Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Centretur (Privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 05:02

//det ved jeg ikke hvad skulle det næsten være//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 05:15

//har hendes herre ikke en opgave?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 05:27

//kom med en ide til en opgave//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 05:28

//Øhhh ... ved jeg ikke lige ... //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 05:43

/skal det være noget farligt eller hvad syns du//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 08:44

//Det må det da godt være for mig, jeg er med på næsten alt//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeTors 07 Apr 2011, 07:15

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad kan du endelig finde ud af søde"spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeTors 07 Apr 2011, 07:31

Keira spidsede læberne kiggede op i loftet. "Forskællige ting, men jage er nok det jeg er bedst til." Svarede hun. Hvad skulle han bruge det til?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 08 Apr 2011, 02:52

Han kiggede på hende "okay"sagde han stille og roligt og smilte for sig selv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 08 Apr 2011, 02:57

"hvorfor dog?" Spurgte hun og kiggede mistænksomt på ham. hun rejste sig op, og fik sit tøj på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 08 Apr 2011, 03:27

Han kiggede på hende "ved ikke endnu men hvad kan du eller"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 08 Apr 2011, 07:01

"Øhh ..." Hun blev forvirret af hans spørgsmål. "Jeg kan en del, alså ikke lige godt alt, men som sagt før, jage, og dræbe ... ellers kan jeg finde ud af alt når det handler om at overleve som varulv ..." Hun bed siger nervøst i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 08 Apr 2011, 08:07

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Okay det er jo også en god ting"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 08 Apr 2011, 09:02

"Nå, men siden du spøger mig så meget, har jeg vel også lov til at spøger om hvad du er god til?" Spurgte hun, og satte sig i sofaen med korslagte ben og arme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 08 Apr 2011, 09:17

Han kiggede på hende "tja jeg har min evne med ild som jeg er god med så kan gør godt med skade på folk"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 08 Apr 2011, 18:32

Keira grinede og himlede med øjne. "Ja, hvem kan ikke det?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeLør 16 Apr 2011, 08:26

Han kiggede på hende " når ja"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 17 Apr 2011, 09:34

"Egentlig fedt at kunne styre ilden." Sagde hun og kiggede tænksomt op i loftet. "Masser af varme."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 17 Apr 2011, 23:43

Han kiggede på hende "ja det nu dejligt nok med varmen"sagde han med et smil på sine læber og slappede af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeOns 20 Apr 2011, 19:59

Keira kiggede op i loftet med et tænksomt udtryk. "Brander du dig så aldrig? Når du alså laver dit ild, eller kan man ikke det?" Tanken facinerede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Apr 2011, 03:46

Han kiggede på hende "nej endelig ikke"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke hvorfor hun spurgte men det havde hun da lov til hvis hun ville vide det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 22:09

hun løftede let sit ene øjenbryn og sukkede. "Jamen der kan man jo se hvad verden byder på." Hun grinede let, og sukkede igen. "Hvad vil du lave?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 22:27

Han kiggede på hende "det ved jeg ikke søde hvad har du lyst til lige nu"sagde han med et smil på sine læber hun skulle også ha lov til at ville lave noget
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 7 Icon_minitime

Centretur (Privat)
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» Har jeg set dig før? - Privat ray.