|
| Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 00:45 | |
| Dag: Mandag Dato: 28/6 Vejr: solskin, 27 grader, Enkelte små hvide skyer, Blid vind... Et rigtigt sommervejr Omgivelser: Mennesker der holder sommerferie og slapper af med familie og venner. Tid: 13.15 Sted: Gågaden Påklædning: http://www.cheapmonday.com/collections/collection-ss-2010/boy/tops/charles-tank-black-fAdam går gående ned af gaden med rimelig hurtige skridt. Han vidste lige hvad han skulle, og havde intet andet i tankerne.. Han så kort ned mod sin hånd hvor han havde nøglen til Andys lejlighed, og havde rimelig dårlig samvittighed. Han havde meget han skulle forklare overfor mange. Hvorfor han ikke tog hjem til Andy dagen efter festen og hvorfor han ikke engang var til festen... Hvorfor han havde ventet to hele dage med at tage hjem til Andy, det var forkert, og det vidste Adam godt. Han bed sig lidt i læben og vår nået døren til opgangen hvor Andy boede. Han satte nøglen i og åbnede døren og skyndte sig op af trapperne til han nåede Andys dør. Hele vejen derhen havde han tænkt over hvordan har skulle forklare det, og håbede bare at Andy ville tage det okay. Han forventede ikke den bedste reaktion fra Andy, men han håbede alligevel. Adam sukkede kort og så på døren ind til Andys lejlighed, og bed sig lidt hårdt i underlæben. Han satte så nøglen i der og åbnede døren forsigtigt, imens han helt stille gik indenfor og lukkede efter sig, og stak nøglen i lommen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 01:05 | |
| Andy lå bare i sin seng uden at vide hvor meget klokken var, han havde ligget der de sidste par dage. og det betød at han's øjne var lidt gule i det, dog ikke særlig meget da han havde lært at kunne klare sig i meget langtid. han lå med bamsen fra Eolith tæt knyttet ind til sig, og med sit ansigt trykket ned i den. han havde fået ryddet op i sin lejlighed, men der var allerede kommet en masse øldåser over det hele. der stod også et par papkasser over i nogle hjørner, og det så ret tomt ud i hans lejlighed. selv om møblerne stod der og nogle ting stadig hang på væggene og stod omkring, og der lå en masse papir på han's stuebord omringet af en masse øldåser. Andy åbnede sine øjne langsomt når han hørte døren blev åbnet, han tog en dyb indånding og bed sig i læben da han kunne dufte at det var Adam. han lukkede bare sine øjne i igen og trykkede sit ansigt tætter ned i bamsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 01:15 | |
| Adam fik rimelig hurtigt sine sko af og skyndte sig ind i stuen. Lugten at øl mødte hans næse og han gjorde kort en grimasse. Han havde aldrig rigtig brudt sig om øl, og han havde nemt ved at lugte det. Han blik kiggede kort rundt i lejligheden og synet fik hans tanker til at køre rundt i hovedet på ham. Han var på en måde ligeglad med alle øldåserne ligenu. Det måtte blive senere, for han ville finde Andy som det første. Han startede med at se ved køkkenet, da Adam vidste at det var der Andy sidst havde sat sig da de var hjemme hos Andy den første morgen. Og småløb derefter ind i soveværelset, da Andy ikke befandt sig i køkkenet. Adam var næsten lykkelig da han fik øje på Andy, og alligevel var han lidt bange for Andys reaktion. Han satte sig hen på sengen og skubbede sig lidt længere ind. Han lagde sig stille ned med fronten mod Andys ryg og lagde sin arm om ham, og trykked sig ind mod ham. Han forblev stille, bare fordi han ikke anede hvad han skulle sige, og egentlig heller ikke havde lyst til at sige noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 01:23 | |
| Andy lyttede efter på hvad Adam lavede og gav et suk fra sig, da han kunne dufte og høre at han kom tætter på. han mærkede at sengen bevægede sig og åbnede kort sine øjne, han så ned på bamsen og viste ikke hvad han skulle sige. han følte sig virkelig knust over at Adam ikke havde kommet nået før, han mærkede hans arme om sig og vende langsomt sit blik op mod ham "du kom ikke" hviskede han og vende sit blik ned mod bamsen igen "du lovede og du kom ikke" hviskede han stille og næsten lydløst for at holde sine tåre tilbage, han træk sig lidt væk fra ham og satte sig op i sengen. dynen fald ned fra hans krop og hans overkrop kom til syne, som han bare trykkede bamsen ind mod. han så stille ned på ham og rystede på hovedet af ham, inden han vende blikket ned mod bamsen og lod sine fingere glide hen over den's hoved |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 01:42 | |
| Adam holdte fast om Andy og trykkede kort sit ansigt mod dynen. Han stillede på Andy da han så på ham og bed sig hårdt i læben. Adam lod Andy trække sig væk og sætte sig om, men Adam satte sig selv op meget kort efter. "Nej... Og jeg føler mig som verdens største idiot over det" sagde han stille og havde bare lyst til at være i Andys arme igen og ikke se ham ked af det... Ikke over det. Adam havde virkelig dårlig samvittighed over at kan ikke var taget hjem til Andy om lørdagen, og han var bange for at have fucket det endnu mere op ved at være bange for at tage hjem til Andy for at få hans reaktion. Adam havde jo taget sig sammen nu, og Han var virkelig ked at de valg han havde truffet. "Undskyld.." Hviskede han helt stille og vendte sit blik lidt ned. han havde et eller andet sted bare lyst til at sætte sig til at græde. "Jeg kan ikke engang forklare dig hvorfor" hviskede han så inden han vendte blikket mod Andy igen. Sin elskede Andy der var helt knust over noget Adam havde gjort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 02:01 | |
| Andy så bare ned på sin bamse og nussede den videre på hovedet, han så stille over på ham inden han så ned på den igen "jeg stolede på at du ville komme" sagde han stille og kunne ikke få sig selv til at se på ham, han rystede på hovedet af hans undskyld og så langsomt op på ham "så skulle du måske komme når du kunne forklare hvorfor du ikke kom.. hvorfor du lod mig sidde helt alene med et forsøg på at lave morgenmad" sagde han og fjernede sit hår fra sine øjne, og tårene begynde stille at trille ned af hans kinder. han tørrede dem hurtigt væk med den ene håndryg "du sagde du aldrig ville sige nej til at være sammen med mig.. men istedet for at sige nej så kommer du slet ikke...." hviskede han og bed sig hårdt i læben, han rykkede sig længere væk og lag sig ned i sengen og så ned på bamsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 02:18 | |
| Adams dårlige samvittighed blev bare endnu værre over de ting Andy sagde. Han pillede lidt ved sit tørklæde og bed sig hårdt i læben, og havde overhovedet ingen ting at sige. Han anede ikke hvad han skulle gøre eller sige. Det var ligefør han ikke kunne få sig selv til at se på Andy. Tårerne pressede lidt på over at Andy var så sur og skuffet og... på grund af at han jo godt vidste at det var hans egen skyld, og fordi han vidste hvor stor en idiot han måtte være i Andys øjne... "Jeg fortryder det også.." Sagde han, men vidste jo godt at det sikkert ikke hjalp, nu hvor det var sket. "Jeg er verdens største idiot, og... Jeg burde gå, det ved jeg... Jeg har ikke fortjent dig, du er virkelig for god til mig, selvom jeg prøvede at overbevis mig selv om at jeg var god nok." sagde han stille uden at tænke over det. Det var noget han altid gjorde når han havde dårlig samvittihed. Han hakkede altid ned på sig selv, og det var jo ikke noget der hjalp. Han trak sine ben ind til sig, men nogle sekunder efter satte han fødderne ned på gulvet for at rejse sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 02:27 | |
| Andy så bare stille ned på bamsen og havde det svært med at se over på Adam, han tørrede sin kind af igen med sin håndryg "du burde ikke gå.. flygte som en lille eller andet lille mus" sagde han stille og så stille over på ham og tænkte lidt over hvad han skulle sige "hvis du går nu så får du ikke nået godt ud af det, for så betyder det at vi aldrig vil blive sammen" hviskede han og håbede at han ville blive, selv om han var virkelig skuffet over ham. han lod sine fingere glide ned af sin bamse og han lukkede kort sine øjne i "hvorfor kom du ikke ?" spurgte han stille om og så op på ham med et bedende og trist blik |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 02:40 | |
| Adam så hen på ham og bed sig hårdt i læben. Han vidste jo ikke hvordan han skulle forklare at han slet ikke var med til festen og ikke turse se Andys reaktion... Han ville jo ikke kunne lyve for Andy, hvis han spurgte hvordan festen gik. Han pillede lidt ved sin top, ved kanten og tænkte lidt over det. Et eller andet sted kunne han ikke forstå hvordan ANdy kunne tage det så tungt, men alligeve godt. Han så lidt hen mod Andy og tørrede hurtigt en tårer væk der sad i hans øjenkrog, og sukkede så. "Det er en lang of indviklet forklaring..." sagde han stille, og trak sine ben lidt op til sig og holdte fast om dem. "Jeg stødte på en Person på vej til festen, og... Jeg endte med at være sammen med ham den aften, men vi lavede ikke noget, det må du ikke tro. Jeg var bange for din reaktion, når jeg fortalte dig at jeg ikke var med, og jeg fik først taget mig sammen idag til at turde.. Jeg er stadig bange for at du vil blive sur.. Og jeg har kun gjort det værre ved at blive væk, istedet for det her.." sagde han stille, og vidste udemærket godt at det var totalt latterligt, men det var sandheden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 02:55 | |
| Andy så stille over på ham og mærkede at sin kæbe fald lidt ned, han satte sig hurtigt op og rystede på hovedet af ham "jeg er ligeglad med om du lavede nået.. du er voksen nok til at tage dine egne valg... og du ville åbenbart heller være sammen med en eller anden fyr end at være sammen med mig... jeg havde verden's mest kedelige aften og nat og det eneste jeg tænkte på var at du skulle komme næste dag.. men jeg håber at du havde det sjovt..." sagde han og rejste sig op fra sengen og så lidt ned på ham, og tænkte lidt over hvad han skulle sige og trykkede bare bamsen ind til sig "jeg er ikke sur.. jeg er bare skuffet... og du har ret, du har gjort det værre ved at blive væk" sagde han og bed sig hårdt i læben og kunne ikke få sig selv til at se over på ham, da han havde følelsen af at han var blevet udnyttet "jeg var væk i flere dage og tænkte bare på at komme hjem til dig igen.. også fik jeg næsten kun sagt hej til dig.. også blev du væk i flere dage.. jeg kunne lige så godt havde blevet og gjort mit arbejde færdigt" sagde han og gik ud i stuen og gik hen og lag bamsen ned i en af kasserne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 03:06 | |
| Adam bed sig stadig hårdt i læben og slap den kun når han snakkede. Han vidste overhovedet ikke hvad han skulle sige eller gøre, han ville bare gerne skrue tiden tilbage og gøre det om. Den ene lille fejl havde jo ødelagt næsten alt af det der var blevet bygget op mellem Adam og Andy. Sådan følte Adam det i hvert fald lige nu. "jeg tænkte mig ikke om... Og jeg er ked af det, Andy.. Ked af at jeg har taget de forkerte valg, når det er dig jeg elsker.. Andy..." sagde han stille men gik lidt i stå. Han så lidt efter Andy da han gik ind i stuen og sukkede bare. "Kan jeg ikke nok gøre det godt igen" Hviskede han lidt for sig selv, og satte neglene i sin underarm. Han bed sig igen håndt i læben, og kunne smage blodet, da han havde bidt hul i læben, men det stoppede ham ikke for at bide videre. Han var sur på sig selv over at have gjort som han gjorde, og neglene pressede mod sin hud, uden rigtig at tænke over det. Han gjorde det bare. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 03:23 | |
| Andy vende langsomt sit blik ind mod soveværelse og lyttede på hvad han sagde, han bed sig i læben og gik stille ind i soveværelset "du er voksen også tænker du dig ikke om.. jeg savnede dig så meget også fik du mig til at tage før hjem, også havde du slet ikke lyst til at være sammen med mig" hviskede han stille og gik hen og satte sig på knæ foran sengen, han lag sin hånd stille over på hans lår og så op på ham "elsker du mig overhovedet?" spurgte han stille om og kunne godt dufte blod, men gjorde ikke nået til det da han ikke kunne finde på nået at gøre "je.. jeg ved ikke hvad du skulle gøre for at gøre det godt igen... jeg stolede virkelig på dig, og nu ved jeg ikke om jeg skal stole på hvad du siger mere.. du har virkelig knust mig, o.. og jeg kan ikke forstå det, hvorfor du bare kunne blive væk.. jeg havde brug for dig.. jeg har brug for dig" sagde han og så bare op på ham, og prøvede at finde ud hvad han mon skulle sige og gøre. han havde sådan savnet ham og følte sig bare ødelagt "je.. jeg vil blive holdt om.... vil du ikke holde om mig?" hviskede han og bed sig i læben og vende sit blik ned mod gulvet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 03:38 | |
| Adam blev ved med at bide sig i læben imens han lyttede og gad ikke prøve at holde noget tilbage da Andy spurgte om han stadig elskede ham. Hvordan kunne han overhovedet tvivle? Jo Adan vidste jo godt hvorfor.. Han begyndte at hulke lavt og lagde panden mod sine knæ, men så alligevel lidt op mod Andy. "Andy jeg..." han sukkede og fortsatte så. "Jeg ved at det sikkert er svært at tro, men jeg elsker dig stadig.. Mere end noget andet, mere end mit liv, mere end... Ja mere end alt, også selvom jeg ikke viste det de sidste par dage" sagde han helt stille og hulkede lidt igen. Han ville virkelig have at Andy troede på ham, når det virkelig var sandheden han fortalte. Han lyttede videre på hvad Andy sagde og kunne ikka andet end at sukke til det. Han vidste jo ikke hvorfor udover at han havde været bange for Andys reaktion. Han var blevet nød til at finde sig selv før at kunne se Andy i øjnene. Adam så lidt op mod Andy, og hans spørgsmål skulle man ikke stille to gange. Adam slap sin arm, hvor der var kommet små blårøde mærke fra sine negle. Han lagde derefter, med det samme sine arme om Andys nakke og trykkede sin ind mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 03:52 | |
| Andy så stille på ham og kunne bestemt ikke lide at se Adam ked af det, han mærkede hans arme om sin nakke og slappe stille lidt af. han tog fat i hans lår og træk ham ned til sig og lag sine arme om ham "jeg forstår dig ikke.. jeg kan ikke forstå at du kunne gøre sådan nået, jeg troet ikke du var sådan" sagde han og lag sit ansigt ned mod hans skulder, og trykkede ham bare ind mod sig og prøvede at tænke det hele igennem selv om det var svært at kunne forstå "du.. du må aldrig gøre det igen, jeg har ikke lyst til at føle at jeg er blev udnyttet.. og du må lære at tage ansvar, tænke dig om inden du gør flere fejl" sagde han stille og kyssede kort hans skulder, inden han kyssede ham op på kinden og tænkte lidt over det hele "håber virkelig du fortryder det du har gjort.." sagde han stille og trykkede ham tætter ind til sig og havde virkelig savnet at havde ham tæt på sig, han kyssede hans kind igen og så stille ned af ham "du har fået mig til at udsætte to gange nu i at jeg ville spørge dig.. og nu ved jeg ikke hvornår jeg vil spørge dig" sagde han stille og bed sig hårdt i læben
//jeg kommer om en halv time// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 04:09 | |
| Adam tænkte alt igennem at det Andy sagde. Alt. Han var jo normalt heller ikke sådan, og han vidste ikke hvorfor det skulle vise sig nu. Han holdte fast om Andy og nægtede at give slip på ham. Han ville ikke give slip, han ville vise Andy hvor højt han elskede ham. Adam var lidt overrasket over at mærke Andys kys, men alligevel var han glad over det og nød det inderligt. Bare at være tæt på Andy nød han. Han nikkede stille og så godt kan kunne med ansigtet mod Andys hals der var blevet fugtig at hans tåre der havde siddet i øjenkrogen på ham. "Jeg fortryder... Så inderligt" Mumlede han stille og lyttede til hvad Andy sagde og var ved at sukke, men holdte det tilbage. "Det forstår jeg godt... Undskyld." mumlede han så og trykkede sig tættere ind mod Andy. Alle hans nedladende tanker om sig selv var bare begynd. Om hvor dum han havde været, og hvor stor en idiot han var, og at Andy fortjente bedre. Meget bedre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 04:31 | |
| Andy holde ham tæt ind til sig og lyttede på hans stemme, han kyssede ham stille på kinden og rejste sig langsomt op. han kravlede op i sengen og lag sig ned, mens han blev ved med at holde ham tæt ind til sig "jeg vil ikke havde et undskyld.. jeg vil havde beviser på at du virkelig elsker mig" sagde han stille og træk stille dynen over dem inden han trykkede sit ansigt ned i han's hår, han træk ham så tæt ind til sig som var muligt og tog dybe indånding efter hinanden "hv.. hvad lavede du med ham fyren ?" spurgte han stille om og tog fat i hans trøje i siden og træk ham bare tætter på sig, selv om han var sikker på at det måtte være umuligt at han kunne komme tætter på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 04:43 | |
| Adam holdte godt fast i Andy da han rejste sig og kunne have forestillet sig det værste, men blev helt rolig da han lagde sin i sengen. Han lyttede på hvert enkelt ord Andy sagde og trykkede sig ind mod ham. Han løftede hovedet en smule for at snakke og slikkede kort blodet ved sin underlæbe væk. "Jeg ved ikke hvordan jeg viser dig det bedre end ved at være her nu. Hvis jeg ikke elskede dig var jeg gået for længst... Så var det slet ikke sikkert jeg var kommet" sagde han stille og trykkede igen ansigtet mod Andys hals, men løftede det igen da han ikke kunne tale med ansigtet mod Andys hals. Han så lidt på ham og tænkte det lidt igennem for at huske det ordenligt. "Altså... Ikke det helt store. Jeg mødte ham, eller stødte ind i ham, på vej hen til den fest og... Vi var bare sammen som venner nu er sammen. Lavede sjov med hinanden og andre, og havde eller en udemærket aften... Den kunne sikkert være bedre, og jeg er sikker på at jeg kunne have hygget mig mere med dig, men det var hyggeligt.." sagde han stille, og havde intet imod at Andy prøvede at trække han tættere på sig. Det var et eller andet sted rart. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 05:04 | |
| Andy trykkede ham tætter ind til sig, han åbnede langsomt sine øjne og lyttede på hvad han sagde. han tænkte lidt over hvad han skulle sige, og nussede ham videre på ryggen og tænkte over hvad han skulle sige "det gør jeg heller ikke.. jeg føler mig bare snydt og vil blive elsket igen.. jeg mener føle mig elsket" sagde han stille og så stille ned på ham og viste ikke helt hvad han skulle sige, han lod sine fingereglide ned af hans kind og var virkelig glad for at havde ham hos sig igen. selv om han følte sig helt ødelagt inde i over at han havde gjort som han havde "så længe du hyggede dig og synes at det var det rigtige at gøre" sagde han stille og lukkede sine øjne, han trykkede sit hår ned i hans hår og bed sig i læben og træk eller mere prøvede at få ham tætter på sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 05:16 | |
| Adam bed sig lidt i læben men slap hurtigt og skar kort ansigt, da han nu mærkede smerten fra det lille sår han fik lavet på sig selv. Han log tungen køre hen over såret og den lidt ømme læbe. "Andy... Jeg elsker dig... Jeg vil stadig være din... Din for altid, så længe jeg lever" sagde han stille og lagde sin ene hånd i Andys hår. Han trykkede sine læber mod Andys i nogle sekunder og ignorerrede den let dunkende smerte i sin underlæbe og så på Andy. Han var villig til at ofre alt for at blive Andys nu.. Og nu hvor han vidste hvor lidt der skulle til at knække ham, så vidste Adam at det galdt om at passe på ham. Han vidste ikke helt om han skulle tro på om Andy virkelig syntes at det var det rigtige, men gad egentlig ikke diskutere det mere. Adam lagde let hovedet mod Andys hals og sukkede dybt, og lukkede så sine øjne i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 05:23 | |
| Andy så stille ned på ham og lyttede på hvad han sagde, han mærkede hans hånd i sit hår og lyttede til hans stemme "det må du ikke sige.. jeg mener.. du ved aldrig om du bliver træt af mig... men jeg vil gerne havde at du er min så længe du vil havde mig... og når jeg er klar igen til at spørge dig, så håber jeg på af få et ja" sagde han stille inden han mærkede hans læber mod sine, han's øjne lukkede sig stille i og han kyssede blidt hans læber. hans øjne åbnede sig langsomt og han så på ham "du smager af blod.. du må ikke ødelægge din læbe på den måde" sagde han og lod sin tommelfinger glide hen over hans læbe, han lag bare sine arme om ham igen og lag sit ansigt ned mod hans hår "je.. jeg elsker dig så forfærdeligt meget" hviskede han og havde bestemt ikke lyst til at give slip på ham, han trykkede sine læber kort ned mod hans hår "du slipper ikke ud af min lejlighed resten af dagen" hviskede han og havde ikke tænkt sig at give slip på ham i et stykke tid |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 05:42 | |
| Adam tænkte lidt over det og så på ham. "Jeg vil vente til mine dages ende på at du vil spørge.. Så tålmodigt jeg kan" sagde han stille, og håbede et eller andet sted at det ville være snart. Han kunne næsten ikke vente til den dag han endelig ville blive Andys, og han glædede sig inderligt. Han lyttede på hvad Andy sagde og nikkede så svagt. "Ja, jeg ved det godt... Det var heller ikke meningen, det var det eller en forstuvet hånd, elller det der er værre." Sagde han stille og vidste at han før havde lavet noget allá det samme trick hvor han havde forstuvet sin egen hånd, og det var akavet at forklare på hospitalet den gang. Adam elskede virkelig at mærke Andys fingre mod sin hud, uanset hvor. Adam nussede let Andy i håret, og lukkede sine øjne i igen, og slappede af. "Jeg elsker også dig, Andy.. Min elskede Andy, mere end du tror" hviskede han stille tilbage og nød så indeerligt at være tæt på Andy igen. Det var jo kun få dage der skulle til for at Adam virkelig savnede ham, og det var nog også det der havde drevet Adam til at tage hjem til Andy denne dag. Bare de to dage de ikke havde været sammen var pinefuld for Adam og det var værre end hans skræk for Andys reaktion. "Jeg har ikke lyst til at være andre steder de næste uger" hviskede han roligt og blev på en måde mere træt af at ligge hos Andy og var sikker på at hvis han bare lod sig falde i søvn, ville der gå et par minutter og så ville han falde i søvn.
//smutter lige i nogen tid. Er tilbage lidt senere :3//
Sidst rettet af Adam Tirs 29 Jun 2010, 07:56, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 05:51 | |
| Andy lyttede på hvad han sagde og tænkte lidt over det, det gjorde ham bare lidt glad at høre det. selv om troet for at Adam ville havde ham alligevel ikke var den store, da han ikke kunne se hvad han ville med en dæmon. men han havde heller ikke på nogenmåde tænkt sig at stoppe ham i det, da han jo virkelig elskede ham "hvad? jeg mener.. jeg vil ikke havde at du kommer til skade" sagde han stille og trykkede sit ansigt ned i håret på ham, og var glad for at han havde fået skiftet bamsen ud mod Adam. da det jo virkelig var ham at han ville holde om og blive elsket af "jeg kan ikke engang forstå hvorfor du skulle elske mig" hviskede han og kyssede ham i håret, han træk sit hoved tilbage og smilte lidt af det han sagde og tænkte over det han sagde. han stoppede dog hurtigt med at smile "men det kan du ikke.. jeg skal være ude af min lejlighed inden denne uge er omme" sagde han og træk sin mund over i den ene side, inden han bare lukkede sine øjne i og lyttede på mens han træk vejret
//jeg skal spise..// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 06:57 | |
| Adam havde ikke lyst til at være sammen med Andy, og kunne ikke se hvorfro Andy ikke troede at Adam gad ham. Adam havde aldrig nogensinde været så forelsket, og han elskede jo Andy virkelig højt. "Bare rolig, jeg kommer ikke mere til skade... Jeg var bare sur på mig selv, og jeg har engang forstuvet min hånd, ved at slå til en væg" sagde han roligt og rynkede panden en smule da han tænkte tilbage på det. Adam så lidt hen mod Andy og rynkede kort panden igen over det han sagde. "Men Andy, Jeg elsker dig, så du behøver ikke kunne forstå det. Jeg forstår ikke hvordan jeg ikke ville kunne elske dig" sagde han så, og mente det inderligt. Adam undrede sig lidt over det Andy så sagde og så lidt spørgende på ham. "Hvorfor skal du være ude? Er du blevet smidt ud? og hvorfor?" spurgte han roligt og lyttede til hans vejrtrækning. Adam lagde sin ene hånd på Andys brystkasse og nussede let hen over med fingerspidserne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 07:08 | |
| Andy lå bare helt stille i sengen og lod sine øjne forblive lukkede, han lyttede stille på hans hoved og bed sig kort i læben over det han sagde. da han virkelig ikke lukke lide at Adam kom til skade, han åbnede sine øjne stille og så over på ham "skat du må virkelig ikke komme til skade.. jeg kan ikke klare det" sagde han stille og lukkede sine øjne lige så stille i igen, han holde ham tæt ind til sig og var glad for at han var der igen. selv om det var som om der havde gået flere år siden at Adam havde været i hans arme, og det var næsten ikke til at holde ud "for mig behøver jeg at forstå det, men jeg kan bare ikke forstå hvad du ser i en dæmon som mig..." sagde han stille og trykkede sine læber kort mod hans pande, inden han åbnede sine øjne og så stille på ham. han nikkede stille over det han sagde "ja det er jeg.. fordi at mine nabo'er vist ikke kan lide mig og derfor har beskyldt mig for at larme for meget, mens jeg var ude og rejse.. og gider ikke engang prøve på at forsvare mig, så kan jeg lige så godt flytte" sagde han stille og lukkede sine øjne i, og nød at mærke hans fingerspidse mod sin overkrop. han træk vejret stille og roligt og havde det som om at han var blevet helt træt i det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy Tirs 29 Jun 2010, 07:22 | |
| Adam nikkede stille til det han sagde og skulle til at bide sig i læben igen, men stoppede sig selv inden. "Jeg lover... Og jeg lover at jeg lover det, jeg skal nok passe på mig selv" sagde han roligt, og vidste jo godt at Andy ikke var sikker når Adam sagde han lovede noget. Ikke efter det han lige havde gjort. Han lyttede videre og tænkte over en forklaring til det. "Andy.. Det kan godt være at du ikke selv ser det, men.. Ja du er en dæmon, det gør dig kun endnu smukkere i mine øjne. Du er smuk, du er trofast, du... Du er alt Andy. Alle kvinder ville ønske at de var mig når de ser os sammen på gaden, jeg kan se det... Den måde de kigger efter dig. Den dag hvor vi ikke havde set hinanden i flere måneder, jeg opdagede dig ved at folk så efter dig.. Du er helt faktastisk, Andy. Jeg kan ikke gøre for at jeg elsker dig. Det slog mig bare i hovedet på caféen dengang. Jeg var smålun på dig allerede der, og det så du" sagde han og havde en nærmest bedende tone for at Andy ville forstå det. Han blev ved med at nusse Andy med fingerspidserne og lyttede stadig. "Ej dog... Har du fundet noget nyt?" spurgte han lidt nysgerrigt, og bed sig lidt i læben, men slap hurtigt på grund af at det stadig gjorde lidt ondt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy | |
| |
| | | | Oh Fuck! Sorry sweetheart - Andy | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|