Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Centretur (Privat)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeLør 12 Mar 2011, 01:38

S: Centre
Klokken 15 fredag
O: Caffe og en masse shoppe glade personer.

Phoenix sad ved et bord og suttede i en coca cola hun lige havde købt. Hun vidste ikke hvorfor hun var taget ned i centret, for hun havde ingen penge og kunne nok heller ikke lige få nogle. Hun levede mest som ulv de sidste bar måneder, mest fordi det var nemmest. Hun skulle ikke betale for sin mad, hun skulle ikke tænke på hus, og kun behøvede slet ikke at tænke på penge. Hun fortrak at bo i "den triste skov" hvor hun kunne være alene, men at komme ind i byen var en god afvæksling fra skoven og hun manglede både tøj og penge. *Hvordan skal jeg få fat i nogle penge? Stjæle?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeLør 12 Mar 2011, 06:08

Ray gik stille og roligt og slappede bare af han var på vej ind i centret og gik vider ind til den *hvad mon der kommer til at forgå i dag*tænkte han for sig selv og gik vider.
Han slappede af og kiggede lidt rundt på de ting der var der inde men hvad skulle han dog med det han havde alt det han havde.
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeLør 12 Mar 2011, 06:35

Phoenix sad og vippede på stolen da hendes blik faldt på en dæmon lidt længere væk. *Rat flot fyr* Hun smilte af sin egen tanke gang. Det var typisk at tænke det. Han virkede ikke som en der manglede penge. *Tænk han han se ud af alt det hår!* Phoenix rystede uforstående på hoved. Hun havde aldrig brudt sig om noget der hang ned foran hendes øjne når hun var menneske. Så var hendes sanser så svage. De var meget bedre når hun var ulv, især hørelsen og lugtesansen.
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeLør 12 Mar 2011, 07:01

Han gik vider og fjernede noget af sit hår som så røg om bag hans øre og han fik øje på en der kiggede på ham og gik stille over mod hende og smilte stille og roligt til hende "hey"sagde han med et smil på sine læber og ventede bare på et svar fra hende af
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 02:52

*Stirrede jeg så meget?! PINLIGT!* Phoenix ville være styrtet væk hvis hun havde kunne, men hvordan ville det ikke lige have set ud? "Hej." Hun smilte. *Jeg må huske jeg ikke er en ulv længere, jeg kan ikke sidde og glo på folk* "Vil du sidde ned?" Spurgte hun og kiggede over på stolen ved siden af hende. Hun pillede genert ved sin cola.
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 04:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende "ja jeg vil da godt sidde ned"sagde han med et smil på sine læber og satte sig ned ved hende "mit navn er Ray"sagde han og kiggede på hende "hvad med dig"sagde han og kiggede bare på hende med et stille smil på sine læber
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 22:02

//har jeg fået skrevet jeg hed Phoenix? Nå, what ever, hedder det der står i min profil. Det må du meget undskylde//

"Keira" Svarede hun. Hun bed sig nervøst i læberne. Det var manget lang tid siden hun havde været sammen med nogle fyre, så hun var bestemt noget hun havde fået sig øvet i. *Rey ... hmm, har aldrig rigtig stødt på det navn*
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 23:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "sødt navn"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og smilte bare til hende på en sød måde
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 01:05

"Tak." mumlede hun tilbage. *Gid alle kunne have sådan et sødt smil, så ville man blive glad af at kigge på alle, det awesome!* Keira lænede sig tilbage i stolen. *Hvorfor skulle der altid være pinlig tavshed når jeg er sammen med drenge! Så typisk!* "Nå, men hvor kommer du fra?" Spurgte hun.
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 04:30

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg kommer fra en by der hedder Werclare"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende "hvad med dig smukke"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 07:02

*Smukke, nå ja, det var ikke første gang en fyr havde sagt det til mig* "Ehm, kommer fra London, men er flyttet her til da jeg havde været ulv. Dvs nu bor jeg nok mest i den triste skov men ellers hvor der lige er plads til at være." Svarede Keira og hvilede sin hage i hænderne. *Han er da rat sød og flot. Gad vide hvor gammel han er?*
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 07:28

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay så du er varulv"sagde han med et smil på sine læber "men har du lyst til at lave noget sammen med mig eller noget"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 08:56

*Har han bare et talent for at smile?* "Ja, jeg er varulv, og du er? Ikke varulv, eller vampyr, for jeg ville kunne lugte/dufte det. Jeg er med på at lave npoget." Keira smilte tilbage. *Det her bliver spændene.*
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:12

Han kiggede på hende og slappede af "har du en ide til hvad vi skal lave sammen"sagde han og kiggede bare på hende
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:15

"Nope, jeg er ny her, eller næsten, kender ikke rigtig stedet." Svarede hun. han virkede som en sød fyr. Hun drak son cola færdig og kastede den i en bue hen til skralde spanden og ramte. *Juhuu*
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "skal vi ikke tage på hotel og koste rundt med dem der arbejder der"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:27

Det var ikke det Keira normalt plejede at lave men hvorfor nu ikke? "Du bliver nød til at betale, jeg er helt flad. Man går ikke rundt som ulv med masser af penge, faktisk er man meget fattig" Hun smilte et lille uskyldigt smil. Hun havde virkelig at være i penge problemer men sådan var det jo, og hun måtte jo leve med det. Arbejde kunne hun ikke. Det med at skulle op om morgen og arbejde, eller skole. Nej, det stas holdte hun sig langt fra. Så heller stjæle eller finde en anden vej at få nogen let tjænte penge på.
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:31

han kiggede på hende "det skal jeg nok det jo mig der forslår det"sagde han og gav sig til at gå på hotel sammen med hende og smilte til hende
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:39

Keira fulgt med. *han må vel have et hotel i tankerne siden han går så målrattet.*
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:42

Han kiggede på hende med et smil "hvad så"sagde han og kiggede bare på hende og gik ind på et tilfældig hotel og fik dem et værelse og alt hvad de havde brug for at vide.
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:44

Keira tøvede. Hun var stadig ikke sikker på fyren. Hun var ikke bange for at forvandle sig til ulv foran ham, for hun vidste han ikke var menneske. Det var mere det at hun helst ikke ville overreagere. *Det ville blive så pinligt.*
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:54

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog op på deres værelse og ventede på hende der oppe
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 03:41

"det ved jeg ikke, jeg har aldrig prøvet det her før" Et lille uskyligt smil spillede over Keiras læber. "Jeg har aldrig rigtig været på et hotel, eller det har jeg, men altid med mine forældre."
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 03:44

han kiggede på hende med et smil på sine læber "Okay men skal vi se os rundt på værelset"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:12

Hun nikkede. "Okay." *Intressandt, det her bliver sjovt.* Keira kunne mærke en uken dt glæde. Glæde hun sig over at ... hvad skulle man kalde det? Vandalisere et hotel? Hotellet var ikke som det hun plejede at være på, det var mere ... normalt, med senge, køkken og toilet. Ikke kæme værelser som hun plejde. *Måske skulle jeg se at tjæne nogle penge, så jeg kunne bo sådan her?* "Gør du enlig det her tit?"
Sponsoreret inhold

Centretur (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) Icon_minitime

Centretur (Privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» Har jeg set dig før? - Privat ray.