|
| Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 05:52 | |
| Morgan gik stille videre mod det store hotel mens han holde Nikki tæt ind til sig, og var ligeglad med hvor fornærmet han så ud og kunne ikke andet end at smile af ham. han lukkede kort sine øjne i da han mærkede kysset mod sin hals, dog åbnede han dem hurtigt da han kunne mærke en lygtepæl længere fremme. Morgan havde lært at bruge alle sine andre sanser bedre end synet, så han kunne godt gå uden at se sig for og uden at gå ind i nået. dog kunne han alligevel bedst lide at havde sine øjne åbnede "nej, ikke andet at du er i fare i at være sammen med mig.. hvis du blev en vampyr?" sagde han og tænkte lidt over det, hvordan ville han havde hvis han's elskede menneske blev en vampyr. han tænkte et stykke tid over det "ja det ville jeg nok, så længe du stadig var så fantastisk som du er nu.. det ville nok skramme mig og ikke vide om din personlighed ændrede sig, da det godt kan ske" sagde han og havde mødt vampyrer der havde blevet en helt andet, dog kunne han ikke sige at han selv havde forandret sig eller forblevet som han var. da han havde glemt sit liv som menneske da han blev forvandlet, dog var det ikke nået han snakkede med nogen om. Morgan ville nok havde meget imod hvis Nikki blev engle, selv om han godt kunne være sammen med engler så var det ikke dem han fortrak og synes selv at de var nogle svage væsner og ikke burde være til. han stoppede op da Nikki gik ned fra ham, han lag sine hænder ned i lommerne og undrede sig lidt over det han sagde "hrmm.." sagde han og var ikke engang sikker på hvad Nikki havde tænkt sig, og tænkte lidt over et sted hvor der nok ingen mennesker ville være "Markeds pladsen" sagde han og tænkte lidt over om han kunne komme ud af klan'en uden at blive forfuldt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 06:01 | |
| Nikki smilede og rødmede let og roede sig i håret der var drivvådt og sagde"Hmm?? okay så ved midnat i morgen oka på markeds pladsen husk det" Nikki smilede lidt og kyssede Morgan på læberne igen og hvisket"er der noget du ville hade ved mig vis jeg blev vampyr? Morgan... kulden? ondskaben? tænderne eller at jeg kan heale og bliver stærk?" Nikki så lidt på Morgan og smilede kært og berørte blidt Morgans kæbe og tænkte på alt det han skulle ha ordnet inden næste aften vhilket ville sige han ville tag aftenen på baren i hotellet og spørge sin chef om de indelukket penge på kontoen der var hans gemme konto til nødsituationer og så ville Nikki lige ordne lidt mere sådan hist og her?. Nikki smilede lidt og betragtede Morgan småt og sagde"men så ses vi vel i morgen aften Morgan" Han kyssede ham igen ømt og berørte let Mogans hals på siden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 06:09 | |
| Morgan nikkede en enkel gang og ville gøre alt for at komme, og han var sikker på at han aldrig ville glemme det. det undrede ham dog lidt at Nikki begynde at snakke om sådan nået "hrmm.. ville ikke ligefrem hade, dog ville jeg savne din varme.. også ønsker jeg ikke at du skal få en anden personlighed, selv om du er en lille hissigprop så kan jeg godt lide dig som du er" sagde han stille og havde ikke nået imod hvis Nikki kunne heale sig, så var han sikker på at han ikke ville falde død om. dog undrede det ham stadig at han snakkede sådan om det, han sagde dog ikke nået til det og kyssede ham bare tilbage og lukkede sine øjne i "ja det gør vi min Nikki" hviskede han inden han trak sig tilbage og vende sig om og begynde at gå ned af gaden igen, han vende sig om for at se efter ham og smilte charmerende inden han vende sit blik frem igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 06:24 | |
| Nikki vinkede og gik oven på og bed sig i underlæben og sukket i det han så lidt rundt og gik oven på og mærket hvordan han fik det dårligt inden i og lagde sig lidt i sengen og sagde til sig selv"hvorfor... hvorfor er jeg et menneske? jeg vel hans mad som i de gamle historier"Nikki tog sin telefon og bestilte lidt af hvert til i morgen og tænkte om Morgan helst ville ha en vampyr fordi måske ville andre vampyr ikke syntes om at et menneske og vampyr var sammen og være at fyre var sammen?... måske.. måske holdte Morgan os noget hemmeligt... hvorfor skulle han hente ham på markeds pladsen!?, hvorfor ikke hjemme ved ham i stedet.Nikki lukket øjnnene og sukket i det han faldt i søvn. NÆSTE AFTEN! Nikki rettet på sin skjorte i sort og sin hvide vest og smilede, han gik ud for hotellet i sine stramme sorte smukke bukser i fint stof. Nikki satte sig ind i limosinen og gav ham stedet og de kørte hen for at hente Morgan. Da de kom ud der fra steg en utrolig flot ung fyr dog lignede han en på 19 nu ca? dog ikke i udseende men tøj, og håret redt tilbage og glat, med få totter hængende frem så han lignede en blanding af gentleman galant og tjener?. Nikki steg ud og holdte døren åben for Morgan og gik direkte hen til ham og tog hans hånd og bukket galant og kysset blidt Morgans hånd og sagde"De herre vil de være så venligst at stige ind i limosinen" Limosinen var ikke normal den havde blodrødt lys inden i sig og var lang og med rød læder sofa og metalisk sort uden på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 06:37 | |
| Morgan forsatte bare hjem mod Werclare og hjem til sig selv, han blev dog nød til at hoppe ind af vinduet for ikke at få væsner på nakken. han ville jo helst ikke havde de skulle vide at han havde været sammen med et menneske, og endda havde følelser for et. det ville bare give dem begge ballade og han ville jo helst ikke havde det skete Nikki nået, og mest hvis det var hans skyld det ville han aldrig kunne tilgive sig selv for.....
Morgan havde tager der hen lidt før for at være sikker på at der ikke var nogen der følge efter ham, han glædet sig endelig bare at se smilet på det lille menneske læber og virkelig føle at der var nogen der kunne lide ham for ham. han havde en halv smøg i munden og havde sine hænder nede i lommerne på det sorte gamle bukser, ved knæerne og sit bælte som blev lukket med et dødningehoved hvor øjnene var røde. han havde en tætsiddende sort undertrøje på, og en gammel sort åben skjorte hvor ærmerene var trukket op til albuerne. hans blik røg hurtigt op da han hørte en blik og fik øje på limousinen, han vende sit blik mod døren der blev åbnet og blev mere chokket over at se det var Nikki. han tog sin smøg ud af munden efter han havde taget det sidste sug, han kastede den så væk og pustede røgen ud. han grinte kort da han mærkede hans læber mod sin hånd "hvad sker der?" spurgte han om og synes bare selv han ikke selv lignede en der hørte hjemme der inde, dog gjorde han som Nikki sagde og satte sig ind og så sig lidt omkring. han tog sin hånd op mod lyset og grinte kort af det, det var en flot farve efter hans mening |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 06:44 | |
| Nikki smilede og lukket døren for Morgan og gik om på den anden side og satte sig ind og sagde"kør" Nikki smilede til Morgan og så virkelig elegant ud i aften. Nikki smilede og gav Morgan elevator blikket og lænte sig mod ham og hvisket i hans øre sensuelt"jeg er vild.. med dit tøj, det.. klær virkelig din krop og man kan næsten forstille sig dig helt nøgen" Nikki smilede lumsk og tog, 2 glas ved siden af Morgan og tog så en dejlig Champagne op og skinket først op til Morgan og gav ham den blidt og sagde"Værsågo" han hældte op til sig selv bagefter og så op mod lyset og sagde"heh vis du ikke kan li det kan du os få blod, varmt og menneske tempratur.. jeg skaffet noget på hospitalet, jeg ved du ikke... spiser normalt eller jeg gættet mig til det ? så jeg har bestillet et bestemt sted til os..." Nikki håbede ikke han havde gjordt noget forkert.. men han ville vise at han elskede Morgan"Hva er dit ynglingsblod.. Morgan" Nikki tog en tår og stillede glasset ved sin side. Han betragtede Morgan og smilede i det han så lidt mod de sorte vinduer og sagde"Har du forresten haft en dejlig dag i dag?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 07:02 | |
| Morgan så bare stille på ham og kunne ikke lade være med at smile, han lukkede sine øjne i da han hørte hvad han sagde og smilte bare større af det. han åbnede sine øjne igen og så over på ham "du ved at du altid er velkommen til det" sagde han og havde bestemt ikke nået imod at smide sit tøj for ham, han så dog kort ned af sig selv og rystede på hovedet og vende sit blik op mod ham igen "det er nok bare ikke lige passende til at havde sådan nået tøj på når vi køre rundt i denne" sagde han og så sig lidt omkring inden han vende sit blik mod Nikki igen, han betragtede den røde farve på hans hud og havde sådan lyst til bare at slikke på ham for at se hvis det virkelig var blod. dog var det ikke nået han gjorde og vende kort sit blik ned af ham "du ser virkelig godt ud" sagde han og viste ikke om det var for tøjet og håret, eller om det bare var fordi Nikki så bedre ud får hver gang han så over på ham. han tog stille imod glasset "tak" sagde han og holde et grin tilbage da han stadig ikke var klar over hvad der endelig forgik, han drak lidt af det og drejede glasset lidt rundt. han så over på ham og kyssede ham en enkel gang på kinden "troet du virkelig bare fordi jeg er en vampyr at jeg så får blod i mig?" spurgte han stille om og synes bare han var sød at høre på "du behøver ikke skaffe blod for min skyld så sulten er jeg heller ikke, fik jo lidt igår" sagde han og behøvede jo ikke spise så tit som mennesker behøvede, dog kunne man heller ikke se på Morgan om han var sulten eller ej da hans øjne ikke skiftede farve som på andre vampyrer og væsner. han tog hans ene hånd og lag den i sit skød, og lod sin frie hånd's fingere glide hen over hans håndryg "bestilt et bestemt sted?" mumlede han lidt for sig selv og var ikke så glad for at folk gjorde sådan nået, selv om han var glad for Nikki kunne finde på sådan nået. så var han vel mere den type som der ikke behøvede at ske det store ved, for at han skulle havde det godt og være glad "hrmm vampyrblod" sagde han stille i det og havde jo flere bidemærker på sit højrehåndled efter sig selv, da han var ligeglad med hvor det blod kom fra hvis det så bare kom fra ham selv så elskede han den sure smag i sin mund. han tænkte lidt over hvordan han's dag havde været og trak lidt på skulderne "som alle andre af mine dage, lidt kedelig i det og mit humørsvinger så folk bliver irriteret på mig" sagde han og kunne jo ikke ligefrem fortælle at han havde været oppe og skændes med nogle fra sin klan, da de var overbevist om at Morgan havde været sammen med et menneske. han havde dog kæmpet for at benægte det, da han ville beskytte Nikki så meget som muligt "hvordan har din dag så været?" spurgte han om og drak lidt mere af sit champagne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 07:13 | |
| Nikki smilede lumsk og sagde"jeg har været ude og... hmm? arrangere lidt her og der" Nikki smilede da limosinen holdte og steg ud af bilen og om og åbnet døren til Morgan og fik chaføren til at lukke den bagefter så Nikki kunne tag under armen og over den på Morgan som han ville gå med. Nikki smilede lidt og sagde"Hva? Morgan hva siger du til at få ægte blod til din middag? jeg tænkte at ægte mad ikke måtte smage så godt" midags stedet de var ved hed hunter moon. Nikki gik indenfor og det så utrolig gammelt meget galant elegant og romantisk men dog os dystert ud, sorte smukke stole i sort træ, og røde gardiner, hvide vægge men sorte læder sofaer mod væggen og meget sort rødt og hvidt. Nikki trak stolen ud til Morgan og kysset ham i nakken da han satte sig og han rykkede stolen ind i mens. Nikki hvisket"Hva vil du ha.. sig endelig frem og så bringer tjeneren det, selv vis det en frisk vampyr fyr eller kvinde blot sig til... alt er arrengerede" Nikki vidste ikke om Morgan ville blive sur men Nikki havde snakket med en vampyr? faktisk en der nærmest fangede normal mad til dovne vampyr eller smukke middager som denne, der var dog ikke andre end Morgan og Nikki denne aften og den stærke og meget gamle vampyr der havde arrengerede det havde sørget for inden fulgte efter eller kom og forstyrrede dem, Nikki vidste at ingen andre måtte vise at Morgan kom sammen med et menneske det ville gå galt! så?.. Nikki håbede at Morgan ville blive glad men ventede dog os det væreste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 07:32 | |
| Morgan så lidt undrende på ham og satte bare glasset fra sig når døren blev åbnet, han gik stille med ham og vende hurtigt sit blik mod ham da han hørte hvad han sagde. hans øjne blev store og han viste ikke hvad han skulle gøre, han satte sig bare stille ned ved bordet og så sig lidt omkring inden han hørte hans stemme igen. han så kort op mod tjeneren inden han vende sit blik mod Nikki og tænkte lidt over hvad han skulle sige "Nikki søde skat.. det kan jeg ikke, jeg kan ikke spise foran dig. det tør jeg ikke at gøre og det skal du heller ikke se" sagde han og havde ikke lyst til at havde Nikki så det, det var nået helt andet for Morgan at spise og at bide under sex. han havde ikke lyst til at Nikki så sådan nået, og han turde heller ikke risikere det at kommer til at ikke kunne styre sig selv og derfor tage det næste måltid som kunne være Nikki. han kunne ikke blive sur selv om han havde lyst, han kunne ikke blive sur fordi han var sikker på at Nikki har brugt penge og gjort det så godt som muligt for at gøre det bedste ud af det "jeg skal nok betale for det hele" sagde han og havde ikke lyst til at der blev brugt penge på ham, han tog sin pung op for at finde nogle penge frem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 07:36 | |
| Nikki tog fat i hans pung og så lettere alvorlig ud og sagde"Godt... så lad os spise normal eller blot sidde og nyde lidt? at drikke" han smilede og så lidt på Morgan og sagde"og alt er allerede betalt og jeg vil ikke ha dine penge..." Nikki så temmelig alvorlig ud og vidste han havde dummet sig.. Morgan virkede lettere anderledes?, hvorfor var Morgan sådan... måske var det blot bedst vis Nikki ikke havde gjordt noget som helst. Nikki hadet sig selv nu men lod ikke Morgan se et eneste glimt af sorg, skuffelse over sig selv og vrede over at han selv havde lavet så meget og så var blot en idiot ... og havde ødelagt?! ved at spørge Morgan. Nikki slikket sig hen over overlæben og sukket lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 07:46 | |
| Morgan så bare stille på ham og lag sin pung tilbage ned i lommerne og gik over til ham og satte sig ned på hug "jeg er ligeglad med hvad vi spiser eller hvor vi er eller hvad vi drikker, jeg kan bare godt lide at være sammen med dig. vide at du har de samme følelser for mig, og det viser du mig bare ved at se på mig" sagde han og havde tage hans ene hånd i sine, han ville ikke havde Nikki til at tro at han behøvede at gøre så stor ud af det for at få Morgan til at være glad. han kyssede hans hånd en enkel gang, han ville bare nyde sin tid sammen med Nikki så længe det kunne gå og uden hans klan opdagede for meget. han's charmerende smil var ikke på læben, det var mere et kærligt smil fuld af følelser de følelser han havde for Nikki "men du har alligevel overrasket mig meget over at gøre sådan nået,... og tak skat, at du tænker så meget på mig at du ligefrem får nogen til at skaffe blod til mig" sagde han og ville ikke havde at han følte nået var gået til spilde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 07:52 | |
| Nikki så undrende på Morgan og mærket en lille irritation ved sig selv og så lidt væk fra Morgan og sagde"Selv om du siger det.. kan jeg ikke lade vær med at føle du gemmer noget for mig" Nikki tog fat i Morgan blidt ved hans trøje(det han har på) og betragtede ham lidt og kysset ham og sagde da han slap"men skønt jeg nysgerrig darling vil jge nødig miste dig blot på grund af en dum ting der er mellem os... så du behøves ikke fortælle mig noget du er jo vampyr og i har vel hver jeres egen hemmelighed i ikke fortæller os ikke væsner så det.. det fint med mig" Nikki rødmede og sagde"men.. men vil du med mig hjem efter.. efter som du ja? ikke kan tag mig hjem til dig? siden du sagde jeg skulle hente dig på markedes pladsen? Morgan" Nikki lød bedrøvet men sendte dog Morgan et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 08:11 | |
| Morgan så på ham og lag en hånd omkring hans håndled og kyssede ham tilbage, han tænkte lidt over det om han skulle fortælle ham det. han nikkede langsomt "du har ret, og kan lide så godt fortælle det.. så længe jeg ikke bliver droppet" sagde han og tog den stol han havde siddet på og rykkede den over ved siden af Nikki, han satte sig ned og tænkte over hvordan han skulle fortælle det "undskyld at du ikke kunne komme og hente mig hjemme hos mig.. men det er fordi jeg intet hjem har, eller jo det har jeg vel på en måde.." sagde han stille og tænkte lidt hvordan han skulle fortælle det, uden at det ville risikere at Nikki ikke ville ses med ham længere "jeg er leder af en klan for væsner,, onde væsner.. vampyrer og dæmoner,.. hvis de finder ud af at jeg har følelser for et menneske, så kan det gå udover hos begge. selv om jeg ville gøre alt for at der ikke skulle ske dig nået, så ville jeg aldrig kunne klare så mange væsner.. men jeg vil ikke droppe mine følelser for dig, du er alt for fantastisk til at jeg kunne lade gå" sagde han og havde jo lovet Nikki at bevise at Morgan ikke var en af dem som sked på forhold, han kunne jo lige så godt starte med at tale sandt da han jo ikke viste hvordan han skulle bevise det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 08:21 | |
| Nikki så lidt på Morgan og et lille smil kom frem i det Nikki tog om Morgan og trak Morgan tæt ind til ham og kysset Morgan ømt lod deres læber finde plads sammen som tandhjul der ikke kunne leve uden hinanden som var de limet og smeltede sammen. Nikki mærket de dejlige fløjls bløde læber af Morgans og slikkede blidt tungen over underlæben af Morgan og sagde"Dine læber er så bløde, jeg ville ønske jeg kune kysse dig og rør dem forevigt Morgan" han kyssede ham igen og lod hånden blidt glide op af morgans hals og om til nakken og nussede ham blidt der mens han lukket øjnene og kysset lidenskabeligt og nød virkelig den trykkende sensuelle ekstentiske luft mellem dem. Nikki smilede lidt og sagde"jeg er glad for du var ærlig og jeg går da ikke fra dig.. men vis jeg er.. er til problemer blot fordi jeg dødelig.. hvorfor har du så ikke forvandlet mig, dog vil jeg ikke syntes om at... at du dræber mig men.. men der må intet ske dig Morgan" Nikki så temmelig bekymret ud og strøg ham let over kinden og betragtede Morgan med de grønnne øjne der glinsede i lyset af sterin og hans hud var smuk og havde glans, Morgan var så smuk og utrolig i Nikkis øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 08:43 | |
| Morgan nød hver gang at mærke Nikki's læber mod sine, de var så forfærdelige dejlige og som skabt til at være mod Morgan's læber. han lag sin ene hånd mod hans kind mens han kyssede ham tilbage, han lod sin tungespids strejfe hans og kunne godt smage den søde smag af menneske. han lod sine læber være lidt åbnede så man kunne se de hvide tænder, han lyttede på hvad han sagde og smilte lidt af det "det må du også gerne, meget gerne" sagde han stille og ville med glæde havde Nikki hos sig så længe det kunne forblive, han kyssede ham tilbage igen og lag en hånd på hans lår og trak hans hoved tætter mod sit. han åbnede stille sine øjne og lyttede på hvad han sagde "fordi jeg ønsker ikke at gøre dig til nået hvis du ikke ønsker det, jeg vil ikke se dig i smerten hvis du ikke ønsker det.. så er jeg virkelig ligeglad med mig selv,.. jeg gør kun folk til vampyrer hvis jeg ved at de ikke bliver svage, og.. og dig vil jeg ikke gøre til en vampyr hvis du ikke ønsker det" sagde han og ville virkelig ikke gøre ham til en vampyr hvis han ikke ønskede det, han nussede ham let på låret og så bare på hans smukke ansigt. han var virkelig helt faldet helt om for ham "du er så smuk og dejlig, også vil jeg være vildt ligeglad med mig selv" sagde han og kyssede ham let på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 08:49 | |
| Nikki så på Morgan og lagde sin hånd på hans lår og sagde"jeg vil altid være din Morgan uanset hva race jeg er ... men vis du ikke vil ha jeg bliver det vil jeg heller ikke være det, jeg gør det ikke for min skyld, jeg ligeglad om jeg lever evigt.. jeg vil blot være din og indtil videre tror jeg at jeg vil forblive menneske.. 17 år er ikke den bedste alder som vampyr vel haha" Nikki smilede lidt og kiggede på Morgan nysgerrigt og bed ham let på halsen og slikkede over det sted han havde bidt og regnede ikke med at det gjorde særlig stor skade på Morgan når han jo elskede smerte og sådan, dog bed han ikke hul og vis han gjorde vidste han os alt, og det med blodet os. Nikki krammede Morgan indtil sig og sagde"Skal vi ikke tag af sted smukke og jeg lover ... Morgan jeg lover at de ikke vil opdage? at du er sammen med mig men vis det trængere mere på og de er ved at finde ud af det så... så forvandle mig før har jeg ike lyst okay" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 08:59 | |
| Morgan så stille på ham og vende kort sit blik ned mod sit lår inden han så op på ham igen "jeg forvandler dig ikke før du beder mig om det, og før du er sikker på at det er det du ønsker.. så er det ligemeget om jeg får masser af vampyrer efter mig, jeg gør det ikke" sagde han ærligt og ville aldrig nogensinde forvandle Nikki uden han selv spørge, Morgan ville aldrig kunne tilgive sig selv hvis han gjorde Nikki til vampyr uden selv at bede om det. han kyssede ham let på sin kind og smilte let imens, han nød at blive bidt i sin hals og lukkede sine øjne stille i og nød det meget "mmh" kom der ud mellem hans læber. han lag sine arme omkring ham og lag sit hoved mod hans skulder, han lukkede sine øjne kort hårdt i og nød bare at være tæt på ham. han nikkede og rejste sig op og så ned på ham "det må vi heller.. de kunne dufte dig på mig idag, det var derfor jeg sagde mit humør var svingende idag" sagde han og lod sin tungespids glide hen over sine læber, han tog hans hånd i sin og flettede sine fingere ind mellem hans inden han begynde stille at gå mod udgangen "jeg elsker dig" mumlede han og så stille over på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 09:06 | |
| Nikki strøg Morgan over håret og nussede ham blidt i hoved bunden og betragted eham med dette blide blik der ville kunne få næsten alle til at smelte og nok os Morgan vis han betragtede den mere voksen agtige udgave af Nikki der ikke havde de store humørsvingninger i dag og var utrolig blid af sig og omsorgs fuld, han nikkede til betingelserne og sagde"jeg forstå elskede... det er helt iorden med mig, men vis der kom mange vampyr efter dig ville jeg prøve at stoppe dem selv vis jeg skulle ende til dødens rang og så ville jeg stadig forsvar dig menn aldrig dø væk fra sig... aldrig tag kuglen fordi jeg svagere end dig og alle andre væsner men... men jeg elsker dig" Nikki rødmede let og så lidt på Morgan da de havde rejst sig op i mens han snakkede og sagde"du virkelig noget specielt og Morgan jeg vil altid være din og vis jeg bliver vampyr kan du blot være lidt mere voldelig ved mig?" han grinte og tog om Morgan og åbnede døren igen og gjorde så de begge kunne lægge ned i Limosinen og kom ind den anden side fra og betragtede Morgan og lagde sig ned så hans hoved blev holdt oppe med hånden som så havde albuen nede mod den dejlige læder slags sofa? seng. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 09:14 | |
| Morgan havde bestemt sig og Nikki skulle ikke blive vampyr før han ønskede sig det, han rystede på hovedet af ham og tog det bare stille og roligt "det ville jeg aldrig lade dig, hvis nogen kom efter mig så ville du ikke se mig igen jeg ville ikke opsøge dig før der ikke var nogen efter mig længere" sagde han og selv om hans savn til Nikki ville være virkelig stort, så ville han være ligeglad og bare vente til Nikki var i sikkerhed. han træk lidt på skulderne "jeg er ligeglad, jeg er virkelig ligeglad.. skat jeg ville aldrig nogensinde tilgive mig selv hvis jeg gjorde dig til vampyr og du så ikke ønskede det" sagde han og lag sig stille ind i limousinen, han smilte halv charmerende til ham og tog fat i hans bukser med den ene hånd. han holde sig oppe med sin albue fra den anden hånd, han begynde at kysse hans hals med små våde kys "jeg elsker dig som du er" hviskede han mod hans hals, og var jo ikke forelsket i at han var et menneske. han var forelsket i den person som var inde i mennesket |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Tors 09 Sep 2010, 23:29 | |
| Nikki rødmede over at Morgan havde så dejlig fat i hans bukser og mærket hvordan han blev en smugle tændt og fik erektion og bedømmede situationen og fik chaføren til at køre langsommere og have lydvæggen oppe så han ikke hørte noget af det Morgan og Nikki mund skulle komme på tale over eller diskutere eller hva de nu snakkede om eller lod komme ud mellem læberne. Nikki smilede lettere lumsk med dette sensuelle glimt i de grønne mørke øjne og betragtede Morgan der var badet i det røde porno agtige lys og kyssede Morgan blidt hen af kæben mens han mærkede kyssede hen af halsen og sagde"Mmmh okay flotte... men? er der noget du har lyst til" Nikki smilede lettere udfordrende til Morgan og gjorde så han lå oven på Morgan og tog blidt fat i Morgans hårlokker og sagde"heh fanget skatter" Han gav en blid men flydende og flabet lettere udfordrende stemme fra sig da han sagde han havde fanget ham og kyssede Morgan over halsen og så på læberne blidt og lukket øjnene mens han havde bene ud til siden og Morgans mellem bene, og holdte sig oppe med den ene arm mod lædersofaen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 10 Sep 2010, 00:57 | |
| Morgan kyssede let hans hals uden at havde den eneste lyst til at bide ham, som han ellers plejede at havde når han kyssede nogen på halsen. han holde godt fat i hans bukser for at være sikker på at han ikke ville forsvinde, selv om der ikke ligefrem var nået sted at forsvinde hen. han var utrolig tiltrukket af ham og havde svært med at holde sine fingere for sig selv, dog synes han jo også at Nikki så utroligt godt ud. Morgan skulle til at svare ham da han mærkede ham ovenpå sig, han åbnede langsomt sine øjne og så op på ham med et smil på læben "at havde dig tæt på dig" sagde han og lag sin ene hånd op på hans kind og grinte lidt af ham "åh nej.. et lille menneske har fanget mig, det slipper jeg aldrig fri fra" sagde han og prøvede at virke overbevisende selv om det var ret så svært, da Morgan ikke ligefrem var en skuespiller eller var tæt på at være en. han bed sig kort i læben da han mærkede varmen fra hans læber mod sin hals "mmh" lød det ud fra hans mund, han nussede let hans kind og lod den glide ned på hans kæbe. han kyssede ham lige så blidt tilbage og lod sin frie hånd glide ned og nussede ham blidt på røven |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 10 Sep 2010, 01:23 | |
| Nikki kyssede tilbage med stor lyst og nød virkelig at Morgan ville kysses af ham og at ha Morgans hænder over alt næsten og at Morgan ikke kunne holde fingerne fra ham. Nikki gav et lille grin fra sig og rødmede dog hurtigt og meget over kinderne som var der tegnede en blid streg med rouge makup? eller hva det nu hed det der fik piger til at blive røde ved kinderne, nikki så bedårende ud og han lod blidt Morgan mærke op af benet at Nikki var blevet noget stivere end før(hans lem) . Nikki slikkede Morgan op af halsen og rødmede let i det han blidt lod en hånd stryge op af Morgans brystkasse og sagde"Mmmh så dejligt" Nikki smilede glad og bed blidt Morgan i øreflippen og slap hurtigt efter at ha nippet ham lidt og hvisket"Ja skælv for det farlige menneske haha" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 10 Sep 2010, 02:06 | |
| Morgan var virkelig glad for at han kunne slippe af med de medlemmer i hans klan, og derfor kunne være sammen med Nikki det var virkelig nået af det bedste at kunne være sammen med ham - eller det var det nok bare for Morgan, han var jo også faldet for Nikki og det fik ham jo bare til at få mere lyst til at bruge sin tid sammen med ham. han åbnede stille sine øjne og så op på ham, han blev virkelig smukkere for hver gang Morgan så på ham. han lukkede kort sine øjne og smilte stort da han mærkede at Nikki var blevet tændt, han lag bare sit hoved lidt tilbage så der var mere plads til Nikki ved hans hals "tænder du virkelig så meget på mig?" spurgte han om i en drillende tone, og lag sin hånd på hans lår og lod sin tommelfinger strejfe hans lem flere gange. og bed sig halv hårdt i læben da han mærkede bidet i sit øre "mmh" kom der ud mellem hans læber selv om han prøvede at holde det tilbage, han rystede kort i sin krop "uuh jeg er bange" sagde han og grinte lidt efter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 10 Sep 2010, 02:16 | |
| Nikki mærket Morgan berør ham og smilede af glæde som en lille hundehvalp der havde fået sin vilje med at gå uden snor og nu var over hyper. Nikki grinte let og kyssede Morgan hurtigt dog lang tid var hans læber mod hans og slap dem så og rødmede igen og sagde"hey du... prøver du at tænde mig endnu mere end jeg allerede er hva frækkert" Nikki lod hans hånd på Morgans brystkasse stryge ned af den kolde hud og berørte hans lem blidt uden på bukserne og klemte let dog uden at gøre skade og så Morgan i øjnene med et perle smil og ville virkelig ikke gør andet ed at se lumsk ud til han bed Morgan blidt i underlæben og fandt en lille kniv frem på hyllen og så på Morgan og hvisket i hans øre"Jeg kan da os blot tænde dig vis det skal være sådan" Nikki grinte lidt og slikkede Morgan op af halsen og bed ham blidt i halsen i det han stak kniven lidt ind i benet på morgan og kørte den op af hans lår og op til siden, dog langsomt så hans krops hud ville heale direkte bagefter, nærmest følge kniven. Nikki smed kniven væk og hvisket for første gang Morgan ondt i øret"Jeg elsker at skade dig min elskede Morgan" Han smilede ondt og så utrolig ! sexet ud faktisk med det tilbage slikket blonde hvide hår og de grønne dyriske flammende øjne der funklede og den mælkerene hvide hud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 10 Sep 2010, 02:49 | |
| Morgan smilte lidt af Nikki og havde ikke nået imod at han var tændt, han kunne jo bare godt lide det og ret så meget endda. han kyssede ham tilbage da han mærkede hans læber, han følte at Nikki virkelig var skabt til at være Morgan's. han åbnede langsomt og med et halv ondt og frækt smil på læben "mmrh, nej da.. det kunne jeg da aldrig finde på" sagde han og vende sit blik ned efter hans hånd, han betragtede den med sine øjne inden der kom en lille lyd ud mellem hans læber som viste at han nød det. han lod sin tungespids strejfe hans overlæbe, inden han vende sit blik mod kniven og smilte stort og kunne næsten ikke vente med at mærke smerten "det må du selv bestemme" hviskede han og havde slet ikke nået imod det, han nød jo virkelig meget når nogen ville give ham den nydelse. Morgan lag sit hoved tilbage og lukkede sine øjne i, han lag en i hans hår og lod sine fingere flette sig ind mellem det hvide hår. han kom små lyde fra ham af nydelse og duften af vampyrblod søgte ind i hans næse, det var en fantastisk duft selv om det kun kom fra ham selv. han lod sine øjne forblive lukkede og lyttede på hvad han sagde "jeg nyder også når du gør skade på mig" hviskede han stille og kunne mærke hvordan hans lem begynde at dunke mellem benene på ham, og hans bukser begynde at være for stramme omkring underlivet på ham da hans lem var begynde at vokse. han så dog bare på ham og smilte kærligt "din slemme slemme dreng" sagde han og blottede sine tænder i et smil |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| |
| | | | Love elevator musik:::::::MOrgan | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|