|
| Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 22:16 | |
| Adam fulgte Andys bevægelser med blikket. Dem alle. Han lyttede så på hvad han sagde og trak kort op skuldrende over det. "mmh, men jeg er ikke urolig over det.." sagde han så og vendte kort blikket mod sine fødder som han vippede lidt op og ned. Han så igen hen på Andy da han kom hen til ham og han smilede helt stille. Han lyttede til det Andy sagde og nikkede så, imens hans smil blev lidt bredere. "jo det ved ved jeg jo godt. Du elsker mig for højt til det, det ved jeg" Sagde han roligt, og endte med at lukke øjnene da han mærkede Andys læber mod sine egne, og gengældte kysset lige så stille som Andy. Han placerede sine hænder let på Andys hofter og forholdte sine øjne lukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 22:48 | |
| Andy mærkede hans hænder på sine hofter og kunne ikke andet end at smile, han lag hurtigt sine hænder på hans kinder og kyssede ham videre. han træk dog sit hoved tilbage lidt efter, og så lige så stille på ham med et smil "sikker?" sagde han stille og kunne ikke lade være med at smile over det han sagde "jeg elsker dig mere end over hovedet at kunne klare at såre dig" sagde han stille og træk sig væk fra ham og gik hen og vende æggene, og så stille over på ham med et stille smil på læben "jeg er den bedste til at lave mad" sagde han som om at han selv troet på det, selv om han slet ikke var sikker på overhovedet at det ville gå godt. han gik derefter hen og fandt en tallerken frem, og så stille på ham og smilte svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 23:08 | |
| Adam smilede roligt i kysset, og nød det inderligt. Han var jo sammen med sin elskede, så han kunne jo ikke andet end at nyde det. Han åbnede sine øjne roligt op da Andy trak sit hoved tilbagee. Adam nikkede bare til det han spurgte og smilede af det. Han kyssede kort Andys læber og smilede stille til ham. "Tjaa, Du passer jo på mig, så jeg har ikke noget at være bange for mere... Udover dyr" sagde han i en lidt drillende tone, og lod så Andy trække sig væk og passe æggene. Han grinede lidt over Andys stolthed over sine evner til madlavning, og sagde ham ikke imod. "Tjaa, det tror jeg så på. Jeg glæder mig jo også til at smage hvad du har lavet" sagde han med et stille grin, og fulgte Andy med blikket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 23:15 | |
| Andy så stille over på ham med et ondt blik i sine øjne, han gik hurtigt hen og prikkede ham på næsen. inden han gik tilbage for at se hvordan det gik med æggene "dyr er mere farlige end man kunne tro" sagde han og var jo sikker på at de ville gøre alt for at æde ham, han vende sit blik ned mod æggene og prøvede at virke sur "det skal du også være .. jeg er den bedste til at lave mad" sagde han selv om han et eller andet sted var mere bange for at han ville dø af at spise hans mad |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 00:52 | |
| Adam grinede lidt over Andy. Det var jo et eller andet sted sødt at Andy var så bange for dyr, og alligevel lidt synd for ham. "Tjaa jeg tro nu at det kommer an på hvor bange man er for dem og hvor godt et forhold man har til dem" Sagde han og lod sin tunde køre over sin underlæbe. Adam var overhovedet ikke bange for dyr, og kunne ikke se hvorfor han skulle blive det. Han havde ikke haft nogen dårlige oplevelser med dem. Han så stadig mod Andy, med et smil på læben, og fulgte hans bevægelser. Han følte sig stadig virkelig heldig at han havde Andy, og vidste ikke hvor han ville være endt hvis Andy ikke var kommet til. Adam grinede lidt af Andy og nikkede så. "Jamen jeg kan jo ikke udtale mig om, om du er den bedste, når jeg ikke har smagt noget som du har lavet, endnu." Sagde han så og smilede muntert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 01:04 | |
| Andy var helt væk i Adam og var sikker på at han ikke ville kunne tage sig sammen til nået, han ville jo bare helst være tæt på ham. han gik hen og smed sin smøg ud af vinduet, inden han lag æggene op på tallerkenen og gik hen og satte tallerkenen ned ved siden af ham og fandt en gaffel frem til ham. han gik hen og rakte gaflen hen til ham og smilte "dyr er bare farlige og hader mig" sagde han og havde stadig et smil på læben, og så stille over på ham og lag sine hænder ned på hans lår "håber det smager godt" sagde han stille og bed sig kort i læben, inden han slap læben igen og så på ham med et betragtende blik "jeg elsker dig" hviskede han stille og rødmede lidt "vi.. vil du havde mig?" spurgte han om og havde det virkelig svært med at spørge om det, og rødmede derfor virkelig meget så hans kinder blev helt røde i det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 01:46 | |
| Adam fulgte Andy med blikket og smilede roligt. "Det ser i hvert fald godt ud.. Og spiseligt, men nu er det heller ikke det nemmeste at ødelægge" sagde han roligt og tog imod tallerknen og gaflen. Han så lidt ned på maden og trak på skuldrende og tog noget på gaflen og smagte på maden. Han så hen på Andy igen og var helt stille i nogle sekunder. Han trak så på skuldrende og smilede. Det smagte helt udemærket, faktisk godt. Han sank så maden og nikkede. "Det er spiseligt, og det smager godt" Sagde han så og smilede. Han satte tallerknen ved siden af sig igen og lagde hovedet en smule på skrå og lyttede til hvad Andy sagde. spørgsmålet havde Adam ikke forventet så han blev lidt forvirret og rastløs over det, og kom til at tænke lidt over det, selvom han godt vidste hvad svaret ville være. Det havde han jo vidst længe. Han stirrede roligt på Andy og nikkede stille. "Ja og det ved du også godt..." Sagde han stille og smilede roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 01:56 | |
| Andy så stille på det smukke ansigt foran sig, han bed sig hårdt i læben og kunne mærke at hans hjerte hoppede afsted inde i ham. han lyttede på hans stemme og slap langsomt sin læbe, han gik ind mellem hans ben og lag sine hænder bedre til rette på hans lår "s.. så du vil gerne være min kæreste?" spurgte han stille om og vende kort sit blik ned mod tallerkenen, og havde også håbet på at det smagte godt. så det var han bare glad for at det gjorde, han tog gaflen og tog nået æg på det og tog i munden. for at være sikker på det smagte godt og at det ikke bare var Adam der ville være sød, han smilte lidt da det smagte meget godt og var virkelig stolt af sig selv. han vende langsomt sit blik op mod han's ansigt igen og smilte svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 02:02 | |
| Adam smilede roligt og var sikker på at han kunne have skreget af glæde. Det var jo dagen han længe havde ventet på og... Kunne dagen blive bedre? Adam nikkede igen og prøvede hvad han kunne og tvinge ord frem. Han lagde sine hænder om hans nakke og så på ham. Hans hænder rystede svagt over at Adam var så glad og spændt på en måde. "Selvfølgelig.." fik han tvunget frem. "Jeg har ventet på det, og det ved du også godt. Ja, der er ikke noget jeg hellere vil, end at være din kæreste" Sagde han så forsigtigt og kunne ikke lade være med at smile. Han så lidt ned mod maden, da Andy smagte på det og smilede. "Det smager god, Andy" bekræftede han så igen og så tilbage på Andy og smilede stadig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 02:13 | |
| Andy så stille på ham og kunne godt mærke at han rystede, han lag en hånd på hans overarm og smilte kærligt til ham "ja det ved jeg du har.. men du skulle jo havde lov til at få tid til at tænke over om du virkelig vil havde mig" sagde han stille og trykkede kort og ømt sine læber mod han's, hans øjne var på vej til at logge i inden han træk sit hoved lidt tilbage "der er ingen anden jeg har lyst til at havde end dig" hviskede han og så på ham med lykkelige øjne, da han virkelig var lykkelig og kunne ikke se at det kunne blive bedre. han elskede virkelig Adam over alt på jorden, og var virkelig forvirret i det over at han endelig havde Adam for sig selv. han så kort ned på maden og nikkede "ja.. jeg er ret god til det" sagde han og tog nået æg på gaflen og rakte den hen til han's mund |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 02:23 | |
| Adam smilde bredt til ham og kunne ikke lade være. Han havde endelig fået sit livt kærlighed, og var nærmest helt rastløs over det. Han anede nærmest ikke hvad han skulle sige eller gøre. "Jeg har tænkt, og jeg har også svartet, og det kender du også nu." sagde han stille og nød virkelig kysset selvom det var kort. "Andy, er endelig min... Jeg kunne blive ved med at sige det... Du er endelig min" hviskede han stille i en lykkelig tone og smilede. Det strålede ud af ham at han var glad og det var intet det kunne slå ham ud nu. Adam kunne ikke helt lade være med at grine over Andy og hans, åbenbart, vane med at skulle forde ham. Han tog gaflen i munden og trak hovedet tilbage med æggen i munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 02:34 | |
| Andy så stille op på ham og kunne ikke lade være med at smile, han nød virkelig meget at være sammen med Adam. og at han var han's var det skønt, han så ned på æggene og rødmede stort "så.. så nu er du min og jeg er din" sagde han stille og så hen på ham igen og rødmede mere, han viste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. han kyssede dog bare hans kind og smilte videre "ja jeg er din og du er min" hviskede han og følte sig virkelig lykkelig, det var utroligt at kunne føle sig så lykkelig som han gjorde. selv om han havde ligget og tænkt over at Adam nok ikke ville ham længere, så var det utroligt at han var han's nu. han tog et nyt stykke æg på gaflen og så op på ham og smilte "håber ikke du bliver syg af det eller nået" sagde han og tog gaflen op til hans mund "oh.. er du tørstig ?" spurgte han om da han tænkte over at han havde glemt at tage nået frem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 02:46 | |
| Adam smilede helt roligt, og havde ikke helt styr på sig selv og hvas han skulle gøre. Han var kun en smule rød i kinderne, og heldigt for ham selv, da han ikke var vild med at rødme. Han nikkede roligt til det Andy sagde, og kunne ikke lade være med at smilede stort. "ja og hvis det ikke beviser at jeg stadig elsker dig, så utroligt højt, så ved jeg ikke hvad der gør" hviskede han stille og smilede roligt. Han synes slet ikke at det var til at fatte, at Andy, hans elskede Andy, endelig var hans. Han lod sit blik følge gaflen og så tilbage på Andy da han spurgte til noget at drikke. "Nej tak, jeg er ikke tørstig" Sagde han stille og tog ægget fra gaflen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 02:51 | |
| Andy så på ham og blottede sine tænder i et smil, han nikkede til det han sagde og viste ikke hvad han ellers skulle sige. han tænkte længe over det og lag en hånd på hans kind og nussede den "okay tror heller ikke jeg har nået andet end vand" sagde han og gav et lille grin fra sig, han lag gaflen fra sig og kyssede ham på kæben. mens han så op efter hans øjne "jeg elsker dig af hele mit hjerte" hviskede han og lod sine fingere glide igennem hans hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 03:21 | |
| Adam smilede helt roligt. Eller så roligt han nu kunne. Han kunne jo ikke være rigtig rolig. Han havde jo lige fået sig en kæreste. Den bedste han nogen side kunne forestille sig, en han virkelig elskede. Han trak kort på skuldrende til at Andy ikke havde andet end vand og smilede over det. han vendte kort blikket ned af dem "Vand er sundt" sagde han så kort og grinede lidt af det. Han vendte blikket tilabe op på Andys ansigt og smilede roligt. Han havde et eller andet sted bare lyst til at kaste sig i hans arme, men holdte sig lidt tilbage. Han følte sig også helt stolt over at han kunne kalde Andy for sin egen nu, endelig. "Jeg elsker også dig" sagde han helt stille og smilede lykkeligt. Han lagde forsigtigt sine hænder på hans hofter og smilede roligt. "Er det bare mig eller føler jeg at klokken er mange?" spurgte han så, da han stadig var træt. Nu var han bare træt og glad og kunne med sikkerhed sove roligt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 03:31 | |
| Andy hævede det ene øjebryn og ville med glæde heller havde cola eller nået andet end vand, han tog fat i hans lår og træk ham mod kanten til sig. han kyssede kort hans læber og smilte "jeg elsker mere dig end du kan elske mig" hviskede han og lag sine læber mod hans, uden på nogen måde at kysse dem og så bare stille på hans ansigt "begge dele" hviskede han og løftede ham op til sig, han træk ham tæt ind til sig og vende sig om og gik ind mod sit soveværelse "du ligner en der kan falde i søvn lige om lidt" sagde han og grinte lidt af det, mens han langsomt og roligt lag ham ned i sengen. han satte sig på knæ med hans ben mellem sine, han så kort op på ham inden han åbnede hans bukser |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 03:53 | |
| Adam lod sig trækkes hen mod Andy. Han ville jo helst være så tæt på ham som muligt. Han holdte lidt fast om Andys hofter, og lod sine hænder glide rundt om ham og smilede stille. "Er du nu sikker på det?" sagde han helt stille og var helt sikker på at enten så elskede Adam Andy højere end Andy elskede Adam ellers var de nogen lunde lige gode om det. Han nikkede så stille til deet Andy sagde og holdte lidt bedre fast om ham da han blev løftet op til Andy. "Mmh det er jeg måske også" mumlede han stille og smilede roligt. "Jeg har ikke sovet så meget de sidste par nætter, og når jeg endelig sov så var det meget uroligt" sagde han stille, og næsten hviskende. Han holdte sine øjne åbne og så op på Andy imens han åbnede hans bukser. Han hjalp lidt til, da Andy skulle have dem af, da han vidste at bukserne sad stramt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 03:59 | |
| Andy træk så godt han kunne han's bukser af, og var tæt på at falde bagover af at han's bukser sad så stramt. han så stille op på ham og smed bukserne ned på gulvet "hvorfor har du dog ikke det?" sagde han stille og kravlede på og satte sig ned på hans lår, han træk ham op til sig og tog hans tørklæde og trøje af. inden han skubbede ham ned og ligge igen og rejste sig op, han lag dynen hen over ham og lod sine læber glide hen over sine læber "jeg kommer når jeg har ryddet op" sagde han og bøjede sig ned og kyssede hans læber "min elskede skat" hviskede han og gik hen og slukkede lyset, han gik ud i køkkenet og begynde at rydde op der ude |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 04:14 | |
| Adam smilede roligt og trak kort på skuldrende. "jeg kunne ikke. Jeg var nervøs, og jeg savnede dig helt utroligt meget og jeg havde så dårlig samvittiighed" sagde han helt roligt og var bare glad for at han var taget hjem til Andy istedet for at gemme sig i sin lejlighed. Adam lod stadig Andy tage tøjet af ham, og så op på Andy. Han kunne stadig ikke lade være med at smile. Han ville egnetlig helst have at Andy blev, men kunne godt se at det var en god idé at få ryddet op først. Han nikkede stille til det, og smilede roligt. "Okay, jeg prøver at holde mig vågen så længe" sagde han lige så stille og lukkede sine øjne halvt i. "Ellers så godtnat, søde skat" hviskede han stille og gabte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 04:21 | |
| Andy smilte lidt af ham og kunne ikke lade være med at give et grin fra sig, når han var færdig i køkkenet så gik han ind i stuen og samlede alle papir frem og lag over i en kasse. han låste derefter døren og gik rundt og slukkede lyset, inden han gik ind i soveværelset. han så kort over i sengen og tog sine bukser af, inden han stille kravlede op i sengen og lag sig ind under dynen og lag sine arme om Adam |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 04:25 | |
| Adam havde været ved at falde i søvn da Andy var kommet ind på værelset, og havde ikke hørt det. Han lå helt stille og fik et lille chok da han mærkede Andys arme omkring sig. Han åbnede sine øjne og så lidt på ham, og smilede så lidt lettet over at det bare var Andy og ikke noget andet der overfaldte ham i hans grænse mellem at sove og være vågen. Han lagde sine ene arm hen over Andy og trykkede sig ind til Andy. Han lukkede sine øjne roligt i igen og gabte så inden han faldt lidt hen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 04:33 | |
| Andy så på sin elskede med et smil på læben, han kyssede kort hans panden og begynde at nusse ham på ryggen. han havde virkelig savnet at ligget tæt sammen med ham, selv om der ikke havde gået vildt så længe siden de havde ligget sammen. han lukkede sine øjne langsomt i "godnat elskede" hviskede han og træk ham helt tæt ind til sig, for at være sikker på at der ikke skete Adam nået mens han sjov. han trykkede sit ansigt ned i hans hår og indåndede bare hans duft, og fald langsomt i søvn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 04:43 | |
| Adam lå helt stille ind mod Andy, og det var en lettelse for ham endelig at kunne sove trygt. Han havde jo virkelig savnet Andy de sidste par dage og var sikker på at hvis han ikke var taget hjem til Andy denne dag, så var han vel aldrig kommet ud af sin lejlighed, af bare samvittighed og skræk for at det bare ville ramle sammen. Han nød jo altid at være sammen med Andy, og nu hvor at de helt officielt var sammen, så kunne Adam jo også sove helt trygt, hos sin Andy. "Mmh" fik han mumlet og faldt helt i søvn kort efter, i Andys arme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 04:53 | |
| Andy nussede ham bare videre på ryggen, mens han fald længere ind i søvn. han kyssede dog kort Adam's hår, inden hans kliklyde begynde at komme. han træk ham tætter på sig og havde ikke tænkt sig at give slip på ham, da han var bange for at han ville forsvinde "Adam" mumlede han i søvne da han drømte om sin elskede, der var et smil på hans læbe selv om man ikke kunne se det da han jo trykkede sit ansigt blidt ned mod hans hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Ons 30 Jun 2010, 05:45 | |
| Adam lå helt stille ind mod Andy og småmumlede nogle utydelige ting, og sov ret tungt. Normalt plejede Adam at hade og drømme, fordi de altid endte med nogle forfærdelige ting. Specielt her de sidste dage, men denne nat var hans drøm sød, som da han var lille, og havde haft en fantastisk drøm. Alle mulige dejlige minder var samlet i én drøm og det elskede Adam, da han var lille, og det gjorde han stadig. Han holdte sig fast til Andy og ville sikkert ikke slippe før han vågnede. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy | |
| |
| | | | Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|