Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Lost in time.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lost in time. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:52

"Hvorfor?", spurgte hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:55

"Hvorfor er det relevant for dig" han løftede det ene øjnebryn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:57

"Fordi det er mig du vil have det at vide af? Så derfor er det meget relevant", sagde hun og kiggede stadig på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:59

"Der har du jo dit eget svar på det sprøgsmål du stilte mig" han sukkede over at de unge i dag ikke kunne tænke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:00

"Argh, kan du ikke stoppe med at snakke så forvirrende?!", sagde hun irriteret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:02

HAn grinte, "Jeg vil vide det fordi det indgår mig" han sukkede med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:06

"Okay, men hun sagde ikke noget specielt", *Okay, næsten ikke..*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:08

HAn grinte højt og inderligt, "ikke det, kom nu lad være med at lyv"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:09

"Hun sagde bare at du godt kune lide at lege.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:11

Han grinte´lidt mere og sprang nu op som et lyn , "Mere" han smilte roligt og glad til evelyn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:12

"Også viste hun mig et halv-usynligt ar", sagde Hun dystert, og kiggede direkte på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:13

"HAHA" sagde han grinende, "Ligesom den nat med dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:15

Hun nedstirrede ham.
"Det kan godt være det var sjovt for dig.. Men det var ikke særlig sjovt for mig!", sagde hun hårdt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:20

Han grinte, "men hvorfor redde du mig så du kunenhavde slupped af med mig" han smilte udforderne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:23

"Ork.. det har jeg sagt.. Ingen fortjener at leve i Helvede", sagde hun irriteret, "Hvorfor bliver du ved med at spørge?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:25

"Fordi du ikke kan holde mig ud men reddede mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:27

"Jeg er jo trods alt en engel?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:37

Han rystede på hoved, "Ja desværre"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 22:57

Hun smilte bare stolt til ham, og rystede på hovedet. *Tsk!*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 02:26

Han sukkede og vendte sig så igen for at komme videre med det han skulle da han var stoppet da han se Evelyn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:57

Evelyn kiggede på ham, "Hvad skal du?", spurgte hun nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 08:23

"Du kan gå med hvis du tør" sagde han imens han drejede kroppen hurtigt mod hende men gik så igen væk fra hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:11

"Fint!", sagde hun stædigt, og fulgte efter ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:13

Han trak på skulderne med et lumsk smil, han begyndte at gå igen, "ville det være slemt for en engel hvis den elskede en vampyr"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:21

Hun kiggede undrende på ham, "Ja..", sagde hun stille.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 3 Icon_minitime

Lost in time.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Lost ...!!!
» Lost?