|
| Rundt og rundt og rundt. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 05:47 | |
| Axel så om på hende og smilede "ja eller en villa, den er sådan lige på kanten fra det ene til det andet" sagde han stille og smilede. Han nikkede "jeg er anklager" sagde han bare. Han kom hen til døren til huset og stak nøglen i låsen og drejede den om og skubbede døren åben. "Velkommen" sagde han og smilede stort og gik indenfor, fortsat med Sian på ryggen. Han standsede i en stor velkomsthal "hopper du ned så jeg kan finde et håndklæde og noget tøj til dig?" spurgte han og lyttede. Han nød at være hjemme igen, og så lidt på de malerier der hang, det var nogen meget, meget gamle malerier omkring 500 år gamle hvis han huskede rigtigt. Han stod stille og lyttede lidt til hendes åndedræt, og kunne mærke hendes brystkasse bevæge sig mod sin ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 06:06 | |
| Sian så sig nysgerrigt omkring da han gik ind, hun så ned på ham da han snakkede og hoppede forsigtig af hans ryg, hun så lidt på billderne "Her er virkeligt flot, hjemme hos mig har vi kun sådan nogle .. grimme billeder" sagde hun så og gik hen til et af billderne, hun lod fingrene glide forsigtig hen over mallingen med et tænksomt blik *Tænk en gang, han er anklager og alt muligt .. hvor gammel er han mon egentlig?* tænkte hun og så hen på ham "Hvor gammel er du?" spurgte hun så og smilede lidt, hun følte sig ret lille, hun boede stadig hos sine forældre og var først liige begyndt på gymnasiet, han måtte være mindst atten jo . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 06:20 | |
| Axel så på hende "hov hov ikke disse mine billeder, de har en lang historie" sagde han og betragtede et billede af en ung kvinde med langt rødt hår og et strålende smil, men rundt om hende var der bare mørke og det snoede sig om hende. Han smilede og så på hende "jeg er 19" sagde han og kom i tanke om at hun nok tænkte over hvordan han kunne have alt det "jeg er... overbegavet hvis man kan kalde det sådan jeg gik ud af gymnasiet for... 6 år siden" løj han, som om han havde gjort det hele livet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 06:33 | |
| Sian lo lidt af ham "De total .. gamle?" sagde hun så og så lidt rundt på dem, Hun så hen på ham og nikkede "Fedt, Så må jeg jo ligne en idiot i forhold til dig, jeg for højest 7 i skolen" sagde hun så og så ikke stolt ud. Hun skar en kort grimasse da hun lugtede sig selv, fordi hun lugtede langt væk af alkohol "Når, Skulle jeg have det bad?" spurgte hun så og smilede, hun gik hen til ham og så på ham. Hun betragtede ham lidt for første gang, gud hvor var han egentlig pæn, sådan rigtig'rigtig pæn, som en model, hun blinkede så og så ned da hun ikke ville stå der og stirre *hvorfor har jeg ikke lagt mærke til det før* tænkte hun og så på ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 06:49 | |
| Axel smilede "gamle men smukke.." sagde han og strøg sin hånd over et af dem, næsten kærligt. Han så på hende igen "nej du er ikke nogen idiot, det er jo mig der er det" sagde han og grinede. Han så på hende og smilede varmt "klart jeg finder lige det der håndklæde og noget tøj du kan låne, jeg håber bare ikke det er for stort" de sidste mumlede han for sig selv. Han stoppede pludselig op og så på et stort ur der hang ovre ved en dør "eller.. det er måske lidt for sent at sende dig afsted.." sagde han og så ud som om han tænkte. Han vendte sig lidt om mod hende "vil du sove her?" spurgte han stille. Han bed sig kort i læben "du kan bare sove i mit værelse så tager jeg sofaen" sagde han stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 06:57 | |
| Sian så på billderne igen "Du har faktisk ret, de er ret smukke" sagde hun så og smilede lidt. Hun så på ham og nikkede "Øh ja, ja det vil jeg gerne .." sagde hun så og kørte en tot hår om bag øret "Men .. jeg kan altså godt tage sofaen, jeg skal ikke smide dig ud af din seng" sagde hun så og vidste jo ikke noget om at han ikke sov, hun så lidt på billderne igen og prøvede at finde ud af hvad de mon forstillede, sådan helt præcist. Hun blev faktisk lidt facineret af dem, der var et eller andet over dem, der var så mystisk i det. Hun havde lyst til at kigge på bagsiden af billdet for at se hvad tid de mon var fra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 07:12 | |
| Axel så på hende "jeg har altid ret" sagde han og smilede skævt. "nej du er gæst du tager soveværelset, desuden vågner jeg tit om natten og det kan være ganske forstyrrende" sagde han og smilede til hende "når jeg finder lige håndklædet og tøjet...og en nattrøje du kan sove i, mit tøj er jo nok for stort til dig så det virker sikkert helt fint som natkjole" sagde han og grinede lidt "kommer om lidt" svarede han og smilede og gik igennem en dør og op til sit soveværelse. Hun virkede så lille syntes han, selvom hun havde et selvsikkert og stærkt ydre var hun præcis ligeså blød som en pude indeni. Han smilede lidt af sine tanker og fandt håndklæde og nattøj til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 07:19 | |
| Sian nikkede "Jeps og tak " sagde hun kort og så efter ham, hun sørgede for at han var helt væk, før hun løftede lidt op i billedet og så om på bagsiden, hun gjore kort store øjne "Oh my .." hviskede hun *Hvor er det gammelt .. * tænkte hun og slap forsigtig billedet og rettede svagt på det så det hang helt lige *det må være dyrt .. * tænkte hun . Hun så sig lidt omkring og fik øje på en dør, hun blev nysgerrig og gik så hen til døren *Gad vide hvad der er herinde?* tænkte hun så og så sig omkring "Et lille kig gør vel ikke noget" mumlede hun lavt og tog fat i håndtaget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 07:38 | |
| Axel begyndte at gå ned igen, og så sig lidt omkring. Han hørte hende rumstere rundt nedenunder og smilede, han var glad for at hun følte sig så hjemme at hun bare kunne gå rundt og kigge. Han hadede når folk bare stod og trådte sig selv over tærerne og så ned i gulvet. Han kom endelig ned og stoppede lydløst op i døren og betragtede hende lidt. Han smilede skævt "her" sagde han og så på hendes ryg. Han kunne dufte hendes duft mere intenst nu, og tvang sig selv til at se ned i gulvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 07:52 | |
| Sian slap dørhåndtaget da hun hørte ham, hun vendte sig om og smilede uskyldigt "Blev nysgerrig" sagde hun så og virkede egentlig ikke flov over det. Hun gik hen til ham og tog imod tøjet og håndklædet, hun så lidt på det, før hun igen så op på ham "Eh.. hvor er badeværelset?" spurgte hun så og så sig omkring. Hun var ikke så genert i det hele taget, faktisk var hun nogen gange for anti genert, hvis man kunne kalde det det. Hun glædet sig til at få et bad, det ville blive skønt at slippe for at mindes om det der skete på The reggie club hver gang hun snuste ind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 08:07 | |
| Axel smilede til hende og betragtede hendes uskyldige blik, hvorfor tiltalte sådan noget altid vampyrer og hvorfor duftede hun ligepludselig så godt? Han måtte minde sig selv om at det var fordi han trængte til blod, men han havde lovet sig selv ikke at røre Sian "man mp gerne være nysgerrig" sagde han roligt, og slap håndklæderne og tøjet så hun fik det. "Op ad trappen og til højre" svarede han og pegede op af hovedtrappen "du må kalde hvis der er noget du ikke kan finde ud af." sagde han og smilede til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 08:14 | |
| Sian nikkede og smilede til ham "Det skal jeg nok "sagde hun og så op af trappen, inden hun rendte op af den, hun så sig nysgerrigt omkring mens hun gik lidt ned af gangen og fandt døren til badeværelset . Hun åbnede døren og gik ind, hun lagde tøjet og håndklædet fra sig og så sig omkring på badeværelset , hun lukkede forsigtig døren bag sig og sukkede mildt.
//Det blev ikke så langt, vil lige vide hvordan badeværelset ser ud så det lidt lettere at skrive :D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 08:20 | |
| Axel så efter hende da hun gik op af trappen og smilede stille, han vendte om og gik op af den anden trappe til sit værelse og så rundt, det var så enkelt ligesom badeværelset, men sådan kunne han lide det. Badeværelset var stort, større en en normal stue med et karbad og et brusebad, toilet vask, vaskemaskine osv. Han begyndte at rede op til sig selv på sofaen så det ikke kom til at se dumt ud.
//klart :D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 08:37 | |
| Sian så sig igen omkring "Woow .. det stort " mumlede hun og overvejede om hun skulle tage karbad eller brusebad? Hun tænkte lidt og valgte så det var lettest at tage brusebad. Hun tog fat i sin trøje kant og trak den af, nu kom hendes kvindelige former frem, dem man ikke kunne se inden under den store trøje. Hun trak de store drenge bukser af og derefter sine strømper og undertøj. Hun gik hen til brusekarbinen og gik ind, hun lukkede døren og tændte for det varme vand, hun peb svagt da det kolde vand startede med at komme, men sukkede så lettet da det blev dejligt varmt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 08:42 | |
| Axel så lidt på den seng han havde fået redt til sig selv og rynkede på næsen "Rosita er bedre til den slags.." mumlede han for sig selv, og tænkte på sin lille mexixanske rengøringskone, og kunne ikke lade være med at smile hun ævlede altid løs på spansk og han forstod aldrig et muk, så han smilede bare og nikkede og lod hende nive ham i kinden. Han var sjæledæmon, og havde givet ham en lærestreg engang han var kommet lidt for tæt på, dog ikke ved at suge hans sjæl for det kunne hun jo ikke, men hendes kost var også farlig. Han gøs ved mindet, og grinede så lidt. Han gik ind på sit værelse og tog sin t-shirt af og greb ud efter en løsere hvis en han plejede at sove i og tog den på. Han smilede og tog sine bukser af og tog nogen løsere natbukser på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 08:54 | |
| Sian nynnede stille mens hun vaskede sig og tog shampoo og vaskede sit brune hår. Hun tænkte lidt mens hun badet og tænkte på de malerier som hun stadig ikke helt fattede menning med. Hun slukkede efter lidt tid for vandet og vred sit hår fra vand, hun åbnede brusekarbinedøren og tog et håndklæde og tørte sit hår og krop, hvorefter hun tog underbukser og nattetrøjen på. Hun redte sit hår med fingrene og satte det så op i en elastik, hun hang det våde håndklædet op og samlede tøjet og sådan sammen og gik ud af Badeværelset. Hun gik lidt ned af gangen "Axel?" kaldte hun stille da hun ikke helt vidste hvor han var henne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 09:00 | |
| Axel hørte hende så snart hun trådte ud fra badeværelset "jaer?" svarede han og løb med vampyrfart hen til en anden dør, og stoppede lidt inden så hun ikke så noget. Han stak hovedet ud af døren og så op på Sian og smilede "blev du ren?" spurgte han og smilede fjollet "du skal denne her vej for at komme op til soveværelset" sagde han roligt. Hans hus var en stor labyrint af døre, men han syntes det var enormt sjovt når folk farede vild, for så kunne han træne sine sanser lidt i at finde dem igen. Han plejede at gøre det med Rosita, men han fik altid et møgfald (på spansk). Han smilede skævt "hvis der er nogen der støvsuger i morgen tidlig så er det bare Rosita" sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 09:11 | |
| Sian fulgte hans stemme og lo lidt "Jeps og din nattekjole-trøje passer fint" sagde hun og vendte sig om da hun hørte den et andet sted nu "Dit hus er ret forvirrende at du ved det" sagde hun i et lille grin og gik hen til ham. Hun kom hen til ham og holdte både hendes eget og det tøj hun skulle låne i sine hænder, hun gemte sin bh lidt inde under det andet tøj, da det nok var lidt flovt hvis den bare lå der fremme, hun var jo trosalt en pige "Okay, Jeg sover ret tungt så det går nok" sagde hun så og smilede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 09:26 | |
| Axel smilede skævt "nå det var godt" sagde han roligt. han grinede lidt "ja det siger alle, men sådan kan jeg lide det det er sjovt at lege gemmeleg her" sagde han og morede sig lidt over at hun også blev forvirret over hans hjem. "Nå det er meget godt" tænkte han lettet, hvis han skulle rende rundt og te sig om natten. Han var i hvertfald nok nød til at finde en eller anden når hun sov tungt nok, og bide vedkomne. "Kom" sagde han smilende og greb hendes hånd og trak hende med ind i værelset. "Her skal du sove.." sagde han og pegede på en stor seng. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 09:34 | |
| Sian smilede "det sejt!" sagde hun så og fulgte med ham ind på soveværelset, hun så begejstret på sengen og slap hans hånd, hun lagde tøjet på gulvet og gik hen og satte sig på sengen "må man hoppe i den?" lo hun så og så hen på ham. Sengen var dejlig blød, slet ikke som hendes egen derhjemme, den var hård og var også en enmands seng. Hun kunne jo ligge helt bredt ud i den seng den var enorm i forhold til hendes. Hun så hen på ham med et smil, men tog så hånden for munden og gabte "Puha, hvad er klokken?" spurgte hun så og kunne godt mærke hun var blevet ret så træt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Ons 05 Maj 2010, 22:20 | |
| Han smilede af hendes glæde "ja lidt" sagde han lidt forlegent over al hendes glæde, men han smilede muntert "ja klart slå dig løs" sagde han med et nik mod sengen. Han så hen på sit ur på sit natbord "den er 3 præcis" svarede han og smilede venligt til hende. "Er du da endelig blevet træt?" spurgte han med et skævt grin. Han så kort på tøjet der lå på gulvet, og så hurtigt væk igen da han anede en bh, han vendte sit blik mod Sian og stod stille på gulvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Tors 06 Maj 2010, 00:14 | |
| Sian lo lidt og lagde sig ned så hun lå med benene ud over kanten stadigvæk "Jeg tror jeg venter med at hoppe i den til i morgen" sagde hun så og sukkede, hun satte sig op igen "Nogen gange sover jeg slet ikke i 24 timer" sagde hun så og trak kort på skuldern "Jeg drikker alt for meget cola" mumlede hun i et lille grin og lagde sig ned igen. Hun kravlede op og lagde sig og trak dynen over sig "Hvor er du henne hvis jeg skal finde dig?" spurgte hun så og smilede svagt og så faktisk også ret træt ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Tors 06 Maj 2010, 00:41 | |
| Axel smilede stort og så på hende, og lænede sin skulder mod sengestolpen "det er så iorden" sagde han med et lille grin. Han rystede lidt på hovedet af det med colaen "det er ikke sundt, det æder dine tænder og så skal du bare have gebis eller også kan du lime dine gamle mælktænder fast og se hvor længe de holder" sagde han og smilede drillende. Han pegede hen mod en dør "lige derinde bag" svarede han roligt "jeg går slet ikke så langt, du kan bare kalde hvis der er noget, som sagt sover jeg meget let" sagde han og mindede sig selv om at det var en underdrivelse i stor stil, han sov jo slet ikke han var lysvågen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Tors 06 Maj 2010, 00:55 | |
| Sian lo lidt af det han sagde "Jaja" sagde hun så og smilede, Hun nikkede lidt og så på ham "Okay, Godnat, sov godt" sagde hun så og sukkede træt, hun trak dynen lidt længere op over sig og følte sig ret så lille i den her store seng, mindre end hun plejede. Hun lagde hånden for munden og gabte. Hun kunne dufte den sæbe hun havde brugt den duftede godt, sådan helt frisk og ren. Den mindede hende lidt om hans duft, hans var bare sødere og duftede tusinde gange bedre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. Tors 06 Maj 2010, 01:01 | |
| Axel så på hende og smilede stille "jo tak, og du må også sove godt" sagde han roligt, og gik hen til døren, han hørte hende putte sig ned under dynen inden han gik ud, og smilede varmt. Han gik ind i stuen og lukkede døren bag sig og gik hen til sofaen og smed sig på den. Han lukkede sine øjne og lyttede, nu skulle hun bare sove dybt, så kunne han hurtigt smutte udenfor og få blodtrangen jaget væk. Han kunne stadig dufte hende, og smilede svagt af det med bh'en "fy" hviskede han til sig selv, og lagde sig om på siden. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rundt og rundt og rundt. | |
| |
| | | | Rundt og rundt og rundt. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|