Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Centretur (Privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Centretur (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:21

"ja endeligt gider næste ikke og være der hjemme sådan rigtig"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:23

"Hvorfor?" *hjemme? Hvor boede han enlig?* "Hvor bor du enlig?" tilføjede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:26

"jeg bor i Werclare"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede bare på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 23:30

"Eh ... hus, lejlighed eller?" *Kan han smile hele tiden? Vildt man*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 02:24

Han kiggede på hende "er der noget galt eller noget"sagde han og kiggede på hende og havde det som om der var noget siden hun var så stille som hun endeligt var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 08:01

"Næ, jeg tænker bare, og så er jeg ikke typen der snakker ... sådan vildt meget." *gjorde jeg noget galt? Det håber jeg virkelig ikke. Det her kunne blive et godt venskab, det skulle helst ikke ødelægges.*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 09:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han og ville bare vide hvis der var noget galt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 01:10

"Gør det noget hvis jeg tager et bad? Det får jeg ikke så tit når jeg er i skoven." Et lille uskyldigt smil spillede over Keiras læber. *Det ville være dejligt med et bad*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 01:45

Han kiggede på hende "ja det gør du da bare"sagde han med et smil og kiggede sig om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 06:24

Keira gik ud på toilettet og gjorde sig klar. *Det er dejligt at få et ordentlig bad* Vandet var dejlig afslappende mod hendes blege hud. Hun lignede ikke en der brugte tid i solen, men det gjorde hun heller ikke. Da hun var færdig duftede hendes hår frisk og kroppen af sæbe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 06:30

Han kiggede efter hende og gik ind og satte sig ned og tændte for fjernsynet og slappede bare af og kiggede på det og skiftede kanal mange gange før han sådan endeligt fandt noget han ville kigge på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:30

Keira kom ud igen med i en morgenkåbe. "Hvad kigger du på?" Spurgte hun, og begyndte at børste sit hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:37

"jeg kigger på et eller andet om nogen der forelsker sig i den forkerte type og den slags"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 19:01

*Forelosker sig i den forkerte type?* Kaira kastede et hurtigt blik på tv'et. "Er den god?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 06:07

Han kiggede på hende "ja det er den lidt da"sagde han og slappede bare af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 03:16

I Keiras øjne så filmen ikke ud til at være noget mester værk, bare en af de utallige film. Måske var det fordi Keira bare ikke så tit så film. Hun gik hen mod det lille køleskab og kiggede ind. Der var nogle få drikkevare. "Vil du have noget?" Spurgte hun og tog en cola.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 07:46

"ja tak en sodavand hvis der er det"sagde han med et smil på sine læber og slappede så bare af i sofaen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:30

Keira roede lidt rundt der inde og fandt en Coca Cola mere. Hun kastede den over skuldrede og håbede Ray greb den. Hun smækkede køleskabslågen hårdt i og åbende for sin cola. "Nå, men skal vi se tv, eller hvad vil du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 09:02

Han kiggede på hende og greb Colaen og smilte og fik den så åbnet op og smilte til hende "det ved jeg ikke du skal også være med til at bestemme det for det jo ikke kun mig der er her vel"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 20:41

"jeg tror jeg normalt laver andet end du gør. Som ulv plejer jeg at være ude i skoven, enlig meget ensomt liv. Men jeg ved ikke helt hvad vi skal lave." Keira satte sig ned ved siden af Ray og kiggede med på filmen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 08:20

Han kiggede på hende "Ja det skal ikke undre mig"sagde han og kiggede på hende "jeg ved heller ikke hvad vi skal lave"sagde han og lagde en hånd på hendes lår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 05:42

Keira stivende, men blev siddende mig sine ejen tanker. Hun plejede ikke at have andre til at røre ved hendes hår. Nogle gange som ulv, men som mennekser. Det var flere år siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 09:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "har du slet ikke nogen ide om det"spurgte han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:26

"Hmmm ..." Hun tænkte sig godt om. "Ikke endnu ... tænker."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 01:00

Han kiggede hende "Okay"sagde han og nussede hende på benet stille og roligt
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Centretur (Privat)   Centretur (Privat) - Page 2 Icon_minitime

Centretur (Privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.