Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 07:48

Andy kunne ikke lade være med at smile, da det virkelig betød meget at høre at han blev elsket. han begynde at nusse ham på fingerspidserne og blev bare ved med at kysse ham, han slap han's hånd og træk sine hænder til sig. han satte sig om bag ham med et ben på hver side af ham, han slap dog ikke han's læber og lag sine arme omkring livet på ham. han kyssede ham ned af halsen og lukkede sine øjne i igen, han begynde at nusse ham på maven og kunne ikke lade være med at smile "jeg er din og kun din" hviskede han med et smil på læben på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 08:00

Adam kunne heller ikke selv lade være med at smile. Den samme følelse som da de sad på den lille café før, kom igen, hvor han næsten kunne være sikker på at smilet ikke ville forsvinde, men før forsvandt det, så Adam vidste at det kunne ske, men han var alligevel glad. Adam var ved at protestere da Andy slap og trak sine hænder til sig, da det virkelig var dejligt, men lod være. Han fulgte Andy med øjnene, og et behageligt gys gik igennem hans krop, da han mærkede Andys hænder på sin mave, og hans læber mod sin hals. Han lagde sit hoved tilbage mod Andys skulder og lukkede sine øjne helt roligt i. "Mmh, jeg vil heller ikke dele dig med nogen.." Sagde han helt stille og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 08:06

Andy nød virkelig meget at kysse på sin elskede, han havde bestemt ikke lyst til at dele ham med nogen på nogen måde. han ville havde Adam helt for sig selv, han lod sin ene hånd glide under han's trøje og nussede ham blidt på maven. han kyssede ham ned på skulderen og smilte stort og lykkeligt "det får du heller ikke lov til.. jeg skal nok holde mig til dig og kun dig" hviskede han stille og kyssede ham hen på halsen igen, han slikkede ham kort hen af halsen og grinte lidt og kyssede han's hals igen. og træk ham blidt tætter på sig, han kunne ikke tænke på nogen anden som han havde lyst til at være sammen med. han var også sikker på at han aldrig ville være så forelsket i sit liv, og at Adam var og altid ville være han's store kærlighed
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 08:30

Adam smilede helt roligt og nød det virkelig ingerligt at være tæt på Andy igen. Det var ikke noget bedre han vidste end at sidde tæt på Andy og vide at Både Andy og ham selv var glade og hyggede sig. Adams vejrtrækning blev lidt dybere af at mærke Andys hænder mod sin hud, og det vækkede bare minder, fra den første aften de mødtedes. Det var jo præcis samme måde de sad på i sofaen da filmen startede, og det var et eller andet sted ærgeligt at det ikke kunne udvikle sig på nogenlunde samme måde igen, men det vidste Adam at det kunne det ikke, medmindre de skulle have sex på en offenlig strand i dagtimerne, hvor det stadig var masser af folk. "Dejligt at vide." sagde han stille og åbnede sine øjne roligt og drejede hovedet mod Andys og trykkede ganske let sine læber mod hans hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 08:42

Andy's hjerte bankede hurtigt i det og kun fordi han var så forelsket, han kunne ikke få ham ud af hovedet og åbnede sine øjne kort og så et fortabt ind i han's hals. inden han lukkede sine øjne i igen. han kunne godt høre og mærke at han's vejrtrækninger blev dybere og kunne ikke andet end at smile, han nussede ham bare videre på maven med sine fingerespidse "skal jeg stoppe ?" spurgte han stille og drillende om, og nød at mærke kysset i sit hår. han kyssede ham op til øret og bed ham drillende i det, han slap det igen og åbnede sine øjne lidt "ja håber jeg også du synes" hviskede han og bed ham drillende i øret igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 08:56

Adam lod let sin tunge køre over sin underlæbe igen og kunne ikke lade være med at grine over at Andy spurgte om han skulle stoppe. Bare fordi Adam havde tanker og idéer fra minder, så skulle det jo ikke stoppe Andy, Eller kort sagt. Hans liderlighed skulle jo ikke stoppe Andy, så han rystede på hovedet til det. "Nej, det skal du ikke.." sagde han så med et muntert smil som spillede på på hans læber. Han var jo ikke rigtig liderlig, men det var han ikke sikker på at han ikke ville være hvis de var alene. Han kunne alligevel ikke lade være med at grine over sig selv og over at Andy bed ham let i øret, da det for Adam ligenu var sjovt og han vidste ikke hvorfor. "Mmh, men det er jo så godt at jeg gør" Sagde han stille og smilede roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 09:06

Andy kunne ikke lade være med at smile af ham, han slap han's øre igen og kyssede ham lige bag øret "du er mærkelig.. men vildt skøn" sagde han og kunne virkelig ikke lade være med at kysse ham, og derfor kyssede han ham lidt i håret og ned på kinden "lyder godt elskede" sagde han blidt og kyssede ham ned på skulderen hvor han bed ham blidt, han åbnede sine øjne og vende sit blik op mod han's ansigt for at se hvordan han tog det. da han lod sine fingerespidse glide længere op på han's brystkasse og nusse ham der, og lag sin anden hånd ned på han's lår og begynde at bevæge den blidt der
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 09:18

Adam smilede over det hele og undslap et grin. "Og du tænder mig... Helt vildt, selvom jeg ikke vil" Sagde han så i en lidt drillende tone, selvom det fatisk passede lidt, bare ikke så ekstremt meget som han gav utryk for. Han rykkede en smule tilbage, tættere ind mod Andy og smilede stort og lykkeligt. Han var jo stadig hel ekstremt glad, og lykkelig over at han ikke længere diskuterede med Andy, og havde det bare fantastisk. "Måske skulle du stoppe alligevel" Sagde han drillende, og mente overhovedet ikke at Andy skulle stoppe. "Ellers ender jeg bare med at ignorere smerten i min fod, hive tøjet at os begge og have sex med dig i fuld offenlighed" Sagde han så stille i en drillende tone og kunne ikke lade være med at grine over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 09:33

Andy kunne ikke lade være med at smile af det han sagde, han mærkede ham tætter på sig og trykkede kort sine læber mod han's kind. han så kort ned af han's krop inden han så op på han's ansigt igen "jamen så ved jeg jo bare hvor meget jeg skal til for at tænde dig" sagde han drillende og vende kort sit blik mod vandet, inden han hurtigt vende sit blik mod Adam igen og bare at se ham fik smilet frem på han's læbe. han tænkte lidt over det han sagde og rystede på hovedet "ville jeg ikke havde nået imod udover det med din fod.. alt det andet lyder jo bare lækkert" sagde han drillende og kyssede ham i håret og nussede ham videre op af brystkassen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 09:56

Adam kunne ikke lade være med at grine over det hele og lagde igen hovedet tilbage mod Andys skulder og så op på han. Han nikkede så og smilede lidt fjollet. "Jep, det kan du bruge imod mig nu" Sagde han så og grinede. Han trykkede sine læber mod Andys kæbe og smilede muntert op til ham. Han lagde sine hænder let på Andys lår og rystede kort på hovedet. "For st være ærlig, så tror jeg at vi bliver smidt væk, rimelig hurtigt" Sagde han og grinede igen af det. "Vi skal jo også være venlige overfor børnefamilierne, med det små søde børn, som helst ikke skulle se noget de ikke burde" sagde han i en drillende tone og nussede let ANdy på lårene.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 10:05

Andy så udover vandet og tænkte over det han sagde, han kunne jo et eller andet sted godt forstå det. men alligevel ikke et eller andet sted "de lader da deres børn alligevel se tv" sagde han og hentydet til alle de film hvor der var sex i, han kyssede ham dog bare på halsen og grinte lidt "ej jeg skal nok beholde mine bukser på" hviskede han og havde dog ikke tænkt sig at trække sine ben til sig, han begynde dog at kysse han's hals igen og nussede ham videre på brystkassen. og var jo bare glad for at sidde sammen med ham, så var det altid ligemeget hvor de var og hvad de gjorde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 10:34

Adam smilede muntert og grinede lidt over det, for det var jo rigtig nok, men alligevel. Det var jo noget andet hvis de så det 'live'. "Ja okay, rigtigt nok" Sagde han og grinede. Han lyttede til det sidste Andy sagde og grinede lidt af ham. "Det virker som en godt idé" Sagde han så og rakte kort tunge af ham. Han smilede så roligt igen, og slappede af. Uanset hvad så nød han at være tæt på Andy, ligemeget på hvilken måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 10:43

Andy kyssede ham blidt i håret og kunne ikke lade være med at smile, han havde dog alligevel lyst til at drille ham og prøvede derfor at finde på nået godt at sige "ja.. men selv om jeg ved at du gerne vil havde dem af mig" sagde han i en drillende tone, og bed ham drillende i øret igen og så udover vandet. han holde ham tæt ind til sig og stoppede med at nusse ham, og lod bare sine hænder blive liggende hvor de lå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 11:26

Adam så lidt op på Andy og kunne ikke lade være med at grine over hans drilleri. "Jada!! Selvfølgelig! Det er altid det jeg helst vil, når du altså har bukser på" Sagde han i den drillende tone og trak hovedet til sig, hvor han drejede hovedet og kyssede hans læber. Han så lidt op mod hans øjne og smilede lykkeligt. Han havde jo aldrig haft det bedre, udover sin fod, men ligenu forhindrede den ham ikke i at være lykkelig. For det var han. "Mmh, jeg elsker dig, Andy, Min skat" sagde han så og trykkede sine læber mod Andys kæbe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 11:29

Andy vende sit blik ned mod sine bukser og kunne godt lide den tanke "jamen så kan jeg jo lide så godt lade være med at havde bukser på når vi er sammen" sagde han drillende og stoppede med at smile når han mærkede han's læber mod sine læber, han kyssede tilbage og så bare ind i han's øjne og begynde at rødme lidt og trykkede ham kort tæt ind til sig selv. han lag stille sin pande mod han's og smilte "jeg elsker også dig Adam.. min elskede" sagde han og nød at mærke han's læber mod sin kæbe, og kunne ikke andet end at lukke sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 13:27

Adam grinede lidt af Andys forslag og nikkede til det. "Det lyder optimistisk, det burde du overveje" sagde han muntert og grinede bare over det igen og var bare glad for at mærke at han gængælde kysset. Han elskede virkelig at se ind i Andys øjne, og var næsten sikker på at han aldrig havde set kønnere øjne end Andys. Han smilede muntert over det Andy sagde og lukkede sine øjne halvt i. Han kyssede ham videre på kæben og lidt ned at halsen. "Er det så min tur til at tænde sig helt vildt, så du hiver tøjet af os begge og har sex med mig lige her, i al offentlighed" sagde han lidt drillende og kyssede han så videre på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 13:46

Andy kunne ikke lade være med at smile stort og nikkede kort "jamen så gør jeg det.. men du kommer jo ikke til at kunne holde dine fingere fra mig.. selv om du allerede ikke kan det" sagde han i en drillende tone, og lukkede sine øjne langsomt i når han mærkede flere kys på sin kæbe. han lag sit hoved lidt tilbage da han mærkede han's læber mod sin hals, han kunne ikke lade være med at smile over det han sagde "det tror jeg ikke det er.. fordi du ved lige så meget som mig, at jeg vil gøre det" sagde han stille og ville jo ikke havde nået imod det, selv om han bestemt ikke kunne lide at vise sine ben for nogen anden. da efter han's mening havde han grimme ben, og det var nok derfor han aldrig var ude og svømme. han begynde at nusse han's overkrop igen og nød det meget utroligt meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:28

Adam så op på Andy og smilede. Han kunne bare ikke lade være. "Mmh dejligt, jeg glæder mig allerede.. Det er da lige meget, jeg kan klare det i forhold til dig" sagde han og grinede af det. Hvis han skulle, så kunne han da sagtens holde sig fra Andy, men han havde ikke lyst, og det ville sikkert gå ham på til sidst, hvis det var. Han blev ved med at trykke sine læber mod Andys hals i små kys, og smilede roligt. "Jamen skal jeg så stoppe" Mumlede ham mod Andys hals og lukkede sine øjne i, og nød, som altid, virkelig meget at være tæt på Andy. "Jeg elsker dig virkelig" Mumlede han så igen og smilede roligt mod Andys hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 05:46

Andy kunne ikke lade være med at smile af ham, han så udover vandet men's han mærkede han's læber mod sin hals og nød det meget "ja det har du nok ret i.. men hvis jeg skal gå uden bukser så skal du også" sagde han og gav et lille grin fra sig og viste at det ville gøre det svære for ham at kunne styre sig selv, det var jo fordi han tænde ret meget på Adam og havde ikke lyst til at holde sig tilbage i det. han tænkte lidt over det han sagde og smilte stort "nej.. eller jeg mener at det bestemmer du selv, men din egen skyld hvis jeg ikke kan holde mine fingere fra dig" sagde han stille og nussede ham blidt op og ned af låret, han følte en dejlig varm følelse inde i sig og rødmede lidt af det og lukkede sine øjne kort i "jeg elsker virkelig også dig" hviskede han
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 8 Icon_minitime

Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: