Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Love elevator musik:::::::MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 01:28

Morgan trykkede ham let ind til sig mens han stirrede ud i luften, som om hele hans verden var blevet ødelagt pågrund af hans klan. han viste at han bare burde give slip på Nikki og lade ham leve sit liv, dog kunne han ikke klare at forlade ham at miste ham. hans ord stak Morgan i hans døde hjerte, han viste ikke om han skulle gøre hvad han sagde. hans øjne blev i da han mærkede hans læber, han var helt fortabt - han kunne ikke sige nej til ham, dog stolede han ikke på andre vampyrer at de virkelig ville gøre Nikki til en vampyr. han åbnede langsomt sine øjne og så stille på ham "jeg kan ikke sige nej til dig.. men giv mig et par dage, giv mig bare et par dage til at tage mig sammen.." sagde han stille i det og skulle virkelig havde nået tid til at se sin elskede i smerte, den frygtelige smerte når man blev forvandlet. han havde jo set folk blive forvandlet før, og tanken om at se Nikki sådan var nået han helst ikke havde lyst til overhovedet at tænke over
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 01:33

Nikki så på Morgan og sagde"Nej fordi så skal... skal vi være adskildte og det vil jeg ikke... du må ikke lide på grund af mig Morgan!... jeg vil ikke ha et fucking Twilight forhold! hvor jeg aldrig får sig at se på grund af en dum klan!" Nikki bed tænderne sammen og tørte sine tåre væk og kyssede Morgan igen og så ham i øjnene med de blanke forgrædte øjnne af hans og sagde"Men.. okay jeg gir dig tid vis problemet ikke kan løses uden død så ... så forvandle mig okay Morgan jeg ønsker at være nær dig og vis det kun kan lade sig gøre som vampyr så et det mit største ønske eller næst største at blive en vampyr og især lavet af dig, kun af dig elskede" Nikki strøg Morgan over kinden og nussede ham blidt i hovedbunden ved håret hvor han havde taget fat i Morgan.Hvor han dog var ked over at ha været så voldelig over for sinn dejlige Morgan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 01:52

Morgan så stille på ham og lod sin ene hånd glide hen over hans kind, han så kort undrende på ham da Morgan jo aldrig så fjernsyn eller gik i biografen så han viste ikke hvad Twillight var "vi skal nok klare det, så længe vi elsker hinanden" sagde han og synes selv at han lød som om han var en oldefar eller nået, han slog det hurtigt ud af hovedet da han mærkede hans læber mod sine igen. han kunne godt mærke den våde fornemmelse på sine kinder fra Nikki's og kunne regne ud at han græd, han lag bare sine arme tætter omkring ham og holde ham tæt ind til sig "jeg vil gøre alt for at du ikke skal forvandles" sagde han stille i det og ønskede virkelig ikke at se ham i smerte, selv om de en dag ikke skulle være sammen længere - da Morgan ikke havde tænkt sig at ikke gøre så Nikki kunne leve et normalt liv, en dag ville Nikki jo være ældre end Morgan og når den dag kom viste Morgan at han ikke længere kunne være sammen med ham. dog var det ikke nået han sagde højt, han så stille på ham og kyssede hans kind en enkel gang "jeg stoler heller ikke på andre vampyrer" hviskede han og ville ikke lade nogen anden forvandle Nikki
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 04:15

Nikki betragtede Morgan og sukket i det han sagde"Morgan jeg ber dig.. vis der ikke er andre muligheder der smerter os begge så gør mig til Vampyr ellers får jeg en til at gøre mig det, du har højest 3 dage ikke mere så finder jeg en til at gøre mig til vampyr" Nikki så lidt væk og bed sig i underlæben fordi han vidste at vis han os forblev menneske så ville han sku ende med at blive for gammel for Morgan, og det skulle jo ikke ske?, så var det vel bedre vis han blev et Normalt menneske?. Nikki bed tænderne sammen og sukket lettere fustrerede og sagde"Hmmm" Nikki roede lidt i håret og prøvede at få alt til at hænge sammen men det kunne han bare ikke hva skulle han dog gøre?-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 05:15

Morgan så ned på ham og nikkede langsomt og tørrede hans kind af med sin tommelfinger "okay, 3 dage" sagde han stille og ville gøre alt for at han ikke behøvede at gøre Nikki til vampyr, så han ville havde at bestemme sig i længere tid om Nikki virkelig gerne ville være en vampyr. dog viste han ikke om han kunne få sin klan til at holde sig væk fra ham, men han havde tænkt sig at prøve alt for at de gjorde som han sagde "jeg elsker dig, og ønsker ikke at se dig ulykkelig bare fordi du føler dig tvunget til at blive forvandlet" sagde han og lag sine hænder på hans kinder og nussede ham let på dem med sine tommelfinger, han så på det smukke ansigt foran sig og bed sig kort i læben. inden han lod sine læber finde hans og begynde at kysse hans læber ømt, han elskede virkelig at kysse ham - at kysse sin elskede Nikki
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 05:22

Nikki så på Morgan og sagde"Jeg vælger det selv, jeg vælger min egen skæbne og jeg vil ikke være gammel så det ikke udelukkende for vores skyld men os for min egen okay Morgan" Nikki så lidt væk og kyssede ham blidt efter de havde stået der i noget tid så Nikki på klokken og rystede på hovedet og satte sig tilbage i bilen og sagde"Se at komme af sted, 3 dage og så finder jeg dig vis du ikke kommer efter Mørkets frembrud" Nikki så død alvorlig ud og sendte Morgan et flyve kys i det han trak hans bakgear tilbage og gjorde klar til at køre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 05:40

Morgan så stiller over på ham og nikkede langsomt til det han sagde, selv om han ikke viste om han skulle tro på det dog kunne han ikke lade være med ikke at tro på det "okay skat.. men vil jo gerne havde du gør det mere for din skyld end vores" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne og nikkede til det han sagde, han så kort ned af vejen inden han så mod bilen igen "jeg kommer" sagde han og lovede det jo at han ville gøre det, selv om han helst ville holde sig væk dog kunne han ikke lade være. han smilte lidt af flyve kysset "vi ses" hviskede han og vende sig om og satte hurtigt i løb ned af gaden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 05:48

Nikki sukket lidt og fik en tåre ned af kinden og slog til instrument brættet!?, han ville ikke vente så lang tid med at se morgan det ville han sku da ikke!?. Nikki bed sig i underlæben af fustration og bemærket hvilken forandring der kom i hans følser over at være væk fra Morgan og at ha set morgan lide, vis blot han aldrig havde inviteret morgan ud, skyldfølse kunne ses i hans ansigt som var det malet hen over og ville ikke fjerne sig. Nikki berørte sine læber med den ene hånd mens han kørte og mærket på dem, de dejlige læber af Morgans havde berørt ham her?... hvornår de mund ville mærke hinanden igen? før 3 dage eller selveste den sidste dag, ville han miste sin varmhed? ville Morgan bakke ud? ville der ske noget uventet eller ville livet som vampyr vis han blev det være mere end perfekt? være en drøm!?. Nikki rystede på hovedet og holdte lidt fra hotellet og skiftede adresse og fik job på baren i fuldtid... i en bar overfor sin nye lejlighed og ventet hver dag, hver aften var han fuld af bekymring og 2 aften nærmet dagen sig, på en måde glædet han sig til at se Morgan, og på den anden side gik det for hurtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 06:28

Morgan tog hele vejen hjem og selv om det ikke var et velkommes kram når han var nået hjem, så slog de ham heller ikke ligefrem ihjel. dog fik han et par slag her og der, dog ikke nok til at han blev slået til jorden. han var dog så heldig at den gamle leder kom på besøg og nået at stoppe dem inden de slog ham ihjel, han var dog også en af de ældste vampyrer i verden og var som en far for Morgan. selv om han ikke ligefrem fik et tillykke eller nået, da han fortalte at han var forelsket i et menneske så ville han bare møde Nikki. dog var Morgan ikke helt sikker på om han skulle tillade det eller ikke, men han kunne dog heller ikke sige nej dog var han nok den vampyr han stolede mest på. dagene gik også hurtigere end han havde regnet med, og snart var det gået 3 dage og det var på tide at finde Nikki igen. han tog aften om aftenen og gik bare rundt på gaderne mod der hvor duften af Nikki kom fra, han havde sine hænder begravet nede i lommerne og en smøg i sin mundvig. han glædet sig til at se ham igen, og fortælle ham de gode nyheder og bare holde om ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 06:37

Nikki var på Natte arbejde iført sin stramme sorte Tank Top, og stod der med shakes drikke og shakede løs og kastede dem bagved ryggen og folk heppede og var helt oppe og køre mens musikke var på sit laveste blus for at kunne høre hvilke drikke han råbede op til folk. Nikki sendte glasne af sted med sin kollega når der var hældt op og der stod Cult på hans ryg. Nikki smilede og hyggede sig dog efter som en af hans vener (Terry) havde haft ham med i tivoli for at kvikke Nikki op fordi han havde været bedrøvet de sidste dage før Morgan kom, dog ! Nikki havde fortalt Terry om Morgan og Terry havde sagt ja til det men var der dog altid vis Morgan slog op?. Nikki smiled ei det han betragtede en der kom ind og tabte alt efter et stykke tid og sagde"vent.. jeg tror" Nikki hoppede over disken og gik mellem mennesker hurtigt og nærmest dragende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 06:49

Morgan gik bare videre på de stille veje hvor der næsten ingen mennesker var, det var altid dejligt at kunne slappe af og nogle gange skynde sig lidt frem for at holde om Nikki igen. det var nok det han havde savnet mest de sidste dage, at føle den dejlige krop mod sig igen og varmen og den kærlighed den dreng kom med. han stoppede kort op da han så club'en foran sig - var Nikki der inde? dog kom duften jo fra ham der inde fra, han gik ind mellem alle mennesker og så sig lidt omkring. dog røg hurtigt hans blik mod det hvide hår da han så at han kom over mod ham, han blev dog bare stående og var klar til at lægge sine arme omkring ham. han tog dog sin smøg ud af munden, og pustede den tykke røg ud af sin mund
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 06:55

Nikki fik sig mast igennem mængden og så det var! Morgan og råbte"MORGAN!" Han sprang frem og klamrede sig om Morgan han uheldigvis ville ha vældtet vis han ikke var klar til at blive sprunget på. Nikki holdte om Morgan og så ham i øjnene med et smil over hele ansigtet og kunne ikke lade vær med at grine lidt og kysset så Morgan efter at ha set ham lidt mere indgående for at være sikker på dette ikke var en luftspejling!. Nikki kysset Morgan på læberne blidt foran alle sammen på Clubben og nogen gik og andre jublede for dem fordi de syntes det var sødt, fordi Man kunne se på Nikki hvor meget han havde savnet Morgan, fordi Nikki overkrammede og holdte sig tæt ind til Morgan og vilole ikke slippe ham uanset hvad lignede det. Nikki rystede en smugle og sagde"jeg har savnet dig !" Nikki krammede sig ind til store stærke Morgan og rødmede let over alt opmærksomheden og sagde"Du så vidunderlig! morgan" Nikki trak Morgan få minutter efter med sig om bagved og tog hans taske i mens og råbte at han tog fri. Nikki smilede og tog om Morgan udenfor og sagde"årh morgan!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 07:08

Morgan smilte stort da han så hvor glad Nikki var for at se ham, så var han sikker på at han ikke var den eneste der havde savnet Nikki "wow wow wow" sagde han flere gange inden han mærkede gulvet under sig og grinte kort, inden han mærkede hans læber mod sine og kyssede ham bare tilbage. han havde sådan savnet ham og var glad for at han var hos ham igen, han hørte godt folk og kunne ikke lade være med at smile af dem "jeg har også savnet dig" hviskede han og tog sin smøg ind i munden igen, han rejste sig op og gik stille med ham og så kort omkring på menneskerne. han gik bare med ham udenfor og lag hurtigt sine arme omkring ham igen "lille Nikki" sagde han stille og var virkelig glad eller ikke glad - lykkelig over at se ham igen "min lille Nikki" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 07:14

Nikki rødmede meget over kinderne og bed sig let i underlæben og stod der lidt steppende og betragtede Morgan fordi Nikki var slet ikke så høj sm Morgan. Nikki gav et grin fra sig og nussede blidt Morgan i nakken og sagde"jeg elsker dig Morgan jeg elsker dig så højt min dejlige skat" Nikki kyssede Morgan igen, efter at ha taget Morgans smøg ud af munden og smidt den væk. Nikki nussede sig op af Morgan bagefter og sagde"Min Morgan for altid... og ja jeg din elskede, altid din" Nikki var overlykkelig! alt var perfekt han havde helt glemt det med vampyr og hva der nu ellers var at tænke ov er?. Nikki tog om Morgan og ud af det blå, strøg hans hænder op under trøjen på Morgan og Nikki så temmelig drilsk på ham og sagde"Mmmh dejlige at mærke din kulde igen elskede" Nikki var helt høj på lykke kunne man sige, fordi han drak aldrig næsten? så Morgan var kommet og så var hans humør skudt i vejret og så var han blevet for overfýldt med lykkestof i kroppen, som ens krop jo udgav og så var han blevet hyper agtig?."Så ? morgan.. har du fundet ud af noget?" Nikki anede ikke han skulle vises frem til en slags far af Morgan men glædet sig dog til at høre Morgans svar til hva de skulle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 07:33

Morgan så ned på ham og så kort efter sin smøg inden han kyssede ham tilbage - nøj hvor havde han bare savnet og kysse ham, at mærke de varme læber mod sine som om hans drøm den fantastiske drøm var kommet tilbage "jeg elsker også dig, alt alt for meget" hviskede han drillende og nikkede og havde heller ikke tænkt sig at give slip på Nikki, han havde tænkt sig at beholde ham så længe han kunne. han lag sine arme tæt omkring ham og nussede ham blidt på røven med sine fingere, hans mave trak sig hurtigt det stykke ind som det kunne komme ind da han mærkede varmen "mmh" kom der ud mellem hans læber "dejligt at mærke din varme igen" sagde han stille og så bare ned på det glade ansigt, han bøjede sig ned og kyssede hans læber en enkel gang. han lyttede på hvad han sagde og nikkede "jeg gør dig ikke til vampyr.. jeg gør dig ikke til vampyr før du selv vil havde det,.. men min far vil gerne møde dig" sagde han stille i det og viste jo ikke om Nikki gerne ville møde ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 07:50

Nikki så overrasket på Morgan og stivnede lidt i sig selv og så temmelig forskrækket ud og bagefter lettere forfærdet.. Han bed lidt i sin underlæbe tydeligt tegn som altid på at han var nervøs og tænkte over hvad han mund skulle svare, dette var en af hans dumme vaner når han afslørede sig selv?, men Nikki stod der lidt og overvejede hva han mund skulle sige og hva der nu skulle ske, indtil lille Nikki smilede og tog om sin dejlige kolde Morgan og slikkede ham blidt op af halsen og hvisket med et lille nip i øreflippen på Morgan"det ville være mig en ære at møde din far Morgan" Nikki betragtede Morgan og sagde"har du egenlig virkelig en far og er han klan overhoved eller???.. fordi skal jeg med din klan og hvornår står mødet fordi vil gerne lige ha et bad og så hurtigt smutte i jakkesæt og sådan og vil du ikke med mig i bad denne gang elskede" Nikki smilede frækt og tog hans hånd og sagde"Jeg vil gerne se din krop våd og fugtig elskede, og være alewne med dig igen, uden afbrydelser, lukket døre, åben vindu, musik stille i baggrunden, levende lys, fugtigt vand, våde kroppe, dig mig Nøgen"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 08:07

Morgan så ned på ham og smilte lidt imens at alt det han gjorde, han stod dog bare selv helt stille og betragtede ham med sine øjne. han var virkelig forelsket i ham mere end nogensinde før, eller mere end nået væsen kunne være forelsket i nogen anden "okay det er jeg glad for at du vil" sagde han og rystede let på hovedet og tænkte lidt over hvordan han skulle sige det, det var jo ikke altid til at forstå når man ikke selv havde det sådan "nej han er ikke min rigtige far.. dog var det ham som tog mig til sig når jeg var en ung og forladt vampyr, så han er blevet som en far for mig" sagde han og havde virkelig det forhold til ham, som man havde med sin far. han var en forkælet vampyr og blev virkelig meget forkælet af ham, og var glad for at han havde ham i sit liv. han kyssede ham en enkel gang på panden og smilte "du skal kun møde ham ikke de andre, eller nogle af hans livvagter" sagde han og grinte kort lidt over at Nikki ville gøre sådan et nummer ud af det og gå i bad, han lod sine fingere glide hen over hans ene kind "så hurtigt som muligt, han skal afsted igen om et par dage" sagde han og nikkede langsomt da han da virkelig gerne ville med ham i bad, han lukkede sine øjne i og lyttede på hvad han sagde og bed sig i læben "lækkert" hviskede han og kæmpede lidt for at hans lem ikke skulle begynde at dunke, selv om han jo med glæde ville se Nikki nøgen og tæt ind til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 08:19

Han så lettere overrasket på Morgan og sagde"det må ha været en åndsvag og blind skaber fordi hvordan kan man nogen sinde efterlade så smuk en skabelse og vampyr slash menneske ? var du vel en gang... altså kan ikke fatte man kan forlade dig eller blot lade dig være alene! og især ung udgave" Nikki grinte og puffede blidt Morgan i siden virkelig blidt og sagde med et grin"Driller med det der med ung men virkelig.. jeg ville aldrig og vil aldrig forlade dig" Nikki smilede og sagde"Vis jeg tager hjem af nu kan du sige at vi kommer i morgen aften? er det iorden og øhm? overnatter måske eller hva? så han kan se mig lidt mere an og så kan du os få mere tid med ham, fordi det lyder til at han har været en go erstatning for en far for dig og jeg vil frem med fra i dag tiltale ham som din far og ? desuden så det altid godt at få lidt far og søn tid så jeg syntes du skulle sige vi får lidt alene tid i aften og så i morgen kommer vi og overnatter hva siger du til det Morgan?" Nikki kyssede blidt Morgan på kinden og nussede ham i håret før han sagde"brug dit superfart eller hva i kalder det så jeg sikkert nået hjem og fået gjordt klar og det hele?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 08:30

Morgan så bare stille på ham og smilte lidt af han sagde og træk lidt på skulderne "det var nok en vampyr der var ung" sagde han og viste det endelig ikke, han viste jo ikke hvem hans skaber var og derfor havde været nød til at klare alt på egen hånd. det var nok derfor han ikke bare gav slip på sine skabninger med det samme, han var ville være sikker på at de kunne klare sig selv. han grinte lidt af ham og kyssede ham på kinden "det håber jeg heller ikke du vil, det elsker jeg dig alt for meget til at kunne lade sig gøre" sagde han og ville ikke give slip på ham uden kamp "min elskede" hviskede han og nikkede til det da han jo gerne ville bruge nået alene tid sammen med ham "jeg skynder mig tilbage så hurtigt jeg kan" sagde han stille og kyssede hurtigt hans læber, inden han bare var forsvundet ud i den blåluft, han skynde sig bare hjem så han kunne nå at komme tilbage til ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 08:43

Få timere senere

Nikki havde gjordt alt klar, dog ikke det vilde, men der var dæmpet lys over alt, levende lys ude på badeværelet i vinduet og ved vasken, så var der roser lidt her og der. Nikki havde smidt tøjet og havde taget en sort smuk silke morgen kåbe om sig der gik til midt på lårene og bandt den om livet og smilede i det han tændte bruseren på det perfekte bluss for sig selv og dog os for Morgan fordi selv om Morgan var kold ville han stadig kune mærke noget, men Nikki havde gjordt så vandet ikke var varmere end hans kropstempratur, så morgan menst ville kunne mærke varme fra Nikki.Nu tændte han musik og ventede blot på at Morgan ville træde ind, mens Nikki havde skænket utrolig smuk vin op eller Champagne vis det nu var at Morgan ikke ville ha det, der var lidt af hvert wiskey og sådan alkohold.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 08:49

Morgan gik bare roligt ned af den gade Nikki boet på, dog havde han løbet hele vejen dog ville han tage det roligt det sidste stykke for ikke at virke for ivrig. han så kort op af bygningen og smed sin nye smøg væk, inden han gik ind af døren til opgangen. han rettede på sit hår og tøj for at være sikker på at han så godt ud, selv om han ikke kunne se bedre ud end han gjorde. han stoppede op foran hans dør og bankede stille på dog højt nok til at han ville gøre det, han lag sine hænder ned i lommerne og bed sig let i læben dog nok til at hans underlæbe blev trykket lidt ned af hugtænderne. han så ned på sine sko og kunne mærke hvor meget han glædet sig til at holde om ham igen, han havde lyst til bare flå døren op og finde ham så hurtigt som muligt. dog ville Nikki sikkert bare tro at Morgan var sindesyg eller nået hvis han gjorde det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 09:02

Nikki var begejstret og klar til at møde Morgan igen og have ham hver dag fra nu af. Nikki gjorde så man kunne se hans brystkasse helt ned til hofterne var der et V. Nikki gik hen og åbnede døren utrolig langsomt og stod op af døren der var åben nu og smilede lettere chamerende til Morgan og slikkede sig sensuelt om læberne og håret var sat som en vampyrs, Nikki ville virkelig gør indtryk på Morgan og gør denne aften næsten uforglemmelig?. Nikki smilede og sagde"Halløjsa elskede, så du endelig tilbage, alt er klart og der er os en sort silke badekåbe til dig vis det er?" Nikki smilede og pegede på den redte seng og bed sig let i underlæben og tog blidt fat i Morgans tshirt og trak ham med indenfor og lukket døren efter ham blidt i og låste og stod nu tæt op af Morgan og så ham dybt i øjnene med den sensuelle glimt i øjenen og den stilhed der lå i de klare grønne øjne, og de kærlige hænder derr strøg over morgans krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 09:15

Morgan så stille op da han hørte døren der blev åbnet, dog blev hans blik overrasket i det da han så hvordan Nikki så ud "wow" kom der ud mellem hans læber da han jo så hel fantastisk ud i Morgan's øjne "hej smukke... ja her er jeg igen" sagde han og lod sig bare blive trukket ind af døren og så efter hvad han lavede, han nød virkelig at høre døren blive låst så han var sikker på at han havde Nikki for sig selv. og ville nok blive virkelig sur hvis der kom nogen og prøvede at forstyre, han så på hans øjne inden han så ned af ham "du ser godt ud" hviskede han stille og lod sine fingerespidse glide ned hans hans brystkasse, han lag sin anden hånd på hans kind og bøjede sig stille ned "jeg elsker dig" hviskede han frem inden han lod sine læber mødes med hans, han lukkede sine øjne da han mærkede hans læber mod sine. han begynde at kys hans læber ømt og forsigtigt, han nød være gang mere og mere når han mærkede hans læber mod sine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 09:25

Nikki betragtede Morgan og sagde"Nej wauw til dig Morgan... du virkelig smuk og vidunderlig i aften" Nikki smilede og lukket øjnene da Morgan rørte hans brystkasse og sagde"Mmh det dejligt bliv endelig ved" Nikki begyndte at klæde Morgan af i mens de begyndte at kysse, Nikki lod fingerne glide ned af Morgans krop og ned til buksekanten og knappede de første knapper op og lynede så ned og så lidt på Morgan for at se hvordan han tog det, og trak så bukserne helt ned og smilede lidt i det han tog tshirten? af Morgan bagefter og hva der nu ellers var på den smukke overkrop af Morgans og sagde"Mmh du ser så hot ud elskede" Nikki kyssede blidt Morgans nøgne brystkasse og slikkede ham blidt over brystvorterne og kyssede ham så igen på læberne, lod deres læber blidt smelte sammen igen i blødhed, smag og varme og kulde, skabe fugt og glæde i deres kroppe og hjerter eller ihvertfald så de kunne mærke forskel i kroppen, kærlighedens magiske følse kaldte man det vel?.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 09:39

Morgan smilte lidt af det han havde sagt, og synes ikke selv at han havde gjort nået specielt ud af sig selv. dog synes han selv at Nikki så bedre ud hver gang, han var jo bare perfekt i Morgan hoved og det var jo altid nået. han nussede ham blidt op og ned af brystkassen med sine kolde fingerespidse, han kunne godt lide den måde varmen fra Nikki's overkrop gav stød ind i hans fingere. han lod ham bare tage sit tøj af og smilte stort imens "ikke så hot som du ser ud i det der" sagde han og lukkede sine øjne hårdt i og gispede let, da han mærkede hans tunge mod sin brystvorte. han kyssede ham hurtigt tilbage igen og gik ud af sine sko og bukser, inden han skubbede ham op af væggen og trykkede sin krop mod hans. han var forelsket helt vildt meget og var helt fortabt i ham, hvis Nikki en dag ikke ville havde ham længere så havde han helt sikker kidnappet ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 8 Icon_minitime

Love elevator musik:::::::MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 8 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Musik.. :D
» til Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» - Morgan
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum