få noget frisk luft. Han fik hende udenfor og lidt ned af gaden hvor han satte hende ned "er du dum? Det kan godt være at du kan forsvare dig men det er kun til en hvis grænse!" sagde han. Hans fordrukkenhed var forsvundet, men han blev lidt blødere "fik han skadet dig?" spurgte han bekymret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 02:08

Sian gjore lidt modstand da han ville trække hende væk, hun skubbede så til ham da han så endelig slap hende og rejste sig op "Gå væk fra mig .. " sagde hun og så ret kampklar ud i ansigtet "Hvis .. Ville du sikkert være ligeglad!" sagde hun så og var helt oppe at køre, hendes indre damp barn sprang frem i hende og alkoholen hjalp til med at gøre hende mere gal så hun snakkede over sig. Hun havde knytet næver og var helt anspændt i kroppen, men man kunne dog godt se at hun prøvede at tage det roligt, hun trak vejret dybt og kunne mærke at der ikke skulle meget til at pisse hende af lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 02:23

Axel så på hende "vel vil jeg ej" sagde han kort og så hendes kampklare ansigtsudtryk "vil du slås lille ven? Det bliver der intet ud af" sagde han bare kort og ligegyldigt. "Hvis hvad? Jeg er da ikke ligeglad jeg prøver at hjælpe dig dit lille fjols" sagde han og holdt hende op af murstens væggen men ikke så hårdt at hun ikke ville kunne komme fri eller gøre noget. Han stod stille og så på hende, han var ikke vred han var bare irriteret. "Hvad går der af dig?" spurgte han lidt blidere "Slap af Sian der sker jo ikke noget jeg vil bare hjælpe dig?" sagde han beroligende, han vidste at hvis hun gjorde ham vred kunne han miste besindelsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 02:32

Sian så ned og tog dybe indåndninger, hun gjore ikke modstand selvom han holdte hende op af væggen, hun var stadig anspændt i kroppen, hun lyttede til det han sagde og sagde ikke noget. Selvom hun var på nippen til at slå ham, men stod helt stille. Efter kort tid så hun så op i hans øjne og skubbede ham så stille væk "Ikke mere alkohol til mig .." sagde hun så og kørte hænderne gennem håret og rev langsomt sin elastik ud, hun havde svedt lidt så hendes hår var fugtigt ved panden "Undskyld .." sagde hun så stille og havde heldighvis ikke drukket mere end de tre drinks, hun lod sig glide ned af væggen og sad nu på jorden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 02:48

Axel så på hende og lod hende tage sine dybe indåndinger,Han så ned i hendes øjne, og han tog et skridt bagud da hun skubbede til ham. "Nej ikke mere alkohol nu" sagde han stille, og lagde hovedet på skrå "du behøver ikke undskylde" sagde han og så ned på hende. Han sukkede stille og kløede sig lidt i nakken og så ned i jorden "jeg skal nok følge dig hjem" mumlede han. Tænk hvis han var blevet vred og havde bidt hende. Han sank en klump ved tanken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 02:57

Sian rejste sig tavst op og sagde ikke noget, da hun skammede sig over sin opførsel, det gjore hun altid efter et af sine små flip. Hun lugtede til sig selv "Jeg lugter af alkohol, det går ikke jeg tager hjem til mine forældre, de dræber mig" sagde hun så og så på ham "Jeg skal nok klare mig .. bare tag hjem" sagde hun så, selvom hun faktisk var begyndt at kunne lide Axel, men et af hendes flip skulle selvfølgelig total smadre det hele. Hun fremtvang et lille halv hjertet smil og ville ikke tvinge Axel til at være sammen med hende efter det der var sket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 03:02

Axel så på hende og stod stille og lod sine hænder glide ned i sine lommer "ja en smule" sagde han og smilte en lille smule, men det forsvandt hurtigt igen. Han så på hende "jeg går ingen steder hvis jeg ved at jeg efterlader dig alene" sagde han kort "så må du tage med hjem til mig og få et bad" sagde han og fandt ud af hvordan det lød "altså du skal tage et bad alene" tilføjede han hurtigt. Han så lidt på hendes halhjertede smil, men blev stående for han forventede at hun ville svare ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 03:12

Sian så på ham og smilede svagt da han spurgte, hun var ikke meget for at tage bad hjemme hos fremmede også virkede det lidt mærkeligt at skulle tage hjem til ham, selvom hun gerne ville med hjem hos ham. Hun bed sig kort i læben "Tak, men husk, du kan smide mig ud når du vil" sagde hun så, mest fordi han ikke skulle føle sig tvunget til at have hende hjemme hos sig. Hun havde stille genvundet sit bedre humør og var også rolig igen "Men .. må jeg så ikke ride på din ryg?" spurgte hun så i et smil der faktisk viste glæde igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 03:26

Axel så på hende og smilede lidt "jeg smider dig da ikke ud" sagde han. Han smilede glad da han så at hun havde fået humøret igen. Han grinede lidt og vendte ryggen til hende "hop du bare op" sagde han og smilede. Han syntes nu egentlig hun var hyggelig, og han kunne jo ikke blive vred på hende, eller det kunne han måske men han ville gøre alt hvad han kunne for ikke at blive vred på hende. Han så lidt rundt i den mørke gade, og blev igen mindet om sin sult, men rystede kort på hovedet *Axel tænk på noget andet* sagde han ine i sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 03:40

Sian smilede glad og hoppede op på hans ryg og lagde armene om hans hals og benene om ham så hun ikke faldt ned "Lets go!" sagde hun så som tegn til at hun var klar til at smutte "Hvor langt er der egentlig?" spurgte hun så og så ned på ham, hun ville lige vide om han kunne holde hende hele vejen, for hun kunne godt lide at side på hans ryg, men ville jo ikke give ham rygskader. Hun var glad for at Axel ikke bare havde efterladt hende, hun ville virkelig ha' blivet såret og hun blev ikke så hurtigt såret.

//Skal lige spise ^__^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 03:53

Axel så om på hende og grinede lidt da hun hoppede op på hans ryg "jaja rolig jeg er ikke nogen hest" sagde han og smilte skævt. Han placerede sine hænder på sin ryg under hendes røv så hun ikke faldt ned, og begyndte så at gå. "Der er ikke så langt" svarede han beroligende, og så sig lidt om mens han gik så de ikke blev kørt ned af nogen biler. Han smilede muntert "er du okay, jeg mener med at skulle hjem til mig?" spurgte han og så lidt om på hende,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 04:10

Sian grinte lidt da han sagde at han ikke var nogen hest og så rundt. Hun nikkede svagt til det han sagde med der ikke var så langt, hun så ned på ham "Altså, ja .. " svarede hun så og ville jo gerne med hjem til ham, det var bare ikke så tit hun tog med en dreng hjem, selvom det selvfølgeligt ikke var fordi de skulle lave noget. Hun var spændt på at se hvordan han mon boede, folks hjem sagde rimlig meget om dem. Hun nynnede svagt og lavt mens de gik og kunne godt lide hans koldekrop, det virkede helt afslappende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 05:13

Axel smilede til hende "godt godt" sagde han så og gik roligt videre. Han så sig lidt omkring, og smilede "vi er der lige om lidt" sagde han, og gik ned af en vej og hev lidt op i hende da det virkede som om hun var ved at falde ned. Der kom en villa til syne lidt nede af vejen og han fik sin ene hånd fri så han holdt hende oppe med en og pegede hen mod det "lige derhenne" sagde han og så lidt om på hende for at se hendes reaktion, for nogen gange blev folk helt mundlamme, men det var han ikke ude efter med Sian, han mente heller ikke at hun ville blive overrasket. Men han havde selvfølgelig ikke fortalt hende hvad han lavede til hverdag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 05:31

Sian så hen hvor han pegede og smilede "Nice nok, Du bor i hus" sagde hun og havde faktisk regnet med en lejlighed eller sådan noget. Hun betragtede huset lidt "du må have et ret godt arbejde så" sagde hun så, ikke som et spørgsmål, men bare som en slags konklution, for det var ikke så tit unge havde råd til at bo i hus *Eller en meget rig kæreste eller forældre* tænkte hun og så ned på ham med et små tænksomt blik, hun gøs kort da der kom et vindstød og kom i tanke om at hun havde glemt sin jakke, men tænkte det bare var lige meget, hun havde alligevel en til derhjemme.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. - Page 3 Icon_minitime

Rundt og rundt og rundt.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» tiden går rundt og rundt // Walter//
» Går rundt..
» Rundt i byen...
» Rundt i byen
» Driver rundt..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum