|
| Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 07:58 | |
| Morgan kunne ikke lade være med at smile af det han sagde, selv synes han ikke selv at han var lækker eller ikke så lækker som Nikki var "jov du røre for meget ved mig" sagde han drillende i det og havde jo ikke nået imod det, han ville jo endelig bare havde at Nikki rørte mere og mere ved ham. han træk vejret tungere i det og trykkede sig bare tætter på Nikki "mmrh" kom der let ud mellem hans læber, og han nød jo virkelig meget Nikki's berøringer "skat det er så dejligt" hviskede han og fik endelig bare mere lyst til ham, hans lem dunkere bare mere og mere og skrig næsten ligefrem efter Nikki. han havde på en måde lyst til at stoppe ham, da han ikke var sikker på om det var en god idé længere - dog nød han det også utroligt meget "dejligt at høre" hviskede han og kyssede ham let ned på brystkassen, han var glad for at han kunne styre sig selv - ellers var han sikker på at han havde sat sine tænder flere gange i ham. han havde jo ikke kun lyst til ham seksuelt, han havde også lyst til at æde ham dog elskede han ham også alt for meget til at gøre det. han masserede ham bare videre og smilte imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 08:05 | |
| Nikki rødmede let og lod Morgan mærke at han var opstemt indtil han stoppede med berøringerne andet end blide og nussende berøringer på hans ansigt kun og sagde"Vi burde gå i seng min elsket" han så Morgan i øjnene, da han havde taget blidt om Morgans kæbe og berørte ham let over underlæben helt opstemt i hele sin krop efter at kysse de så dejlige læber som han så til sidst efter lang tids beundring af Morgans smukke ydre og personlighed. Lod han læberne mødes med Morgans og strøg morgan over håret og sagde"vi burde sove nu elsket" Nikki trak sine bokser op og ttog bukserne af og betragtede Morgan få gange i det han tog Morgan i hånden og sagde med et drengerøvs smil der virkelig os så kærligt og chamrende i sig selv ud"Jeg elsker dig din dejlige unge" han blinket som for sjov det med unge og strøg Morgan over kæben og så om hagen og lod fingerne blidt forsvinde fra hagen da han havde strøget ham der over og kiggede så rundt og sagde"Hva smukke ? vil du med ind i seng" han gav et kækt grin fra sig og gik så småt der ind, stadig med Morgans hånd i hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 08:14 | |
| Morgan nød virkelig alt Nikki gjorde ved ham, og bare det at de var sammen var fantastisk. dog kunne han mærke at alt gik i stykke inde i sig da han hørte hvad Nikki sagde, han så bare på ham med et overrasket blik over at det bare sluttede sådan. han kunne ikke få et eneste ord frem og fjernede dog ikke sit blik væk fra ham *nej? hvad? kunne da ikke bare stoppe sådan?* tænkte han istedet da han jo ikke kunne få det sagt frem, hans blik røg hurtigt ned når Nikki tog sine bokser på. det var en underlig følelse han havde inde i sig, da han jo aldrig havde prøvet før at nogen stoppede sådan midt i det hele og slet ikke når Morgan var så tændt som han var. hans blik lå bare på ham og han rejste sig stille op, og trak sine underbukser og bukser op. han gik stille med ham ind i soveværelset og lukkede sine bukser så godt han kunne med en hånd, selv om det var ret så svært så klarede han det efter et par forsøg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 08:21 | |
| Nikki så lidt undrende på Morgan og så gik det op for ham!?... kunne Morgan ha troede!? at han gjorde dette fordi han ikke ville ha mere nusseri med Morgan fordi det var slet ikke det?, Nikki var blot så træt at han næsten allerede var halvt i drømme land og halvt i den virkelig verden ?. Nikki tog dog hurtigt om Morgan i et fast og utrolig trygt kram og holdte Morgan tæt ind til sig og tog hans hånd og placeret det på sit bryst fordi hjertet galoperede der ud af, fordi han var tændt. "elskede? er du okay" han strøg Morgan over kinden og kyssede ham blidt på siden af læberne og berørte Morgans underlæbe og sagde"elskede... jeg blot træt, ville nødig falde i søvn i mens du berørte mig som var du kedelig fordi du langt fra kedelig? du bliver aldrig kedelig for mig" han berørte let Morgan og løsnede med en hånd Morgans bukser med et smil og lod dem falde ned om anklerne på Morgan og skubbede blidt Morgan ned i sengen med ham selv faldende med ned, læggende oven på Morgan med bene ud til siden og en hånd på hver side af hovedet af Morgan og det platin blonde hår hængende ned mod Morgans pande, og de dyriske dog trætte øjne betragtede Morgan og et lille frækt dog lumsk smil kom frem på læberne af Nikkis, og han berørte blidt Morgans lem og kyssede ham på læberne og hvisket i hans øre da han slap læberne med stor fortrydelse, fordi de var så dejlige de læber af Morgans"Jeg elsker dig skat" han strøg Morgan over kinden og havde stadig Morgans ben mellem sine og smilede skævt til ham og kærligt, chamerende med et strejf af tilfredshed"Jeg elsker dig så højt elskede" han kyssede Morgan igen på læberne og man kunne mærke hans krop rystede lidt, så træt var Nikki fordi han jo var menneske og havde holdt sig vågen næsten 2 nætter nu.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 08:34 | |
| Morgan kunne ikke andet end at tænke på det der lige var sket, det var virkelig en underlig fornemmelse at blive afbrudt i nået der følte så dejligt. han så ned efter hans arme inden han så op på hans ansigt, han mærkede godt hans hjerte og kunne ikke andet end at lide det da det jo ikke var tit han mærkede et hjerte der bankede. han skulle lige til at svare ham da han hørte hans stemme igen, og lyttede bare på ham mens han ikke rørte overhovedet på sig selv. han viste ikke hvad han skulle sige og kunne endelig ikke gøre andet end at lytte på ham, og tænkte på hvad han selv skulle sige. han lag ikke så meget mærke til at hans bukser forsvandt, og lod sig bare blive skubbet ned i sengen. han lag sine hænder på hans kinder og så stille op på ham, dog kom der en lyd af nydelse ud mellem hans sammenbidte tænder da han mærkede han hånd hen over sit lem - han rykkede også lidt på sig da han virkelig var virkelig meget tændt, og bare en eneste mindste lille berøring var en stor nydelse for ham. han tog dog fat i hans arm og trak ham ned fra sig "det ender galt det der.. bare læg ned til at sove" sagde han og fik hurtigt fat i sine bukser og trak dem igen op og lukkede dem, inden han trak dynen over Nikki og ville jo helst ikke ende med at komme til at voldtage ham bare fordi han selv var så tændt og liderlig efter Nikki. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 08:40 | |
| Nikki så på Morgan og drejning fra at Nikki var total dominerende og sexet til ? Morgan opførte sig virkelig mærkeligt og smed dynen over ham på dog en blid måde men stadig smed dynen over ham? hav skete der mund lige der???. Nikki sukket under dynen og det kunne skam os høres"jamen jeg liderliiiiiiiiiig!!!" han kom frem fra dynens nedre og tog blidt fat i Morgans bukse kant og så lettere uskyldig ud og sagde"undskyld jeg afviste dig alt så ikkkk" Nikki kunne ikke afsløre det før han ligesom gik helt død,... hans hoved ramte blidt sengen og armen, ja armen blev slasket og slap Morgans bukse kant.. vis man hørte og så på stakkels Nikki kunne man se at han ikke ville ha deres lille berøring skulle stoppe men han havde kæmpet for at holde sig vågen.. Nikki begyndte så småt at snorke som havde han været på overlevelses tur bjergene eller løbet et marrton. Nikki lå der sødt med dynen halvt over sig men.. fingerne holdte dog stadig fast i buksebenet af Morgan, de ville ikke slippe ham... Nikki elsket virkelig Morgan"mmmh Morgan min... min morgan" sagde Nikki i søvne med en blid og nuttet engle stemme. han ville for alt i verden ikke slippe sin Morgan. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 09:01 | |
| Morgan så bare på ham og blev lidt underlig i ansigtet da Nikki næsten ligefrem fald sammen i sengen igen, han kunne dog ikke lade være med at smile og lod sin tommelfinger glide ned af hans kind. der underslap et grin over hvordan Nikki havde reageret, dog ville han heller ikke vække ham og derfor holde han sit grin tilbage. selv om han ikke kunne forstå hvordan man kunne sove, og hvorfor mennesker ikke kunne holde til så meget. så elskede han jo Nikki og ville jo gerne lære hvordan et menneske var opbygget, selv om han viste at det ville gøre ham sur nogle gange så ville han jo gøre alt for Nikki. han tog fat i hans hånd og fjernede den fra hans bukser, og lag den istedet på sin brystkasse og lag sig ned ved siden af ham. han lag dynen ordenligt på ham, inden han begynde at nusse hans hånd og så over på ham mens. han smilte mere over det han mumlede i søvne, og lukkede sine øjne stille i da han elskede ham mindst lige så meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 09:08 | |
| Nikki rykkede tæt på Morgan i søvne og tog om ham blidt og sagde"Min elskede... min Morgan få dig en anden" han slåset lidt om Morgan i sine drømme til tidere fordi han så meget gerne ville være den fyr der kunne forsvar sin kærlighed og sige hey dette er altså min fyr ikke din. Han smilede let i drømmen og nussede hovedet let op af Morgan og sagde"mmmhh mig elske dig" han var utrolig nuttet og sagde kun noget i søvne og brummede lidt når han var helt færdig og total væk i sine drømme fordi han var helt over træt!. Nikki vågnet først ved 19 tiden nær solnedgang, næste dag så træt var lille nikki og han var klæbt helt op til Morgan om aften fordi han elsket kulden fra Morgan . Nikki åbnede stille dog utrolig udhvilet øjnene og sagde"M..?Morgan?" han strakte sig let og nussede sig lidt op af noget?, om det var puden eller Morgan vidste han ikke, blot det lugtet af Morgan så det var fint nok forløbig.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 09:20 | |
| Morgan lå bare hele natten og dagen og lyttede på hvad Nikki sagde, han havde et stort smil på læben og var så lykkelig for han havde mødt Nikki og derefter blevet kærester med ham. han kunne godt mærke at han kom tætter på, dog sørgede han for at han ikke ville fryse for meget ved han være sikker på at dynen lå tæt omkring ham. han havde lyst til at sige nået til ham, dog ville han ikke risikere at han kom til at vække ham. han selv havde ikke rykket sig en eneste lille smugle, da han ikke havde lyst til at flytte sig væk fra ham. han så hurtigt over på ham da han hørte hans stemme om aftenen og smilte da han var vågen igen "ja jeg er her elskede" sagde han stille og nussede ham blidt over kinden, inden han tog blidt fat i hans hånd igen og nussede den videre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 09:25 | |
| Nikki smilede overlykkeligt, dette var lige ham--""Min morgan"" nikki berørte let Morgans kind os og trak sig hen til hans læber blidt og kyssede dem, i laaaaaaaang tid dog skiftede ham med hurtig intens til ømt og blid, nænsomt og så afsluttede han ikke helt men nippede blidt Morgan i underlæben og slikkede ham over underlæben som stimulerede nydelse i læberne. Nikki smilede og kysset ham blidt og hurtigt til sidst og sagde"årh godmorgen min elskede så??? var det i dag vi skulle møde din skræmmende vampyr far?" han satte sig op og kiggede hen mod skabet der var åbent som altid og sagde"Hmm hva skal jeg mund ha på der hen syntes du elskede, du må bestemme det er jo din far og plus så skal jeg jo os være bare halvt så lækker som dig" han blinkede chamerende til Morgan og rødmede let over kinderne dog, stadig havde han en hånd på dejlige Morgans krop. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 22:22 | |
| Selv om Morgan elskede at se Nikki sove, så elskede han virkelig mere at se ham vågne op og kunne snakke med ham. der fandes nok ikke nået bedre end at kunne se ind i hans øjne, og bare vide at den fyr foran ham virkelig var hans og kun hans. han nød meget kyssede ham bare tilbage, hans læber var virkelig ubeskrivelig dejlige. han lå bare og kiggede på ham og var helt væk i drømmeverden, dog kunne han svagt høre hvad han snakkede om "nu ved jeg hvordan det er at sove" hviskede han og så bare på ham, han havde det som om han var langt væk i nået dejligt og det dejlige var jo helt klart Nikki. han så hen mod hans skab og nikkede "hvis du gerne vil havde det" sagde han og rejste sig stille op og så over på ham med et smil på læben "du er dobbelt så lækker som mig" sagde han inden han gik hen mod skabet og kiggede ind i det "hrmm" kom der tænkende ud mellem hans læber, han tog et par bukser ud og så kort på dem inden han lag dem ind. han fandt dog nogle andre og kastede dem over til Nikki "dem ooooooooooooog..." sagde han lidt hviskende i det og endelig mest til sig selv, han tog en langærmet sort trøje frem og et tørklæde "sådan" sagde han og gik hen og lag det på sengen, endelig tænkte han mere på at tøjet skulle nogenlunde beskytte Nikki. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 24 Sep 2010, 23:44 | |
| Nikki så undrende på tørklædet og sagde"Hmm? tørklæde? øhm, hva pokker det kan jeg ligeså godt så jeg sikker på jeg ikke bliver forkølet" Nikki smilede kært og vis han så heller ikke bar tørklædet ville Morgans far sikkert også kunne se de utrolige dybe mærker nu der var på hans hals efter Morgan og de var jo helt friske og lidt healede kun. Nikki tog det på og trak de stramme bukser på og så sig lidt i spejlet med et smil og sagde"ej vent der mangler altså noget for at gøre mig helt lækker" han tog blidt om Morgans hånd og trak ham blidt hen til sig, så de stod side om side og sagde"hva siger du til denne her? lækre genstand" han kyssede blidt Morgan, da han tog hans arme om livet på Morgan og den anden over skuldren og gjorde så deres læber mødtes i et hot kys, der varede nogen sekunder, mens Nikki lod Morgan mærke små blide nip i underlæben af sig og lod ellers læberne berør hinanden. Han prøvede at trække lidt ned i Morgans bukser blot for at drille og hvisket i hans øre efter at ha bidt utrolig ømt Morgan i halsen ved siden"hva skal vi gå elskede, ps.... i love you" han blinket og smilede kært og tog sine sneakers på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Lør 25 Sep 2010, 04:28 | |
| Morgan så bare på ham mens han tog tøjet på ham, han smilte imens mens han virkelig betragtede hans krop med sine øjne. dog prøvede han at skjule det lidt ved at se væk flere gange, dog røg hans blik med det samme over på Nikki igen. han undrede sig lidt over det han sagde inden han blev trukket med ham, han så lidt på dem igennem spejlet og efter hans mening så passede de virkelig godt sammen "det ser godt ud" sagde han og vende sit blik ned mod ham da han mærkede hans arme omkring sig, og lag sine ene hånd på hans kind mens hans øjne gled i. han nød virkelig meget kysset som han nu altid gjorde, dog kyssede han ham bare tilbage og tog fat i sine bukser da han mærkede at Nikki trak i dem. han så stille på ham og nikkede "jeg elsker også dig.. må jeg få min trøje igen?" spurgte han drillende om, da Nikki jo ligefrem havde stjålet den aftenen før. han gik dog bare hen og tog sine sko på, og fandt en smøg frem i sin lomme som han lag let mellem sine læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Lør 25 Sep 2010, 07:16 | |
| Nikki smilede kært og sagde"jeg har den lige her" han gav den modvilligt til Morgan og sagde"øøøv den dufter så godt af dig elskede" han smilede og sagde"jeg elsker dig virkelig" han gjorde sig klar og sagde"skal vi komme af sted?" han så lidt rundt og bestillede en taxi og spurgte Morgan hvor det lå nær. så taxien ville holde halvt der fra. Nikki satte sit hår med et smil og sagde"sådan er det fint" hans hår var virkelig elegant sat lidt ala vampyr agtig og hans tøj var smukt og så var Nikki ellers klar. Nikki fortalte Morgan om det med at taxien stoppede lidt før stedet og sagde"så? Morgan glæder du dig?" nikki berørte let Morgan dejlige hår og kysset ham på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Lør 25 Sep 2010, 11:20 | |
| Morgan så på ham og smilte lidt da han godt kunne se at han var modvillig i at Morgan skulle få den tilbage "skat slap af.. du skal nok få den igen" sagde han og kyssede ham let på kinden, inden han tog trøjen over hovedet og videre på. han rettede lidt på den og det samme med sit hår, dog gjorde han ikke det store udover at køre en hånd igennem det korte hår "jeg elsker altså også dig, selv om du er et lille bitte menneske" sagde han i en drillende tone og havde sådan en stor lyst til at drille ham, dog var det ikke andet end kærligt ment. han så over på ham og nikkede "ja det må vi jo heller, ellers kommer vi nok ikke afsted idag" sagde han og grinte lidt af det, mens han tænde sin smøg og tænkte lidt over det han sagde. og havde ikke lyst til at lyve for ham og trak derfor på skulderne "endelig ikke,.. selv om jeg stoler utroligt meget på ham, så er jeg stadig bange for hvad der vil ske" mumlede han mens han's smøg bevægede sig op og ned, han nød kysset på sin kind og tog blidt hans hånd og gik ud af lejligheden. han ventede på at han havde låst døren, inden han begynde gå ned af trapperne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Lør 25 Sep 2010, 19:57 | |
| Nikki tog med Morgan og fulgte ham som en lille hunde hvalp,"så du er bange?" nikki lod det ene øjenbryn hæve sig "Det skal du ikke være skat" vejret tog lidt til, men det var en blid vind der havde fat i deres smukke hår, de fyre var nogen alle ville vende sig efter, Nikki var dog os ung, så det var en af de ting der skabte opmærksomhed, men Morgan så skam os ung ud, dog blot mere mandelig end Nikki?, hvilket os gjorde at Morgan havde fået et godt øje til ham. Nikki krammede sig til Morgans arm og sagde"Mmhh så dejlig at rør ved min vampi" han grinte og rakte flabet tunge dog blot for at drille. Han gik med raske skridt og sagde så"hvornår er vi der smukke" han grinte og drillede lidt Morgan nu ved at virke som en utålmodig lille unge |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Lør 25 Sep 2010, 20:13 | |
| Morgan trak lidt på skulderne og nikkede "jeg er bange for hvad der vil ske med dig,.." sagde han ærligt og viste at han aldrig ville kunne slå sin far han var jo dobbelt så stærk som Morgan var, han så stille ned på ham og tænkte kort over hvad han skulle sige "jeg vil ikke kunne redde dig hvis han beslutter sig for at bide dig" sagde han lidt mumlende i det, og lag sin arm tæt omkring ham og trykkede ham ind til sig. han så ned på ham med et smil på læben "når så det er det ?" spurgte han lidt drillende om og kyssede ham en enkel gang i håret, dog grinte han kort over det han sagde og rullede med øjnene "vi er der når vi er det" sagde han og kyssede ham i håret igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Lør 25 Sep 2010, 20:26 | |
| Nikki grinte og nussede sig op af morgan og sagde"Vis han beslutter sig for at bide mig, så lad mig prøve at ordne det selv elskede, fordi jeg vil ikke ha i kommer ... kommer til at skabe had mellem klan og far og især mellem søn og far, tro mig det ville smerte mig meget" Nikki strøg ham over kinden og sagde"Jeg vil kæmpe mod ham så og vise at jeg ikke er et almindeligt menneske, og vise din far hvorfor du netop faldt for mig" han smilede og kyssede blidt Morgan op af halsen og hvisket"fordi jeg var jo god nok til at opretholde stand mod dig elsket" han nippede blidt med læberne, Morgans dejlige bløde hud, og slikkede ham let over det styk han havde nippede ham og stoppet op og sagde"er vi her??" han så lidt undrende rundt og gik hurtigt med Morgan og tog ham i hånden og sagde"ved han... at jeg er ... er din kæreste og jeg er mandelig køn" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Lør 25 Sep 2010, 20:55 | |
| Morgan's blik røg hurtigt ned på ham da han hørte hvad han sagde, hvis hans hjerte havde virket så havde det sprunget et par omgange over "men... men... jeg er ligeglad, så længe der ikke sker dig nået.. jeg har ikke lyst til at miste dig, når jeg har fundet sådan en fantastisk person som du er" sagde han stille i det, og mente det da han ikke var sikker på at han nogensinde finder sådan en person igen. dog var han ikke sikker på at hans far ville kunne blive overtalt om at Nikki var nået særligt, som Morgan havde blevet overbevist om hvor særlig Nikki var. han nød kyssene og nappene i sin hals "ja han ved at du er min.. mandligt køn? han er som mig biseksuel.. så det er han ligeglad med" sagde han og kyssede ham let i håret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Lør 25 Sep 2010, 21:00 | |
| Nikki så på Morgan og tog om ham og sagde"Så rolig skat" Nikki holdte Morgan i et blidt dog fast greb som ville han aldrig slippe Morgan"selvfølgelig må du redde mig til hver en tid og jeg vil gør alt for det kun er dig der bider mig, fordi jeg kun din, og vil kun nyde dine berøringer og nyde din stemme som nattens mysterier stadig er en gåde for mig" han smilede og sagde"du i sandhed speciel elskede og jeg elsker dig for alt du er, og alt ved dig krop og den sjæl du ej bære som man siger vampyr ikke gør, men når jeg ser dig så tror jeg ikke på det" han kyssede Morgan og hvisket"fordi du har mere sjæl end noget levende væsen nogen sinde ville kunne få" han smilede fra hjertets bunnd, og hans hjerte bankede der ud af, dette var i sandheden dejligt, og et fantastisk øjeblik. Nikki tog Morgan i hånden og hvisket"i love you dear" han nippede blidt Morgan med læberne, i øreflippen og pustede ham let drillende over halsen og sagde"er vi der nu?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 26 Sep 2010, 00:41 | |
| Hans blik lå bare roligt på ham, så roligt som når en lille kat lå og sov foran pejsen med sit ynglings legetøj ved poterne. han var så afslappet som han kunne være, og mest fordi han viste at Nikki var i sikkerhed ved sin side "har jeg også tænkt mig, så længe du har lyst til at blive reddet" sagde han stille i det og ville jo gøre alt for Nikki, hvis han så bad ham om at tage til månen for at hente nået måneost så havde han gjort det. hans stemme var som musik i hans ører, den blide lyd fra Nikki fik ham til at slappe utrolig meget af "hvis der nogensinde er en anden der bider dig, så vil jeg jage dem ned" sagde han helt ærligt i det da han ikke havde lyst til at andre skulle bide hans elskede, han havde det jo allerede svært med at selv at bide ham - selv om han hele tiden havde en stor lyst til hans blod. han lag sin arm tætter omkring ham og smilte kærligt, dog var der alligevel nået i hans smil som gemte på nået "en sjæl?? vampyrer er kun bygget til en ting og det er at slå ihjel, og at overtage verden" sagde han og ville jo ikke sige nogle løgne fra ham, da det jo var det som passede eller i hans klan var det sådan "jeg elsker også dig" hviskede han kærligt som om han ikke ville havde andre hørte det, han så sig omkring mest op mod bygningerne "ja vi er der snart.. de venter på os" sagde han og så kort mod ham, inden de nået den gamle bygning som lignede nået der skulle rives ned. han gik hen til den gamle dør og åbnede den, han trak let Nikki ind inden han lukkede døren "hold dig tæt ind til mig" hviskede han inden han gik videre til den næste døren, han prøvede at holde sine følelser inde i sig selv selv om han virkelig var bange. han åbnede den store dør eller mere en port som lignede nået til et kongerige, der kom en stor sal til syne som lignede en domkirke. udover der lå døde og halvdøde mennesker rundt omkring, der var gammelt blod på murene som lugtede lagt væk. der var en masse væsner som bare stirrede over mod det lille menneske, i den anden ende af salen stod der en stor stol som lignede en konge trone. der sad en ung fyr på omrking de 25år, hans hud var havde en flot grå farve. hans hårvar halvlangt og blondt, hans øjne var en flot gul farve som bare stirrede over på Nikki og Morgan. der stor "velkommen" sagde han med en stemme som næsten sang igennem ordet, mens han tog sine arme ud til siderne som om han villehavde et kram. Morgan så ned på Nikki og begynde at gå op mod ham uden at sige et eneste ord, han holde Nikki tæt ind til sig mens hans tænder var blottet og han brummede let da han bestemt ikke stolede på nogen af de væsner som bare så sulten på Nikki. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 26 Sep 2010, 01:27 | |
| Nikki så undrende på Morgan men smilede så kært og holdte sig tæt ind til ham. Nikki kiggede rundt og kørte fingerne igennem det slik agtig ssmukke hår af hans og betragtede hvordan væggene lignede noget fra en gyser film, og porten noget fra en ringenes herre film?. Han betragtede hvordan Morgan pludselig ændret helt adfærd og strøg let Morgan over armene og hvisket"bare rolig my dear... der sker intet du behøves ikke være så meget på vagt" han smilede roligt og virkede dog utrolig tapper, men inden i skelvede han, dette var en ren vampyr hule, og han var et menneske men hvor længe vis der gik noget galt. Nikki gav et bestemt nik fra sig da Morgans rollefar sagde velkommen og beviste respekt med nikket og sagde"Mange tak" han betragtede stille fyren, det var en utrolig gammel vampyr sikkert, efter som han sad på den trone?. Nikki betragtede Morgan lettere undrende og sagde"så hva nu?" han betragtede fyren og holdte blidt Morgan i hånden for ikke at slippe ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 26 Sep 2010, 22:52 | |
| Morgan lyttede ikke på hvad Nikki sagde og havde nok alligevel ikke gjort nået ved det, hans blik røg bare rundt på de væsner som så over på dem. Han førte bare stille Nikki videre op og stoppede op omkring 2 meter fra tronen, hans blik røg stille over på sin far "godaften herre" sagde han og bukkede en enkel gang, mens han holde Nikki tæt ind til sig. Den gamle vampyr begynde at gå med virkelig elegante skridt over mod dem, mens livvagterne fylde efter ham. et eller andet sted så det ud til at de var mere bange for hvad Nikki kunne finde på at gøre med deres herre, end omvendt hvad deres herre kunne finde på at gøre med det lille menneske. hurtigt gav Morgan slip på Nikki's hånd og lag sin anden arm omkring ham og trak ham ind til sig, da der kom en ung vampyrløbende der ikke så ud til at kunne styre sig selv. dog greb Morgan ham hurtigt rundt om halsen, og trykkede til og så på vampyren med rasende øjne. hans øjne så mere sure ud da de jo var mørkerøde, og derfor lignede det lidt at der var ild i dem. 1-2 sekunder efter stod der to af livvagterne og holde vampyrens arme og trak ham lidt tilbage, mens Morgan kunne høre stemmen fra sin far lige bag sig "giv slip, vi har ham" hviskede han stille og det gik nogle minutter før Morgan troet på hans ord, og gav langsomt slip på vampyren som blev først væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 26 Sep 2010, 23:10 | |
| Nikki så temmelig lammet ud af alt dette der skete om dem, og da der kom en vampyr løbende, blev Nikki bange men bed tænderne sammen og knyttet kæverne, i det han Mærket Morgans dejlige krop mod sin og så Morgans hurtige og kraftige ! bevægelse og så helt måløs ud.. Nikki havde aldrig set Morgan så voldelig, og dette gav ham simpelthen livssyn... han ville aldrig ha kunnet slippe af med Morgan i starten? vis Morgan ville ha ham der.. Nikki betragtede dem tage fat i vampyren og at Morgan slap. Nikki betragtede vampyr herren uden at fjerne blikket et eneste gang fra ham, han ville ikke slippe en så mægtig vampyr af syne. Nikki havde dyriske grønne øjne, meget få mennesker havde. Hans tænders hjørne tænder var lidt spidse og nuttet, ikke flade som almindelige menneskers, men det var jo blot evolution der slog til ved ham. Nikkis halstørklæde havde gledet lidt ned og man kunne se det eneste og dybeste friske bide mærke på hans hals. Nikki så lidt på Morgan og så på vagterne og blottet lidt tænder som et vildt dyr ville ha gjordt, for at advare dem om, at han skam kunne bide fra sig vis nogen prøvede på noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Man 27 Sep 2010, 00:24 | |
| Morgan holde Nikki godt ind til sig og så bare sig omkring, han fulde alle med blikket hvis de rørte hinanden bare en lille smugle. han så stille over på sin far med et koldt blik "du lovede" snerrede han surt og ville redde Nikki for alt, og selv om det måske ville betyde at hans liv hos klanen var slut. dog viste han også at han aldrig ville kunne forlade klanen, så ville han jo blive dræbt så hurtigt som muligt. faren grinte bare lidt og trak på skulderne "det må i undskylde, havde ikke regnet med at vi havde flere nye vampyr rundt omkring i salen" sagde han og vende sit blik ned mod Nikki "du må være det menneske som Morgan har snakket om jeg er Brenton" sagde han og rakte sin hånd hen til ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| |
| | | | Love elevator musik:::::::MOrgan | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|