Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Samvittighed..? I miss you - Andy :P

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010, 10:13

Andy så stille på ham og rejste sig bare op når han gjorde, og lod sig blive trukket med ud. han kiggede sig lidt omkring i køkkenet inden han gik hen og satte sig på køkkenbordet "ved du ikke hvad du har i dit eget køkken?" spurgte han drillende om da han ikke selv viste hvad over af halvdelen af de ting han havde i køkkenet var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010, 10:20

Adam så hen på Andy og grinede så lidt over det, da han godt kunne høre hvor dumt det lød at han ikke helt vidste hvad han havde. "ja altså... Jeg er bare ikke helt sikker" sagde han og gik hen til køleskabet. Han åbnede det og så ind i det. "Jeg har nogle rester af noget risret, det nok ikke er noget værdd mere. Jeg har brød..." Sagde han og løftede sine øjenbryn lidt og tænkte. Han åbnede så en indbygget fryder i køleskabet og kiggede lidt der. Han fik et smil på læben og hev en boks ud med nogle kinesiske tegn. "Bingo... Varmemad, det virker altid" sagde han så og så hen på Andy og grinede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010, 10:24

Andy blev bare siddende og bøjede sig lidt forover, for at være sikker på at han ikke slog sit hoved. han gav et lille grin fra sig af Adam og rystede på hovedet af ham "er du for doven til at lave din egen mad?" spurgte han drillende om og kunne ikke lade være med at blotte sine hvide tænder i et smil, han så kort ned på boks'en inden han så op på Adam igen "jeg tænkte lidt mere på at vi kunne få.. Adam til aftensmad" sagde han og så tænkene op i luften, inden han så hen på ham igen og smilte stort igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010, 10:34

Adam så hen på ham og grinede så. Han nikkede og smilede lidt fjollet. "Ja det er jeg!" sagde han helt bestemt og grinede. "Ej, det er nemt og det smager bedre end når jeg selv laver det" Sagde han så og satte sig op på køkkenbordet ved siden af Andy. Han grinede bare over Andys forslag. "Joda det er jo det vi skal have. Tør du virkelig miste mig bare fordi du skal have aftenmad som er mig?" sagde hann lidt spørgende og grinede så. Han kyssede kort Andys læber og vendte sid en halv omgang for at åbne mikrobølgeovnen, og samme så boksen ind, og tændte for mikrobølgeovnen på et par minutter. "7 minutter så er der mad" sagde han og så hen på Andy igen

//tror sgu jeg smutter i seng nu DX er faktisk lidt træt nu og jeg skal op kl 7 :o//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010, 10:37

Andy tænkte lidt over det han sagde og fulgte ham med blikket og rystede på hovedet "nej det gør jeg ikke.. men du smager helt sikker godt" sagde han og kyssede ham i håret, inden han bare nikkede til tiden og fjernede hans hår fra nakken og begynde at kysse den med små blide kys "får jeg så nået dessert efter?" spurgte han stille om og bed ham drillende i nakken, inden han træk sit hoved væk og kunne ikke lade være med at smile af det

//okay//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010, 17:28

Adan grinede lidt af Andy og så hen på ham. "Ja det må jeg så så gøre, hvis du siger det på den måde" sagde han lidt drilledne. Selvom han vidste at Andy jo sagtens kunne kuge hans sjæl ud, så vidste han jo godt at Andy ikke kunne finde på det. Det havde Andy jo sagt og givet udtryk for flere gange. Adam rystede stille på hovedet over Andy og grinede af ham. Han mærkede de små kys i nakken blev til små bid, og smilede bare af det. "altsåå... kan du ikke bare få en omgang sex istedet?" svarede han drillende og så hen på Andy da han trak sit hoved til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010, 23:47

Andy kunne ikke lade være med at smile af ham, og elskede virkelig at blive drillet af ham "jamen det siger det på denne måde, ved ikke hvordan jeg ellers skulle sige det" sagde han og så lidt tænkene ud i luften, og kunne ikke finde på en anden måde at sige det på. så han slog det hurtigt ud af verden, og vende sit blik mod ham og grinte lidt af ham. inden han trykkede sine bløde læber mod hans kind, han lod dem forblive på hans kind mens han smilte stort "jamen det lyder da også meget bedre, så længe din kat ikke kommer til at tro at jeg er en kæmpe fugl hvis mine vinger ikke kan holde sig inde igen" sagde han og bed ham kort i kinden, inden han træk sit hoved lidt tilbage. og ville ikke engang havde lyst til at tænke over, at blive angrebet af en kat eller nået andet dyr "tror heller ikke du har nået andet godt dessert, sikkert bare nået du skal proppe ind i din ven der over" sagde han og hentydet til mikrobølgeovnen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 00:24

Adam så op på Andy og ggrinede lidt af ham. Han vendte kort blikket mod mikrobølgeovnen og tændte den på et par minutter igen. Han så så tilbage på Andy og smilede lidt tænksomt og fjollet. Han smilede ldit bredere da han mærkede Andys læber mod sin kind, og grinede lidt af ham. "Et eller andet siger mig at hun mere eller mindre vil være bange for dig med de kæmpe vinger" sagde han og grinede. Han kunne ikke forestille sig at Siw ville synes at det var specielt sjovt at være i nærheden af et par 'forvoksede vinger', men det var nok også fordi at Adam vidste at hun var ret speciel, og alt i alt doven. Han så kort hen imod mikrobølgeovnen dan Andy hentydede til den og kunne ikke lade være med at grine af det. "Hey, det er faktisk min bedste ven!" sagde han drillende og grinede. Han klappede kort på den og så tilbage på Andy, med et stort smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 00:47

Andy lag sin ene hånd på hans lår og kunne ikke lade være med at grine af det han sagde, et eller andet sted så troet han på det Adam sagde. men et andet sted så sagde hans sind nået andet "hej.. mine vinger er faktisk ret lækre, ikke min skyld at jeg ligner en forvokset fugl" sagde han og kunne ikke holde et grin inde, da han bare ville ud som den også kom. da han prøvede at holde den inde så fik det grinet til at blive lidt lysere end det plejede at være, han vende sit blik mod mikrobølgeovnen og hævede det ene øjebryn af det "det kunne ikke undre mig hvis du sad her ude om aftenen og snakkede med den" sagde han drillende og rakte tunge af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 01:11

Adam bed sine læber lidt sammen og grinede. "Du har ret, det er ikke din skyld, og de ér pænt lækre, ligesom resten af dig" Sagde han så og grinede. Han lagde sin egen hånd oven på Andys og nussede let hans håndryg. Adam så på Andys ansigt og kunne ikke lade være med at grine over ham, og så så hen på mikrobølgeovnen. "Ja altså. Der ryger vel en samtale en gang imellem" sagde han drillende og grinede. Adam hørte det lille 'pling' da den var færdig med at varme. Han smilede bare helt roligt og så på Andy. "Så er der mad. " sagde han og hoppede ned fra bordet og åbnede en skuffe, hvor der lå bestik og køkkenredskaber. Han fandt to gafler og åbnede mikrobølgeovnen og tog lidt forsigtigt boksen ud. "Noget at drikke?" spurgte han og så hen på Andy og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 01:22

Andy så stille på ham og hævede det ene øjebryn af ham, da han ikke selv synes at de var andet end til besvær. han glemte det dog hurtigt når han hørte hvad Adam sagde, og begynde bare at grine af det og rystede på hovedet "tænkte det nok.. du kan bare ikke lade være med at snakke om mig" sagde han drillende og hørte lyden og så hurtigt over på mikrobølgeovnen, inden han vende sit blik mod Adam og fulgte alle han's bevægelser. inden han så op på hans ansigt og nikkede "hvad har du ?" spurgte han om og vende sit blik ned mod sine fødder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 01:34

Adam så hen på ham og grinede lidt. "selvfølgelig har jeg snakket om dig, til alle fra skolen. Alle ved hvad vi har lavet" sagde han lidt drillende, og hanve faktisk ikke nævnt Andy overfor nogen. Han gad ikke høre andres kommentare om det endnu. Han gik hen og åbnede sit køleskab. "Tjaa.. Dåsecola? mange dåsecolaer" sagde han og rynkede panden lidt. Han havde ikke et særligt stort forbrug af cola, så han havde mange af dem, også fordi hans venner der var på besøg, når de tog noget med, bare lod det stå. "Eh, så er det iste... Og cocio, og... En dåseøl" han nævnte øllen lidt undrende da han ikke rigtig vidste at han havde den, da den stod mellem mange andre dåser. "Bare tag for dig, eller rettere hvad vil du have?" sagde han så og så hen på Andy og tog en cola ud og stilte den på bordet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 01:39

Andy åbnede sine øjne stort og rystede på hovedet af det "håber jeg godt nok ikke.. så tør jeg ikke komme på fredag" sagde han i en drillende tone og rakte tunge af ham, inden han tog den ind i munden igen og lyttede på hvad han sagde. han vende sit blik ned mod gulvet inden han hørte at der var en øl, han havde virkelig lyst til en og bed sig derfor i læben. han slap den lidt efter og var virkelig nød til at kæmpe "e.. en cola" sagde han og vende sit blik stille op mod ham og bed sig i læben igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 01:52

Adam smilede hen til ham og rystede let på hovedet. "Bare rolig, ingen aner noget... Ikke endnu i hvert fald, m en chancen for at vil kommer til at vide noget vil være... Hvis de ser os sammen på gaden" sagde han og så lidt tænksom ud. Han tog en cola mere ud til Andy og lukkede så køleskabet efter. Han stilte sig hen foran ham og så op på ham. Han stilte colaen ved siden af Andy og lagde sine hænder på hans lår, og strakte sig så op mod ham og kyssede blidt hans læber, hvor han bagefter trak sin egen dåse, gaflerne og boksen hen til sig og satte sig op på bordet igen, så tingene stod og lå imellem ham og Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 01:58

Andy vende sit blik mod ham når han kom over på ham, han så at hans hoved kom tætter på. og han bøjede sig lidt ned og kyssede hans læber tilbage, inden han vende sit blik mod cola'en og tog den i sine hænder "jeg er ligeglad om de ser os.. jeg elsker dig og det er det som betyder mest for mig" sagde han han tog stille den ene gaffel og så lidt ned på maden, inden han vende sit blik mod Adam og smilte lidt "lad os se hvis din bedsteven er lige så godt til at varme færdig mad, som jeg er til at åbne en dåse" sagde han og kunne ikke lade være med at grin, inden han tog lidt op på gaflen og tog den i munden og smagte på det. han lag gaflen fra sig og satte sin hånd på sin hals, som om at han var ved at blive kvalt. han holde det dog ikke længe før han gav et grin fra sig "ej det er godt" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 02:10

Adam smilede bare glad over det Andy sagde og var også selv ret ligeglad med om de blev set. Han havde jo, længe, ikke lagt skjult på at han helst ville have forhold til drenge, så hvoorfor gemme sig nu? "tak, det er jeg altid glad for at høre" sagde han roligt og tog sin cola i hænderne og åbnende den. Han så hen mod Andy og griinede over hans lille skuespil over at han var ved at dø over maden. "jamen, det burde det også gerne gøre. Det er i hvert fald bedre end alt mulig andet jeg kunne finde på at lave selv" sagde han og tog an tår af colaen fra dåsen, og tog derefter gaflen op og tog noget af amden i munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 02:18

Andy ville med glæde blive set sammen med Adam, han var jo ikke ligefrem bange for at vise nogen overhovedet at det var fyre at tænde på. hans blik lå bare over på hans elskede menneske, selv om han ikke kunne få skubbet tanken væk om at Adam ville blive bedre. han åbnede stille sin cola og rystede på hovedet "du er fantastisk til at lave mad.. jeg skulle havde dig gående der hjemme, så være gang jeg kom hjem så var der lækker mad klar" sagde han og gav et grin fra sig af tanken inden han drak nået af sin cola, som fik hovedpinen til at gå lidt væk. selv om han ikke havde tænkt på den hele dagen, mens han havde været sammen med Adam. så var det dejligt at mærke at den var på vej væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 02:36

Adam så hen på ham endnu og grinede. "Det er jo bare lige sådan at det ikke er mig der har lavet det. Jeg har kun varmet noget alternativt jeg lige havde i huset" sagde han og grinede lidt. "men jeg skal nok hjælpe til en gang imellem når jeg er hos dig" tilføjede han så og ville med glæde hjælpe Andy. Han tog endnu en mundfuld mad ind i munden, selvom han ikke var så specielt sulten som han ellers kunne have været. Han tog endnu en tår af sin cola og så ned i den lille boks, og bare bare glad for at der ikke var så forbandet meget i, da han allerede havde fået masser af mad idag. Eller i hvert fald noget frugt og en sandwich.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 02:50

Andy så over på ham og rystede på hovedet af ham "du er fantastisk til at lave spaghetti og tomatsovs" sagde han og rødmede lidt af det hele, da han huskede med det samme den gang i lavede mad. han rystede hurtigt på hovedet for at komme tilbage til virkeligheden "jeg kan jo også bare låse dig inde i et skab, så har jeg dig altid tæt på mig" sagde han lidt drillende, selv om han et eller andet sted havde lyst til det. han tog nået mere mad op på gaflen og tog det i munden, inden han lidt efter drak lidt mere af sin cola
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 03:16

Adam grinede lidt og huskede lidt tilbage på det. Han trak på på skuldrende og grinede igen. "Du har ret, men det er også det eneste jeg kan finde ud af.. Og så varmemad" sagde han og tog endnu en mundfuld af maden. Han smilede roligt for sig selv og grinede lidt over dengang de lavede mad. Det var den typiske Adam som Andy fik lov til at se den dag. Den lille klodsede drenge der havde det med at komme til skade, og det havde ikke ændret sig meget. Han var stadig uheldig til tider og havde det med at komme til skade. Han så lidt hen mod Andy og grinede lidt af hans forslag. "Ja det var jo en idé, men jeg tror bare at jeg skal besøge dig noget oftere istedet" sagde han og grinede, imens han tog endnu en mundfuld mad i munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 03:26

Andy så på ham og smilte og kunne virkelig godt lide at tænkte tilbage på den dag "jamen så må du lære at lave nået mere.. selv om det smager helt fantastisk og jeg kunne leve af det, eller næsten" sagde han og tænkte på at han jo ikke blev mæt af menneskemad, selv om det smagte helt fantastisk godt. han satte cola'en og lag gaflen fra sig, og rystede på hovedet af det han sagde "jeg kan meget bedre lide mig idé" sagde han og lod sine fødder glide ned på gulvet, inden han gik over til ham og lag sine hænder på hans lår og kyssede ham på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 03:37

Adam grinede lidt over det Andy sagde. Han ville nok aldrig lære at lave mad. "jaja, men du behøver det ikke som jeg gør, men du skal nok få din mad når vi er sammen" sagde han så og grinede lidt af det. Han vidste at hvis han skulle lave mad det var sværere end nem så ville det gå helt galt for ham, det var han sikker på. Adam fulgte Andy med blikket og smilede til ham. Han lukkede kort sine øjne da han mærkede Andys hænder på sine lår og hans læber mod sin kind. "Jeg glæder mig til at kunne kalde mig selv din.." Sagde han helt stille, men uden at det blev en hvisken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 03:45

Andy træk sit hoved lidt efter tilbage og smilte af hans ord, han løftede sin ene hånd og strøg ham over kæben "jeg glæder mig til du er min og kun min" sagde han stille "og din kat som sikkert tager en bid af mig" sagde han og så på ham og kunne ikke få et eneste ord frem, da han virkelig ikke viste hvad han skulle sige. han var bare sikker på at han aldrig havde været så forelsket før, og angsten for at miste Adam var virkelig stor. han tog gaflen ud af hans hånd og tog nået mad op på den "her kommer flyvemaskinen" sagde han og prøvede at lyde som en flyvemaskine, selv om han virkelig var dårlig til det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 03:57

Adam så på ham med et smil og grinede lidt af Andys kommentar om hans kat. "det er dejligt at du er så positiv, søde" sagde han så og grinede igen. Han lagde armene om Andy da han tog gaflen fra ham og så lidt undrende på ham og hans flyvemaskine med maden. Han grinede så bare over det inden han så tog gaflen i munden og trak hovedet til sig med maden i munden. Han sak maden efter han havde tygget den og smilede roligt. "Hvor du sød med alle de lyde du kan" sagde han og grinede lidt over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010, 04:03

Andy lod bare være med at sige nået, da hans hjerne fortalte ham at hans kat havde tænkt sig at tage en bid ham. han prøvede dog at få det hurtigt ud af hovedet igen, og så på ham med et smil på læben. han lag gaflen fra sig og rykkede sit hoved tætter på han's "det ved jeg.. og du kan jo godt lide det" sagde han inden han begynde at kysse hans læber, han stoppede dog kort "skal du havde mere mad ?" spurgte han om inden han begynde at kysse hans læber igen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P   Samvittighed..? I miss you - Andy :P - Page 4 Icon_minitime

Samvittighed..? I miss you - Andy :P
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» what did i miss? - Max
» Miss.V- Cant be
» Im gonna miss you
» What did I miss? ~ Åbent.
» Miss Ann-Beth, Do you belive?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum