| Centretur (Privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tirs 29 Mar 2011, 08:05 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad så søde"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tirs 29 Mar 2011, 08:07 | |
| "Jeg nyder det bare." Hun kiggede op på ham. "Enlig ... kan du så andet end at smile? Ikke fordi du ikke må, men har bare bemærkt hvor godt humør du har været hele dagen." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tirs 29 Mar 2011, 08:12 | |
| "okay søde "sagde han med et smil på sine læber " hvad tænkte du på søde"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tirs 29 Mar 2011, 08:18 | |
| "dig selvfølgelig." Han lagde sig bedre til ratte og kiggede op på ham med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tirs 29 Mar 2011, 08:18 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tirs 29 Mar 2011, 08:22 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay men har du lyst til at mærke mig oppe i dig"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tirs 29 Mar 2011, 19:18 | |
| "Hvorfor spøger du?" Et bredt smil spillede over hendes læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 03:16 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "fordi jeg vil da vide det"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 03:21 | |
| Keira himlede med øjne. "hvis du selv vil, er du da velkommen." Hun trak sig op og kyssede ham blidt på munden. "Jeg har bestemt ikke noget imod det." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 03:29 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og liggede hende ned i sofaen og sig selv oven på hende og gav sig til at nusse hende mellem bene "okay søde"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 03:31 | |
| Keira smilte for sig selv, og nød Rays nussen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 03:38 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde sig mellem hendes ben "er du klar på det her søde"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 03:45 | |
| "Ja." *han får det til at lyde så dramatisk, men måske er det også det?* Keira lukkede øjne og ventede spændt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 03:47 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sit lem mod hendes underliv og kørte stille op i hende på en blid måde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 03:50 | |
| Keira sukkede af velbehag. *Helt fantastisk!* Hun smilte stadig med lukkede øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 03:59 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte sig længere op i hende og smilte til hende "er det godt"sagde han med det samme smil
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 04:09 | |
| Keira slog øjne op. "Ja. Kan du lide det?" Hun lagde hoved hoved lidt på skrå og smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 04:20 | |
| Han kiggede på hende "ja da"sagde han med et smil og gav sig til at rykke sig frem og tilbage inde i hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 04:30 | |
| Det var en helt fantastsik føgelse der flød igennem Keiras krop. Noget så fantastisk havde hun aldrig før mærket. En svag knurren slap ud mellem hendes læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 04:35 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det "du nyder det vist"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 05:49 | |
| Keira kigger op. "Selvfølgelig gør jeg det søde." Hun lukker øjne igen med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 05:58 | |
| Han kiggede på hende med et smil og blev ved "det da godt"sagde han med et smil og blev ved med at gøre det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 06:21 | |
| Keira smiler og slapper af. "Det håber jeg da også at du gør." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 06:27 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det "du dejlig"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 07:49 | |
| "Det er du også søde." Hun smilte tilbage. "Har du enlig gjort det her flere gange? Ja, er alså bare nysgerrig." |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Centretur (Privat) | |
| |
|
| |
| Centretur (Privat) | |
|