Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 leg eller snak?//Artemis//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 03:16

"ved det noget der er gennem tiden med vampyr og varulve ved ikke jeg syns nu ikke i er så slemme"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 00:29

Artemis nikkede let, og så tænkende frem for sig. Det var noget hun måtte forhøre sig lidt om. Måske Vicente kunne fortælle hende mere om det?...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 00:30

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "skal vi gå ind i skoven og gå lidt"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:44

///....///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:55

//Jeg havde ikke set at du havde svaret.//

Artemis så let op mod ham, og nikkede så kort. "Det kan vi godt gøre." svarede hun, og smilede så svagt. Hun kunne godt lide hans smil. Det smittede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:59

Han gik vider ind i skoven og kiggede sig omkring mens han gik vider og kiggede så på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:08

Artemis fulgte let med ham, og lod blikket vandre rundt over omgivelserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:10

Han gik vider ind i skoven og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:12

Artemis lod til sidst blikket vendte tilbage mod hans ansigt. "Hvorfor vil du tilbringe tid sammen med mig?" spurgte hun så, og lagde let hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:12

"fordi jeg syns du skal se den bedste side af os varulve"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:22

Artemis nikkede let, og godtog hans svar. Det gav jo god mening...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:24

"for som du kan se vi lever her i en verden hvor jeres race vampyre vist hader os varulve og det kan jeg ikke se hvorfor i gør"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 11:31

Artemis nikkede svagt. "Jeg vidste ikke at varulve fandtes, før jeg mødte dig..." sagde hun, og kløede sig let på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 11:33

"okay men så gør du nu"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik stille vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 11:44

Artemis nikkede med et let smil, og vendte blikket mod sine fødder. Hun savnede egentlig Qadir... Det var så længe siden hun sidst havde set ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 13:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal vi lave her i skoven hmm"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 13:39

Artemis trak kort på skuldrene, og så op på ham. "Det ved jeg ikke..." svarede hun, og så undersøgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 13:40

"hmm det skal jo også være noget du vil lave jo"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 14:14

Artemis nikkede kort, og vendte blikket frem for sig. "Er der noget, som du vil lave?" spurgte hun så, og flyttede ikke blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 14:37

"næh det mere din alder jeg tænker på jo"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 14:52

Artemis nikkede let. Mon egentlig ikke det var på tide at komme tilbage til hytten?.. Måske... "Du behøver ikke konstant at være opmærksom på min alder. Jeg er anderledes end andre jævnaldrende." sagde hun så, og s op på ham, med et let smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 01:42

"okay og hvad skal de lige mene"Sagde han og kiggede på hende med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:03

//...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:11

Artemis trak let på skuldrene. "Jeg er vant til at folk glemmer min alder. Jeg er som sagt ikke som mine jævnaldrende." svarede hun, og gumlede let på en tot af det lyde hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:13

"okay"sagde han og kiggede på hende og så en bænk og gik hen og satte sig "hvad med s p eller k"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber det var en leg hvor man kunne sidde ned
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
leg eller snak?//Artemis//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Sen aften eller tidlig nat? - Artemis
» Tøsse snak - Isabelle.
» Sov sød. //Artemis//
» Godaften -Artemis-
» Playtime? [Artemis]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: