|
| Samvittighed..? I miss you - Andy :P | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 03:43 | |
| Adam tænkte sig kort om og blev ved med at holde sit blik på Andy. "det var ikke meningen at jeg ville sige det sådan" sagde han så og bed sig let i læben. Selv brød han sig heller ikke om tanken. Om at han selv skulle blive ældre var bare en forfærdelig tanke i Adams hoved, men var næsten ikker på at han altid ville elske Andy, så længe han levede. Nu var Adam jo også heldig at han ikke hang på den med at føre familien videre, da han havde en søster der allerede var godt igang. Adam så kort væk fra Andy, men vendte blikket mod ham igen og smilede stille over hvad han sagde. "Tak. Det er altid dejligt at høre det fra dig" sagde han. "Og du er ikke gået glip af det helt store, udover at jeg har fået hue." sagde han så med en smule drillende klang, da han ikke havde fået sin studenterhue endnu. Det var først i løbet af den følgende uge hvor de holdte ceremonien ved skolen og eleverne ville modtage deres hue, men han ville drille Andy lidt, da han var ret sikker på at Andy gerne ville have set det hvis det allerede havde været. Adam fulgte med op af trappen og stoppede udfor en dør på anden sal, hvor der fint hang et skilt hvor der stod 'Adam Merrcy' |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 03:51 | |
| Andy svarede ikke på det første han sagde, da han ikke kunne finde på nået at sige. han ville bare gerne lade være med at tænke over det, så han rystede hurtigt på hovedet "har du fået en hue ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn, da han misforstod det helt og troet bare han havde købt sig en hue. og det var da ikke nået at gå glip af, for så ville mange gå glip af meget når Andy var ude og købe nyt tøj. han vende sit blik mod døren og stoppede op, og kunne mærke at han glædet sig til at se hvordan Adam boet. han så kort ned på ham og smilte inden han vende sit blik mod døren og videre ned mod skiltet "Adam Marrcy" sagde han og smilte lidt af det "Adam Merrcy og Andy Musso" sagde han i en drillende tone |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 04:11 | |
| Adam grinede lidt over Andys forvirrethed over det han havde sagt. "Ja, altså studenterhue. Mit sidste år på HF, den kreative linje er afsluttet, og jeg har fået min studenterhue her i onsdags" sagde han og holdte facaden om at han havde fået den, selvom det var lidt svært, og vidste at han rimelig hurtigt skulle fortælle at det ikke var rigtigt. Adam smilede til Andy og grinede lidt over at han nævnte deres navne. Han satte nøglen i låsen og låste døren op. Han åbnede så døren og ventede på at Andy skulle gå ind. "Her bor jeg så. Velkommen til min lille rodede lejlighed" sagde han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 04:20 | |
| Andy så på ham og lod sin kæbe ryge ned, han rustede hurtigt på hovedet af det og rullede med øjnene "se jeg går glip af alt.. jeg skulle være sammen med dig hele tiden så går jeg ikke glip af nået" sagde han og kunne ikke lade være med at smile når han hørte Adam's grin, selv synes han også det var meget sjovt. han så lidt ind i lejligheden inden han gik der ind "jamen jeg er ligeglad med rod.. ved godt at du har set min lejlighed, men sådan ser den ikke altid ud" sagde han og hentydet mere til dette øjeblik, ellers plejede den jo altid at være ryddet op. han tog stille sine sko af og satte på stille på plads, inden han stille fandt sin vej ind i stuen og gik hen og satte sig i sofa'en. da som mange få viste så kunne han ikke klare at være steder som han ikke kende til, da han havde det med at blive væk. han træk langsomt sine fødder op til sig og så sig lidt omkring |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 04:29 | |
| Adam så på ham og grinede lidt. Han fulgte med ind i sin lejlighed og holdte sit blik på ham. "Så er det godt at du har chancen i næste uge. På fredag..." sagde han så, og var egentlig glad for at Andy ikke havde taget det tungt, men hvorfor også gøre det? "Hvis du altså har lyst til at se det" sagde han så og bed sig lidt i læben. Han tog sine sko af, og skubbede dem til siden. Han gik med ind i stuen og så hen på Andy med et smil på sine læber. "jamen så er jeg jo ikke den eneste der roder. Jeg kan bare give skolearbejdet skylden." ssagde han så og samlede papire og bøger sammen i sin favn og lagde det hen på sit skrivebord. "Køkkenet er der," sagde han og pegede mod en døråbning og pegede derefter hen mod en anden dør der var halvt lukket. "Der er mit værelse" Sagde han så og smilede hen til Andy. "Og jeg håber ikke at du er bange for katte." tilføjede han så og så hen på Andy med et spørgende blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 04:46 | |
| Andy så stille på ham og smilte stort, han tænkte lidt over det og nikkede til det "okay.. håber jeg er tilbage der så" sagde han stille og hentydet til at han virkelig gerne ville med, så han nået tilbage fra sin rejste så han et eller andet sted håbe på. han så lidt på alle hans ting og træk lidt på skulderne med et smil "det gør altså ikke nået skat" sagde han og fulgte hans finger rundt og turde ikke se sig omkring, da han viste at det var pinligt at blive væk og mest når man var en dæmon. han vende hurtigt sit blik mod ham igen "e.. en kat ?" sagde han og var stort set bange for alle dyr til han lærte dem at kende, dog ville han aldrig havde lyst til at lære en fugl at kende "bi... bider den?" spurgte han stille om og træk sin mund over i den ene side |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 04:53 | |
| Adam så hen på ham og smilede glad. "tak, det ville være dejligt hvis du gad." sagde han så og smilede hen til ham. Han gik hen mod døren til sit værelse og så hen mod Andy. "Overhovedet ikke. Det er det sidste hun kunne finde på, men hun er til gengæld kælen" sagde han så og vendte blikket ind på sit værelse. Han gik ind og hen mod sin seng hvor hans kat lå og halvsov. Han løftede hende op i sine arme og gik tilbage til stuen og så hen på Andy. Han satte sig hen i sofaen ved siden af ham, dog ikke helt tæt ind mod ham, da han ikke virkede tryg ved at Adam nævnte Siw for ham. "Hun hedder Siw, jeg jeg lover dig at hun ikke gør dig noget" sagde han og smilede til ham. Han satte katten i sit stød og holdte hende så hun ikke smuttede væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 05:19 | |
| Andy nikkede stille til det han sagde "det vil jeg med glæde" sagde han stille og blev usikker hurtigt i det igen, da han ikke viste hvad han skulle gøre. nået inde i ham sagde at han skulle smutte mens han havde chancen, når andet sagde at han skulle stole på Adam og det var den del som han ville lytte til. han så efter ham når han kom ud med katten og træk han selv selv op og sidde rigtigt, han fulgte bare katten i Adam hænder og nikkede stille "hej Siw" sagde han stille og tænkte lidt over det, inden han lukkede sine øjne i og lod sine fingerespidse glide hen over hendes hoved |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 06:24 | |
| Adam så på ham og smilede glad over at han sagde hej til katten og endda rørte hende. Adam slap taget i katten da Andys fingr slap hendes hoved, og katten rendte bare ind på værelset igen. "adam så lidt efter hende og grinede kort. "Eh. Fornærmede kat altså" sagde han så lidt drillende og så tilbage på Andy. "Ingen kat mere, så kan du slappe helt af igen" sagde han så og lænede sig ind mod ham. Han greb fat i Andy hånd og så lidt ned på den imens han begynde at pille ved dem og lege lidt med dem. "Jeg er stadig glad for at du gider komme på fredag.. Selvfølgelig kun hvis du kan nå det." sagde han roligt uden at ville lægge pres på Andy, og han ville heller ikke være skuffet hvis Andy ikke nåede hjem til den tid, for det ville han jo ikke kunne gøre for.
//Jeg stjal lige en klub computer xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 06:33 | |
| Andy åbnede langsomt sine øjne og fulgte sit blik efter katten, og var glad for at den smuttede sin vej igen. selv om han stadig var lidt bange for den og håbede bare på at den holde sine tænder for sig selv, han vende langsomt sit blik mod deres hænder og smilte lidt. inden hans krop slappe helt af igen, han vende langsomt sit blik op mod Adam ansigt og smilte lidt "jeg lover for at gøre alt for at jeg når tilbage.. ellers så er det hjem til dig det første sted jeg tager hen" sagde han kærligt og bøjede sig hen mod ham, han så lidt på hans ansigt og lukkede sine øjne i inden hans læber rørte hans i et ømt kys |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 06:44 | |
| Adam så op på hans ansigt og smilede til ham. Han trak sine ben op i sofaen og lod let sine fingerspidser let køre over Andys håndryg og smilede så lidt bredere. "Tak. Bare at du lover at gøre hvad du kan, er nok for mig"sagde han så stille og lukkede sine øjne, da Andys hoved kom tættere på. HAn blev let rød i kinderne da deres læber mødtes, også selvom han efterhånden var vant til Andys kys nu, så jeg der stadig den lille dreng i Adam der sad og rødmede bare ved at se så Andy dengang de mødte hinanden. Han slap Andys hånd med sin ene hånd og lagde den let om Andys nakke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 06:50 | |
| Andy viste at han ville gøre alt for at nå tilbage så hurtigt som muligt, det eneste han viste var at det bare var et par dage han skulle være væk. han lag sine fingere fra den ene hånd på hans kæbe, og kyssede ham videre og kunne mærke hvordan en dejlig følelser bevægede sig rundt i hans krop. og han var sikker på at han var blevet forelsket, selv om han jo havde besluttet sig for at han ikke ville havde nogen anden end Dean. så havde Adam fået ham til at skifte mening i det, han satte sin anden hånd ned i sofa'en når han mærkede at Adam gav slip på den. han bøjede sig tætter hen over ham og havde bestemt ikke lyst til at stoppe kysset |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 07:02 | |
| Adam smilede roligt i kysset, og var virkelig glad for at Andy gad tage sig så meget tid til ham. Det havde undret ham lidt i starten at Andy overhovedet brugte tid at at Adam skulle være lykkelig, for det var han i hvert fald. Adam havde overvejet at spørge ind til Dean, men lod være og holdte sine tanker helt fri for Dean, da han vidste at det kunne gå galt. At Andy kunne blive såret over det. Adam havde ellers ikke troet at han ville finde nogen kærlighed der bare mindede om sin sidste. Det havde han også haft ret i, på en måde, for hans kærlighed til Andy var langt større end det sidste. Adam mærkede at Andy kom tættere på og hvis hans øjne havde været åbne ville lykken have strålet ud af de lyseblå øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 07:06 | |
| Andy tænkte ikke over det, men hans dæmon del holde sig væk denne gang. den havde ikke engang prøvet på at komme frem, den forblev der inde i ham som den hørte til gemt væk. Andy kærtegnede hans kæbe med sine fingerespidse, og ville i alt i verden gøre alt for ikke at såre Adam. han havde ladet sin dumhed ødelægge 2 forhold, og han havde ikke tænkt sig at lade sig miste Adam på grund af øllene og af at han ikke kan holde sine bukser på. da han virkelig ikke havde lyst til at miste ham *jeg elsker dig så meget* tænkte han flere gange mens han kyssede ham videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 07:24 | |
| Adam smilede roligt, og lod sit hoved være fri for tanker. Mest af alt for Andys skyld, selvom det ikke ville hjælpe meget da der stadig var tanker fra gaden. Adam lodt sin hånd glide roligt hen på Andys kind og nussede ha, helt forsigtig med sin tommelfinger. Han lod helt diskredt sin tunge glide ind mellem Andys læber og lod den let glide hen over dem. Han hørte Andys tænke i hovedet og smilede stille over det. *Jeg elsker også dig, Andy. Virkelig højt* Tænkte han, selvom det slet ikke kunne beskrive hans følelser, Men det var der nok heller ikke noget der kunne ligenu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 07:38 | |
| Andy nød at mærke hans fingere mod sin kind, efter hans mening så var de virkelig de smukkeste og blødeste fingere han nogensinde har set. han trykkede sin kind lidt mod den og kærtegnede ham videre på kæben, han mærkede hans tunge og kunne ikke lade være med at smile. uden at nå at reagere så var hans egen tungespids ved at finde Adam's *når jeg har kommet ud af dette lort så vil jeg havde at du bliver min* tænkte han og kunne ikke lade være med at smile ved tanken om Adam blev hans |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 08:28 | |
| Adam fjernede lidt efter sin hånd og lagde begge arme om Andy. Han trykkede sig ind mod Andy og mærkede hans tungespids mod sin egen. Det gav bare en dejlig følelse i Adam og han følte sig tryg som aldrig før. Alt hans stress, og alle hans bekymringer forsvandt helt, og glædede sig mere og mere til hvad der ville ske fremover. Han havde før tænkt over hvordan det ville blive når, og hvis, Adam nogensinde ville blive Andys. Han ville vente til sine dages ende på Andy hvis det var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 08:32 | |
| Andy træk stille sit hoved lidt tilbage, han tog fat i hans lår og løftede ham op i sit skød. inden han lag sine arme tæt omkring ham, og lag sin pande ned mod hans skulder. et stort smil var på hans læbe og han var virkelig forelsket som aldrig før, han ville med glæde leve sammen med Adam til den dag Adam ikke ville havde ham længere. han træk ham helt tæt ind til sig og tog en dyb indånding efter hinanden, for at dufte til ham og kyssede ham et par gange på skulderen "hvor har jeg bare savnet dig" sagde han stille og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 08:55 | |
| Adam lukkede sin mund og bed sig let i læben og smilede. Han åbnede sine øjne da Andy løftede ham op i sit skød. Han lagde siden af sit hoved mod Andys hoved og smilede. Han følte sig på alle måder heldig over at være sammen med Andy igen, og vendte fork sit hoved, og trykkede sine læber mod Andys hår. "Jeg har også savnet dig." mumlede han og løftede sit hoved lidt. "Jeg føler mig som den heldigeste i verden når jeg er sammen med dig" sagde han så og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 09:02 | |
| Andy slap sin læbe når han hørte hans ord, og kunne mærke hvordan de varmede inde i hans krop. han lod sit hoved forblive på hans skulder og prøvede at få nogle ord frem, men han kunne ikke finde på nogen der beskrev hans kærlighed til ham "je.. jeg ved ikke hvad jeg skal sige... jeg fortjener dig ikke, og alligevel vil jeg ikke lade dig gå til nogen bedre end mig" sagde han stille og fjernede sit hoved fra hans skulder, han så stille på ham og lag en hånd på hans kind. han kunne ikke finde på nogle ord der beskrev hans kærlighed til ham, men han var sikker på at ord ikke ville betyde nået. og håbede bare at Adam kunne mærkede kærligheden istedet "jeg rejser i morgen tidligt.. men jeg vil gerne blive her i nat hvis du gerne vil havde mig til at blive" sagde han og kyssede kort hans underlæbe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 09:26 | |
| Adam smilede stille og så på Andy da han løftede sit hoved. Han kyssede ham forsigtigt på kinden. "Du behøver ikke at sige andet end at du elsker mig, min Andy. Du fortjener mig mere end nogen anden, det måå du altså forstå" sagde han og smilede til ham. "ingen fortjener mig mere end du" sagde han så igen og så på ham. Han kunne ikke forestille sig med Andre end Andy, og kunne heller ikke se hvorfor han skulle prøve på det? Han lyttede til hvad Andy sagde, og bed sig lidt i læben, men nikkede så. "Okay.. Jeg vil faktisk gerne have at du bliver hos mig i nat. Jeg har savnet dig for meget til at spilde en nat alene, når den kunne være sammen med dig" sagde han så og smilede roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 09:30 | |
| Andy lukkede sine øjne i og nød kysset på sin kind, han lyttede på hans stemme som fik hans eget hjerte til at banke hurtigere "jeg elsker dig" hviskede han stille med en stemme som var af ærlighed, mens han så ham dybt ind i hans lyseblå øje med sine egne gråblå øjne. han gad ikke sige ham imod og forblev bare stille, selv om han ikke selv synes at han fortjente ham. men han ville ikke modsige ham, da han virkelig ikke havde lyst til at diskuter denne dag. han var endelig virkelig glad for at han havde fået pakket og derfor kunne blive hos Adam, selv om han viste at han måtte gå inden Adam vågnede "jeg vil også meget gerne blive her" sagde han stille og kunne ikke finde et bedre sted han ville hos henne end tæt sammen med ham han elskede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 09:49 | |
| Adam så ind i Andys øjne, som han lige fra første gang havde syntes var smukke. Han var virkelig glad for at Andy ville blive og smilede helt stille. Han forestillede sig egentlig at dagen ville blive fantastisk. "tak fordi du gider blive" Sagde han stille med en taknemmelig klang i stemmen. "Men vil du ikke vække mig når du tager afsted? Jeg vil gerne sige farvel" spurgte han stille og smilede op til Andy. Han trykkede sig ind mod Andy og trykkede sit ansigt mod hans hals, og bare slappede af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 09:54 | |
| Andy så på ham og smilte og ville jo i alt i verden, være sammen så meget som muligt med Adam. også selv om det betød at han skulle stå tidligt op, han elskede jo virkelig meget at være sammen med ham. og det var ligemeget hvad de lavede, så havde han det altid godt sammen med ham. han var dog ikke så glad for at skulle vække ham, men viste at han ville blive ked af det hvis han ikke gjorde det "jov det skal jeg nok" sagde han stille og kyssede hans hage, mens han så op på hans øjne imens. han kunne ikke lade være med at smile og bed en enkel gang i den "hvad skal vi endelig havde at spise ?" spurgte han lidt drillende om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P Tirs 22 Jun 2010, 10:01 | |
| Adam smilede glad over at Andy gad vække ham. Han vidste godt at han sikkert skulle tidligt op, men var helt ligeglad med det, da han hellere end gerne ville sige farvel til Andy. Han tænkte kort over Andys spørgsmål og så lidt hen mod døråbningen til sit køkken. "altså... Jeg tror jeg har et eller andet nemt liggende, men ellers ved jeg det ikke" sagde ahn og så tilbage på Andy og smilede. Han slap sit tag om Andy og rejste sig op. "Vi kan jo kigge" sagde han og hev Andy med ud i køkkenet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Samvittighed..? I miss you - Andy :P | |
| |
| | | | Samvittighed..? I miss you - Andy :P | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|