Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 leg eller snak?//Artemis//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:20

Artemis så undrende på ham. "S, p, eller k?... Hvad er det?" spurgte hun, og lagde hovedet let på skrå. Hun satte sig op på bænken ved siden af ham, og så tænkede på ham med de store grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:21

"sandhed procent og konsekvens"sagde han og kiggede på hende "har du aldrig leget det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:14

Artemis rystede let på hovedet. "Det har jeg ikke, nej." svarede hun, og så undrende på ham. Egentlig havde Artemis aldrig rigtigt leget.. Hun havde for det meste siddet for sig selv, og betragtet andre...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:22

"man siger s p eller k til en og det den vælger som s der skal man spørge den person om et eller andet og personen må kun sige sandheden og p skal man spørge om hvor mange procent den person sætter på en anden som ven eller noget og k der skal man give personen 3 valg muligheder som den person skal gøre"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:37

Artemis nikkede let, og så tænkende ud. Det lød som en ufatteligt god måde at få informationer ud af folk... Folk ville opfatte det som et barns uskyldige leg, mens det i virkeligheden var et forsøg på at få folk til at tale over sig... Og de fleste havde det med i forvejen at have let ved at tale over sig til et barn....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:39

"så du forstår vel reglerne ikke"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende *hun er mere voksen end hun er barn det let at se på den måde hun opføre sig på*tænkte han og kiggede bare på hende med et venligt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 09:20

//...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 09:48

Artemis nikkede let. "Det skulle jeg mene." svarede hun, og betragtede ham let. Egentlig undrede det hende let, at han gav sig tid til at ville lege med hende... Det var langt de færreste, der gjorde sådan noget... Og endnu sjældnere var det at vedkommende ikke havde skumle bagtanker...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 09:53

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "s p eller k"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber "og hvis jeg kommer med noget som du skal tage dit tøj af eller noget du ikke vil så bed om nyt ting du kan gøre altså hvis du vælger k"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 10:09

Artemis rynkede svagt panden ved hans tilføjelse, men valgte ikke at kommentere. Hun tænkte et øjeblik over hvad hun skulle svare, og kløede sig let på kinden. Artemis var ikke alt for god til det med at sige sandheden, da der var en del ting hun helst ikke ville dele med andre. "K.." sagde hun stadig tænkende, og vendte de grønne øjne op mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 10:27

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "okay lad mig se 1 dans 2 fortæl det tætteste du har været på at ha sex 3 sige hvad du syns om varulve"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 02:42

Valget han gav hende var let... Artemis trak kort på skuldrene, og tænkte sig om. "Jeg ved ikke hvad jeg mener om varulve, da jeg ikke vil bedømme en hel race ud fra et enkelt individ." svarede hun roligt, og kløede sig let på kinden. "S, P, eller K?.." sagde hun så, da hun kunne regne ud at det nu var hendes tur til at spørge..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 10:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "når ja okay"sagde han med et smil og det var han faktisk glad for "hmm jeg tager k"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil der var venligt *hun er sød men hun er kun et barn*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 11:11

Artemis slog let blikket ned mod jorden, da han svarede hende. K... Hvad i al verden skulle hun dog finde på?... Hun kløede sig let på håndryggen, og tænkte sig om. "Uhm..." blev det først til, før hun rettede blikket mod ham igen. "1, lad mig bide dig. 2, fortæl, hvorfor du ønsker at bruge tid sammen med mig. 3, fortæl, hvad dine evner er." sagde hun roligt, og betragtede ham. Artemis regnede med at alle havde to evner, præcis som hende selv, da det var hvad hun var vant til... Hun havde jo to evner, og havde haft det siden sin forvandling til vampyr... Nu havde hun jo godt nok også haft en evne som menneske, men det regnede hun også med var ganske normalt....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 12:09

Han kiggede på hende med et smil og ville ikke lade hende bide ham og det andet med hvorfor han brugte tid sammen med hende var der ikke noget over han syns bare hun var fin at være sammen med "min evne er at jeg kan løbe virkelig stærkt"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "s p eller k"sagde han og kiggede bare stille på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 12:29

Artemis lagde let hovedet på skrå. Havde han kun én evne?... Ligemeget... "S.." svarede hun så, og kløede sig på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 12:37

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hmmm hvad skal jeg lige spørge dig om"sagde han og så ud som om han tænkte "hvad er jer vampyre ved at være i gang med"spurgte han og kiggede på hende "for syns nogen af er jer lidt sure"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 12:47

Artemis trak kort på skuldrene. "Jeg kan umuligt svare på vegne af andre vampyrer.." svarede hun, og så let på ham. Hun vidste godt var nogle vampyrer havde gang i... Men det behøvede Jaster vel ikke at vide?.. "S, P, eller K?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 12:49

Han kiggede på hende "du må jo vide noget du ikke vil ud med"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "når men hmm P"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 12:56

Artemis lagde let hovedet på skrå, og så uforstående på ham. - Skuespil og løgn var nogle af hendes stærkeste sider... "Hvad får dig til at tro det?" spurgte hun, og betragtede ham undrende. Hun glemte helt legen de egentlig var igang med, og ventede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 12:58

Han kiggede på hende "jeg er varulv det er mine sanser der kan mærke det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "så det svært at lyve for mig"sagde han og kiggede bare på hende men smilte venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 13:22

Artemis rettede hovedet op igen. "Det er ikke løgn, at jeg ikke kan snakke på vegne af andre vampyrer... Personligt har jeg intet for..." svarede hun roligt, og så let på ham. Det passede jo faktisk.. Stod det til Artemis skulle hun på ingen måde deltage i Vicentes krig.. Det var det bare ikke.. Op til hende altså...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 20:56

Han kiggede på hende og smilte stille "okay så"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede så op i luften med et smil på sine læber *det ser ud til at trænger op til regn*tænkte han og kiggede så lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: leg eller snak?//Artemis//   leg eller snak?//Artemis// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
leg eller snak?//Artemis//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Sen aften eller tidlig nat? - Artemis
» Tøsse snak - Isabelle.
» Sov sød. //Artemis//
» Godaften -Artemis-
» Playtime? [Artemis]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: