Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Love elevator musik:::::::MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 00:23

Nikki rødmede let over kinderne og smilede kært til Morgan og sagde"hvor er du dejlig skat og syntes du jeg skal prøve det?, hmm men vil du så ikke gp med mig ned og få dem lavet" Nikki berørte let Morgans brystkasse og berørte hans brystvorter med blide bevægelser og fugtede pegefingerne med tungens fugt og lod dem blidt stryge igen i cirkler om morgans brystvorter og sagde"Mmh hvor lækkert elskede" Han smilede kært og kyssede blidt Morgan og sagde"så? elskede.." Nikki kyssede Morgan igen blidt på læberne"Hva siger du til at vi lægger her barre dig og mig?, ser tv og slapper af, nyder at rør lidt selv om vi ikke skal ha sex? må man gerne rør jo, og så blot... lægge og nyde at dette ikke endte galt i dag" Nikki strøg bldit Morgan over kinden og tog om hans hage og lod læberne komme tættere og tættere på indtil de kysset blidt, og lidenskabeligt med hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 00:37

Morgan nikkede langsomt og smilte "hvis du virkelig gerne vil havde dem så skal du jo bare tage chancen" sagde han og tænkte lidt over det "meget gerne, ville nok følge dig ligemeget hvad" sagde han ærligt og ville jo være så tæt på sin elskede Nikki som han kunne, hvis så Nikki ville havde det eller ikke var han ligeglad med. han satten ene hånd ned på armlænet og kyssede ham tilbage, det gav kort et ryk i ham da han mærkede Nikki's finger "mmh" kom der bare ud mellem hans læber da han bare ikke kunne holde det tilbage, han lyttede stille med på hvad han sagde "den idé kan jeg godt lide" hviskede han og lod bare sine læber mødes med hans, han lod sin tommelfinger glide ned af hans overkrop og nussede ham blidt med den lige under navlen på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 00:44

Nikki smilede og strøg blidt Morgan på siden af kæben og sagde"mmh selv og ja det er en fantastisk ide" Nikki rykkede sig lidt længere ind og sagde"vil du lægge inderst eller yderst? smukke" Nikki mærket Morgans nusseri og rødmede let fordi det os var tæt på et ted, men holdte det dog tilbage og kysset så blidt Morgan på læberne og sagde"jeg elsker dig Morgan jeg elsker dig så højt " Nikkis finger berørte blidt Morgan på røvenn og klemte let, i det han gav et frækt smil fra sig og sagde for sjov"Raw" Nikki bed blidt Morgan i underlæben, eller ikke bed men nærmere nippede ham blidt og slap så hurtigt igen og sagde"Mmh dejlige læber du har elskede" Nikkis finger gik på undersøgelse på Morgans krop og den ene tog fat i håret på Morgan ved nakken blidt, og den anden strøg ham blidt hen af den ene balle, dog havde Morgan jo stadig bukser på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:07

Morgan så stille ned på ham og bed sig kort i læben, og lag sig bare yderst og kyssede ham kort på kinden. han nussede ham dog videre lige under navlen "jeg elsker også dig utroligt højt min dejlige skat" sagde han stille i det og kyssede ham tilbage, han så bare på ham imens og lod sin ene hånd finde frem til hans inderlår. han bed blidt ud af ham da han mærkede han havde haft fat i hans underlæbe, han kunne dog ikke lade være med at smile "har du ikke lært at man ikke må bide ?" spurgte han drillende om, an begynde let at give ham små våde kys på halsen. og tog blidt fat i hans underbukser med den frie hånd "elsker du mig?" spurgte han drillende om mens han kyssede ham videre på halsen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:30

Nikki rødmede og elsket bare Morgan var så vild med at rør ham, Morgans finger over alt på kroppen. Nikki mindes aldrig om at Morgan dog havde rørt bestemte steder men smilede blot og kyssede Morgan tilbage og sagde frækt og udfordrende"ups nej det vidste jeg ikke og vis jeg gjorde" Nikki bed ham blidt igen i underlæben og slap hurtigt og sagde"Så ville jeg stadig gøre det" Nikki mærket Morgans hånd ved underbukse kanten og rødmede let og så Morgan i øjnene med de grønne rolige dog lettere glinsende øjne med et glimt af ophidselse(liderlighed) Nikki kyssede Morgan blidt på munden og slap læberne og sagde"Ja jeg elsker dig uanset hvad skat" Nikki kyssede Morgan igen og smilede kært og slikkede blidt morgan op af halsen og bed blidt en eller to gange
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:40

Morgan elskede virkelig dette at bare ligge med den person han elskede, og bare mærke den varme der kom fra ham og vide at Nikki virkelig elskede ham. han elskede at røre ved hans krop og vide den tilhørte ham, at høre hans stemme sige at han elskede Morgan. der kom nogle grin ud mellem hans læber af det han sagde "hrmm.. lyder ikke så godt, måske skulle jeg så lære dig hvad man må og ikke må" sagde han selv om han jo slet ikke havde nået imod det, og nød jo virkelig meget når Nikki bed i ham. Morgan så bare på ham og strakte sin hals lidt "mmrh" kom der ud mellem hans læber, da han mærkede Nikki's tunge og smilte bare stort "skat pas nu på du ikke tænder mig" hviskede han stille selv om det var alt for dejligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:48

Nikki trak tungen til sig og så lettere overrasket på Morgan og rødmede flovt og sagde"Årh ja det har du ret i fordi når du først er tændt kan man ikke ? få dig ned på jorden igen hehe, og angående det med badet, elskede.... jeg skadet dig ikke en gang og du blev så tændt at du ikke kunne holde dig tilbage mere, det mener jeg godt nok er en succes fra min side af" Nikki smilede frækt og bed ham let i halsen igen og slikkede over det sted han havde bidt og lod tungespidsen blidt stryge ned af den kolde hals og sagde blidt"mmh hva skal din dejlige hånd nede på min underbukse kant elskede" nikki nippede blidt Morgan i øreflippen og lagde sig blidt op af ham og kyssede ham fortsat på halsen i mens og sagde"jeg elsker dig, jeg er din kun din forevigt Morgan, min krop er din, min sjæl tilhøre kun dig, du er så vidunderlig din krop du så unik i personligheden, du er manden over dem alle, på alle punkter tro mig" Nikki smilede frækt og nippede blidt med tænderne, Morgans hud ved halsen og smilede, mens fignerne strøg over brystkassen af Morgan og så lidt på Morgans ene balle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:06

Morgan nød alt Nikki gjorde ved ham og holde nogle lyde inde, selv om de gerne ville ud af ham så ville han jo ikke virke som om at han nød det alt for meget - og derfor ville blive tændt af det, da han ikke ville risikere at Nikki stoppe. han så stille på ham og gav et lille grin fra sig og klappede kort i sine hænder "du er virkelig dygtig.. og nok den første der har klaret det" sagde han og var vel også utrolig tiltrukket af Nikki, han var utrolig smuk og den bedste personlighed han nogensinde har kendt. han så hurtigt ned efter sin hånd inden han så op på ham igen "hrmm.. det må du spørge den om" sagde han stille i det og havde ikke selv lagt mærke til at han havde tage fat i dem, dog havde han heller ikke tænkt sig at give slip på dem. han strakte bare hurtigt sin hals "mmh dejligt skat" hviskede han og nød altid at blive rørt ved halsen, hvis det så var kys, bid eller hvad man kunne finde på "jeg giver heller ikke slip på det.. så længe du vil være min, så længe skal du forblive min..." sagde han kærligt og gav et lille grin fra sig "nu skal du ikke tro at du kan charmere dig ind på mig" tilføjede han i en drillende tone, selv om Nikki jo allerede havde gjort det bare ved at være sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:15

Nikki så lidt overrasket på Morgan og gav et skævt lille grin fra sig og kunne ikke lade vær med at betragte Morgan og bed ham lettere hårdt i halsen så der gik et lille hul og lod hulle theale og slikkede så på det fordi der intet blod var, men nærmest som at sige undskyld over at der kom hul før?. Nikki tog blidt fat i hånden ved sin underbukse kant og sagde"vis du vil må du gerne tag den længere ned, jeg kan holde til det elskede" Nikki grinte let og slikkede Morgan fra halsen og op til kæben som en hundehvalp ville ha gjordt og kyssede ham så på læberne og holdte temmelig godt fast i Morgans hår og sagde"Mmmh du så dejlig elskede jeg elsker dig så højt, du alt" Nikki tog lettere hårdt om Morgans ene balle og sendte ham et skævt smil og berørte Morgans lem med et lettere udfordrende blik og sagde"du kan aldrig opdrage mig elskede, så skulle du jo være manden i forholdet og det ved vi jo at jeg er" Nikki blinkede flabet til Morgan og grinte let
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:52

Morgan så stille over på ham og kunne ikke lade være med at smile, da han virkelig nød at ligge sammen med ham og bare slippe af. han kyssede ham let på kæben og hen på kinden, der gav et et spjæt i ham da han mærkede at Nikki bed hul i ham. dog havde han ikke fundet ud af at der ikke var nået blod så han trak hurtigt sit hoved tilbage "nej" sagde han hurtigt på ham og lod nogle fingere glide hen over sin hals, og blev lidt flov i det da han fandt ud af at der ikke var nået blod. han lag sig så til rette igen og vende sit blik ned mod sin hånd "er du sikker på det" hviskede han stille og så op på ham, mens han bare lod sin hånd langsomt glide ned over hans lem. dog lod han den bare glide op på kanten igen, han stoppede dog ikke og lod den langsomt snige sig ned i hans underbukser. og kunne mærke den dejlige varme der var der nede, hans fingerspidse begynde blidt at nusse hans lem mens han bare så på ham. selv om det var svært for ham at holde sine øjne åbnede, når han slikkede på ham. dog gled de kort i da han mærkede kysset og kunne ikke andet end at kysse ham tilbage "jeg elsker også dig min egen" hviskede han og holde en lyd inde da han mærkede at han berørte hans lem, hans åbnede åbnede sig dog hurtigt og så på ham med et hævet øjebryn "gør vi virkelig det? du er alt for sød til at være mandet i nået forhold" sagde han og nappede hans næse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:58

Nikki gav et grin fra sig og nikkede i det han mærket morgan berør hans lem lukket han øjnene og lod et helt frisk og aldrig hørt før støn komme ud mellem læberne"årrrh! mmmhh Morgan" Nikki bed tænderne sammen og mærket Morgan læber igen og tog blidt sin hånd ned til Morgans kolde lem og hvisket"jeg elsker dig skat" Nikki berørte Morgans lem igen og nussede det blidt, i det Nikki lod hånden finde Morgans testikler og masseger dem utrolig! blidt og ømt, så de slet ikke ville blíve glemt eller noget der gjorde ondt. Nikki lagde hovedet op af Morgans skuldre og bed ham blidt i halsen og skiftede fra at kysse slikke til bide og slikke og så kyssede han Morgans hals igen og hvisket"Jeg er manden i forholdet, ham med bukserne på eller ihvertfald underb ukserne" Nikki grinte og bed igen Morgan lettere lovebits agtig dog hårde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeTirs 14 Sep 2010, 12:09

Morgan så stille på ham og nød meget at høre hans støn, det fik ham til at lukke sine øjne kort i da det tænde ham lidt. han lag sin pande ind mod hans og vende sit blik ned da han mærkede hans hånd ned i sine bukser "jeg.. jeg elsker også dig" sagde han hurtigt i det da han virkelig nød det meget og ville bare holde sine lyde inde, selv om det var virkelig svært og de næsten ligefrem samlede sig inde i ham "det så dejligt" hviskede han og trykkede sit ansigt ned mod sofa'en, mens han kunne mærke at hans lem bare begynde at dunke og lysten til Nikki kom hurtig. han rystede let på hovedet af ham "som om skat!... hvis du siger det igen køber jeg en nederdel til dig og tvinger dig til at havde den på" sagde han helt seriøst i det, og kunne virkelig godt finde på at gøre det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeOns 15 Sep 2010, 02:22

Nikki betragtede Morgan og grinte kort over han nærmest gemte hovedet og sine dejlige lyde i sofaens læder stof og sagde"sig mig elskede tror du at dine utrolige dejlige lyde kan holdes inde igennem det sorte læder stof?" Nikki gned den blide hånd ned af med faste dog ømme strøg og strøg Morgan over lemmet igen nede i bukserne, dog uden på Morgans underbukser, Nikki nød alt ved Morgan han var den mest vidunderlige i verden, så fantastisk og Nikki havde virkelig mødt mange før?. Nikki så overrasket på Morgan med de grønne lettere chokerende øjne og sagde over de smukke tynde dog dejlige bløde ikke for tynde læber" Hva! .... Næææh nej det jeg ikke bange for fordi jeg kommer aldrig i den så og du kan ikke tvinge mig uanset hvad! HAHAH" Nikki rakte flabet og nuttet tunge til ham i det han smilede kært og bed let Morgan i underlæben og berørte hans testikler og slikkede ham let op af halsen og bed ham der blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeOns 15 Sep 2010, 09:01

Morgan trak let på skulderne da han ikke selv viste det, han havde bare ikke lyst til at de skulle komme ud. da han ikke selv ville indrømme at han havde igen sådan en stor lyst til Nikki, og derfor prøvede han også at holde sine lyde tilbage. han mumlede lidt ned i sofa'en for at holde sine lyde tilbage, og derfor tænkte på nået andet selv om det var svært når Nikki rørte sådan ved ham. han nussede ham videre på lemmet, inden han lod sin hånd glide om på hans røv. han lod sit blik glide stille hen over på ham "jeg kan godt få dig ned i en nederdel" sagde han og viste at Nikki ikke kunne stoppe ham hvis han gjorde det i vampyrfart, han lod ham bare bide ham i læben og lukkede sine øjne kort i da han mærkede slikket på sin hals. han lod sine læber fange hans i et kys, han tog stille fat i hans underbukser og trak lidt ned i dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeOns 15 Sep 2010, 09:24

Nikki smilede og berørte blidt Morgans lem igen dog mærket han... at Morgan os berørte ham eller nærmere nussede ham og det fik små stønnende lyde til at komme ud mellem læberne på Nikki"Ååååh Morgan mmmhh det... mmh så dejligt" Nikki mærket læberne blive fanget i dette dejlige kys og trak bukserne mere ned på Morgan og tog så blidt fat i underbukse kanten og løftet røven lidt for at Morgan kunne trække hans underbukser helt ned og sagde"jeg elsker dig så højt skat og du kan ikke få mig ned i en nederdel det er jeg 100% sikker på" Nikki gav et let grin fra sig og berørte kinden af Morgans mens han så ham dybt i øjnene og lukket så øjene så de smukke grønne dyriske øjne forsvandt bagved. Nikki grinte lidt og bed blidt Morgan i øreflippenn da deres kys var endt og masserede Morgans testikler og berørte let hans lem med fingerstrøg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeOns 15 Sep 2010, 09:44

Morgan nød meget at høre hans små lyde det var jo som musik i hans ører, dog var det også underligt for ham at lytte efter på nogen der lavede lyde da det ikke var tit han havde lyst til det. dog var lydene fra Nikki's mund så søde, at han ikke kunne andet end at lytte efter på dem "mmrh.. du er så dejlig skat" sagde han og synes at han var vildt fantastisk, han kyssede ham bare tilbage og trak bare hans underbukset et stykke ned "jeg skal nok få dig ned i en lækker nederdel" hviskede han drillende og ville med glæde gøre et forsøg, selv om det ikke ligefrem nået han havde lyst til at se hver dag. dog var det vel en lækker lille detajle som han slet ikke havde nået imod at se, og derfor havde han ikke nået imod at tage kampen op imod Nikki. han bed sig kort i læben da han mærkede bidet i sit øre "mmh skat, du gør mig så liderlig hele tiden" hviskede han og kyssede ham let på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeOns 15 Sep 2010, 09:56

Nikki tog blidt fat i Morgans håndled om det, og så ham i øjnene med adskildte læber og så temmelig uskyldig ud og rødmede let over kinderne i det han lukket øjnene og mærket underbukse kanten blidt blive trukket ned over hans lem og ned om lårene på ham og blottet de smukke hofter og den halv stive for en gangs skyld pik. Nikki lod et tilbage holdent støn komme frem og det lød nærmest tvunget som var hans krop i fuld nydelse"jeg... mmhh! Morgan..." Nikki åbnede øjnene og betragtede Morgan mens han strøg den anden hånd over Morgans lem igen og lidt om mod røven og tog ham blidt på den ene balle og sagde"du gør os mig liderlig hele tiden elskede, blot at se på dig og så jeg allerede i drømme land" han smilede og kyssede blidt Morgan på de smukke læber der var bløde og dejlige, mens han lå tæt op af ham... Nikki vidste ikke om Morgan var alvorlig i det med Nederdel og hva der ville ske nu siden hans underbukser var nede om lårene på ham men han var nysgerrig og lod det ikke sætte stop i nu...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeTors 16 Sep 2010, 07:35

Morgan så bare stille på ham og bed sig lidt i læben inden han vende sit blik ned, han lod sine fingerespidse glide op af hans hofter og bed sig kort i læben "så meget kan du da heller ikke være tiltrukket af mig" sagde han i en drillende tone og kunne jo godt lide at han ikke var den eneste, det ville nok være lidt forkert hvis Morgan kun var tiltrukket af Nikki og ikke omvendt. han kyssede ham tilbage og elskede virkelig at kysse ham, han mærkede hans krop mod sin og nød det meget. han elskede den varme der kom fra det lille menneske, og selv om den ikke kunne overtage hans krop så kunne han stadig godt lide varmen. han begynde at kysse ham på halsen med små våde kys, selv om han havde en lyst til at sætte sine tænder i ham så gjorde han det ikke. han lod bare let sin hånd lide om og tage blidt fat i hans ene balle, inden han lod sin hånd glide ned og trække sit ben lidt op over sine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeFre 17 Sep 2010, 04:34

Nikki rødmede svagt over kinderne og sagde"Jo så meget kan jeg skam godt være tiltrukket" nikki gjorde et ryk med hovedet til den ene side så pandehåret sad fint igen og lukket blidt øjnene og sagde"årh jeg træt og i morgen skal jeg møde din far glæder mig til at se ham der har skabt verdens mest perfekte mand i hele verden, du har alt elskede virkelig alt" han hentydet til personlighed og udseende at Morgan var alt. Nikki nussede sig blidt op af ham og mærkede kyssede på halsen og mærket hvordan Morgans tænder nogen gange berørte hans hud og sagde med en flydende tiltrækkende stemme"Elskede... vil du gerne bide?. fordi det må du godt" Nikki ville gør nærmest alt for Morgan og et lille bid og lidt blod kunne ikke skade altså Nikki havde jo fået Morgan til at bløde utallige gange før så dette var vel ikke rigtig noget vis Morgan blot tog lidt dog ville bidet gøre ondt men det var skam til at overleve. Nikki lod sit hoved blidt komme nær brystkassen og slikkede i runde bevægelser tungen over Morgans ene brystvorte mens han gav Morgan en blidt dog Mærkende handjob.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 08:35

Morgan grinte lidt af ham og kunne ikke selv forstå det, selv om han jo var utrolig tiltrukket af Nikki så var det stadig en underlig følelse. der havde jo altid været nået der skulle hjælpe til for at han skulle blive tændt, dog synes han selv at Nikki klarede det virkelig godt selv "du burde også sov.." hviskede han og svarede ikke på nået af det andet, da han ikke selv mente han havde alt og han havde ikke lyst til at havde alt da han havde det godt som han havde. han hørte godt hvad han sagde, og viste ikke om han skulle gøre det selv om han havde en stor lyst til at smage hans blod igen "undskyld" hviskede han og lod sine tænder begrave sig i en bløde varme hud, dog sørgede han for at det var i det ar som han allerede havde lavet. så Nikki ikke ville gå rundt med en masse ar på sin hals, som Morgan selv gjorde og var ikke altid stolt af dem. hans øjne gled ned mens blodet flød ind i hans mund, han kunne godt lide smagen af Nikki og synes ikke det smagte som så mange andre menneskers blod gjorde. hans hoved fulde bare efter Nikki ned, han havde ikke lyst til at trakke sine tænder til sig. dog kom der en lille lyd fra ham fra den nydelse Nikki gav ham, han lod sin ene hånd nusse ham op og hans låret mens den anden lå med to fingere på hans kæbe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 08:42

Kinderne var let røde dog forsvandt det på den mælkefarvede smukke hud, samt hans grønne smukke dyre øjne betragtede Morgan i alt hans helhed, og de var facineret af den smukke mand der var foran ham, nakke hårene rejste sig på >Nikki da Morgan sådan hviskede ham blidt i øret at han os burde sove?, men Nikki ville slet slet ikke sove når Morgan var der, hvorfor spilde få sekunder på at sove når man kunne være vågen i flere timer med sin elskede boyfriend. Nikki berørte let Morgans lem igen og strøg Morgan over kinden med den anden hånd og berørte underlæben på Morgan efter som morgan havde perfekte kysse læber syntes Nikki altså.. Nikki mærket bidet og lukket øjnene sammen og lod et lille pivende støn slippe ud fra hans mund"Argh" han åbnet øjnene let efter at ha strukket sin hals lidt og ha berørte Morgan her og der. Nikki havde faktisk ikke regnet med at Morgan ville bide ham igen?, men Morgan var måske blevet knap så nusse agtig mere?, han var nok tændt gik han ud fra?. Nikki kunne dog ikke gemme smilet alligevel?, dette var nu en dejlig følse, at hans elskede fyr alligevel ville ha hans blod som var det kostbar?. Øjnene gled i og nikki berørte Morgans hårtotter og masserede dem blidt mellem fingerne og så strøg han Morgan let over lemmet igen og begyndte så småt at nusse Morgan i hårrødderne i mens--ja dette var skam livet syntes han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 06:27

Der kom en brummende lyd dog også lige som når man laver bobler i saftevand ud af hans hals, da han jo selv om der ikke var nogen anden end Nikki vise at Nikki var hans. det var blodet fra Nikki der boblede i hans hals, og han holde blodet så længe han kunne inde i munden inden han lod det glide ned i halsen. han nød jo virkelig smagen af hans blod, og dog ville han ikke risikere at han drak for meget af hans blod og derfor holde han det i munden så længe som muligt. han lag sin hånd til rette på hans hofte og trak ham helt tæt ind til sig, så deres kroppe var som limet sammen. han nød meget at mærke varmen fra det lille menneske, mod sin selv iskolde krop som bare søgte efter at blive varmet - dog var der jo ingen chance for at den nogensinde ville blive bare halvt så varmt som Nikki's krop. den brummende lyd fra hans hals søgte bare efter at få mere og mere af hans blod, selv om Morgan godt kunne holde sig tilbage så var det alligevel lidt svært når Nikki havde sådan nået dejligt blod. han begravede sine tænder dybere ned i hans hals og brummen blev højere i det, han blod sin tunge fange så meget af hans blod som muligt. han blod sin hånd glide ned fra hans hofte til hans lem, han begynde give ham blowjob mens han tvang sine tænder ud af hans hals. han slikkede hurtigt blodet væk fra hans hals, inden han trak sit hoved lidt tilbage og fra hans mund og ned over kæben var han helt rød. blodet løb også lidt ned af hans kæbe og dryppede ned på sofa'en, han kyssede ham en enkel gang på læberne så der kom et rødt mærke af blod på hans læber "jeg vil havde dig.. jeg vil havde alt ved dig" sagde han med en dyb tone, og måske også lidt liderlig i det dog viste det ikke helt hvor meget han virkelig havde lyst til ham. han begynde at kysse ham på halsen og hen over skulderen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:06

Nikki betragtede den brummende Morgan der lå ved hans side og de var begge halv nøgne, med deres bukser om lårene lidt. Nikki mærket Morgan bide hårde ned i hans hals og nikki lod et skrigende støn slippe læberne, og komme helt fra det indre"Arhhhh!" han lukket øjnene i og sytnes dette var smertefuldt a Helveds til?, men -- dette var dog os en anden form for smerte, en lettere nydelses smerte syntes Nikki der lod Morgan gør hvad han ville med ham, Nikki ville gør alt for Morgan alt.... dog ikke vis det kostet ham livet, og så igen, var han måske nået til et punkt hvor han ville kæmpe til livets grænse, hvor man plejede at hænge i en snor blandt muser der skulle bestemme om man var død eller lige til at redde??. Dette var dog ikke en herkules film så whatever men.. stadig? dette var noget særligt, Morgan var noget særligt helt klart noget specielt og unikt!. Nikki mærket Morgans hånd rykke fra hoften og ned til hans lem!..???. Nikki lukket øjnene i og lod et støn slippe ud igen, samt rødmen steg ham til kinderne hurtigere end nogen sinde før og han lignede en af de drenge fra Yaoi tvserierne, hvor han var den uskyldige og Morgan var ham der styret forholdets gang. Nikki lod små støn slippe ud nu, dette havde han ikke prøvet før!? at der var en der gav ham et handjob. Nikki stønnet """mmh"""" han lod små lyde komme frem og blidt hænge i rummet og kysset Morgan tilbage, "Jeg vil os ha dig Morgan" Nikki betragtede Morgan med de dyriske øjne der udløste en smugle flovhed og generthed over dette seksuelle luft mellem dem?, det var blot få timer siden de havde ?? været lidt oppe at toppes? om hvor vidt sex var i deres forhold??. Nikki tog blidt om Morgans lem og behyndte så småt at give ham handjob os og bevægede hånden lettere hårdt fast greb men dog ikke så det skadet ham og nippede Morgan lidt hårdt i halsen for at vise, at han sagtens kunne tryne! Morgan, dog .... var det næppe sandt.--en slags måde at vise at han elsket Morgan og at han ville have ham til evig tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:22

Morgan havde sådan en forfærdelig lyst til ham, og det irriterede ham sådan lidt at han havde det og at han så ikke kunne holde sig væk fra ham. og mest af alt irriterede det ham at de ikke kunne havde sex sammen, dog ville han jo heller ikke tvinge sin elskede til nået og slet ikke sådan nået. men det var hårdt at ikke kunne havde sex, og mest når Nikki tænde ham så meget hele tiden "hvorfor skal du være så lækker hele tiden?" spurgte han om og vende hurtigt sit blik ned mod hans hånd, han vende sit blik op mod ham igen og nød meget nappet i sin hals. han trak vejret stille dog tungt i det "vi burde ikke gøre dette" hviskede han drillende i det og viste med sig selv at han aldrig ville kunne havde stoppet med det, han var jo utrolig tiltrukket af ham selv om han alligevel et sted ikke havde troet at han nogensinde ville blive tiltrukket af nogen så meget. han tog igen fat i hans lår og trak hans ben op over sine, han lod sin hånd masser hans ene balle "sige du elsker mig" sagde han drillende i det og begynde blidt at gumle i hans skulder med sine læber, så han ikke ville bide hul i den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:32

Nikki trak vejret langsomt dog nogen gange i små ttræk og sagde"mmh" han smilede let og bemærket hvordan Morgan stille begyndte at blive mere og mere tændt."Det ikke min skyld skulle jeg måske spørge dig om hvorfor du os skal være så lækker hele tiden og utrolig tiltrækkende frække" han nippede ham blidt i øreflippen og prøvede let at berør Morgans testikler for at give ham mere nydelse dog os drille lidt, efter som det kunne kilde utrolig meget så blidt Nikki ville gør det og så nænsomt, samt Nikki tænkte logisk at så ville han nok ikke tænde Morgan så meget vis han blot leget her og der med sin tunge og finger. Nikki mærket hvordan Morgan igen tog hans lår//ben og trak den over Morgans. Nikki mærket grebet og sagde med en liderlig og elskelig tone til Morgan"Morgan min elskede" nikki fjernet hånden fra Morgans kind til Morgans hår og strøg ham blidt hen af sidena f hovedet nær håret og hvisket"jeg elsker dig min elskede, min forevigt, jeg din krop og blod, hjerte og sjæl" han smilede lumsk til morgan og bed ham blidt i underlæben og kyssede de dejlige massegerende læber og sade"ååårh elskede hurtigere"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 11 Icon_minitime

Love elevator musik:::::::MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 11 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Musik.. :D
» til Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» - Morgan
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum