Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Centretur (Privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 07:29

Keira kunne ikke lade være med at grine. "Jamen tak." Hun smilte og nød det alt sammen. *Perfekt dag*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 07:33

Han smilte til hende og kørte frem og tilbage i hende "du ikke været jomfru vel"spurgte han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 07:47

"Nej, men lang tid siden jeg har gjort det. Gør det slet ikke med ulve, eller det har jeg ikke gjort endnu, syntes det er langt bedre som menneske. For så kan man tale sammen." Svarede hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 07:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay så skal jeg ikke tage så meget hensyn til det"sagde han og gjorde det lidt hurtiger inde i hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 08:11

Hun trak let på skuldrene. "Det behøver du nu ikke at tænke så meget på ved mig. Jeg er ikke så sart."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 08:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "har du prøvet den i det andet hul"spurgte han og nussede hendes røvh'l med en finger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 08:32

"Ehh ... " Keira tænkte sig om. "Nej, tror jeg ikke, ikke af hvad jeg lige kan huske." Svarede hun så efter en lille tænke pause. "Så kreativ var min gamle kæreste dog ikke."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 08:34

"okay"sagde han og kiggede på hende "skal jeg som din herre lave eksperimenter sammen med dig"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 19:12

"Haha, du kan jo prøve." Hun smilte. *gad vide om han vil ...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 00:30

Han kiggede på hende med et smil og trak sig ud af hendes underliv og bukkede sig ned på huk og spredte hendes balder og spyttede hende på numseh'let og gned det rundt på det og rejste sig så op og satte sit lem mod hendes røv og pressede sig stille der op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 00:34

*Underlig følelse* Keira kunne ikke rigtig helt finde ud af hvad hun syntes om det. Hun kunne bedre lide det andet, det vidste hun, men det her var nu meget ... intressandt og det var ikke ligefrem ubehageligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 00:40

Han kiggede på hende "klare du den søde"sagde han med et smil på sine læber og kom længere op i hendes røv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 00:45

"Øhh ..." Hun kunne ikke helt finde ud af hvad hun syntes om det. Hun valgte at trække på skuldrene. "Det er lidt underligt ..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 06:32

Han kiggede på hende "okay kan jeg godt forstå"sagde han og kørte sit lem frem og tilbage i hendes røv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 06:56

"Men kan du lide det?" spurgte hun. Det var hun enlig mere intresserede i. Så længe det ikke gjorde ondt på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 07:03

"ja"sagde han med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det roligt

//må jeg spørge om noget?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 08:05

Keira smilte.

//Yep, self//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 08:38

han kiggede på hende med et smil på sine læber mens han stod og knalde hende i røven

//hvorfor stønner Keira ikke???//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 18:30

// øhhh ... godt spørgsmål, nok fordig at hun tænker, jeg ved det ikke.//

Keira stønnede. "Hvor kommer du fra? Alså ... du ved, hvor er du født?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 02:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved "jeg kommer fra New york af"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 03:19

NY? Hmmm, jamen det er da lidt mere end vi andre kan komme med. Hun smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 03:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han og tog sit lem ud af hendes røv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 03:30

Keira satte sig i sofaen. "Tak for turen." Sagde hun med et smil. Det havde været dejligt, men hun kunne mærke hendes krop ikke var van til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 03:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da så lidt"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 04:13

// Sidder lige og tænker lidt over om det ikke er ved at blive kedeligt ... kunne der ikke ske noget? Har ikke nogle ideer meeen ...//

Keira lænede sig op af ryglænet og lukkede øjne.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 6 Icon_minitime

Centretur (Privat)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» Har jeg set dig før? - Privat ray.