Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 07:36

Andy åbnede kort sine øjne inden han lukkede dem igen, han lyttede på hvad han sagde og viste ikke hvad han skulle sige. han viste ikke om han skulle tro på det eller ikke, han forblev dog bare stille og gav et "hmm" fra sig da han ikke viste hvad han ellers skulle sige. han åbnede dog sine øjne stille igen og så ned på ham, og lyttede godt efter på hvad han sagde og rødmede lidt "men jeg vil ikke havde at nogen anden er dig, for så er du ikke den person som jeg elsker. jeg ville da også se efter en hvis man ligefrem løb mellem folk bare for at nå frem.. du var ikke smålun, du skal ikke lyve.. du var helt fortabt, du kunne jo ikke engang få blikket fra mig" sagde han og kunne ikke lade være med smile da han tænkte tilbage til den gang, han lag nogle fingere på hans kind og så ned på ham og nød meget at mærke hans fingerespidse. han så stille ned efter dem og lukkede sine øjne i igen og rystede på hovedet "nej.. men skal hen og kigge på et hus imorgen... jeg har været for såret til at kunne rejse mig op fra sengen i sidste par dage" sagde han stille og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 07:53

Adam var helt rolig og så ikke væk fra Andy. Han havde ikke lyst til at se på andre end Andy ligenu. "Der er ingen andre der får lov til at være mig. Jeg er selvcentreret nok til at sige at jeg vil have dig for mig selv... Jeg kan bare ikke stoppe dig hvis du vil noget andet, og Andy, få nu ind i dit hoved, du er perfekt i dit udseende, du er høj, slank, veltrænet og bare køn i det heletaget, og jeg elsker virkelig alt ved dig. Din måde at være på, alt. Du er sød, du er sjov.. Du er åben og venligsindet" sagde han så helt ærligt, og vidste jo godt at Andy ikke troede på det, det gjorde han i hvert fald aldrig. Adam kunne heller ikke lade være med at smile over det Andy sagde om den gang og der kom et lille grin fra ham. "Okay okay... Jeg var væk i dig. Du kommer spankulrerne direkte hen til mig, og den første tanke der røg gennem mit hoved var 'hvorfor kommer han herhen'. Jeg kunne ikke forstå at byens smukkeste mand skulle komme hen til mig og snakke, og nu... Nu har jeg aldrig været så forelsket før." sagde han og smilede svagt over det. Han var jo forelsket, helt igennem. Han tænkte lidt over det Andy sagde og trak på skuldrende af det, og lod stadig sine fingerspider nusse Andy. "tjaa, hvor skal du så ud og kigge?" spurgte han roligt, og ville helst glemme at Andy havde været så knust.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 08:15

Andy træk sin ene hånd til sig og lod den glide igennem sit hår, inden han lag den omkring ham igen og rødmede lidt af det han sagde "godt, for vil ikke havde nogen anden er dig" sagde han stille og tænkte lidt over det han sagde, han så ned mod sin overkrop og tog fat i en muskel "jeg er ikke slank.. jeg har deller" sagde han og hentydet til at sin muskel var en delle, han vende sit blik mod ham og viste ikke helt hvad han skulle sige. han trykkede kort sine læber mod hans pande "jeg er jo bare mig selv? det gør mig ikke til nået særligt.. end jeg grusom dræber" sagde han og vende sit blik ned mod han's smil, og nikkede til det da han aldrig havde set en der havde været så væk i ham som Adam var "jeg kan jo læse dine tanker så jeg ved hvad du tænkte.. jeg er altså ikke byens smukkeste mand, der findes sikkert mange flere som er smukkere end mig. det har jeg virkelig heller ikke, og derfor er jeg virkelig bange for at du finder en anden eller at nogen anden røre ved dig.. jeg vil nemlig havde dig for mig selv, at ingen anden røre ved dig. men det ved jeg at jeg ikke kan være bekendt overfor dine venner" sagde han stille og så over på ham og lod sine fingere glide igennem han's hår "et hus som ligger i la Sunisha ikke så langt fra stranden" sagde han stille og viste godt at det var et stykke væk fra Adam
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 08:40

Adan rynkede kort panden over det Andy sagde om at hans muskler var fedt. "Andy for fanden, det der er ikke fedt, det er muskler! Du har jo ikke ét eneste gram fedt på kroppen, det er muskler det hele... I forhold til mig. Lille og spinkel, og det har været værre" sagde han helt bestems ot ville bare gerne har det ind i hovedet på Andy nu. Adam smilede stadig lidt af tanken om dengang på caféen, og fik bare a lle minderne tilbage i hovedet. "Du flirtede altså også vildt meget med mig, Andy.. Og den da jeg bliver din, så slipper du ikke for mig så nemt." sagde han og nussede i små cirkler over Andys brystkasse, og slappede helt af. Han var jo i Andys trygge arme, det sted han følte sin mest hjemme. "Andy bare rolig. De kan ikke gøre noget ved os, aldrig! Og så mange af dem er der altså heller ikke... Der er næsten ingen jeg ser jævnligt, udover et par stykker, og du skal ikke dele mig med nogen anden" sagde han så, og holdte sit blik på ham. Et blik der strålede af forelskelse. Adams smil var helt væk da han hørte hvor Andy skulle se på hus. "Det er jo langt væk.." sagde han stille og ikke særlig begejstret over at det var så langt væk. "Kan du ikke tage mig med, og låse mig inde i et skab der?" spurgte han så og ville ikke have noget imod det. Han skulle jo egentlig ikke noget i Deepshell mere, nu hvor hans uddannelse var færdig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 08:54

Andy så ned på sin mave og var sikker på det var en delle, selv om det slet ikke lignede en delle. han så op på ham igen og træk på skulderne "jov der er masser af fedt på mig.. du er ikke lille, eller ikke så lille.. til forhold til mig så er du lille, men ikke til forhold til så mange andre.. også kunne du godt taget lidt mere på, også ville du være mere perfekt" sagde han og synes allerede at han var perfekt, han lod sine fingere glide ned af siden af ham og fulgte sine fingere med sine øjne. han betragtede hans krop med sine øjne, og så hurtigt op på ham igen "ja?.. du var og er lækker, så selvfølgelig flirtede jeg med dig.. men fandt dog også ud af at du var en perfekt person inde i også... men der er lige en ting vi skal snakke om den der trøje du købte, jeg vil låne den på et tidspunkt. og du sagde jeg måtte" sagde han og vende sit blik ned mod hans læber og havde sådan en lyst til at kysse dem, han gjorde det dog ikke og ville heller bare snakke. han nikkede langsomt til det han sagde, og sukkede og ville jo et eller andet sted ikke væk eller mere længere væk fra ham. men hvis det var et flot hus så ville han ikke sige nej, han smilte lidt af det han sagde "jeg vil helst ikke låse dig inde i et skab.. for det første så ville din kat nok dø, også kan jeg blive anmeldt for at kidnappe dig.. ville så heller havde at du flytter med" sagde han stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 09:12

Adam sukkede lidt opgivende over at Andy ikke kunne forstå det og lukkede sine øjne i nogle sekunder før han igen åbnede dem og så på Andy. Han lyttede til hvad han sagde og trak lidt på skuldrende over det. "Jo mere du siger til mig jeg er lækker og alt det der, jo mere tror jeg på det.." sagde han så lidt spontant, men det var rigtigt. Han lyttede videre på det med sin trøje og kunne egentlig ikke lade være med at grine over det. "jo okay, jeg kan godt huske at jeg gav dig lov til det, og du må stadig gerne låne den, søde" sagde han og smilede over det.
Adam kunne et eller andet sted ikke tvinge Andy til at lade være med at sige ja til huset, og synes bestemt ikke at han skulle sige nej vhis det faldt i hans smag. Alligevel ville Adam savne lejligheden lidt, på en måde. Det var jo her de var sammen første gang, og alle minderne hang i denne lejlighed. Adam trak kort på skuldrende over Andys forslag og synes faktisk også selv bedre om det. "Okay, det lyder som en bedre idé. Jeg vil faktisk gerne flytte med, men.... Du bliver ikke glad for en lille tanke jeg har haft" sagde han så og kunne ikke helt lade være med at smile. Adams huør var faktisk ved at være helt godt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 09:25

Andy så bare på ham og var glad for at han ikke mere og `deller´ på Andy's krop, han så ned af han's krop og smilte lidt og nikkede "jamen du er jo også vildt lækker.. hvis det stod op til mig så gik du nøgen rundt når vi var alene" sagde han selv om han var sikker på at han ikke ville kunne holde sine fingere fra ham, og var sikker på at han ville blive liderlig flere gange. han lod sine fingere glide op af han's krop igen og så ham ind i øjnene "ja.. så mangler jeg bare at du kommer med den" sagde han og ville med glæde låne den, og mest lige efter at Adam havde haft den på. så den duftede af den søde duft fra ham, han kunne ikke lade være med at rødme af tanken og trykkede sit ansigt ned mod puden. han hørte dog godt hvad han sagde, og kunne ikke helt forstå hvad han mente. og kunne ikke finde nogen som han heller ville bo sammen med end sin elskede "vil du det ?" sagde han lidt overrasket over det han sagde "hvilken tanke ?" spurgte han stille om og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 09:42

Adam smilede lidt skævt over det og kunne ikke lade være med at grine lidt over det. "Andy, det ville du ikke kunne håndtere. Jeg ville jo ikke få et sekunds fred for dig så, og du kan slet ikke tåle at gå rundt og være liderlig en halv dag i mere end en halv uge, jeg kender dig jo, Andy." sagde han i en lidt drillende tone, og grinede lidt over det. Adam lyttede lidt til hvad han sagde og rystede lidt på hovedet over det. "Jaja, jeg kan tage den med næste gang jeg har været hjemme." sagde han roligt og nussede stadig i små cirkler på Andys brystkasse. Han nikkede til at han gerne ville flytte med Andy, og smilede. "Jada, så kan jeg måske få styr på mit rod, for det kan jeg ikke i min lille lejlighed" sagde han roligt. Han smilede lidt og kom til at grine. "Altså.. Jeg har helt spontant overvejet at anskaffe mig en kat mere. Siw er gammel, og kan ikke klare så meget mere, og jeg kender en der lige har fået killinger." sagde han så og smilede roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 09:57

Andy så stille på ham og træk på skulderne, og rullede lidt med øjnene da han godt viste at det passede "nej det ville du ikke.. jeg ville ikke klare at gå rundt liderlig omkring dig bare i en time" sagde han ærligt og havde det sådan at når han var liderlig og Adam bare var i nærheden, så ville han aldrig kunne klare at holde sine fingere væk fra ham. han så ned af hans krop og prøvede at lade være med at tænke for meget, over det med at skulle kunne være liderlig "det lyder godt.. også tag den på mens du kommer over til mig" sagde han i en lidt drømmende tone, inden han vende sit blik mod ham igen. han træk ham tætter på sig oh hævede det ene øjebryn "ja ved at lade mig rydde op?" sagde han drillende og havde slet ikke nået imod at rydde op i hans ting, og slet ikke i hans tøj. han så ned af ham igen og så hurtigt op på ham med store øjne "e.. en kat til?? så du vil ligefrem havde at jeg blive spist" sagde han og var ikke bange for at vise at han virkelig var bange for dyr, han tænkte lidt over det han sagde og nikkede så stille "du bestemmer selv om du vil havde en.. dog skal den ikke bide mig eller mere æde mig" sagde han og så lidt bange på ham "men tror godt jeg kan klare at leve med en.. skal jo også lære at leve med en hund" sagde han og nussede ham videre op og ned af siden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 10:12

Adam grinede lidt over det, og kyssede så hans læber blidt og kort. "Det skal nok blive godt alligevel. Jeg glæder mig allerede" sagde han så og smilede roligt. Tanken om hvor meget magt han kunne have over Andy og hans liderlighed, var egentlig lidt sjov.. Adam rystede kort på hovedet over det Andy sagde og grinede lidt over det. "Jo, okay. Alt for dig, min skat" sagde han så og trykkede sine læber mod hans brystkasse og var glad for at hans underlæbe ikke længere dunkede når den rørte noget. Han nikkede til at Andy skulle rydde op efter ham og grinede lidt over det. Adam mente at han bare skulle have styr på det, og holde det, så ville det nok gå. Adam nikkede igen til det Andy sagde og smilede roligt. "Ja endnu en, men du kan være med til at opdrage den, for jeg får den om nogle uger, når den må tages fra lillemor. Og de skal nok klare sig sammen" sagde han roligt og lukkede sine øjne i og nød Andys nussen, og et eller andet sted var han virkelig træt og nød at få lov til at slappe af tæt på Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 10:24

Andy hævede det ene øjebryn af ham og rystede på hovedet "du ville få alt for meget ondt i røven" sagde han og lod sin kæbe falde lidt ned og så derefter ondt på ham og rystede på hovedet "du får intet magt over mig og min liderlighed, det kan du godt glemme" sagde han og havde ikke tænkt sig at lade nogen styre ham på nogen måde, han så stille på ham og træk sin kæbe op på plads igen "lyder godt.. så kan jeg gå og dufte til mig selv" sagde han og kunne ikke holde et grin tilbage, og trykkede bare sin ansigt ned mod puden igen. han vende langsomt sit blik mod ham igen og smilte svagt "den skal ikke være tæt på mig så længe den bider.. det tør jeg ikke" sagde han og havde det som om at dyr var monster der bare ville dræbe ham, selv om de var søde og det hele så stolede han aldrig på dem før han lærte dem at kende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 10:41

Adam begyndte at grine over Andys udtryk og rakte tunge af ham. "Og det er du helt sikker på?" sagde han lidt drillende og grinede over det. Han smilede lidt bredere og rystede kort på hovedet over Andy og hans forhold at tøj der duftede af Adam. "Du er ikke helt normal, søde, men det er jo det jeg elsker dig for" sagde han så kort og smilede. Adam lagde sin hånd i Andys hår og smilede lidt til ham. "og du har skaffet dig en hund. Gad vide om det bliver mig der skal passe den?" sagde han lidt drillende og trykkede sine læber mod hans brystkasse igen og lukkede øjnene i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 10:56

Andy så bare stille på ham og viste ikke helt hvad han skulle sige, han var lidt overrasket over at Adam havde tænkt sig at skaffe sig en til kat og tænkte bare lidt over det. han lag dog bare sine arme tætter omkring ham og kyssede ham i håret "nej.. jeg skal nok lære at passe den, vil nok blive sæt over til dig et par gange eller at jeg ringer til David og beder ham komme" sagde han ærligt og havde bestemt ikke nået imod at indrømme hvad han er bange for, det ville også være forkert for ham at ikke indrømme det "så længe alle bare holder deres klør og tænder fra mig så skal jeg nok lære at leve med dem" sagde han stille og så ned på ham, da han mærkede hans læber mod sin brystkasse og kunne ikke andet end at smile. da han jo virkelig godt kunne lide det "nej det er jeg ikke.. men sådan kan du jo godt lide mig" sagde han stille og kyssede ham kort på kinden inden han satte sig op fra sengen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 11:10

Adam rystede stille på hovedet over ham og kunne ikke lade være med at grine. "det skal nok blive sjovt" sagde han så og grinede igen over det. Han fik en fornemmelse af at når han flyttede sammen med Andy, så ville han få travlt med dyr og ikke med at finde et job, som han troede han skulle. "Vi skal nok få den lært at de skal afreagere på mig, og ikke dig.. Jeg er vant til det, så det bliver ikke så slemt" sagde han så, og havde de sidste ni år levet med kat. Adam svarede ikke Andy, men smilede bare roligt til det og så efter ham da han rejste sig. "Hvad skal du, søde?" spurgte han lidt stille og undrende, men smilede hen til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 11:16

Andy så stille på ham og træk lidt på skulderne "også har jeg ikke lyst til at vågne med et dyr her og der.. så går jeg nok i panik" sagde han og rødmede lidt mere af det, han nikkede til det han sagde og viste ikke hvad han ellers skulle gøre. han havde jo bestemt ikke lyst til at der skulle ske nået med Adam, selv om han viste at han aldrig ville kunne klare at blive bidt eller krævet. så kunne han ikke gøre andet end at nikkede "har brug for en smøg, ellers vil jeg jo blive sur.." sagde han og smilte kærligt ned til ham "du sover her i nat ikke ?" sagde han og havde ikke tænkt sig at lade Adam gå ud af døren, han lod sine fødder glide ned på gulvet og rejste sig helt op. han vende sit blik mod ham og så stille over på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 11:28

Adam grinede igen lidt at ham, og nikkede så forstående. Han vidste jo selv hvordan det bar at være bange for et dyr, men det var da han var 10, så det var jo længe siden. "Det er også fair nok, men ingen har sagt at de skulle sove på samme værelse. Måske ville det være en godt idé, hvis de ikke skal slpitte her hele ad, men de skal jo ikke" sagde han så og huskede tydeligt at Siw skulle sove på Adams værelse da hun var lille, for ikke at ødelægge noget. Adam så hen imod Andy og satte sig op. Han nikkede igen forstående over det, da han helst ville har at Andy skulle være glad resten af aftenen. "Fair nok, det er vist også bedst. Gider ikke se på dig hvis du er sur hele aftenen" sagde han så og smilede hen til ham. Han nikkede så med det samme over Andys spørgsmål, og kom til at gabe. "aaah, jo det gør jeg.. Eller det håber jeg da at jeg må, for jeg orker ikke at tage hjem nu... Det er jeg for træt til" sagde han så og smilede helt roligt og så hen på Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 11:36

Andy så stille hen på ham og tænkte over det han sagde, han nikkede så langsomt "så længe de ikke kommer op i sengen, så er jeg den første der har lagt mig et andet sted" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne og så over på ham med et stille blik, han smilte svagt selv om han var meget usikker på at skulle bo sammen med 3 dyr. men han ville med glæde bo sammen med Adam, han bed sig lidt i læben og nikkede til det han sagde "ja det er det nok.. men så skal vi da også lave nået mad?" sagde han og havde jo ikke tænkt sig at lade Adam slippe for mad på nogen måde, han lod sin tungespids glide hen over sine læber og smilte "du har ikke nået valg end at blive.. ellers ville du nok ikke få lov til at se mig mere" sagde han og mente det, da han ikke havde tænkt sig at give slip på ham denne dag. han gik bare stille ud af soveværelset og videre ind i køkkenet, hvor han fandt sine smøger og tænde den. inden han fandt en pose frem og gik ind i stuen og lag øldåserne ned i den, mens han røg på sin smøg med et smil på læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 11:49

Adam lyttede lidt til hvad han sagde, og have et eller andet sted ikke lyst til mad. Det eneste han lige følte at han orkede var at slappe af eller sove. Det var ikke meget søvn han havde fået de sidste par dage heller, så han var godt udkørt og rimelig træt. "Orh, mener du virkelig det? Jeg har ikke lyst til mad ligenu, og slet ikke lyst til at lave det, ligenu." sagde han lidt barnligt og smilede lidt af det. Han vidste godt at han virkede doven, men det var han også lidt, oven i trætheden. "uha, ja så bliver jeg altså.. Jeg har heller ikke lyst til at være hos nogen andre end dig" sagde han roligt, og ville slet ikke slutte det hele ved at tage hjem, som han slet ikke havde lyst til. Adam endte alligevel med at rejse sig og så ud fra værelset og stod i stuen og betragtede Andy det ryddede øldåserne op. Han havde lidt lyst til at spørge, men vidste et eller andet sted godt hvorfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 12:00

Andy så kort over på Adam inden han hurtigt vende sit blik mod øldåserne igen, og gik videre ud i køkkenet og samlede de sammen som stod der "får du heller ikke lov til lige nu" sagde han og havde ikke tænkt sig at lade ham gå på nogenmåde, hvis han så skulle låse ham fast til sin seng så havde han ikke tænkt sig at lade ham gå "så lad mig lave mad til dig.. du kan få den morgenmad som du ikke fik når du skulle komme" sagde han og stalde poserne over i det ene hjørne for at gemme dem lidt, han gik hen til sit køkken og fandt nogle æg frem "hvor meget kan du spise ?" spurgte han om dog råbte han det ikke på nogen måde, og håbede bare på at Adam ville kunne høre det. han tog et nyt sug ad sin smøg og ville bare havde ham tæt hos sig, selv om de var det samme sted så følte han stadig et savn dog ikke så stort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 12:16

Adam så kort rundt i stuen inden han hørte Andys stemme og gik ud i køkkenet til ham. "Mmh, Andy lave mad. Det skal nok blive godt." sagde han roligt og så hen mod Andy og smilede. "mmh, tjaa.. Bare to æg, hvis du kan klare det. Jeg skal nok holde øje med dig imens" sagde han så lidt drillende og gik hen til Andy. Adam var lidt ligeglad med at Andy havde hænderne fyldt eller ikke, og var også helt ligeglad med smøgen. Han greb fat rundt om Andy og så op på ham. "Du aner ikke hvor meget jeg elsker dig... Det er rigtig højt, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre, hvis du ikke var her" sagde han så og smilede op til ham. Han strakte sig lidt op på tær og kyssede ham på kinden, blidt og forsigtigt, og savnede lidt at mærke hans læber ordenligt. Adam lod kort sin tunge køre over sin underlæbe, og det lille sår var stoppet helt med at gøre ondt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 12:25

Andy lyttede efter ham og så ned da han mærkede hans arme om sig, og knytte æggene i sin hånd dog ikke hårdt nok til at de ville gå i stykke. han lukkede sine øjne i da han mærkede han's læber mod sin kind "okay.. jeg klarede det okay i lørdag's så kan jeg også nok klare det nu" sagde han stille og tog sin smøg mellem to fingere og pustede røgen ude væk fra ham, han så stille ned på ham og smilte lidt "du ville nok blive anmeldt til politiet" sagde han og hentydet til at han han's nabo'er nok ville tro at han lavede indbrud, han bøjede sig ned og kyssede kort hans læber "jeg elsker dig virkelig meget" sagde han stille og kyssede hans læber igen og lukkede sine øjne stille i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 12:41

Adam smilede roligt og nikkede til hvad han sagde. "så behøver jeg ikke være bange for at det smager forfærdeligt" sagde han i en lidt drillende tone og grinede lidt af det. Han holdte godt fast om Andy og havde ikke lyst lidt af give slip på ham. Han grinede lidt over det ANdy sagde med at han ville blive hentet af politiet og rystede svagt på hovedet over det. Han mærkede Andys læber mod sine egne og gengældte kysset kort og lyttede til hvad han sagde. Han smilede lidt over det og lukkede sine øjne roligt i. "Jeg glader mig til at jeg bliver din, Andy min skat" hviskede han stille og gengældte så igen Andys kys og smilede roligt i det. Han nød virkelig inderligt at kysse Andy og savnede det altid kort efter kysset var stoppet. Et eller andet sted var det jo stort at Andy overhovedet kunne, eller sådan var det i starten, og nu var det jo heller intet der var sikkert, da Andy jo ikke havde fået noget i nogle dage.

//Smutter i seng nu :o Goodnight <33//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 12:54

Andy blev ved med at kysse ham i et stykke tid, og træk sit hoved til sidst tilbage. han så ned på ham og slikkede ham kort over læberne "je.. jeg kan ikke" sagde han og var for sulten til det, selv om han ikke var så sulten i det. dog havde han ikke spist nået i et par dage, og hans øjne var begynd at blive lidt gule i det. han træk sig væk fra ham og gik hen og lag æggene på køkken bordet, han tog sin smøg ind i munden igen og fandt en stegepande frem. og satte den over på komfuret og tog nået olie frem og hælde lidt på, inden han tænde for den og vende sig om mod Adam

//iokay Grisling//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 21:41

Adam var ved at rykke sig med da Andy trak hovedet væk, men lod være. Han åbnede sine øjne og så op på Andy, med et lidt undrende blik. Han havde ikke tænkt over det, at Andy sagde at han havde ligget i sengen de sidste par dage, og derfor jo nok ikke havde fået noget at spise, før nu. Han nikkede kort til det og lod Andy trække sig væk fra sig, og han fulgte opmærksomt Andy med øjnene. Han satte sig så op på køkkenbordet og så lidt ned mod sine fødder. Han så hen mod Andy igen og smilede roligt til ham. "Er du ikke sulten??" Spurgte han så, og holdte sit blik på ham endnu. Han pillede lidt ved sit tørklæde og så engang imellem ned på det, men hver gang så han op på Andy igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 22:04

Andy knækkede æggene ned i stegepanden og så stille over på ham, han træk lidt på skulderne af det han sagde og viste ikke helt hvad han skulle sige "ikke rigtigt.. jeg kan holde mig i flere uger uden mad, så bare tag det roligt" sagde han og så over på ham og smilte kærligt, og fandt nået frem til at vende æggene. han gik stille hen til ham og lag sine hænder på køkkenbordet på hver side af ham, han så stille på ham og smilte svagt "du ved jo godt at jeg aldrig ville skade dig" sagde han stille og bøjede sig hen, han så ned på hans læber inden han kort og svagt kyssede dem. han vende langsomt sit blik over mod stegepanden, mens han bare kyssede ham videre
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy   Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy - Page 2 Icon_minitime

Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Gå gaden ( Andy )
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Solnedgang - Andy
» minderne (Andy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum