Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Love elevator musik:::::::MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 03:01

Nikki smilede og berørte blidt med fingerspidsen Morgans hugtænder der var så nuttet og sagde"heh ved du godt at du ser utrolig nuttet ud med disse hugtænder, du ligner lidt en hund jeg havde en gang" Nikki kyssede Morgan og grinte kært da læberne var adskildte og sagde"Jeg driller blot, altså det med hunden men du er skam nuttet lille hugtand" Nikki strøg blidt Morga over håret og begyndte at mærke os hvordan hans lem dunkede og ikke nok med det så var hans bukser ved at tage livet af hans lem, og mærket os det vibrer i den når Morgan berørte ham, Nikki ville af med sine bukser, de var alt for meget i vejen og for meget besvær?. Nikki smilede og gik ned af Morgan og tog kniven igen og strøg ham over huden så der gik hul ved siden af ham, blidt lod han blandet skære i Morgan dog ikke for dybt og så på Morgan og skar på hans hofte et smukt tattoo ligende hjerte og smilede lidt af det og sagde"smukt hva?" Nikki grinte og tog fat i bukse kanten på Morgan og begyndte så småt at knappe hans bukser op for oven og da han kom til lynlåsen tog han den mellem læberne og lod blidt munden lyne op for de dejlige bukser ved hjælp af sin stærke tunge og grinte sødt i det han trak bukserne ned om lårene på Morgan og lod kniven stryge op mod Morgans lår og lod Kniven sprætte Morgans bokser/underbukser op. Han smilede og gjorde det ved hver hjørne af dem, så hans ben var frie og rev dem af ham med et smil og sagde"lækkert" han skar blidt over Morgans lem og sagde"årh nu kom jeg vist til at skære forkert ups" Nikki smilede udfordrende mens kroppen var brændende varm nok! 39 gr hvor normal var 36-37
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 03:21

Morgan blev helt overrasket over det Nikki sagde om Morgan tænder, han kunne dog ikke lade være med at grine af det og lod sin tunge let glide hen over sine tænder "vov" sagde han og hævede lidt det ene øjebryn "du er mærkelig skat.. synes mine hugtænder er nuttede" sagde han og havde aldrig hørt nået så mærkeligt, dog var han dog bare glad for at han så havde dem og at Nikki kunne lide dem. han's øjne gled kort automatisk i da han mærkede hans hånd igennem sit hår, han elskede jo når folk rørte ham i håret selv om det ikke var nået han sagde højt. Morgan satte sine albuer ned i sofa'en så han kunne se hvad Nikki lavede, han så lidt på det han havde tegnet med kniven og grinte kort og nikkede "vildt smukt" sagde han og lod sin pegefinger fiske nået af blodet op inden han tog sit finger ind i munden, hans øjne led kort i da han smagte den dejlige smag af vampyrblod. han åbnede dem dog igen og vende sit blik mod ham, og smilte charmerende ned til ham og nød virkelig meget synet når Nikki åbnede hans bukser og hvordan det lettede for hans lem. Morgan hævede sit ene øjebryn og grinte af det han gjorde med kniven "så kan jeg ikke bruge dem længere" sagde han inden han prøvede at få fat i nået af sofa'en, han gav en lyd fra sig blandet af nydelse og smerte. hans blik røg hurtigt mod ham igen og han så lidt irriteret på ham "kom til?" sagde han lidt undrende på ham, han satte sig op og tog fat i hans bukser med sin ene hånd og trak lidt ud i kanten på dem. inden han så godt han kunne fik åbnet dem med sin anden hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 03:44

Nikki grinte og rækkede flabet tunge af Morgan og drilsk med et smil over hele ansigtet og sagde med en drilsk tone"Haha jeg driller blot skat, det var selvfølgelig med vilje jeg skadet din dejlige pik" Nikki syntes det lød vildt mærkeligt at sige og kom lidt til at grine men slugte det så i sig da han Mærket morgan tage fat i hans bukser og begynde at åbne dem. Nikki satte sig op som en Cowboy ville ha gjort over sin hest med bene ud til siden og betragtede Morgan i alt sin pragt og tog hænderne/armene om bagved hovedet og lænte sig lidt bagud så han svejede lidt i ryggen og sagde"ååårh ja åben dem endelig pus" han smilede lettere overlegent. Nikki slikkede Morgan hen af pikhovedet og sagde"mmh" han havde egentlig aldrig rigtig stønnet vis morgan tænkte over det og kun Morgan var kommet med hentydige støn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 04:07

Morgan så mod hans ansigt og nikkede kort, der undslap dog et grin fra hans læber "mmrh.. du bindegal at gøre det" sagde han og mente det da hvis det havde været en anden så havde Morgan blevet rasende, dog tog han det så stille og roligt han kunne når det var Nikki "så længe du ikke skære den af" sagde han og rystede kort drillende i kroppen ved tanken af det, han ville helt klart begå selvmord hvis han ikke længere havde nået mellem benene. han slog hurtigt tanken ud af hovedet, da det bare var klamt at tænke på synes han selv "med glæde" sagde han og blottede kort sine tænder. Morgan åbnede hans bukser helt og trak dem det stykke ned som de kunne komme, han vende sit blik hurtigt ned mod ham og bed sig let i læben "du kan bare ikke lade den være vel?" spurgte han drillende om og kørte nogle fingere igennem hans hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 04:19

Nikki rødmede og sagde"årh nej bare rolig jeg skære ikke så dejlig en pik af, jeg elsker den og især dig fordi den er på dig" han grinte og bed blidt Morgan i underlæben og kyssede ham så blidt bagefter og smilede temmelig flovt og sagde"hehe nej det kan jeg ikke, men har du da noget i mod det smukke eller skal jeg blot blive ved?" Nikki mærket hans lem dunke og hvor meget det ville rørs ved, men Nikki havde aldrig været til selv handjob eller noget i den stil, så da Morgan havde rørt hans pik den gang i elevatoren var det virkelig noget nydende og vidunderligt der skete ham der, dog havde han prøvet handjob en gang men det havde aldrig været ham fordi han syntes det var frastødende men Morgan havde virkelig lokket Nikki ud og smilede. Nikki kyssede Morgan og sagde"Hva elskede... elsker du mig??"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 04:42

Morgan smilte så han blottede sine hvide tænder, hans hjørnetænder trykkede mod hans underlæbe og der skulle ikke meget til før der løb en rød stribe ned fra hans læbe og ned af hagen på ham "okay lyder godt, har heller ikke lyst til at miste den.. mmh så er den nok lykkelig fordi den sidder på mig" sagde han og gav et kort grin fra sig, inden han tog sin pegefinger og fik blodet op og ned i sin mund. han lag sine hænder på hans kinder og kyssede ham tilbage, han rystede let på hovedet af det og havde bestemt ikke nået imod det "nej slet ikke.. den tilhøre jo dig" sagde han og kyssede ham kort en enkel gang på panden, han lag en hånd på hans brystkasse og lod den glide ned af hans mave. han kyssede ham bare tilbage og så på ham med et drillende blik og lod som om han skulle tænke over det, han lod sine læber glide fra hans kind og over til hans øre "ja... ja jeg elsker dig min Nikki" hviskede han kærligt ind i hans øre, og lag sin hånd på hans lår inden det langsomt gled ind på hans inderlår. han havde sådan en forfærdelig lyst til ham.... til det lille mennesker foran ham som sad der og så så sød ud som en engel, dog så smuk ud som en vampyr. men personligheden som en dæmon.. Morgan var virkelig helt fortabt i hvordan Nikki kunne være så skøn, han var som en drøm en drøm man bare ikke ville vågne op af... en våd drøm og alligevel så smuk som de drømme man har med en prins og prinsesse, hvis dette virkelig var en drøm så ville Morgan drømme videre. han lag sin anden hånd på hans mave lige under hans navle og lod hans tommelfinger strejfe hans navle et par gange, mens hans anden hånd langsomt fandt frem til Nikki's lem og lod nogle fingere let glide op og ned af den med fingerespidserne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 05:00

Nikki smilede og hvisket"Jeg elsker os dig Morgan" Nikki kyssede tilbage på Morgans vidunderlige kys og mærket hvordan begæret og lysten til morgan styrtede op i ham mens Nikki betragtede Morgan foran sig der var mere end vidunderlig?!. Nikki kunne ikke fatte at han havde mødt Morgan og at Morgan var ond, slem, vild, blid, øm, følsom, og mystisk alt i en god og ond, mørke og lys Morgan var alt for Nikki og opførte sig som en virkelig mand burde og han elsket og at Morgan kunne holde til smerte fordi vis de skændes ville Nikki måske? i sidste ende slå Morgan sådan en bitch slap fordi det havde Nikki gjordt en gang før, men han kunne skam os finde på knytnæve fordi ingen skulle ! fuck med Nikki på nogen måder så ville de ihvertfald fortryde det. Nikki kyssede Morgan tilbage og slap hans læber da han mærket ! Morgans hånd eler nærmere finger stryge op og ned af hans lem og lukket øjnene hårdt i og bed tænderne sammen for ikke at lade en vis pressen stønnen komme ud fra struben og ud mellem de blide men dog fugtige læber der funklede lidt og havde en vis blodstreg ned af sig. Nikki rødmede og smilede i det han tog fat om hagen på Morgan og så ham i øjnene og tog fat i hans hår med den frie hånd g sagde"Der skal mere til for at få mig til at sige små himmelske lyde elskede" Nikki tog kniven og skar blidt Morgan fra halsen ved øret og ned til skuldrene blidt og lod der komme en fin streg der slet ikke var dyb, det blot lige gik igennem læder huden(som man kalder yderlaget af hud) på Morgan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 05:18

Morgan viste godt at Nikki elskede ham dog var det alligevel dejligt at høre ham sige det, han kunne mærke ikke varme dog bare en dejlig fornemmelse inde sig "Nikki" hviskede han i kysset dog var det bare fordi han havde lyst til at sige hans navn, som om han bare skulle være sikker på at han var der. Morgan havde ikke nået imod at blive slået på, dog gjorde det ham bare sur - dog var han gammel nok til at han kunne styre sig, og ikke slog nogen ihjel bare fordi de slog ham. Morgan åbnede sine øjne og så på ham og smilte stort, han blev dog lidt irriteret da Nikki ikke ville give nogen lyd fra sig. Morgan bed sine tænder sammen dog blotte han sine tænder og så irriteret på ham "jov der skal" brummede han og nappede ham med sine læber i kæben, der kom en lille lyd fra ham da han mærkede kniven dog vende han sit blik mod den. han lod sine fingere tage fat om hans lem og nussede den mens han bevægede sig hånd op og ned, han nappede ham lidt videre i kæben. inden han's anden hånd fangede Nikki's hånd som havde fat i kniven, og tog den ned til sin mave og lod spidsen af kniven trække sin undertrøje lidt op til navlen. han så ham dybt ind i øjnene mens han bed sine tænder sammen, han trykkede Nikki's hånd og kniven ind mod sin mave. han kæmpede for ikke at give nogle lyde fra sig, mens kniven kom dybere ind i hans mave. han nød det meget selv om det også gjorde ondt, dog kom der bare et smil frem på hans læbe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 05:38

Nikki smilede lettere lumsk og sagde"haha nej du kan ikke få mig til at stønne mod min vilje lille skat" han grinte lettere selvsikkert og nussede Morgan lidt i håret og mærket hvordan Morgan ville ha mere smerte"Nå din lille smerte elsker.. pas nu på jeg ikke pludselig liver misundelig på smerten" Nikki sendte ham et skævt selvsikkert og meget badboy agtig smil. Nikki smilede lettere lumsk og kyssede Morgan tilbage og lukket øjnene i dybt og bed tænderne meget sammen og nærmest kørte dem mod hinanden og svejede tilbage i ryggen og der kom temmelig dybe åndedræt frem og var ved at lyde som støn, men nikki kunne ikke modstå fristelsen for at pisse Morgan af, han ville i dag trykke på Morgans knapper og se hvad han holdte til og hvad der fik ham til at gå ud over kanten dog uden at blive sur?. dog måtte Nikki indrømme over for sig selv at han snart ikke ville kunne holde nnydelses stønnene tilbage ! altså? morgan var sindsygt god til at finde hver punkt på Nikki han nød og Nikki lod kniven gå dybere ind i Morgan på grund af mnydelsen og bed tænderne sammen indtil..

::BOOM!:: ....
Der lød et ovenlig brag og limosinen stoppede brat op!?. Nikki bed tænderne vredt sammen og faldt ned fra sofaen og så u8trolig vred ud og sagde"Forbandet afbrydelser" Nikki havde fået virkelig meget vrede opbygget nu, o det han hørte chaføren skrige og løbe ud fra bilen og hørte ham dø lidt efter. Nikki så lidt på Morgan og sagde"din.. det kunne vel aldrig være den.. den klan" Nikki så lidt rundt og hørte skridt mod limosinen.. *forbandet afbrydelser! jeg slår dem ihjel! jeg var så tæt og morgans hænder... jeg var så tæt på at mærke hans hånd om... og hans læber og ha ham for mig selv i en dejlig atmosfære.. blot være alene med ham... blot være ved ham..*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 06:05

Morgan ville så gerne havde høre et lille støn fra ham, han var nemlig at hans støn var lige så søde som ham selv "men det vil jeg" sagde han og ville virkelig gerne prøve at høre et støn fra ham, dog kunne han jo ikke ligefrem tvinge dem ud af ham "det gør du ikke, det vil du ikke komme til" sagde han og var ikke engang sikker på det, der var jo nogle der altid gerne ville prøve nået andre kunne. dog håbede Morgan at Nikki ikke begynde at ville mærke smerte, så ville Morgan nok bare komme til at slå ham igen. Morgan kyssede ham og lyttede bare efter, efter bare en mindste lille støn bare en sød lyd fra Nikki. det irriterede ham meget dog ville han jo bare prøve videre, til der ville komme nået ud mellem drengens læber. Morgan gav en lille lyd fra sig da han mærkede kniven dybere i sig, han havde det som om han var i himlen.... nej et meget bedre sted end himlen. dog blev han hurtigt slået ud af sin verden af nydelse da limousinen stoppede, han så hurtigt omkring og havde ikke nået at fange Nikki i faldet. han hørte skriget og der kom en brummende lyd fra hans hals, dog havde han bidt sine tænder hårdt sammen. han vende sit blik ned mod Nikki og træk på skulderne "det håber jeg ikke, tag dit tøj på" sagde han hurtigt i det og tog selv fat i sine bukser og trak dem op og fik dem lukket, han lyttede efter hver eneste lille lyd og vende også sit blik efter dem selv om han ikke kunne se ud af bilen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 06:19

Nikki bed tænderne sammen og tog sig til hovedet og sagde"arh for helved!?" nikki tog bukserne ovenligt på og sparkede døren ud til Limosinen og kiggede ud fra døren og opdagede 4 andre vampyr, der nærmest stod på række foran limosinen, de så utrolig galante og farlige ud. Nikki sank en klump og lidt af modet fra ham glippede..."Fuck... jeg tror ikke dette blot er helt nyfødte barnlige vampyr der sultne... Morgan øhm? hvordan ser din klan ud" Nikki tænkte og det var måske blodet fra Morgan de kunne ha lugtet ? eller noget, Nikki rystede på hovedet og undrede sig eller os var han blevet sporet over at ha fået hjælp af en anden vampyr der var tjener og arbejdet for næsten alle, det var noget rigtig lort olg Nikki håbede på at de ikke var her for at lave ballade.

//du bestemmer selv ^^ vis ? det skal være hans klan//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 06:40

Morgan så over på ham og rakte en hånd ud efter ham da han bare sparkede døren op, som om han ligefrem tilbød at vampyrerne bare kunne komme ind. Morgan tog hurtigt fat i ham og trak ham hen til sig "du skal nok ikke lige lukke dem ind" sagde han lidt irriteret i det og tænkte lidt over det spørgsmål Nikki spurgte ham om "tror vi er ædt før jeg fortalt hvordan alle ser ud,.. sort øjebind, som dette" sagde han og tog fat i sit øjebind rundt om halsen, det var nok den største kendetegn ved klan'en. han så ned på ham og lag sine arme tæt omkring ham "havde de det?" spurgte han om og håbede ikke det, men han kunne jo ikke være sikker selv om han havde været sikker på at de ikke havde fuldt efter ham. han tog hurtigt sin skjorte af og gav Nikki det på som om han var et eller andet barn "så dufter du ikke lige så meget af menneske" hviskede han helt stille ind i hans øre så de ikke ville kunne høre det, han rettede på hans hår for at være sikker på det sad som en vampyr ville sætte det "kom" hviskede han og viste at de ikke kunne blive der inde, han tog hans hånd i sin og gik stille ud af Limousinen. han så bare koldt på vampyrene, der var ikke en eneste lille glæde i hans ansigt. hans krop var helt spændt i det for at virke større i det end han var, han så bare på de 4 vampyrer som Morgan kunne mærke var yngre end ham selv. dog var de heller ikke nyfødte, det kunne han godt se og mærke da ellers havde de fløjet på Nikki "godaften" kom der koldt dog dominerende, for at vise at han var stærkere end dem. de havde alle 4 sort øjebind rundt om øjnene, og de stod bare helt stille på stedet. Morgan undrede sig kort om de mon havde fået færten af Nikki "godaften herre" kom der fra den ene... Morgan trak bare stille Nikki med sig væk fra dem, og holde ham bag sin ryg for at være mere sikker på at duften af menneske ikke kom mod dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 06:56

Nikki så overrasket på Morgan og sagde"Hva mener du altså jeg ikke svag de ville da ikke blot... blot angribe og ja det havde de vist?" Nikki tog sig til halsen og rødmede let i det han betragtede Morgan og sagde"Så de... de?" Han blev trukket med ud af limosinen og så på de fyre personer og sagde stille så de ikke ville kunne høre det"wow Morgan.. det sku da helt utroligt..? er de fra din klan" Nikki betragtede dem med store øjne og følte sig som en i twilight og rystede dog let på hovedet og bed sig i underlæben og holdte sig tæt til Morgan og sagde"hva vis de opdager det..." Nikki tog kniven frem og skar blidt Morgan ned af ryggen skønt det måske vile tænde ham så smurte han under trøjen blodet af Morgan, over hans overkrop under trøjen så han lugtede mere og kysset blidt Morgan over den fine rift og sagde"Sådan elskede... så vil de ikke kunne mærke det så godt" Nikki roede lidt ved sit hår og så undrende på Morgan og sagde med Morgan fordi de vidste sikkert de var to jo" Godaften..." Nikki holdte fast i Morgans arm og var lettere bange? dette var måske lidt for meget vampyrfilm gange 4 for ham..!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 07:14

Morgan så ikke tilbage på Nikki han turde ikke at vende sit blik væk fra dem, han nikkede langsomt til det han spurgte om "ja det er det" sagde han stille og holde bare sit kolde blik på dem, og han var klar til at beskytte Nikki hvis de prøvede på nået. dog stod de bare der og deres hoved fulde let efter Nikki og Morgan, Morgan brummede let af dem "gå hjem med jer" kom der ud mellem hans læber og prøvede at undgå at lyde nervøs, selv om det var ret så svært da han viste hvad de kunne finde på. Morgan stoppede op da de hurtigt stod i en rundt ring omkring dem, så man bedre kunne se det blod som dryppede ned fra deres hager. Morgan trak hurtigt Nikki ind til sig og lag sine arme beskyttende omkring ham "når hvem er så det?" spurgte den ene om som lød ret så sindesyg i det, og lignede en der bare havde lyst til at hoppe rundt og grinte over intet. Morgan så bare på ham selv om han ikke kunne se fyrens blik "det er Ingen" sagde han som om Nikki hed Ingen, dog var vampyrene også dumme nok til at hoppe på den "ny medlem?" spurgte en anden om og Morgan vende sit blik over mod ham "hej Ingen" kom der fra en anden som bogstaveligt talt var blondine dum, Morgan vende hurtigt sit blik mod ham og hævede det ene øjebryn. inden han så over på fyren der havde spurgt "måske, han er lidt usikker" sagde han og kunne godt mærke at roen havde sænket sig over Morgan, dog holde han stadig tæt omkring ham for at være sikker på at de skulle forbi Morgan's arme for at komme til Nikki "NÅ" kom der hurtigt ud af ham "vi må videre" sagde han og trak stille Nikki med sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 07:21

Nikki så på dem og sagde"Hva?" Nikki betragtede dem alle og lod et gisp komme fra læberne og tog sig for munden overrasket over at han gispede så højt og betragtede Vampyrene da de jo var ved at gå, detr afslørede at ! Nikki trak vejret faktisk. Nikki så nervøst på Morgan og hviskede"Morgan... kan de ikke høre mit hjerte" Nikki så undersøgende på dem og prøvede at lade vær med at trække vejret så godt han nu kunne og på en måde var han lidt skuffet af medlemmerne?, var de virkelig så dumme haha! fordi altså det havde Nikki virkelig ikke regnet med. Nikki havde for få dage siden været sammen med Theo og Morgan på samme tid, de venner Morgan var med måtte da være disse fyre fordi en af dem var vel lidt klog men de andre tja?? virkede temmelig dumme i det. Nikki så lidt på Morgan og havde kniven klar til hamp, Nikki ville ikke slippe Morgan fordi vis Morgan blev skadet på grund af hans dumhed eller noget ville Nikki aldrig kunne tilgive sig selv, men hann var blot menneske men tankerne om at blive vapyr blev stærkere dog... når han var med Morgan nød han blot at være sig selv at være et menneske, han nød at være menneske...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 07:39

Morgan havde bestemt ikke tænkt sig at tage Nikki ind i klan'en, selv havde han prøvet en gang at komme ud af klan'en og blev jagtet af dem alle som aldrig før. han lag hurtigt en hånd op foran hans mund, og vende sit blik op for at være sikker på de ikke høre ham. dog undrede det ham at der kun stod 3 vampyrer, han rystede på hovedet og var sikker på at han havde talt forkert før. han vende sit blik mod Nikki og bøjede sig ned "de kan høre dig" hviskede han ind i hans øre helt stille i det, da vampyrer jo havde en bedre hørelse end mennesker. Morgan trak blidt Nikki ned af den ene vej, inden han hurtigt stoppede op da den sidste vampyr stod der. Morgan så bare over på ham og så kort ind mod en gyde, inden han så over på vampyren igen "løb.... jeg kommer hjem til dig efter" hviskede han ind i Nikki's øre, selv om det ikke passede det var en stor løgn. da han ikke ville kunne tage hjem til ham efter, det ville helt klart være umuligt for ham. for så ville han bare risikere at de fandt ud af hvor Nikki boet, og selv om Morgan kunne være heldig at de ikke slog Nikki ihjel - så ville han aldrig kunne tilgive sig selv.. han skubbede ham ind mod gyden, og ville gerne havde sagt farvel dog ville Nikki nok bare misforstå det forkert. Morgan så bare over på vampyren, mens de andre dukkede op fra nogle andre gyder. Selv om Morgan var ret så stærk, så havde han mistet nået af sit blod og derfor nogle af sine kræfter. Han ville dog gøre alt for at de ikke kom efter Nikki, og derfor gik han bare stille hen mod vampyrene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 07:45

Nikki faldt på røven og sagde"arh" han så lidt på Morgan og sagde"Nej ikke uden..." Nikki bed sig i underlæben og rejste sig op og begyndte at løbe væk fra Morgan en hver irriterende elskovs kærlighedsk unge ville ha sagt sætning færdig og fået slået sig selv ihjel.. Men nikki vidste at han skulle lystre Morgan, men Morgan måtte ikke dø det ville Nikki ikke tillade ham?! fordi hvordan... hvordan skulle han nogen sinde finde en som Morgan igen. Nikki mærket tåre og løb alt hvad han kune og stoppet op ca 2-3 kilometer der fra og så sig tilbage og sagde"Morgan... nej!" Han gik ned i knæ og slog løs fordi han ikke kunne hjælpe morgan!, forbandet hvorfor !? han vidste ikke hva der nu ville ske nysgerrighed og bekymring var ved at springe Nikkis hoved innde fra og nikki bed tænderne sammen og prøvede alt for at lytte men han kunne intet hør om sig, de var ikke fulgt efter... hva skulle de med ham? han lugtede vel ikke af menneske... Nikki så vred ud og kiggede rundt, han ville tilbage til Morgan men hvordan?.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 08:06

Morgan mærkede lykken inde i sig over at Nikki gjorde hvad han sagde, og ikke gjorde ligesom i film og sådan nået og prøvede at få det stoppet. det ville bare bringe dem begge i fare, og det ville jo ikke hjælpe nået som helst. Morgan så kort efter ham inden han vende sit blik mod vampyrene, og gik bare videre mod dem "Når! Morgan der forsvandt Ingen" sagde han mens de andre 3 vampyrer prøvede at virke kloge, selv om de bare så mere dumme ud af det. Morgan stoppede op omkring 2 meter fra dem "mmrh der gik han sin vej" sagde Morgan selv om han havde skubbet ham væk, dog havde de jo også set at han havde gjort det så de grinte bare af det han havde sagt "men han er min så hold jer væk fra ham" brummede Morgan inden han blottede sine tænder, de grinte dog bare af ham og begynde at samle sig rundt en cirkel omkring ham "Morgan Morgan Morgan.. vi vil jo slet ikke havde ham, dog ved du jo godt at det jo enten er ham eller i begge dør" sagde den samme vampyr og lag sine arme over kors, og kom med et koldt smil som var fuldt med had til at Morgan var blevet lederen og ikke den. Morgan så var rasende på ham "ved jeg godt" snerrede han og ville heller dø end at gøre Nikki til vampyr "ikke gør ham nået.. så.. så må i godt slå mig ihjel" kom der ud af hans læber og ville jo gerne ofre sig for den han elskede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 08:15

Nikki var vred og tænkte*NEJ fandemne nej! jeg ikke en kylling* Nikki smadret et vindu ved en butik han så trak pistoler der var ladte og gevær ud og så på ejeren og sagde"hastesag! jeg skal nok betale skriv regningen til Nikki Dominic Mckee! okay" Nikki så rundt og smilede i det han fik fa ti en bil i sort og skudsikker og sørget for at dørene var lukket ovenligt bagi og ikke i hans side før !... han kom der hen. Nikki tog 4 pistoler ved sig, han havde en politi rem om Brystkassen hvor der var 2 pistoler i hver side i deres hylstre og så en shotgun på ryggen og et jagt givær der skød en af men den kunne gå igennem metal den kugle i jagt giværet, så havde han skudsikker vest på vis de skulle sparke eller slå... Nikki forbandt de svage led med forbinding så der ikke ville ske så meget men han stadig kunne gå og så kørte han!. Nikki var rasende og kørte hen mod stedet med 145 kilometer i timen og kom med en lyn fart, man kunne høre motoren brumme og før han vidste af det kørte han direkte ind i alle vampyrene og man hørte et brag fordi han ramte Muren bagved!?. Nikki lå lidt ude af sig selv men sparkede så døren op og tog Shotgunen frem og smilede lettere ondt og så rundt, nikki var ikke iført ovenligt tøj mere og hans øjne var onde, dyriske og rasende. Nikki så mod Morgan og, Nikki blødte lidt ned fra panden af sammenstødet, det havde været temmelig hårdt!?.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 13:49

De 3 vampyrer så over på den 4'e vampyr da det så ud til at han bare skulle bestemme hvad der skulle ske med Morgan, dog stod Morgan bare helt stille og så ned i jorden og ventede bare på sin skæbnen. dog kunne han ikke lade være med at smile, da han virkelig håbede at de bare ville lade Nikki være også slå Morgan ihjel. da han viste at de ikke ville overleve længe, når først de andre medlemmer ville finde ud af at de havde slået Morgan ihjel. Dog nået der ikke at blive sagt nået før lyden fra bilen kom mod dem, Morgan skynde sig bare at hoppe for ikke at blive kørt ned. han så bare hurtigt efter bilen og blev bare irriteret over at der var nogen der kunne finde på at køre nogen anden ned, dog slog han det hurtigt ud da han fik øje på at det var Nikki. han stod hurtigt over ved ham og tørrede blodet væk fra hans pande med sin undertrøje "hvad laver du her?" spurgte han om dog kunne han ikke lyde sur på ham, da han var glad for at se ham igen dog på den anden side ikke da han jo ville havde ham i sikkerhed. hans blik røg hurtigt mod pistolerne og hans øjne blev også lidt store "har du prøvet at røve en bank eller nået?" spurgte han om og viste jo at vampyrer kunne overleve at blive skudt, han kunne godt se at han var sur eller mere rasende. han fangede dog alligevel hans læber med sine, og kyssede ham som om det var sidste gang han kunne kysse sin elskede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 23:53

Nikki mærket det og ville ikke gengælde dette var jo ikke deres sidste kys og det ville han sørger for at Morgan vidste så han tog fat i Morgans hår hårdt dog blot for at overraske ham og åbnet bagdøren og smed ham der ind med stor kræft og sagde"Bliv eller jeg begår selvmord!" Nikki så rundt og opdagede en af vampyrene var ved at rejse sig, og tog shotgunen og skød ham så han skrig og blødte, Nikki smed hurtigt det store våben der ikke var flere skud i og sagde"Der ikke tid til hygge snak Morgan!".
Nikki vidste de ville dræbe ham vis de fik fat i ham men han ville ikke miste Morgan og noget fik ham til at få en forfærdelig krampe i hjertet over at tænke på Morgan, et varsel? eller fornemmelse. Nikki lukket hårdt døren i til Morgan og så alvorligt på ham, og satte sig hurtigt ind og sagde"Hold fast og uanset hvad! så bliver du her ved mindre du kan dø af at blive her inde!" Nikki tog den i bakgir og smilede i det han kørte en af vampyrene ned, og lavede en skarp drejning og kørte igennem en af de andre gyder mod Motorvejen og kørte som død og pine!?. Nikki kom ud på Motorvejen og kørte mellem biler og motorcykelister og sagde"Hva fanden havde du gang i!? bare at stå der og lege madonna !... vis du sagde noget dumt kan du godt regne med at blive straffet når jeg har fået os! væk.. ellers gør du mig til vampyr der er de to valg, et liv som flygtning fra din klan.... eller gør mig til vampyr!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 00:33

Morgan blev overrasket over den kraft Nikki havde, dog lod han sig bare blive smidt ind i bilen og så bare efter ham. han var på vej ud da han hørte hvad han sagde, og skynde sig bare at rykke ind i bilen igen. da han jo virkelig ikke havde lyst til at se ham død, han nikkede bare stille til det han sagde. Morgan fulde alle hans bevægelser og satte sig hen ved siden af ham "men.... okay" sukkede han og kunne ikke gøre andet end at lytte, og blev først bekymret når de nået motorvejen da det jo ikke var særlig mange timer til solen stod op. han så bare på Nikki og sukkede af ham "jeg prøvede at redde dig! de ville jo bare være glad hvis jeg død så de kunne overtage klan'en" sagde han og en lidt snerrende stemme, han rullede en enkel gang med øjnene og havde og var jo ligeglad med sig selv så længe Nikki var i sikkerhed. han lyttede på hans valg og vende sit blik ned mod sine fødder og rystede på hovedet "ingen af delene, jeg kan ikke lade dem overtage klan'en.. og jeg gør ikke dig til vampyr før du virkelig gerne vil havde det" sagde han dog mere roligt i det, selv om blodet i ham kogede så havde han ikke lyst til at råbe af ham. han vende sit blik over mod ham "sæt mig af på næste rasteplads, så flygter du alene, rejser langt væk, får et nyt liv.. glemmer mig" sagde han selv om han slet ikke var sikker på at Nikki ville gøre det, han bed sig i læben og for første gang så hans øjne ikke kolde ud. de så på ham med et bedende blik og var fuld af alle de følelser han havde for Nikki
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 00:41

Nikki så temmelig pistoff ud og sagde"Ja! men tror du måske det havde gjordt mig glad vis du var død!?, tror du så virkelig jeg ville ha skredet !" Nikki knurrede en smule og hans grønne øjne var dyriske som deres første møde. Nikki kørte af Motorvejen og sukket lidt og sagde"Jeg vil ikke miste dig Morgan men dog heller ikke slå mig ihjel.. men jeg vidste der var en mulighed for at redde dig fordi jeg tænkte nok du ville gør et eller andet halv tænkt igennem dum beslutning"Nikki hamrede bremsen i og kiggede på uret og så lidt om mod Morgan, og sagde"du kunne blot sige vis du ville af med mig Morgan" Nikki så om mod ham temmelig surt og gik ud af bilen da de var kørt ned af en anden vej og åbnede hans dør og så væk så pandehåret hang over øjnene, dog kunne det ses, fordi Nikki ikke så mod Morgan men blot havde hovedet vendt den anden vej, øjnene var bedrøvet, skuffet og vrede.... fyldt med skuffelse og foragt til hans klan. Nikki smækkede døren hårdt i da Morgan var gået ud og sagde intet...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 00:59

Morgan prøvede at finde på nået at sige og så bare på ham, han havde lyst til at røre ved ham dog turde han ikke. hans blik så bare på ham mens han hjerne tænkte så hurtigt som muligt "nej det ville det måske ikke, men jeg ville bare havde dig i sikkerhed så skider jeg på mig selv" sagde han og så ned af sig selv, hans blik røg hurtigt op mod Nikki igen da han hørte hvad han sagde. Morgan ville jo slet ikke af med ham, han elskede ham jo virkelig meget og ville ønske de kunne forblive sammen. Dog ville han heller havde at Nikki var i sikkerhed end at tænke på sig selv, han ville leve sit døde liv med tristhed og sorg og den lyst han ville havde efter at se Nikki's smil. han gik stille ud af bilen og så på ham, han tog hans hånd i sin og trak ham hen til sig "skat... jeg vil ikke af med dig, jeg elsker dig virkelig.. Men jeg kan ikke flygte fra min klan, jeg er deres leder og sådan er det. mit liv er skabt til den klan" sagde han stille i det dog var han mere sikker på at han var skabt til Nikki, at de virkelig hørte sammen og altid ville høre sammen "og.... og jeg kan ikke gøre dig til vampyr, du ønsker det ikke og derfor kan jeg ikke" tilføjede han og kunne mærke en underlig smerte inde i sig, nået der sagde at han ikke bare kunne gå fra Nikki. han lag hurtigt sine arme om ham og trykkede ham ind til sig "jeg elsker dig" hviskede han og trykkede sine læber mod hans hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 01:06

Nikki mærket tåre og lukket øjnene i med sammen bidte tænder, vis han ikke var vred på morgan kunne han kun græde. Nikki så op mod Morgan og tåre begyndte at komme i det Nikki tog om Morgan og sagde"Jeg vil være en vampyr, jeg ønsker du inderligt gør mig til vampyr og vis du ikke gør det får jeg en anden til at gøre mig til vampyr!... gør.. gør mig til vampyr Morgan jeg ber dig gør.. gør mig til en vampyr som dig" Nikki så på Morgan og kysset hans læber ømt og man ville kunne mærke i hans læber at han rystede... Nikki ville ikke miste morgan!?... nej det ville han bare ikke!. Nikki lukket øjnene og sagde"jeg ønsker at blive vampyr Morgan... vil du opfylde mit ønske?" Nikki så temmelig alvorlig ud og rystede over hele kroppen og klokken nærmede sig mere og mere.... selveste tidspunktet mod solen.. dog havde Nikki holdt op af en bygning så de ville være i sikkerhed der.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 7 Icon_minitime

Love elevator musik:::::::MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 7 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Musik.. :D
» til Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» - Morgan
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum