|
| Lost in time. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 07:55 | |
| Dato : October Årstid : efterår Dag : Lørdag Vejr : Rainy, koldt, og blæssende. Sted : En sted i bjergene. Tid : 19.58(dvs. 20.00) Omgivelser : træer, bjergdyr?, fugle, bjerge?, skyer osv.
Evelyn var fløjet op i bjergene og havde sat sig på et sted, hvor man kunne se ud over det hele. Alle lysene. Det hele. Og heldigvis kunne man ikke hører alt larmen fra biler osv, men kun en svag summen. Hun havde en varm vinter-jakke på, ruskinds-converse og lyse jeans. Hun nynnede som sædvanligt, og ønskede sig tilbage til himmelen, hvor hun kom fra. Hun lukkede øjnene og tog en dyyyyyyb indånding, og åbnede dem igen, og kiggede op i luften. "I'll come back", hviskede hun stillle, "I promise.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:12 | |
| "Det vil vi alle" sagde Demtri og kom pluselig til syne ved hendes venstre side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:15 | |
| Evelyn fik et chok, og væltede næsten ned af klippe-stenen hun sig på. "Har du overhovedet lært at sige 'hej'?", spurgte hun, lidt irriteret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:18 | |
| "Nej" sagde han og trak på skulderne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:19 | |
| Hun klemte øjnene sammen og rystede på hovedet af ham. "Det er vidst på tide du lærer det", sagde hun, og smilte svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:20 | |
| Han kiggede på hendes smil, "Nej det tror jeg ikke" sagde han og kiggede så ud over bjergende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:22 | |
| Evelyn rettede sig op igen, og satte benene op mod hendes bryst og slog armene om dem. Hun så at han kiggede ud over bjergene, "Her er smukt, ikke?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:28 | |
| Han kiggede bare ned på hende og så på bjergende igen. *Engel pas på* tænkte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:30 | |
| Hun himlede med øjnene af ham. *God, hvor er han irriterende nogle gange..* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:31 | |
| //Sidder du ned?//
Han smilte ved synet af nogen fugle der fløj forbi, "hvorfor er du enlig her" sagde han og kiggede så på hende igen dog uden et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:33 | |
| //Ja?//
"Jeg vil gerne tilbage til himmelen, og det her er det tætteste jeg kommer..", sagde hun stille.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:34 | |
| Han grinte lidt ad hende da hun sagde det, "Jeg kunne få dig til himlen hvis du vil" han sukkede derefter og gik lidt tættere på kanten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:35 | |
| Hun løftede et øjenbryn, "Ha-ha, meget morsomt, Demetri!", hun holdte øje med hans fødder, *Vil han springe?* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:40 | |
| Han vendte sig mod hende, "Det var ikke en joke" han stemme var blevet mørk da han sagde det, "Skal jeg springe" sagde han ret højt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:41 | |
| Evelyn kiggede forfærdet på ham, "Nej!", sagde hun bestemt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:43 | |
| Han smilte et bradt smil, "hvorfor ikke" hans øjne var ivrige og vilde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:44 | |
| "Jamen.. eh.. fordi, det må du ikke!", sagde hun meget bestemt, og kiggede direkte på ham, hun kunne sagtens flyve efter ham, hvis han sprang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:45 | |
| Han grinte "sig mig hvorfor Evelyn" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:46 | |
| Hun ledte febrilsk inde i hendes hoved, for at finde det rette svar, "Fordi.. du ikke må dø..", sagde hun stille.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:48 | |
| Han grinte og sagde så, "Hvad skulle det betyde for dig" hvorefter han gik et skridt tilbage og forsvandt nedaf. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:49 | |
| Evelyn gispede, og spredte sine vinger ud, og fløj nedad mod Demetri, og tog fat i ham.. "Meget..", sagde hun og prøvede at standse dem i at falde - som gik meget godt fordi vinden var på hendes side.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:51 | |
| Han mærkede hun tog fat i hende og svarede han i det samme, han smilte nu, "Ja det ser jeg" sagde han da han stadig hang i luften. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:52 | |
| "Det gør du aldrig igen..", sagde hun stille og bestemt og fløj opad igen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:53 | |
| Han grinte sygt, "hvorfor skulle jeg ikke det" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lost in time. Lør 24 Okt 2009, 08:55 | |
| "Fordi jeg siger det, Demetri!, Hvorfor vil du gerne dø?!", sagde hun stadig roligt, men også bestemt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lost in time. | |
| |
| | | | Lost in time. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|