| Centretur (Privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 07:50 | |
| Han kiggede på hende "altså sex ja hva da søde"sagde han med et smil og blev ved med at knalde hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 08:00 | |
| "What?! Forstår dig ik, men ja. Har du haft sex mange gange? Nærgående spørgsmål det ved jeg godt." Et uskyldigt smil gled over hendes læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 08:03 | |
| "ja har jeg"sagde han og kiggede på hende mens hans lem kørte frem og tilbage inde i hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 08:10 | |
| Keira kiggede tænksomt op i loftet. "Derfor du virker så øvet." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 08:13 | |
| Han kiggede på hende med et smil "hvad mener du søde"sagde han med et smil på sine læber og slikkede hende op af halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 08:30 | |
| "Ikke noget." Hun rystede på hoved med et smil. "Bare mig." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 08:37 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "vil du gerne ha vi gør det her mere sammen"spurgte han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Ons 30 Mar 2011, 21:10 | |
| "Det vil ikke gøre noget." Keira trak sig op på alburene og smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 02:53 | |
| "okay"sagde han og smilte til hende "vil du være en slave så kan det sket tit"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 02:55 | |
| "Slave? Hvad indebære det?" Hun prøvede at slappe af, men hendes instinkter fik hende til at spænde musklerne og være på vagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 03:02 | |
| "hmm indebære ikke sådan rigtig noget andet end du min slave og gøre hvad jeg beder om men må godt sige hvis du ikke vil"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 04:01 | |
| Keira tøvede. Hun slappede lidt mere af i kroppen. "Jeg vil tænke over det." Svarede hun efter lidt tid. "Jeg gir svar når jeg har fundet ud af det." *Slave? Hmmm ....* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 04:13 | |
| Han kiggede på hende "okay"sagde han og kom ud af hende og satte sig ved siden af hende mens han ventede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 04:28 | |
| Keira satte sig ved siden af ham, og trak bene op under sig, med hoved lidt på skrå. "Jeg kan godt være det, på den ene betingelse at når jeg ikke vil mere, er jeg ikke sin slave længre." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 04:40 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "det er godt og okay"sagde han og nussede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 06:05 | |
| Hun smilte og trykkede sig ind mod hans brystkasse. *Det her bliver meget spændene* "Ved du enlig hvad klokken er?" Spurgte hun. Keira gik aldrig selv med ur, eller det var ikke tit. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 06:09 | |
| Han kiggede på hende "20.30 hva da"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på panden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 06:15 | |
| "Bare nysgerrig." Svarede hun og lod sin pegefingre glide ned over hans kæbe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 06:19 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det også i orden"sagde han med et smil og rejste sig op og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 06:28 | |
| Hun kiggede op på ham. *Hvad pokker har han nu tængt sig at gøre?* "Hvad vil du?" spurgte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 06:38 | |
| Han kiggede på hende med et smil "rejs dig op og buk dig forover med røven mod mig af"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 06:40 | |
| Keira smilte. Hun rejste sig op og gjorde som han bad hende om. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 06:58 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og stilte sig bag hende og satte sit lem mod hendes underliv og kørte stille ind i hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 07:02 | |
| Keira sukkede og lukkede øjne. Hun smilte lidt af sin ejene tanker. *Det her burde jeg have gjort før* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centretur (Privat) Tors 31 Mar 2011, 07:08 | |
| Han smilte og nød hende meget og kørte sig frem og tilbage inde i hende "du godt stram"sagde han med et smil |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Centretur (Privat) | |
| |
|
| |
| Centretur (Privat) | |
|