|
| Samvittighed..? I miss you - Andy :P | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Ons 23 Jun 2010, 07:21 | |
| Adam holdte sit blik på ham og søgte hans øjne. Han smilede roligt og grinede så lidt. "Jep det kan jeg, det er ikke så svært når jeg elsker alt ved dig" sagde han roligt og smilede glad til ham. Han gengældte kysset og ryskede kort på hovedet over Andys spørgsmål. "Nej tak" sagde han så roligt og lukkede sine øjne i da Andy igen kyssede ham, og gengældte det bare igen. Han trak let Andy ind mod sig og nussede forsigtigt Andy ved skuldrende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Ons 23 Jun 2010, 07:47 | |
| Andy kunne ikke lade være med at smile af det han sagde, det var han jo virkelig bare glad for at høre. han kyssede ham videre og lod sine fingere glide ned omkring hans lår, og løftede ham op til sig mens han blev ved med at kysse ham. han begynde dog at kysse ham ned på halsen og smilte imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Ons 23 Jun 2010, 07:59 | |
| Adam smilede roligt i kysset og holdte fast om Andy da han blev løftet, bare for at være sikker på at han ikke faldt ned, selvom han ikke kunne forestille sig at Andy ville tabe ham. Han lod let sin tundespids køre over sin underlæbe, da Andy slap kysset og kyssede ham på halsen i stedet. Han kunne næsten ikke andet end at smile og bare være lykkelig over at han var tilbage i Andys arme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Ons 23 Jun 2010, 08:09 | |
| Han blev ved med at kysse ham lidt på halsen, inden han stoppede og træk sit hoved tilbage. han satte ham stille ned på gulvet og tog hans hånd i sin "hvor er det nu dit soveværelse er henne ?" spurgte han om og rødmede lidt af det og bed sig derefter hårdt i læben af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Ons 23 Jun 2010, 08:16 | |
| Adam åbnede roligt sine øjne da Andy satte sig ned og så på ham da han trak hovedet tilbage. Han kom til at grine lidt af Andy, mere fordi at han syntes det var sødt at han allerede havde glemt hvor hans værelse var. Han holdte fast om Andys hånd, og den anden løftede han op til Andys mund og skilte hans tænders breg om læben. "den af dørene der er til venstre når man kommer ud fra køkkenet her." sagde han så og smilede roligt til Andy |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Ons 23 Jun 2010, 08:29 | |
| Andy så stille på ham og rødmede lidt af det, og var ikke sikker på om han ville kunne fortælle at han havde det med at blive væk. han bed sig stille i læben og nikkede til det han sagde, han flettede sine fingere ind mellem hans og gik ud af køkkenet. han så sig lidt omkring og gik hen til døren og skubbede til den med et finger, han så over på sengen og fik øje på katten "øh" sagde han bare og pegede over på den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Ons 23 Jun 2010, 17:36 | |
| Adam kyssede ham forsigtigt på kinden lagde hovedet på hans skulder da han gik ind på værelset. Han holdte fast om Andy med sin ene arm og lodt også sine fingre flette sid ind mellem Andys. Han så lidt hen mod sengen og katten da Andy pegende derhen og kunne ikke lade være med at grine lidt af det. Han slap så sit tag om Andy og hoppede ned fra ham, hvor han så gik over til sengen om løftede katten op i faven. Ham nussede hende liidt på maven og gik hen mod døren. Han satte hende ned uden for døren og lukkede den, så hun med sikkerhed ikke kunne komme ind. Han så på tilbage på Andy og smilede til ham. "Så, ingen bekymringer om at hun æder dig nu" sagde han i en drillende tone og stilte sig hen foran Andy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Ons 23 Jun 2010, 23:23 | |
| Andy fulgte katten med sit blik og pustede luften ud af sig, han lod sin tungespids glide hen over sine læber og nikkede stille "det er altid nået.. den kat ville helt sikker æde mig" sagde han stille og med et smil på læben, han lag sine hænder på hans hofter og så kort ned af ham. inden han så op på hans ansigt igen "tror heller ikke jeg ville blive særlig glad for at være her, hvis der manglede en bid af min ene vinge" sagde han i en drillende tone, mens han gik helt tæt på ham "men lad os snakke om nået andet, end min angst for dyr" sagde han stille og bøjede sig lidt ned og kyssede kort hans læber "lad os snakke om hvor fantastisk du er" hviskede han kærligt og så på ham med et smil "eller hvor godt du ser ud uden når du snart er helt nøgen" hviskede han med den samme kærlige stemme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 01:19 | |
| Adam grinede lidt af Andy, selvom det jo egentlig ikke var specielt sjovt, og så kort væk fra ham. Adam lagde armene om hans nakke oo så igen op på hans ansigt og smilede bredt til ham. "du skal nok overleve. Du dør jo ikke af det hvis nu det skulle ske, som det nok aldrig vil." sagde han roligt og grinede. Han gengældte Andys kys, og lukkede kort øjnene i imens. Han smilede bradt og trykkede sig tættere ind mod Andy. "Det synes jeg lyder som en rigtig dårlig idé, udover med nøgen... Bare du også er det" sagde han stille med en smule drillende stemme og kyssede ham et par gange på halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 01:39 | |
| Andy så ned på ham og lukkede sine øjne i når han mærkede hans læber, han nød virkelig meget at mærke dem mod sin hals og kunne ikke gøre andet end at smile. han lod sin ene hånd glide op under hans t-shirt og kunne mærke hvor han dog havde savnet at mærke Adam's hud "ja du har taget lidt på og jeg kan lide det" sagde han og ville jo ikke havde at Adam skulle være alt for tynd. han lod sin arm glide om på hans ryg og bøjede sig ned og begynde at kysse hans læber ømt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 02:00 | |
| Adam smilede helt roligt og kunne bare mærke hvor meget han egentlig slappede af, i forhold til de sidste par uger, og det var bare ved at være tæt på Andy igen. Han grinede lidt over Andys kommentar og nikkede så stille til det. "Det var godt" sagde han så kort og pillede lidt ved Andys nakkehår. Den pludselige sammenkomst med Andy havde bare været prikken over i'et i hans liv. Hans humør havde jo været rimelig godt, og næsten alt for ham var gået op ad bakke for ham, så at han igen var sammen med Andy gjorde det kun perfekt. Adam gengældte kysset lige så ømt og lukkede sine øjne i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 02:16 | |
| Andy blev ved med at kysse ham og lod sine hænder blidt tage fat i kanten på hans trøjer, han slap kysset og træk dem langsomt over hans hoved. han betragtede hans overkrop og smilte "du er virkelig smuk" hviskede han og gav slip på hans trøjer, inden han stille satte sig ned på knæ og begynde at kysse hans mave. mens han langsomt åbnede hans bukser og så op på ham samtidigt "jeg elsker dig" sagde han stille og slikkede ham hen af maven, inden han begynde at kysse den igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 02:33 | |
| Adam smilede svagt i kysset, og det blev bare bredere da Andy slap det. Han hjalp lidt til med at få t-shirten af og åbnede sine øjne en smule for at se op på Andy igen. Han smilede roligt og stadig glad og bed sig kort i læben. "tak," svarede han roligt og svarede ikke imod da han ikke gad diskutere det. Ikke nu, og helt aldrig. Han fulgte kort Andy med blikket, men lukkede dog sine øjne igen og smilede roligt. Han stod helt stille udover hans hænder det let nussede Andy på skuldrende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 04:22 | |
| Andy så op på ham og blev ved med at kysse hans mave "føler mig heldig.. at det er mig du er forelsket i" sagde han stille og træk langsomt ned i hans bukser, han vende sit blik ned mod dem og rødmede lidt af det. selv om han havde været sammen med mange, så var det ikke på samme måde sammen med Adam. han vende sit blik op mod ham og smilte sødt "snart er din smukke krop helt væk fra tøj" sagde han og satte sine læber mod kanten af hans underbukser, og slikkede ham kærligt op til navlen og ned igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 09:10 | |
| Adam smilede over det Andy sagde, selvom han egentlig følte at det var ham selv det skulle føle sig heldig over at Andy havde forelsket sig i ham. Det gjorde han også, og ville nok altid føle sig heldig. "jeg burde føle mig heldig..." sagde han så stille og holdte ellers mund med det, da han ikke gad diskutere det nu. Han blev ved med let at nusse Andy på skuldrende og holdte sit blik på ham, med et bredt smil om sine læber. "burde din ikke også være det?" spurgte han så og smilede til ham. "Det er jo længe siden jeg har set en af de ting jeg elsker ved dig" tilføjede han så og smilede roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 09:27 | |
| Andy træk sit hoved lidt væk fra hans mave, han slikkede sig rundt om munden og så op på ham med et smil. han vende sit blik ned mod sig selv og nikkede "det er rigtigt" sagde han stille og træk sine trøjer af, og lag det ned ved siden af og blev bare ved med at se op på ham "er det bedre ?" spurgte han om og lag en hånd på hans lår, og begynde at lade den glide op og ned og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 09:35 | |
| Adam smilede roligt og nikkede så. "Mmh," sagde han helt roligt og betragtede hans overkrop med ett smil. "præsic som jeg husker den. Smuk og dejlig" sagde han så og smilede roligt, og var ligeglad om Andy sagde ham imod. Han betragtede stadig sin ælskede dæmon nede foran sig og nød bar hver eneste lille berøring. "du aner ikke hvor dejlig du egentlig er, Andy" sagde han så meget stille og smilede kærligt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 09:42 | |
| Andy så stille op på ham og hans gråtonet kinder havde fået et skær af lyserød, han så stille op på ham og vende sit blik ned mod sin overkrop. han havde dog ikke tænkt sig at sige ham imod, han lod sine fingere som ikke var mod Adam's lår røre sig selv på overkroppen. han så bare ned på den og vende langsomt sit blik op mod ham "nej det gør jeg ikke.. men jeg ved hvor dejlig du er" sagde han stille og rejste sig langsomt op, mens han kyssede ham op af overkroppen imens og videre op af halsen og op til hans læber "jeg kunne virkelig blive ved med at sige at jeg elsker dig" hviskede han og lod sine hænde glide ned om og ned på hans røv, mens han træk ham over mod sengen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 09:52 | |
| Adam smilede helt roligt og lod sine fingerspidser let køre hen over Andys kind. "Jeg må hellere fortælle dig det noget oftere så" sagde han så helt roligt og fulgte ham med blikket og luukkede så roligt sine øjne da han mærkede Andys læber mod sine egne. Han forholdte sine øjne lukkede og smilede stille. "mmh, jeg ved hvad du mener. Jeg har manglet af fortælle dig det i for lang tid" hviskede han stille og gav sig til at pille lidt ved hans buksekant, og fulgte med hen til sin seng. "Jeg elsker dig virkelig, Andy.." hviskede han så helt stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 10:00 | |
| Andy kyssede ham videre og træk sit hoved tilbage, han åbnede sine øjne og smilte og viste ikke helt hvad han skulle sige "jeg elsker virkelig også dig.. har ikke lyst til at dele dig med nogen" sagde han stille og vende sig hurtigt op, han satte sine hænder på hans brystkasse og skubbede ham ned og ligge på sengen "mangler en ting" sagde han og bøjede sig hen og tog fat i kanten af hans underbukser, og træk dem stille ned og bed sig i læben igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 10:08 | |
| Adam smilede roligt og forholdte sine øjne lukkede. "det er jeg faktisk glad for at høre." sagde han roligt og lod sig lægge sig ned i sengen. Han åbnede sine øjne halvt op så op på Andy. Der kom et lille grin fra ham og han lukkede bare øjnene igen og lod Andy hive hans underbukser af. "mmh, du mangler vist også selv nogle ting" hviskede han lidt drillende og tog igen fat i Andys buksekant. Han fik dem åbnet og hevet lidt ned, efter Andy havde fået hans underbukser af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 10:12 | |
| Andy så ned på den nøgne krop foran sig og bed sig i læben, mens han bare gav slip på hans underbukser. han fjernede ikke sit blik fra ham og kunne ikke lade være med at kigge på ham, han's blik gik dog ned på sine bukser og smilet på hans læbe blev større. han slap sin læbe og lag en hånd i hans hår og nussede det "ja det gør jeg vel.. men nu kan jeg jo godt lide at se dig nøgen... selv om det tænder mig" sagde han og lag den anden om i sin nakke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tors 24 Jun 2010, 17:25 | |
| Adam smilede roligt og åbnede sine øjne halvt igen da han mærkede Andys hånd i sit hår. Han smilede lidt bredere over det Andy sagde og så op på ham med sit rolige og kærlige blik. "Jamen så må vi jo få det af. Det går jo ikke af det kun er dig der er tændt." Sagde han med en lidt drillende undertone. Han var faktisk stadig en smule forundret over at han varr så rolig og afslappet ved at vise sin krop nøgen. Også første gang, da de næsten ikke kendte hinanden, men det var jo kun godt at han ikke var nervøs over det. Adam lagde forsigtigt sine hænder på hans hofter og lode dem let gilde ned til kanten af Andys underbukser og trak dem ned, med et bredt smil på sine læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Fre 25 Jun 2010, 00:49 | |
| Andy så ned på sin elskede og kunne ikke lade være med at smile, han havde virkelig savnet at være sammen med ham. og kunne ikke forstå at han havde kunnet klaret sig uden ham, dog havde han jo også fundet trøst hos andre. som fik ham virkelig til at fortryde det, og kunne sige undskyld virkelig mange gange. men det var han sikker på at det bare ville irriter Adam meget, så det havde han ikke tænkt sig at gøre og havde jo også blevet tilgivet. hans fingere blev ved med at nusse ham i håret og gav et lille grin fra sig "nej det gør det jo desværre ikke.. og mest når jeg nyder at se dig tændt" sagde han og kunne mærke at bare tanken om at se på Adam, mens han stønnede og var tændt. var tæt på at få dæmon delen frem i ham, og han kunne mærke at det var tæt på at hans vinger var på vej ud af ryggen. som hanvar glad for at de alligevel ikke gjorde, da han synes at det var lidt pinligt at Adam kunne få dæmondelen frem i ham. han vande sit blik ned efter hans hænder og rødmede, da hans lem næsten allerede var hårdt. han bed sig i læben og kunne ikke holde sig tilbage, og næsten ud af hans ryg fløj der to store flotte sorte vinger. han sukkede lidt og vende sit blik mod Adam, mens hans vinger bevægede sig lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Fre 25 Jun 2010, 02:31 | |
| Adam smilede roligt og trykkede sine læber mod hans kind. Han var næsten sikker på at han ville kunne tilgive Andy for næsten alt. Han kunne i hvert fald ikke komme i tanke om noget han ikke ville kunne tilgive Andy for i sidste ende. "Mmh, så er det jo godt at der ikke skal så meget til når det er dig der ligger hen over mig" sagde han helt stille og lød overbevisende, for tændt det var han. Han så kort ned at Andy og derefter op på hans ansigt igen, og lagde sin ene arm om hans nakke. Han lagde sin hånd på Andys kind og trykkede sine læber mod hans, i et blidt kys, men trak hovedet lidt tilbage da han så Andys vinger. Han smilede bare over det og så på Andys ansigt. "De er lige så smukke som sidst" hviskede han stille og smilede til ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P | |
| |
| | | | Samvittighed..? I miss you - Andy :P | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|