|
| Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 04:02 | |
| Nikki smilede og tog blidt fat i Morgans hår og sagde"men.. gør du noget jeg ikke syntes om.. så bliver jeg altså meget vred og det går i mit tempo" Nikki smilede selvsikkert som havde han magten nu og betragtede Morgan lidt og kunne ikke lade vær med at se temmelig lumsk ud. Nikki kyssede blidt Morgan og rødmede dog fordi han havde det sku stadig mrækeligt inden i over det med at kysse en freaking! FYR??.. men.. men fyren var nuttet, klog, farlig, spændende, og utrolig lækker! og perfekt personlighed han havde alt i sig. Nikki kyssede Morgan lidenskabeligt og måske lidt vildt fordi han tænkte over hvor perfekt skabt Morgan var i alt og sin helhed og indre og ydre. Nikki smilede og nussede blidt Morgan ned af siden og lod blidt sine finger spidser stryge over hans lem og slap kysset dog med et suk og hvisket i hans øre før han bed ham let i øreflippen blidt nippende med læberne og så lidt med tænderne utrolig ømt"tak.. fordi du ikke opgav mig Morgan" Nikki smilede temmelig lumsk og bed Morgan blidt i halsen ttrods vampyr bidene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 05:02 | |
| Morgan gav en lyd fra sig som om alt luft kom ud af hans krop, da han mærkede at han tog fat i hans hår. han lyttede på hvad han sagde og lod sin tungespids glide hen over det svag røde læber "mmh.. du er lækker når du er vred" sagde lidt irriterende i tonen, dog var det kun for at drille ham lidt. han lod sin ene tommelfinger glide hen over hans kæbe og bed sig kort i læben "tror du at du kan få magten over mig?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn, selv om der ikke var nogen anden han havde lyst til at give magten over ham end Nikki. Morgan satte sin hånd mod væggen igen da han mærkede hans læber mod sine igen, det var en dejlig fornemmelse at mærke det varme læber mod sine egne kolde. Morgan's blik røg dog hurtigt ned efter Nikki's fingere da han svagt mærke hans fingerespidse mod sit lem, han lukkede stille sine øjne i og lyttede på hans ord. og var selv virkelig glad for at han ikke bare havde smuttet, selv om han havde haft lyst til at gøre det flere gange "tak... fordi du overgav dig til sandheden til sidst" hviskede han og strakte bare sin hals og lag sit hoved tilbage, og kunne godt lide at mærke hans tænder mod sin hals selv om de ikke var lige så skarpe som en vampyr's så kunne han stadig godt lide det. han's ene hånd gled stille ned af væggen og lag sig på Nikki's ene hofte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 05:25 | |
| Nikki smilede og sagde"hvordan kunne jeg dog lade vær med at indse sandheden med sådan en lækker fyr som dig ragende og flirtende med mig?" han grinte og bed let Morgan i underlæben igen og sagde"Mmhh dejligt smukke" han grinte og kyssede Morgan igen blidt og mærket Morgans dejlige hånd på hans hofte og tog lidt mere blidt fast ved Morgans lem og kørte hånden meget langsomt op og ned af hans lem utrolig blidt men dog os så han mærket det og hvisket"jeg længes stadig efter dig og din vidunderlige pik" han slikkede sig om læberne og rødmede let i det han så lidt til hver side efter som de blot stop på en trappe og sagde temmelig flovt"Øhm? skal vi ikke gå tilbage til mit hotel værelse igen så vi kan få ovenligt tøj på og blive rene i min bruser eller ide mindste vaske os så? vi ikke ligner psykopater?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 05:36 | |
| Morgan gav et kort grin fra sig og havde kun været sig selv også havde Nikki fået hans opmærksomhed, så kunne han jo ikke bare lade ham slippe forbi ham. Morgan tog jo hvad han ville havde og sådan havde han altid været, og da han så Nikki så ville han havde ham ligemeget hvor meget det skulle til. hvis han så endda virkelig havde været hetro så havde Morgan været ligeglad, dog havde han nok bare tvunget sit blod ned i halsen på ham. han lod ham bare bide i sin læbe og smilte stort da han jo kunne lide det, der kom en lyd fra ham af nydelse da han mærkede hans hånd. dog kæmpede han lidt for ikke at blive tændt af det, selv om han virkelig godt kunne lide det. han blev dog lidt overrasket over hans ord "jeg er jo lige her" sagde han og nappede ham blidt i kæben med sine læber, for at være sikker på at han ikke kom til at sætte sine tænder i ham. han nikkede til det han sagde og kyssede kort hans læber "det må vi heller, du kan jo ikke gå rundt og se sådan ud på dit arbejde" sagde han og fiskede hans hånd i sin som var ved hans lem, han begynde at nusse hans hånd med sin tommelfinger og begynde at gå hen mod Nikki's værelse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 05:49 | |
| Nikki smilede med stor glæde og sagde med lystende øjne og de grønne øjne betragtede Morgan som var han en gud lidt i hans øjne"heh ja det er du skam lige her og vil altid være nær mig ihvertfald forløbig" Nikki grinte og gik stille mod Hotel værelset i det der lød et ding fra den anden elevator, skubbet Nikki hurtigt Morgan uventet ind på hans værelse og der stod Terry."ÅRH! hej Terry... hva skal du her?" Terry så chokeret på Nikki og sagde"vi aftalte jo at mødes senere nær arbejde" Nikki rystet lidt på hovedet og sagde"Nej jeg kommer ikke i dag, en eller anden idiot har smadret spejlet i en af elevatorene og der lå blod jeg faldt i det og ja... som du kan se er jeg skadet så det kan ikke lade sig gøre i dag?" Terry nikkede og så lidt op og ned af Nikki og sagde"du ser faktisk ikke så værst ud Nikki" han smilede og sagde"Må jeg komme med ind?" Nikki så lidt på Terry og bed sig i underlæben og sagde"Øhm det måske ikke så godt" Nikki havde ikke gang i to men havde dog set hvordan Morgans blik mod Terry havde været... Nikki og Terry havde jo os været venner og kun venner siden de mødtes på hotellet en månede før Morgan... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 06:34 | |
| Morgan gik stille med ham og med et smil på hans læbe, han så på ham med et blik det betagtede ham dog ikke sådan så ham ligefrem kunne se det "ja det har du nok ret i til jeg bliver nø,..." sagde han inden han blev skubbet ind på værelset, han gav en brummende lyd fra sig og så bare mod døren og rullede med øjnene da han hørte det navn fra fyren tidligere på dagen. selv om han ikke havde lyst til at lytte med på Nikki's samtale med Terry så kunne han ikke, med sin gode hørelse så var det ret så svært at gøre det. Morgan blottede sine tænder da han hørte hvad Terry sagde, selv om han holde med ham i at Nikki så værst ud så havde han ikke lyst til at høre nået anden sagde det til ham. han skulle holde sig selv tilbage i at ikke gå ud og give ham en på hovedet, dog slog tanken om at Nikki nok var pinligberørt over Morgan slog ham da Nikki bare havde skubbet ham ud. han gik bare ud på badeværelset og vaskede det værste blod af sig, inden han gik ind i soveværelset for at få sin trøje på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 06:45 | |
| Nikki tænkte mest på Morgan og at det nok var bedst at holde dem fra hinanden. Terry smilede og sagde i det han berørte Nikki over brystkassen hvor der var en rift"Sig mig.. har du ligefrem badet i glasskåret smukke" Nikki så lidt på Terry og rødmede i det han gik et skridt bagud og sagde lettere irriteret"Terry... rør mig ikke sådan..." Terry nikket og sagde"yearh du er jo ikke til fyre men derfor ville jeg da gerne være den første der fik din uskyld lille Nikki" Nikkis hjerte hamrede lidt hurtigere nu fordi han kom til at tænke på Morgan men det kunne jo misforståes for Morgan og tages som at det ville han gerne med Terry.. Nikki rystede på hovedet og sagde"terry det vil jeg ... det kan jeg ikke okay det ved du os godt ikke sker, vi blot venner og stop så med at drille mig" Nikki grinte som om intet var sket og Terry grinte os og strøg Nikki over kinden og klappet ham blidt der og sagde"nå men så ses vi vel smukke!? hehe og gem nu den der lækre krop ellers bliver du blot voldtaget af mig næste gang, du min lille Nikki vikki husk det" Nikki så temmelig fjoget på Terry og grinte og sagde"yearh in your dreams?" han åbnet døren til sig selv og gik indenfor og kiggede undrende rundt? mens han trak vejret langsomt igen og så lidt ned af sin mælkefarvede hud der var blodrød mest over alt og sukket, hans øjne var glinsende og udstrålede glæde og friskhed, samt han kiggede rundt efter Morgan og gik ud på badeværelset og sagde"morgan?" han gik hen til bruseren og tændte og sagde"Nå?" han skulle til at gå ud af badeværelset efter et håndklæde fordi der ikke var flere, mens vandet dampede lidt og vinduet blev åbnet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 07:18 | |
| Morgan prøvede at holde deres samtale ude af sit hoved, selv om det var virkelig svært og han kunne mærke hvordan hans blod kogede som aldrig før. han havde sådan en stor lyst til at gå ud og bare give Terry en på hovedet, dog ville han helst ikke risikere at han aldrig fik lov til at se Nikki igen. dog viste Nikki jo ikke hvordan Morgan havde det med ham, så han kunne jo heller ikke forbude ham i at være sammen med andre. Morgan så kort hen mod døren ud af soveværelset da han hørte døren gå op, og lidt efter Nikki's stemme dog svarede han ham ikke. han rejste sig bare op fra sengen og så kort for at se at han huskede det hele, han fandt en smøg frem og tog i munden. han gik stille ud af soveværelset og gik hen for at tage sine sko og jakke på, da han ikke så meget var den type der gad diskutere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 07:24 | |
| Nikki smilede og kom ud af badeværelset og sagde"Morgan?... hey Morgan hva.. hva laver du hvorfor tager du.. hey!" Nikki stillede sig foran døren og så temmelig vred ud og sagde"du skal ikke skride nu du kan ide mindste fortælle mig hva problemet er!" Nikki så temmelig vred ud og kiggede med et flammende blik på Morgan og var klar til at skændes eller ide mindste holde Morgan inden for døren!?, ellers ville Nikki gå efter Morgan han ville søge efterr ham og sørger for at Morgan ikke slap for ham! ikke nu da han havde lært morgan at kende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 07:45 | |
| Morgan tog bare sine sko og jakke på, inden han vende sit blik mod ham og sukkede lidt. han tog sin smøg mellem to fingere selv om den ikke var tændt, han gjorde det bare for at kunne snakke tydeligere "er du flov over at blive set med mig?" spurgte han om uden at svare på det han sagde, hans blod kogede stadig dog styrede han sig selv så godt han kunne. han gik stille hen til ham og satte sin hånd på døren "eller det er kun ham der ikke må se os sammen?" spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå, han træk sit lidt tilbage og lag sin smøg ind i munden igen og søgte lidt efter sin lighter. han havde ikke tænkt sig at skubbe Nikki væk, da han jo ikke havde lyst til at gøre skade på ham derfor ville han vente til han selv havde tænkt sig at flytte sig. han fandt kort tid efter sin lighter og fik tændt sin smøg, inden han lag lighteren tilbage i lommen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 07:48 | |
| Nikki så på Morgan og sukket i det han sænket hovedet og gik til side vis Morgan ikke ville svare så ville... Nikki ikke svare. Nikki kunne ikke sige det?, kunnne han. Nikki rystet på hovedet og ville lade Morgan gå sin vej. Nikki betragtede Morgan lidt uden at lade et eneste ord bryde ud fra de smukke fugtede læber der stille plejede at omformulere ordene smukke og gøre dem forståelig men denne gang kom der ingen ord ud, og det hvide pandehår i platin faldt foran de grønne mørke øjne og hann stod blot op af døren til badeværelset og sagde intet.
//bare rolig vis morgan går er emnet ikke slut :P |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 08:10 | |
| Morgan så bare over på ham og vende kort sit blik ned mod gulvet, da han ikke hørte et eneste ord fra Nikki. han vende sit blik op mod ham igen "hmm" kom der ud mellem hans læber, da han havde en underlig fornemmelse inde i sig da han ikke fik nået svar. han fulde ham kort med sine øjne inden han åbnede døren "farvel" mumlede han ud mellem sine læber, inden han tog et sug af sin smøg og pustede det derfor bare ud af sin næse. han så ikke tilbage på ham og lag bare sine hænder ned i lommerne, inden han gik mod trappen da han ikke gad tage elevatoren. han viste ikke hvordan han skulle havde det inde i sig, da han havde en følelse af at blive brugt efter det Terry havde sagt og at Nikki ikke havde lyst til at svare ham. han gik bare stille ned af trapperne med et irriterende blik i sine øjne
//håber jeg heller ikke, så vil det andet emne være ret så underligt at de så er okay venner der x'D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 08:17 | |
| //heh xD ja
Nikki gik ned i knæ og mærket tårene men holdte dem inde fordi en fyr græd sku ikke!?. Nikki slog hånden ned i gulvet og så stille ud af vinduet for at se om Morga virkelig gik ud fra hotellet og ville gå sin vej. Nikki betragtede gaden mens lyden af bruseren var i gang og hans hjerte sad i halsen på ham og kvalte ham, hvorfor sagde han blot ikke at Terry havde altid haft en crush på ham og at Terry gerne ville ha ham? dog ... ville han gerne vise Morgan men var bange for det kom slåskamp og at han ikke vidsste hvem han skulle holde med og så at politiet ville blive indblandet i denne store diskution slåskamp og finde ud af Morgans hemmelighed måske?, nikki ville med glæde ! vise Morgan frem.. Nikki så ud på vejret og så det begyndte så småt at regne og kiggede rundt og mærkede nervøsitet.. hvor var morgan?, hvofor kom han ikke ind af døren igen... snart ville Nikki løbe efter ham.. vis Morgan gik ud af hotellet ville Nikki løbe... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 08:32 | |
| Morgan var virkelig skuffet ikke kun på Nikki også på sig selv, han var overbevist om at Nikki havde nået sammen Terry. og derfor følte han en stor skuffelse over sig selv at han havde sådan ladet sig falde for mennesket, selv om han virkelig følte at Nikki var nået særligt nået for sig selv. selv om han havde lyst til at gå tilbage til ham, så kunne han ikke når han ikke havde lyst til at svare Morgan og han var jo også en mand. han gik bare videre ned af trapperne til han fik øje på døren ud fra hotellet, han stoppede op og tænkte lidt og rystede på hovedet. han lyttede ikke på en dame der kom hen til ham og sagde at han ikke måtte ryge inde i hotellet, Morgan svarede ikke udover at snerre lidt irriteret af hende. han lukkede sine øjne kort i da han mærkede regnen mod sig, og begravede bare sine hænder ned i lommerne. han begynde stille at gå ned af gaden, mens han blik røg kort tilbage mod hotellet som fik ham igen til at lukke sine øjne i. selv om han virkelig godt kunne lide Nikki så havde han ikke lyst til at være sammen med en der havde gang i to, selv om Morgan var den han var og kunne virkelig som en idiot. så var han virkelig imod folk der havde gang i flere på en gang, selv om han selv havde været Elisa utro så kunne han ikke huske det efter hans hukommelsestab |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 08:39 | |
| Nikki så Morgan og lukket øjnene og slog hånden ind i ruden og tænkte*hvorfor var jeg så bange for et påstyr! nu tror han sikkert jeg har gang i Terry fordi jeg skubbet ham der ind og hvorfor gjorde jeg det os... Terry... terry... TERRY MÅTTE IKKE SE MIN MORGAN! TERRY SKAL BARE HOLDE SIG.... sig fra ham... Morgan er.. er min* Nikki så overrasket ud og sagde til sig selv helt frisk og forundret"det derfor... det derfor jeg skubbet Morgan ind.... det derfor han ikke måtte ! ses af Terry det derfor jeg ikke fortalte Terry om Morgan men blot sagde jeg ikke var hans og det skulle han aldrig tro!" Nikki så mod sine sko men der var ikke tid vis han skulle finde Morgan. Nikki rev sin (russisk uniform lukke, hvor der er 2 knapper på stribe ned af som gammel russisk uniformer dog i sort og slankende og stram til kroppen.) Nikki hev den ned og styrtede ud fra sit værelse og ned af trapperne og ud på gaden hvor det øsregnede. Han så til siderne og fik øje på Morgan et stykke væk og løb efter ham så godt han kunne, hans hjerte hamrede og han ville ha fat i Morgan sige undskyld og sige at... sige sandheden at han ikke ville ha Terry så Morgan... ikke før han havde haft Morgan nok for sig selv... ikke før Nikki havde berørt hver en cm hver et lille stykke hud af Morgan!.... Nikki smilede og løb efter Morgan og kom i tanke om at råbe til ham og rakte hånden op og råbte"MORGAN!" Nikki var drivvåd og bukserne sled og var våde ved benet og nikkis hår gennemblødt og hans krop våd inden under den ikke vandtætte jakke... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 08:52 | |
| Morgan havde været så glad for at han var taget i centeret og mødt Nikki tidligere på dagen, dog var han ikke sikker på hvad han synes længere. han kunne ikke få sig selv til at gå hjem, da han viste at der var nogle af væsnerne som bare ville finde ud af hvad der var galt også ville han få ballade med sin klan. han gik med sit hoved bøjet ned mod jorden for at hans smøg ikke skulle gå ud, selv om regnen bare løb ned af hans kinder og videre ned af smøgen. han sukkede lidt mens han gik videre og tog bare sin smøg ud af munden og kastede den væk, da han godt kunne se at han kunne glemme at ryge den mens det regnede. Morgan hørte en stemme råbe hans navn og duften fra det lille menneske kom mod ham, han vende sit blik og fik øje på at han løb efter ham. han stoppede stille op og bed sig kort i læben, og kunne ikke få et ord frem og havde heller ikke nået at sige. han lod dog sine hænder forblive i sine lommer, til han fik øje på at han ikke havde nogle sko på dog vende han sit blik op mod hans ansigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 08:59 | |
| Nikki løb mod Morgan og da Nikkis slidte føder endelig fik sig revet hen til ham, hoppede Nikki nærmest på Morgan og tog om ham og kyssede ham direkte på læberne foran alle og tog fat i morgans hår hårdt som en advarsel om at han ikke skulle prøve at stikke af. Nikki så på Morgan med glinsende øjne af de smukke kiwi farvede grønne slange agtige øjne der var så smukke og specielle og regnen over hans kinder som lignede tåre samt det platin blonde hår nede foran øjnene og gjorde at han så ekstra deprimeret ud og virkelig ked. I det Nikki hvisket til ham"jeg.. jeg vidste ikke hvorfor.. jeg skubbet dig da du spurgte mig men... men nu gør jeg" Nikki tog Morgan i hånden og hvisket i hans øre"fordi jeg ville ha dig for mig selv og sørger for at jeg havde rørt dig overalt, sat et print i dig ... før jeg ville dele dig med nogen som helst og især ikke med min ven Terry... jeg vil... jeg vil ikke bure dig inde men... jeg vil helt klart være din Morgan, kun din jeg vil ikke røres af andre fyre... det væmmes i min krop, kun dine kolde dejlige finger" Nikki tog Morgans hånd op til hans kind og lagde den blidt der med hans halv varme hånd uden på og sagde"Kun dine berørelser behager mig nu..." Nikki mente ikke han elskede Morgan og alt sådan noget bras... men Nikki var begyndt at syntes om Morgan virkelig meget og ville med glæde om så Morgan havde kone fyr eller kæreste eller var gift og havde børn ville Nikki stadig være Morgans... han ville ikke syntes om andre fyre at vblive berørt eller befamlet. Nikki smilede let og tog om nakken på Morgan og kysset ham blidt og bed ham let i underlæben men dog kun et lille nip og kysset så hans underlæbe blidt udenpå.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 09:16 | |
| Morgan så på ham og gik et skridt tilbage da han næsten ligefrem blev overfaldet, han lukkede sine øjne i da han mærkede han læber mod sine. han trak ham op på sine sko så han ikke skulle stå og fryse så forfærdeligt meget, han havde ikke tænkt sig at flygte og ville bare høre hvad han havde at sige. han fik let hans hår væk fra øjnene så han bedre kunne se dem, han blev helt glad igen over at Nikki kyssede ham foran alle andre. han nikkede til det han sagde og så kort ned mod sin hånd, inden han så op på hans smukke ansigt igen "Nikki jeg vil ikke havde din ven Terry, det er dig jeg er tiltrukket af.. jeg har ikke lyst til andre, jeg har ikke lyst til at andre røre mig end dine varme fingere" sagde han stille og begynde bare at kærtegne hans kind, han så kort mod sin hånd inden han så mod hans øjne igen "være min?" spurgte han stille om og bed sig kort i underlæben, han lod sine arme glide rundt om livet på ham for at holde ham oppe på sine sko. han lod sine øjne langsomt glide i og kyssede ham tilbage, og smilte lidt af nappet i sin læbe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 09:29 | |
| Nikki rødmede og sagde"Jeg vil stadig ikke ha han ser dig før jeg er... er blevet din helt og han skulle nødig prøve at tag dig eller lægge an på dig fordi så ... så slår jeg ham!" Nikki lød død alvorlig og så lidt uskyldig tpå Morgan bagefter og stivnede nærmest da Morgan spurgte Nikki om en ting.... om Nikki ville være Morgans!?... Nikki så overrasket på Morgan og sagde"være din... altså ikke forhold men blot din fordi jeg.. jeg er allerede din Morgan" Nikki var bange, fordi vis Morgan mente forhold, hva så vis det gik i stykker en gang og Nikki aldrig ville mærke Morgan igen eller Morgan ville syntes Nikki var for kedeig pludselig, og Morgan lignede ikke en der var til... ærlige forhold... selv om Nikki var ligeglad, så længe Morgan ville mest ha ham så var han lykkelig, så længe Morgan ville ane at han eksisterede så var han den lykkeligste i verden syntes han... Morgan var endt med at betyde meget! for Nikki. Nikki strøg Morgan over kinden og kyssede ham igen på læberne så de rigtig lukket for luften genem munden og mærket Morgas kolde læber mod sine meget varme læber og lod en slags stønne brummen komme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 09:42 | |
| Morgan lukkede sine øjne i et øjeblik "det gør du bare, tror det er bedre du slår ham end det er mig" sagde han stille og havde jo haft lyst til at slå ham, dog ikke bare at slå ham han havde haft lyst til at slå ham ihjel. han så bare stille på ham og nikkede langsomt "når det var sådan du mente.. jeg forstår dig ikke, du vil ikke havde nogen lægger an på mig.. så kommer du jo til at være den eneste jeg har sex med.. men du vil ikke havde et forhold med mig? .. det forstår jeg virkelig ikke" sagde han og ville ikke virke uklog eller nået, men han forstod det virkelig ikke. han blev dog bare stående og forblev med at havde sine arme omkring ham, han så bare stille på ham dog vende han kort sit blik mod hans hånd da han mærkede den mod sin kind. han kunne ikke holde sine øjne åbnede da han mærkede hans læber mod sine, og kunne ikke gøre andet end at kysse ham tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 09:48 | |
| Nikki bed ham let i underlæben og slap blidt og med ømhed over det lille bid og slikket ham hen af læben og sagde"Morgan... jeg vil gerne ha dig i et forhold, men du virker ikke som den der fyr der kan lide at knytte sig, og jeg vil ikke ha at det påvirker os i fremtiden fordi jeg... jeg virkelig vild med dig... jeg vil altid kun være din... og vil helst ikke dele dig med andre, men så" Nikki tog blidt hans hænder i sine og nusset lidt ham på siden og sagde"vis blot du lægger mærke til mig, vis blot jeg ved du har bare lidt følse for mig... så jeg lykkelig.. Morgan jeg vil gerne være din uanset hvilken måde du mener så længe jeg er din Morgan så er alt okay" Nikki gav et køkt grin fra sig og man kunne se det flammende intensitet i hans grønne øjne som det nærmest gnistret ud af, det glimt han havde i øjnee og ja... Morgan var hans et og alt og så alligevel havde Nikki et liv veed siden af men Morgan ville komme foran alle andre i hans liv, det var sten sikert Nikki var faldet for Morgan og uanset hvad Morgan mente så ville Nikki være hans!. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Ons 08 Sep 2010, 10:18 | |
| Morgan så stille på ham og vende kort sit blik ned mod deres hænder, inden han tog sine hænder til sig og tog sin jakke af og tog den over hans skulder for at være sikker på at han ikke frøs "Nikki.. lille skønne Nikki.. jeg er faldet for dig, du har fået en vampyr til at falde for dig et lille menneske.. det kan godt være at jeg ikke virker sådan, men lad mig bevise det for dig" sagde han stille og viste ikke hvordan han skulle bevise det, dog ville han da gerne overbevise Nikki om det hvis han lod ham. selv var han ikke så meget for at ikke kunne gøre hvad han vil med andre, hvis han er single så havde han ikke den store lyst til at sige nej til folk. dog ville han ikke havde nået imod at holde sig til en, så længe det var en han virkelig var faldet for og det havde han jo for Nikki. han rystede hurtigt på hovedet af det han sagde "jeg kan ikke blive træt af dig, du overrasket mig virkelig" hviskede han og synes jo selv at han var utrolig fantastisk, og han havde jo overrasket ham gang på gang. han så stille på ham og kyssede ham kort på læberne "jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til dig, dine øjne, skønhed og din personlighed. du fik min opmærksomhed første gang jeg så dig, du er virkelig så sød" sagde han stille og mente alle sine ord, han så på ham og smilte svagt imens og tog blidt fat i hans hage og træk hans hoved tætter på sit "du er så dejlig, Nikki.. jeg har ikke lyst til at se andre røre ved dig, jeg vil virkelig gerne havde dig for mig selv" sagde han og havde det virkelig svært med at fortælle det, han lukkede stille sine øjne i og lod sine læber mødes med han i et blidt og ømt kys |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 03:41 | |
| Nikki så på Morgan og sagde"Okay.. det mp du gerne bevise" Nikki smilede lidt kækt og troede egentlig ikke på Morgan før han hørte stemmen og de ord der var bagved læberne af smukke og utrolig specielle Morgan. Nikki stivnede inden i som havde hele verden gået i chok over hvert lille ord, samt Nikki var os frosset helt inde i sig selv, mens han betragtede Morgan i alt sin pragt og sagde inden Morgan kysset hans læber igen"jeg er os faldet for dig.. Morgan" Han sagde hans navn nærmest stønnende og sensuelt samt med denne varme flydende stemme der tvang ordet seksuelt igennem læbernes smukke barriere og kysset Morgan tilbage lidenskabeligt og ømt, ikke i frygt for at folk ville kigge selv om de gjorde det. Nikki nød det blot, han ville vise verden at Morgan var hans og at han var Morgans.Nikki strøg fingerne igennem Morgans hår og om til hans kæbe, strøg pegefingeren blidt hen af højre side ved kæben af Morgan og berørte blidt hans underlæbe med fingeren og så på ham med adskilte læber og de intense glinsende øjne og sagde"jeg altid din Morgan.... om du vil det eller ej" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 04:09 | |
| Morgan nikkede en enkel gang "hvordan vil du så havde det overbevist ?" spurgte han stille om dog med et charmerende smil på læben, selv om man kunne ikke se det så var det fuldt af følelser de følelser Morgan havde for Nikki. han lod nogle fingere køre det lange hvide hår tilbage væk fra Nikki's ansigt "er du sikker på det ikke er den tiltrækning jeg har på dig?" spurgte han om og hentydet til at det ikke virkelig var følelser, og bare det med at han var en vampyr dog håbede han ikke på det. og kunne heller ikke se hvorfor det skulle være derfor, han var fast besluttet på at Nikki var nået særligt. Morgan havde ikke nået imod at folk så på, det var vel bare en ting han godt kunne lide at få opmærksomhed ligemeget hvem det var fra. han bed sig i læben da han mærkede hans fingere mod sin kæbe, dog slap han den igen og så kort ned da han mærkede hans finger mod sin læbe. han lod sin tungespids let strejfe den inden han så hen på ham igen "er du sikker på det?" spurgte han stille om og viste ikke om han skulle tro på det, selv om han alligevel et sted ikke kunne lade være med at ikke tro på det. hvis Morgan's organer havde fungeret så havde hans hjerte hoppet rundt i ham, det lille menneske havde virkelig fået vampyren til at falde for ham. han bøjede sig lidt ned og lag sine hænder på hans lår og løftede ham op til sig "du bliver syg af dette" sagde han og begynde at gå mod hotellet, da han jo ikke havde lyst til at hans - Ja! hans lille menneske skulle blive syg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 05:28 | |
| Nikki så lidt på Morgan og rødmede og så lettere fornærmet ud i det han tog om Morgan fordi Morgan havde båret ham op?. Nikki lagde hovedet på hans skuldre og kysset ham blidt på halsen og sagde"jdeg vil bevise det for dig en dag... og .. og Morgan har du noget i mod jeg menneske jeg mener... vis jeg blev vampyr en dag? ville du så stadig.... stadig føle det samme? "Nikki betragtede Morgan og bed ham let i halsen og tænkte på om han måske skulle gør noget for at blive et væsen vis det var Morgan følte sig pinlig berørt eller måske ville Morgan føle det var bedre eller os vis Nikki blev en engle måske? sådan en som hans skytsengle Cam?. Nikki slikkede blidt Morgan op af halsen og mærket kulden mod tungen og smilede lidt fordi det mindet ham om en kold dejlig is han slikket på eller en vinter dag eller koldt dejligt vand. Nikki strøg fingerne igennem håret på Morgan og nød at mærke det dejlige hår af Morgans og hvordan Morgans hud var og hvordan Morgan så ud og var og hans dejlige kys med følserne i. Nikki sukket lidt over at Morgan troede han elskede ham for at være vampyr? fordi Nikki havde faldet for Morgans unikke farlige men ømme personlighed og natur og så udseendet og det lækre over at han var vampyr, men nikki tændte skam ikke på bid?!... det gjorde for ondt og var smertefuldt som ind i helved. før nikki vidste af det var han på hotellet igen og gik ned fra Morgan og kyssede ham blidt på læberne og rødmede over alt opmærksomheden og så lettere irriteble ud og sagde med en smugle irritation i stemmen og alvor"Morgan hvor kan jeg hente dig i morgen... blot sig hvor og stå klar ved Midnat... 00:00" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| |
| | | | Love elevator musik:::::::MOrgan | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|