Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lost in time.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:25

Han nikkede og så på hende, han kiggede længe på det sted han havde bidt hende altså hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:27

Evelyn så at han kiggede på hende, "Hvad kigger du på?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:29

"Din hals" sagde han fantaserende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:30

Hun tog sig til halsen, og kiggede på ham, "Why?", sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:36

Han stoppede op og så længe på hende, "Jeg har ikke taget nærring til mig i lang til" han sukkede med et sygt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:37

Evelyn spærrede øjnene op, "Don't..", sagde hun stille, og en anelse skræmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:40

Han sukkede, "Jeg vil sprøger dig om det her, vil du give mig det eller skal jeg selv tage det, det sidste vil gøre mest ondt" hans øjne gav endnu et glimt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:43

"Hvorfor?.. Hvorfor gør du det her?", sagde hun stille og meget mere skræmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:53

Han grinte imens han kærtegnede hendes kind, "det har været planlagt i lang tid" han smilte så roligt til hende som om han lige havde givet hende en kompliment.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:57

Evelyn undveg hans kærtegn, og kiggede på hans hånd, "Hvad mener du?", spurgte hun stadig stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 11:06

Han sukkede og himlenede med øjnene, "du for 30 sekunder til at løbe eller bare give mig det nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 11:07

"Du ved vel godt at jeg kan flyve?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 11:17

Han lagde hoved på skrå, "jeg og du ved vel ikke hvad jeg kan" sagde han så hvorefter han blev psychopatisk og rakte ud efter hendes hånd, han kiggede ventende på hende som tegn på at hun skulle tag den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 11:20

Dum som hun var, tog hun imod hans hånd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 11:34

Han trak hende ind til sig med et smil så hans tænder kom frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 11:36

Evelyn tog en dyb indånding.. "jeg håber du er glad..", sagde hun stille, med en lille smule sarkasme i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 11:37

"For hvad" sagde han og formede hendes ansigt med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 11:46

Hun kiggede tomt på ham, "Gør det nu bare.. få det overstået..", hun lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 11:51

Han nikkede og tog fat i hendes hår og lod hendes hals blotte sig hvorefter han bed sig fast i hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 12:03

Evelyn klemte øjnene hårdt sammen af smerte, og udgav et lille hvin, da han satte tænderne i hende.
En masse billeder fløj igennem hendes hoved, og hun fik et flashback fra sidste gang han bed hende.. Hun kunne mærke en skarp følelse, som man kunne føle på mange måder; Smerte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 12:06

Imens hans tænder var blanded i hendes hals slikkede han blidt der hvor han bed hende, han slap hende og mærkede hun var ved at vælte og holde hende så i sine arme, "Engle" sagde han hvorefter han slikkede det løbnede blod som randte ned af hendes hals af med tunge spildsin det kunne faktisk føles som om nogen kildede ved det han gjorder men på et offer vilel det volde større smerte, han grinte over englen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 12:16

Evelyn følte sig svimmel, og kunne mærke at nogen holdte i hende.
Der var en der sagde noget, men det lød bare som en svag dunken, istedet for ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 12:22

Han kiggede rundt og fandt så et område han lagde hende der på noget mos og kiggede så på hende imens han sad på hug, han kørte en finger over halsen så han kunen få det sidste blod.
Han bøjede sig over hende og kyssede hende så på panden rejste sig og begyndte at gå væk fra hende uden at lade nogen form for spor eller medfølse være hos hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 12:31

Eh.. Evelyn lå bare dér i mosset, og var.. besvimet.. once again.
.. Dumme, lille Evelyn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 12:35

Han sukkede og mærkede hvordan en underlig følse kom ind i hans krop.

//Hør den her og så mærk hvordan følsen er https://www.youtube.com/watch?v=mLL23yzfGjk //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost in time. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in time.   Lost in time. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost in time.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Lost ...!!!
» Lost?
» Tak for i år! (Lost-weekend)
» Lost on the way ((Alize))
» God påske Lost

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: