Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Love elevator musik:::::::MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 05:27

Nikki smilede til Morgan og hvisket"rolig elskede... jeg er i sikkerhed så længe du er her husk det" han smilede og betragtede faren og tog hånden blidt frem i et roligt rk og trykkede fast og mandigt farens hånd og sagde"Det er mig en ære at møde dem Mr Brenton, mit navn er Nikki" han gav et skævt smil fra sig og slap blidt Brentons hånd efter at ha trykt den og sagde"vis jeg sagde nydelig sted ville jeg lyve.. det er skam smukt men jeg ej vampyr, og må indrømme at det skræmmer mig at se alt blodet... og væsnerne" han så lidt på Morgan og holdte ham trykt med den hånd han altid havde og sagde"Men jeg acceptere det til hver en tid... og vil ikke lyve mig til at jeg måske en dag vil vende mig til så drastiske forandringer?... jeg er jo trosandt sammen med Morgan" han smilede og ville ikke frem stå Morgan som svag"han er i sandhed mandig og hans personlighed kan man ikke gør andet, end at falde for" han stod tæt op af Morgan og smilede lidt. Nikki var ikke bange af sig mere, han følte sig tryg, fordi Morgan var der. Nikki trykkede blidt Morgans hånd som et tegn på at ved ham gjorde det ingen forskel om han var menneske eller vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 21:44

Morgan holde ham bare tæt ind til sig og holde virkelig øje med alt der skete, da han virkelig ikke stolede på nogen af dem og ville virkelig ikke havde der skete nået med Nikki. han kyssede ham en enkel gang i håret og så hurtigt efter deres hænder, han tog bare fat i Nikki's håndled og trak den hen til sig og rettede lidt på hans tørklæde.
Brenton så bare på den unge menneske dreng, og gav et køligt grin fra sig og så sig lidt omkring "ja det har de nok ret i, så må de jo bare blive en af hos på et tidspunkt.. så vil de elske dette sted" sagde han og nikkede en enkel gang og lag sine arme om på ryggen, og gik lidt frem og tilbage mens man bare kunne se at han tænke over et eller andet "ja det er de jo" sagde han og gik hen og satte sig på sin trone igen, og livvagterne fulde let med "men de er altid velkommen" sagde han og vende kort sit blik op mod Morgan.
Morgan blev bare ved med at se sig omkring inden hans blik hurtigt røg over mod sin far, på den ene side var han glad for at Nikki altid måtte komme forbi dog stolede han stadig ikke på nogen af dem og var bange for hvad der ville ske med sin elskede "kom" hviskede han og trak ham let med sig hen til en dør som lignede nået der førte op til et tårn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 07:45

Nikki så mod Morgans far og sagde"Øhm!? okay tror jeg, rolig elskede jeg kan altså ikke følge så hurtigt med" Nikki halv løb og gik med ind af døren med Morgan og gik lidt op af og kiggede undrende på ham og sagde"sig mig? hva skal vi her oppe af" Nikki kiggede lidt rundt og stanken fra salen og de døde og friske kardaver og menneskene og væsnerne der lå og blev suget i, det billede ville hjemsøge ham lidt, dog når han så på Morgan så troede han slet ikke et sekundt morgan var som dem, dog var det løgn, Morgan var vampyr og dette var hans natur... Nikki ville dog stadig ikke skifte Morgan ud med NOGEN SOM HELST. Nikki smilede lidt og tog om armen på Morgan og sagde"jeg elsker dig skat, og bare rolig det lader til alt var under kontrold, og hvor er vi nu på vej hen til?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 08:08

Morgan løftede ham bare en lille smugle op af gulvet for at få ham medd sig, tog gik han mere roligt i det da de var kommet ind af døren. han fulde ham let op af de kridhvide trappetrin og svarede ikke på hvor de skulle hen, han ville jo gerne vise Nikki hvordan Morgan boet da han jo havde sit eget værelse. han lod sig bare blive stoppet da de var kommet op af trapperne, da Nikki lag sine arme om ham og han lag bare sine arme tætter om ham "jeg elsker dig.. nej du kunne havde blevet dræbt, hvis jeg ikke havde været der så havde du været død nu" sagde han stille og ville gerne havde Nikki til at forstå hvor farlige vampyrer kunne være, og selv om Morgan ville passe på ham så viste han at han aldrig ville kunne være der altid. de stod i en lang gang hvor der hang malerier på væggerne af dem som havde været leder af klanen, dog hang der også et af Morgan dog et hvor han havde langt og lyst hår "nu når du er her.. vil jeg vise dig hvordan jeg bor" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på panden, og begynde let at gå ned af gangen mod den nederste dør
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 08:21

Nikki betragtede malerierne der hang på væggene og sagde"Wauw" han opdaget Morgan og så på det og sagde"Omg elskede er dette dig" han betragtede maleriet som var det en gud og sagde"du ser så smuk og gudeligende i dette billede" han smilede og tog blidt om Morgan og sagde"jeg elsker os dig skat, og jeg skal nok lade vær med at tage det aflsappet, til disse skabninger her" han sukket lidt og sagde"Men det jo blot? som dig... elskede jeg vil ikke virke svag jeg elsker dig jo så meget og vil virke som en mand der dig værdig" han rødmede let og strøg Morgan over kinden og så på værelses døren og sagde"har du værelse her inde??".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 08:50

Morgan så kort over på maleriet og nikkede "ja det er mig, da jeg havde langt hår" sagde han og kunnebestemt ikke tænke sig at få så langt hår igen, han havde det fint med sit hår som det var og kunne ikke tænke sig at få det ændret. han smilte lidt af ham og kyssede ham kort i håret "okay tak.. jeg vil ikke risikere at miste dig på grund af en vampyr eller nået andet dyr der tager dit liv" sagde han og ville ikke havde at det nogensinde skete, da han jo elskede ham virkelig meget og kunne derfor ikke tænke sig at miste ham. han så let ned på ham "jeg er ligeglad med hvor svag du er, og hvad andre folk tænker.. skat jeg elsker dig og det vil jeg stadig gøre end hvor svag du er" sagde han og så kort mod døren og nikkede, han åbnede den langsomt og et værelse som lignede nået en konge boet i kom frem. der var en kæmpe seng af mørk træ, en dør ind til et privat badeværelse. et kæmpe klædeskab, dog var der intet fjernsyn nogen steder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 09:01

Nikki så på Morgan og nikket og sagde"Okay elskede" Nikki stoppet brat op og betragtede dette himmelske sted og sagde"det.. det vidunderligt" han berørte sengens træ og så på Morgan og sagde"Bor eller boede du her elskede" han kiggede sig lidt rundt og ud på badeværelset os og smilede lidt for sig selv, dette var i sandheden Morgan værdig!. Nikki grinte lidt og sagde"jeg kan godt se hva du mente med, det der ved Theo om at vores lejligheder er meget mere avanceret end dit" Nikki havde jo sovet ca 2 nætter hjemme ved Theo? da de mødtes, efter at ha slåset mod hinanden foran en skole, havde Theo fulgt ham hjem til ham, dog ville han ha kørt ham hjem men Nikki blev der for at slappe af, han havde været helt smadret der.. Nikki havde dog ikke rørt Theo.. Nikki så lidt mod Morgan og strøg håret til siden og sagde"din far Morgan... han sagde at jeg måtte blive en af .... af jer vampyr på et tidspunkt`? og så ville jeg nok komme til at elske stedet" Nikki bed sig let i underlæben, det kunne betyde han var forvirret, nervøs eller i nydelse, hvilket i dette tilfælde betød nervøs... sætning spillede på replay hele tiden i hovedet og en lille gøs rysten kom over hans skuldre. Nikki smilede let skævt og fik søde små smile huller og så på Morgan med de grønne øjne og rettet let på det sort hvid tørklæde om hans hals og gik over til Morgan iført sin dejlige trøje og de stramme skinny jeans i mørk farve. Nikki tog om Morgan og kysset ham let op af halsen og hvisket"Nå... hvor kom vi til igår" Nikki smilede lidt lumsk og sagde"Nåårh ja" Han tog Morgan blidt i armen og trak ham forsigtigt med hen til sengen og fik ham skubbet ned på den bløde seng og satte et ben på hver side af Morgan, og berørte Morgans kind og nippede ham blidt op af halsen og smilede kært til ham og sagde"jeg elsker dig dear Morgan" han berørte Morgans hår og satte sig ved hans side eller nærmere lagde, og så let hen på Morgan med et smil og tog ham i hånden og nusset let Morgan op af halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 22:12

Morgan så bare let efter Nikki og grinte lidt af ham, han lukkede stille døren efter dem og låste den for at være sikker på at der ikke kom nogen ind. han nikkede en enkel gang "eller det gør jeg når jeg er hjemme,.. ellers bor jeg jo hjemme hos dig" sagde han lidt drillende i det, og så bare over på ham medet smil på læben dog blev han bare stående og så sig kort omkring og trak lidt på skulderne "ja det er jo det jeg siger, dog behøver jeg jo ikke nået fjernsyn for at havde det sjovt" sagde han og fortrak sit hjem som det var, intet fjersyn og bare en masse bøger. Morgan så hurtigt hen på ham og havde ikke regnet med at han ville havde lyttet så godt efter "hrmm.." sagde han bare og var ikke sikker på at han ville ønske det for Nikki, at han blev et monster som Morgan vel et eller andet sted var. hans øjne gled i da han mærkede kysset på sin hals, og åbnede dem dog igen "skat tror du det er en god idé?" spurgte han let om inden han mærkede sengen under sig, og havde endelig savnet at ligge i sin egen seng. han lag sine hænder på hans lår og så op på ham med et kærligt blik og nød virkelig hans nap "mmrh" sagde han og tog sine hænder til sig og så stille over på ham "jeg elsker også dig min egen" sagde han og tog fat i hans trøje og trak ham tætter på sig, han lod sine læber få fjernet tørklædet fra hans hals og kyssede ham let der hvor Morgan havde bidt ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 23:18

Nikki så overrasket på Morgan da han blev hevet i sin trøje, ned mod Morgan?, og endnu mere da tørklædet blev fjernet med smukke læber af Morgans. Hver lille detalje i Nikkis skrøbelige menneskekrop rystede let dog, kunne det ikke mærkes, men han rystede let af efter ømhed på halsen, og mindst ikke os af en let stikkende nydelse der kom, fordi det havde været så intenst det øjeblik de havde lagt i sofaen og Morgan havde gået lidt over gevind. Nikki så overrasket ud og kiggede på Morgan med lettere store forundret øjne og sagde med en flydende dog lettere rolig stemme"Elskede, vi kan jo godt blive her lidt, selv om du sikkert vil hurtigt hjem, så døren jo låst, og din far er her og vil sikkert ikke lade nogen skade mig" han sagde det sidste med skade mig, meget hviskende i stemmen og nippede blidt Morgans øreflip med læberne og sagde"mmh" hans finger spidser berørte let siden af Morgan som var det en edderkop der gik over siden af Morgan, samt han tog blidt med to finger meget nænsomt, fat i Morgans tshirt og trak den lidt op, så Morgans mave var blottet. Nikki berørte hans mave med strøg af nydelse, på de steder der var mest følsomme, og lod hånden så hvide på hans hofte og hvisket i hans øre"Jeg elsker dig, jeg din elskede... kun din" han slikkede let Morgan fra halsens start foran, op til hagen, og stoppede så, og lod tunge spidsen hvile lidt under hagen, og slap så, da han trak tungen ind, og kyssede let Morgan over læberne og berørte hans kind i mens, med tommeltotten strygende hen over kinden på Morgan og lod den anden hånd holde ham oppe, så han ikke lå på Morgan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 21:04

Morgan kyssede bare let hans hals selv om han havde lyst til at bide ham, så synes han selv at to bidemærker var nok. også ville han jo heller ikke risikere at han drak for meget af Nikki, også kunne duften jo også få vampyrer der op og det skulle jo ikke helst ske. dog trak hans sit hoved tilbage da han hørte hvad nikki sagde "skat det er bedst vi går.. men jeg kan vel heller ikke tvinge dig med mig" sagde han og ville jo helst havde de gik, dog ville han bestemt ikke tvinge Nikki væk også risikere at de blev uvenner over det "hrmm" kom der bare ud mellem hans læber, da han ikke havde tilgivet sin far over at de havde ladet sådan en ung vampyr gå frit når de viste Nikki kom. han nød alt hvad Nikki gjorde ved ham, og trak bare sin mave lidt ind da han mærkede Nikki's varme fingere mod den. han lag let sin hånd på hans hofte og trak ham helt tæt ind til sig "sige du elsker mig eller jeg bider" sagde han og bed ud efter ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 04:29

Nikki smilede og strøg Morgan over kinden og syntes stadig noget var? lidt mærkeligt, fordi de var to fyre, men Nikki elsket det skam, selv den mærkelige følse i maven der var varmt og venlig. Nikki grinte let da han hørte Morgan snakke om det med at han ville bide ham og hvisket i hans øre"og vis jeg nægter? bider du mig elskede, jamen dog, først vil du ifør mig nederdel og der skete der mig intet elskede, jeg har stadig ikke fået en nederdel, eller prøvede en for den sags skyld frække og nu vil du bide mig vis jeg ikke siger at" Nikki holdte en lidt lang pause og berørte let Morgans dejlige mave med finger spidserne og nippede ham med læberne om øreflippen og kyssede ham så ned af halsen og hvisket"at jeg elsker dig min kære Morgan" Nikki kyssede blidt Morgan over læberne og bed ham blidt i underlæben og hev lidt mod sig, dog blidt, og slap så hurtigt igen som han havde fået fat i den. Nikki strøg blidt det ene ben ind mellem Morgans to ben og tog blidt fat i hans hår pog smilede lumsk over de tynde dog inbydende læber"Det vist mig der er manden i dette forhold hva elsket" han grinte lettere drilsk og slikkede blidt Morgan op af halsen, da han med fingerne i håret på Morgan tog Morgans hoved let til siden. Nikkis dyriske grønne øjne, lyste næsten i mørket som et dyrs, og hans hår var hvidt og skindende som månen. Hans hud var mælehvid og inbydende til en hver vampyr, at tilføje endnu et bide mærke. Nikki syntes Morgan duftede fantastisk, og det korte hår var skam lækkert at berør, og blødt som fløjl... Morgans krop var mandig som Morgan selv...*mmh jeg elsker ham så højt*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 21:24

Morgan hævede det ene øjebryn af ham og blottede sine tænder mod ham, han gav en brummende lyd fra sig som viste at han ikke var bange for at bide ham "når når" sagde han og grinte lidt og rejste sig op fra sengen lidt efter "jamen så må jeg skaffe en" sagde han og gik hen og låste døren op og gik hurtigt ud af den, han kom lidt efter tilbage med to nederdele i sine hænder. og så kort ned på dem og derefter på Nikki og smilte "hvilken en vil du helst havde på?" spurgte han stille om og begynde gå hen mod sengen med et drillende smil på læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 05:32

Nikki så overrasket på Morgan og rejste sig op og rettet let på det lækre hår der hang smukt og blødt over hans hud der var halv blank i dette skær. Han gav et let smørrende grin fra sig der lød lidt som et vin, og så pegede han på den ene af dem og sagde med en lettere ironisk stemme eller faktisk mest sakastisk"Haha den der helt klart" han rakte tunge af Morgan lettere høflig dog, fordi det var mest ment i dril. Han ville jo ikke have nogen af dem på?,"du kan aldrig tvinge mig i sådan en never elskede" han grinte lidt igen og kyssede blidt Morgan op af halsen og hvisket"jeg bliver aldrig bange for dig og dine nusse pusse trussler elskede"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 23:20

Morgan så bare over på ham og hævede det ene øjebryn, han gik hen og lag nederdelene på sengen inden han lag sine hænder på hans hofter "så bliver det den" sagde han og åbnede let hans bukser og kyssede ham et par gange på kinden "behøver du heller ikke være.. men du bliver nød til at komme ned i den nederdel" hviskede han og havde bestemt tænkt sig at tvinge ham ned i den hvis han ikke gjorde det frivilligt, han begynde trække hans bukser ned og smilte stort imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeTors 07 Okt 2010, 07:22

Nikki så lettere undrende på Morgan og tog sig til bukserne og sagde"HEY! Hov hov?? det der tror jeg ikke der går" han grinte og rødmede lidt over aat Morgan blot trak bukserne ned på ham og ville iføre ham en nederdel af kvindelig stof og eftertanke. Han bed sig i underlæben og sagde"Hmm? jeg aner ikke hva jeg skal sige til dette her men" han grinte lidt og sagde"Men jeg komer i9kke ned i den nederdel om du vil ha det eller ej" Nikki kyssede Morgan tilbage, og kyssede ham blidt op af halsen og gav ham små lovebites.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 22:41

Morgan så bare på ham og hævede sit ene øjebryn af ham "så må jeg jo bruge magt" hviskede han og tog fat i hans lår og kastede ham hurtigt dog alligevel blidt over i sengen, han stod hurtigt ved sengekanten og havde fat i hans bukseben og trak hurtigt til for at få dem hurtigt af og være sikker på at Nikki ikke ville blive trukket for meget med. han gav bare slip på dem så de fald til gulvet, og tog istedet den nederdel som ` Nikki havde valgt´ og greb fat i hans ene ben og begynde let og stille at give ham nederdelen på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 23:55

Nikki så overrasket med opslået øjne på Morgan da han pludselig ramte sengen og bed sig i underlæben og sagde"Uff!" han bed sig i underlæben og kiggede lidt på Morgan og sagde"skat jeg?, stop" han bed sig i underlæben lidt oftere nu og prøvede at undgå at få nederdelen på. Nikki rødmede meget og lå der, rød i kinderne med trøjen halvt trukket op over maven, så den mælkebløde hvide hud var blottet, samt mave musklerne. Mens nikki lå uskyldigt der, og så lettere flovt dog meget fristende over mod Morgan og iført en let trækkende Nederdel. Han lå med armene så hans overkrop ikke berørte sengen, og støttet med albuerne bagved sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 04:18

Morgan smilte bare stort og kunne endelig godt lide idéen med Nikki i nederdel, dog fortrak han ham også nøgen. han så kort op mod han ansigt og rystede på hovedet "nop, du sagde at jeg aldrig fik dig ned i en nederdel.. så dette er din egen skyld" sagde han og havde ikke lyst til at sige at han endelig selv virkelig godt kunne lide idéen, efter nogle minutter fik han endelig trukket den op og satte sig bare på hans ben mens han lukkede den. han lag derefter sine arme overkors og smilte stort "se jeg fik dig da i den" sagde han og bøjede sig lidt hen og begynde kysse ham på kinden "det jeg elsker mest med nederdele... det er at der er frit adgang" mumlede han mod hans kind og lod sin ene hånd glid op af hans inderlår, indunder nederdelen og lod sine fingerespidse strejfe hans lem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 05:08

Nikki så flovt på Morgan og bed sig let i underlæben af lettere nervøsitet og rødmede. Han smilede lidt og sagde"Hmm??" Han grinte let for sig selv og strøg Morgan over kinden og hviskede"jeg elsker dig" han kyssede blidt Morgan på læberne og da han slap dem hørte han hvad? Morgan sagde og mærkede disse dejlige kolde fingere på den varme hud og sagde stille"ahhhh Morgan elskede" han så lettere nervøs ud og prøvede lidt at undgå det men lod et støn slippe ud mellem læberne da han blev berørt mellem bene, og strejfet op af lemmet. Nikki tog blidt om Morgans hårtotter og smilede lettere dristisk og sagde"Hmm virkelig" han rullede rundt og kyssede ham på læberne og lod hånden blkidt snige sig under bukse kanten og berørte hans lem uden på underbukserne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 13 Okt 2010, 04:06

Morgan kunne endelig godt lide at se Nikki i nederdel, selv om det ikke var nået han havde lyst til at se være dag. selv om han stadig godt kunne lide nededele og det at der var frit adgang, han kyssede ham bare tilbage og smilte. han strakte kort sin krop da han mærkede hans fingere "mmrh" kom der let ud mellem hans læber "skat.. hvorfor skal jeg hele tiden få så meget lyst til dig" hviskede han og havde virkelig en stor lyst til ham, bare han rørte lidt ved ham så havde han en stor lyst til ham. han begynde nusse hans lem med sine fingerespidse, og ventede bare på at høre nogle flere lyde fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 13 Okt 2010, 05:08

Nikki klemte øjnene ømt og jomfrueligt sammen og gav små pivende stønnende nydelses lyde fra sig som kunne han virkelig li og ikke klare denne dejlige følse der var dunkende nede i hans stive lem. Han så lettere overraskende på Morgan og hviskede med en flydende stemme så ordene nærmest ville flyde i luften af bare ren nydelses undertone der var gemt bagved ordene"mmhh Morgan jeg elsker dig og man... jeg har os virkelig lyst til dig, du fatter slet ikke hvor meget" Nikki strøg håret bagud på sig selv og tog så blidt fat i Morgans hår og smilede frækt og kyssede ham så, efter at ha trukket ham ned til sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 13 Okt 2010, 10:36

Morgan kunne virkelig godt lide at høre hans lyde, som bare tænde ham mere og mere. han havde næsten helt glemt hvor de var henne, dog lyttede han stadig godt efter at der ikke ville komme nogen og forstyr. han nussede ham bare videre på lem'et, og smilte lidt da han mærkede hvor stift det var. han tog fat i hans underbukser og trak dem stille af ham "jeg elsker også dig" hviskede han og havde det som om han var oppe i himlen af hans ord "dejligt" hviskede han og begynde bare at kysse ham tilbage, han trak hans ene ben op over sine ben og lod sin ene hånd glide om på hans bagdel. han begynde at nusse den dog gjorde han det ikke længe, før han lod sin ene finger glide ned mellem hans baller dog uden at glide ind i ham. han bevægede bare sin finger lidt, med at bevæge sig ud mellem hans baller også tilbage igen. han kyssede ham ned på halsen og nappede ham lidt der
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeOns 13 Okt 2010, 22:13

Nikki mærket stille hvor mere stiv han blev, dette var så dejligt, men smerten fra før ville det stoppe nogen sinde?-. Nikki Mærket fingeren men gav dog ikke et hop fra sig, han så uskyldigt på Morgan med de grønne rolige øjne der plejede at se lettere dyriske og farlige ud. Hans blonde hår lå blidt over panden samt slog sig let til siden af hans ansigt så det kønne ansigt kunne ses, nikki lod små støn komme ud mellem sine læber og hviskede for første gang"jeg vil gerne ha dig Morgan" han blottet sin hals så han bedre kunne mærke kyssene Morgan gav ham på halsen og rødmede lettere flovt over hele situationen, men efter få sekunder lukket han blot øjnene og lod Morgan ha ham som han ville, Nikki strøg Morgan over ryggen blidt med fingerne som en edderkops ben og berørte så Morgans dejlige hår og tog lettere dominerende fat i det og lod et "mmmhh!" komme mellem de smukke læber igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 22:46

Morgan elskede virkelig at røre ved Nikki, selv om det også var svært at ikke blive tændt af ham og hans krop. han var jo nået helt særligt og det var nok det som fik Morgan til at bare ville havde ham den første dag de så hinanden, måske var det virkelig forelskelse med første blik? selv om han aldrig havde troet på det så kunne det jo godt være, og det gjorde ham endelig glad da han jo virkelig elskede Nikki. han blev endelig lidt overrasket over hans ord og kunne ikke andet end at smile "jeg vil også gerne havde dig Nikki" hviskede han ind mod hans hals, dog havde han ikke lyst til at presse ham til nået han ikke var klar til. han kyssede bare lidt på hans hals og lod sin tungespids strejfe de ar efter Morgan han havde "du er så utrolig dejlig" hviskede han og kyssede ham kærligt ned af overkroppen, mens han satte sin hånd på hans brystkasse for at holde ham nede. han kyssede ham bare hen over nederdelen og hen på låret, han lod sin tungespids glide ned på hans inderlår og begynde kysse det vådt og sugede på hans inderlår nogle gange. han blev bare ved med at bevæge sine fingere mellem hans baller, og lod spidsen af sit finger glide ind i ham en gang imellem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 23:45

Nikki kunne ikke tage de grønne øjne fra Morgans smukke ansigt og hans karakteristiske træk, han lavede når han nød Nikkis berøringer, Nikki havde aldrig f'lt sådan her før, det var som adrenalin i hele kroppen blot blev der og ikke ville forsvinde, var dette kemi? som folk kaldte det når de mødte hinanden?, var Morgan virkelig hans eneste ene. Nikki rødmede da Morgan sagde han os elskede ham og ville ha ham. Nikki smilede og sagde"du er endnu mere dejlig end jeg er elskede" han mærket de små kys og hviskede "du må gerne bide elskede" han strøg Morgan over ryggen og lod let, sine ben blive svunget lidt over Morgans ben for bedre at kunne komme tættere på ham og lod et lettere forkvalt støn/nydende komme ud mellem læberne da Morgan stak noget af finger spidsen ind, Nikki rømmede sig og kyssede så Morgan blidt på læberne så de nærmest smeltede sammen af varmen fra hans krop, som når himlen skabte lyn fra kold og varm luft. Nikki smilede og hviskede"jeg elsker dig" han smækkede lettere flabet og dominerende Morgan på ballerne og smilede, et smæk var det, på den ene og han gav et fræækt smil fra sig.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 13 Icon_minitime

Love elevator musik:::::::MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 13 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste
 Lignende emner
-
» Musik.. :D
» til Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» - Morgan
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum