|
| hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 08:10 | |
| Han havde dog ingen tanker om at blive forlovet lige nu, han havde et ønske om at kunne forlovet i stedet for kæreste, men han syntes ikke det var tiden lige nu, måske senere. Han grinte lidt af hendes forsøg på at modargumenterer det og kyssede hende blidt på hånden og lænte sig tilbage i sofaen mens hen fortsatte nussede hende da han så hun nød det. "Hmmm...skal vi gå ind i soveværelset igen? Tv´et køre stadig" ikke fordi han nødvendigvis gik efter noget mere lidenskabeligt, selv om det ville være dejligt, men mere fordi...hans faktisk elskede at ligge i sin seng og at de havde haft det så hyggeligt samt at tv´et jo faktisk stadig kørte...uden at nogen så det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 08:19 | |
| Dawn ville også helst vente, for som det så ud lige nu ville det her forhold være længe, sådan havde hun i hvert ti fald fattet det. men hvem ved, man har jo lov til at håbe, og det gjord hun og hun ville gøre galt hvad hun kunne for at blive sammen med ham . og nu var de i gang med at få et barn det var jo også en god ting, så nu helst en ting af gangen. så måtte ringen vente. Dawn var faktisk faldet hen i en let søvn da han begyndte at snakke så med et fik hun et chok og gav et lille hop fra sig, hun så chokket på ham, "Undskyld hvad sagde du" spurgte hun genert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 08:22 | |
| Han grinte lidt og hev hende med op og stå, støttede hende da hun var søvnig og derfor ikke kunne stå helt selv, pludseligt. Han hev hende med ind i soveværelset og lod hende glide ned i sengen hvor hun var velkommen til at sove. han trak gardinerne for og hev sin T-shirt af, sine bukser af og kravlede under dynen, hvad klokken var vidste han ikke, men han følte sig faktisk også lidt puttesyg og søvnig. Han greb fjernbetjeningen og fandt en kanal med en eller anden underlig film, han så smilende på Dawn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 08:29 | |
| Dawn kæmpede sig træt ud af sit tøj, hun kravlede under dynen til ham, da hun var kommet under den smed hun sin bh og lagde sig ind til ham, hun lagde en arm om ham og sit hovede på hans bryst. hun var glad for han ikke vampyr det ville ha været for koldt at kunne ligge og putte med ham halv nøgen. men det her var perfekt. hun lukkede roligt øjne lod en finder nusse ham lidt på brystet, hun løftede kort hovedet og kyssede ham men lagde det så ned på ham igen og lukkede øjnene i. hun nød virkelig at ligge hos ham, hun åbnede dem kort også lidt tv, men lukkede dem så igen og faldt hen i en let søvn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 08:32 | |
| Han nød at føle hendes først kølige krop mod sig, men langsomt varmende de hinandens kroppe op og lavede en dejlig varme under dynen som også fik hans øjne til at glide lidt i. Han slukkede tv´et og lagde fjernbetjeningen væk og kyssede hende blidt over på hoved, før han lagde sit hoved tilbage på den bløde pude og gled lige så hen i en let søvn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 08:34 | |
| Dawn sov men i søvne tog hun hans arm om sig, hun nussede ham dog ikke mere i søvne men hendes lette søvn blev roligt tungt.
//Skal vi gå vider til morgen inden jeg falder i søvn :P // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 08:38 | |
| //jo, lad os det, fik også helt selv lyst til at kravle ned under dynen^^//
Rummet blev først mørkere om aftenen, men om morgenen begyndte det at blive lysere igen, klokken var hen af formiddag, da solen først kom sent i vinterhalvåret. Dog var gardinerne sorte og det holdte det værste lys ude. Zean vågnede roligt op og smilte ved synet ved siden af sig, han kyssede hende på panden og hev sig langsomt ud af hendes greb, mens han lagde dynen over hende. Han tog sit tøj med sig ud på toilettet hvor han gjorde klar til at gå i bad, han smed sine bokseshort, tændte bruseren og trådte ind under vandet, som var dejlig varmt, men heller ikke for varmt. Han stod faktisk i sit badekar, med bruser, normalt brugte han dog kun bruseren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 08:42 | |
| Dawn vågnede ikke da han gik, hun lå roligt i sin egen drømme verden, for første gang havde hun ikke haft mareridt. Dawn vågnede af en underlig lyd, det var vand, hun smilede kort han stod ude i badet, hun tog sin t-shrit på og gik ud til ham i ført g-streng og t-shrit. hun tog det af og gik ind til ham i badet, hun lagde armene om hans liv og kyssede ham på munden. "Godmorgen smukke" hun smilede sødt til ham
//Logger svare imorgen love on this emne :P// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 08:44 | |
| //okay, alletiders, love it too!//
Zean havde hørt toilet døren blive åbnet og roligt lukke sig igen og vidste det var dawn, men alligevel en dejlig lille overraskelse da hun trådte ind til ham og krammede og kyssede ham. Han vente sig om og gengældte dybt kysset og krammet mens vandet løb over dem begge. "Godmorgen min stjerne" smilte han til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Fre 14 Jan 2011, 20:30 | |
| Hun smilede af hans søde ord. det var en dejlig morgen gid de kunne få sådan nogle morgner hver morgen. hun nussede ham roligt på maven, og kyssede ham så på munden igen. hun nød i det hele taget bare at mærke ham. det var bare mere end dejligt. hun havde lukket øjne og lagde efter et langt ømt kys sit hovede på hans bryst og nussede ham vider på maven. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Lør 15 Jan 2011, 02:17 | |
| Det var en dejlig, rolig og let følelse ved at stå der og han smilte af det efter deres kys. Han nussede hende let på ryggen og så så på hende. "Undskyld jeg afbryder stemning, vil du bade videre mens jeg bikser noget morgenmad sammen...eller?" eller var ment vis der var noget andet hun hellere ville. Han mærkede han var sulten og det måtte hun vist også være. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Søn 16 Jan 2011, 00:09 | |
| Hun orkede ikke allerede at gå ud af det varme vand hun kyssede ham kort på maven også på brystet også på munden. "Bader lidt vider" hun smilede sødt. "Men du må da godt lave lidt mad til os og den lille" hun smilede
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Søn 16 Jan 2011, 01:32 | |
| Han nikkede smilende og trådte ud af badet for at tørre sig og trække sit tøj på. Han gik ud i køkkenet hvor han begyndte at bikse noget sammen, så duften af ristet brød og æggekage bredte sig i den lille lejlighed.
//undskyld mit korte svar, har det ikke så godt for tiden...// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Søn 16 Jan 2011, 01:34 | |
| //Aw.. det er okai. bare svar når du har det beder vis det er ? //
Dawn så efter ham sætte sig stille ned. og nussede sin mave der var lidt liv i maven her til morgen men det var kun dejligt for så vidste man at babyen levede. hun nød duften . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Søn 16 Jan 2011, 08:52 | |
| Han smilte lidt til hende og begyndte at sætte forskellige frem, nogle tallerkner, glas og krus, noget juice. Han satte honning og ost frem på bordet, selv spiste han ikke så meget ost, men vis hun gerne ville have det så var muligheden der. Ud over det satte han noget smør og blandet frugt på bordet sammen med ristet brød og æggekage med bacon. "Har du lyst til noget varmt? Evt te eller kaffe? har også kakao" smilte han, han havde altid et bredt udvalg så han havde det vis han fik lyst til det. Dog var han ingen stor kaffedrikker da han ikke rigtig kunne lide det, men vis han nu fik gæster der ville have det...ikke fordi han fik så tit gæster. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Søn 16 Jan 2011, 11:05 | |
| Dawn havde taget et håndklæde rundt om sig, hendes hår var lidt uldret, men hun kørte nogle finger igennem det. hun smilede roligt til ham og så roligt på hvordan han sætte tingene ind, Dawn ville gerne se godt ud når hun var nær ham, men hun var heller ikek pisse pinlig over at se ud som hun gjord. Hun lyttede til han sagde, "Uh varm kakao, mums, det kunne vi godt bruge," hun nussede blidt men kort sin gravide mave, det var dejligt at have en baby, og lige nu var det rigtig dejligt fordi smerterne holdte en pause. Hun gik igen ud på bade værelset og tog sine g-strenge på og sin bh. hun gik så ud til ham i køkkenet. "Jeg bliver nød til at spøger dig om noget, intet alvorligt eller jo det er det jo men det er bare fordi.." hun holdte en lille pause, hvordan skulle hun sige det her, det kunne faktisk godt gå hen og blive lidt svært for hende. "Må jeg bo her hos dig lidt, også tag hjem når du skal i krig, men det kraver jo at du henter nogle af mine ting, og jeg skal nok betale for mad og sådan, det min su står på skal du nok få, men jeg kan ikek holde ud at ligge der hjemme mere, føler mig alene, her står jeg op til noget smukt sover med noget smukt, er sammen med noget smukt, mit liv for første gang i evigheder giver mening!" Hun snakkede og snakkede, men intet af det var løgn, han hjælp hende meget, især når han var der når hun havde smerter den måde han tog sig af hende når hun var færdig med de smerter, det hjælp hende nemmer igennem hendes graviteret. Dawn kiggede roligt op på ham, hun havde nemlig kigget ned på sin mave og på gulvet hele tiden imens hun snakkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Man 17 Jan 2011, 04:29 | |
| Han satte varm vand over og fandt kakaoen frem, bare en bøtte BKI. Han så op, hun var nu altid smuk lige meget hvordan hun så ud. Han stoppede op og gav hende sin fulde opmærksomhed da hun fumlede med at få noget sagt, i et øjeblik frygtede han det var endnu et emne hvor hun ikke helt havde stolet på ham, men han blev gladeligt overrasket. Han nikkede og nussede hende på armene mens han så på hende. "hvade faktisk også overvejet at spørge dig om vi skulle flytte sammen, selvfølgelig først på prøve...Men vis du betaler lidt husleje så godt du kan og giver et lille tilskud til maden tror jeg skam nok det vil gå" smilte han og kyssede hende kort. Bag ham kogede vandet vildt. han gik hen og slukkede elkedelen og tog både den og kakaoen med over til bordet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Tirs 18 Jan 2011, 02:02 | |
| "Men kan ikke sige helt farvel til min lejlighed " hun smilede til ham og kiggede på det han lavede hun var glad for at hun måtte. "Men tak for jeg må" hun smilede sødt /Sorry ingen krea -.-' // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Tirs 18 Jan 2011, 02:27 | |
| "Det siger jeg heller ikke" smilte han "Kan heller ikke sige farvel til min egen" han kyssede hende på kinden og skubbede hende kærligt mod bordet for at sige der var serveret. "vis du mangler noget siger du til...så skal jeg se om jeg har det" smilte han, for ham var dette en dejligt morgen
//gør intet// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Tirs 18 Jan 2011, 08:05 | |
| Hun gik roligt der hen, der var intet hun manglede, det kunne hun allerede se, der var det hun havde behøv for, hun så stille hen på ham. "Glæder du dig til den lille kommer" spurgte hun roligt om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Tirs 18 Jan 2011, 08:14 | |
| Han satte sig ned og hældte kakao pulver o pi sin kop og noget varm i for så at røre det rundt. Han så på hende, i øjnene så hun vidste han mente det. og smilte så. "Jaer...Jeg må indrømme...jeg er nervøs" så så han væk igen og skyndte sig at tage noget brød og smøre. Han var nervøs for ham selv, ville han nu også være en god far? Han havde aldrig forestillet sig som far, bare en alene-ung mand som jagtede folk og...skabte problemer for andre. Det behøvede Dawn ikke vide. "Men jeg glæder mig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Tirs 18 Jan 2011, 08:16 | |
| Hun kunne skam godt se at der var noget hun ikke måtte vide. "Hvorfor er du nervøs" hun lavede sig selv en kop kakao, tog noget brød spiste stille og ventede på et svar .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Tirs 18 Jan 2011, 08:18 | |
| Han trak på skuldrene "Er det ikke meget normalt? Det allerførste barn..." han smilte til hende. Det hele skulle nok gå. Han tog en bid af brødet og nød den ristede smag og knasen. Og rørte lidt rundt i kakaoen for at holde sine hænder i gang, han sad sjældent særlig stille...det kunne han bare ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Tirs 18 Jan 2011, 08:20 | |
| "Er du bange for der sker noget" spurgte hun og kørte den frie hånd igennem sit hår og kiggede roligt på ham imens hun tog endnu en bid. Dawn var god til at få ting ud af folk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) Tirs 18 Jan 2011, 08:26 | |
| "Kun at du skulle...altså...med fødslen" han kunne ikke rigtig få sig til at sige det lige ud, det var jo også fødslen, hvad vis hun ikke ville...ville... Han rystede svagt på hoved, dum tanke, gid den dog ville forlade ham! Men han vidste den ville hjemsøge ham endtil fødslen var overstået...som alle de andre nætter. Han slugte sin bid og så på hende. "Skal vi ikke snakke om noget andet?" smilte han som om der intet var og drak af kakao, den var ret varm, men han ignorerede smerten på sin tunge. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) | |
| |
| | | | hvordan ser fremtiden ud? (Dawn) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|