Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bare en enkelt på en hverdagsaften.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:06

Yo lag stille dynen over dem mens han ikke slap hans læber, han lag sin ene arm om ham
"jeg vil med glæde se dig igen" hviskede han
uden at slippe hans læber, han hev ham helt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:11

"Ja, lad os det" Mumlede han lavt, og lukkede øjnene og faldt i søvn med det samme. Det var alkoholen, der gjorde ham så træt. Normalt kunne han sagtens være oppe til midt på dagen, hvis det skulle være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:14

Yo så på ham mens han sov, han strøj 2 fingere over hans kindben. inden han stille fald i søvn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:16

//Går jeg ud fra at de sover den hele lange dag væk? o.o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:21

//ja det vil jeg os gætte på de gør :b//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:27

Eolith vågnede lige efter en underlig drøm, og fik sollyset lige i øjnene. Han satte sig op i sengen og tørte hurtigt noget savl af sin kind. Han håbede kke, at Yo havde set det, men på den anden side, kunne det vel være ligemeget. Lige nu var det mee hans hovedpine, der irriterede ham.
*God.. jeg kan da ikke tage nogle steder og se sådan her ud?* Tænkte han, allerede uden at have set sig selv. Han make up var meget muligt tværet. Han hår var rodet og han kunne vidst ikke løbe fra den vidunderlige duft af sex eller sprut.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:30

Yo vågnede stille op og åbnede sine øjne, han så op på Eolith. han lag hurtigt en arm om ham og hev ham ned i sengen
"godmorgen" hviskede han blidt
og kyssede ham på kinden, han havde ikke lyst til at han skulle gå. og havde tænkt sig at gøre alt for at få ham til at blive
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:35

"..Morn" Svarede han morgenhæst, og lagde sig ind til ham. Han følte sig utilpas, men havde det alligevel godt i fanen hos Yo. Det var ikke ligefrem det han var vant til, men rart.
"Jeg kunne godt bruge noget vand" Sagde han og rømmede sin stemme på rette spor igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:40

Yo kyssede ham hurtigt på munden
"jeg henter nået til dig, bliv her" hviskede han
han satte sig stille op og hev sine boxer på, og gik hurtigt ud i køkkenet han tog et glas og hælde nået vand i. så gik han stille ind til sin seng igen, han satte sig ned og så på ham
"her" sagde han blidt
han gav ham stille vandet og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:43

Han satte sig op igen, og var et udemærket eksempel på en teenager, der stod tidligt op om morgenen. "Tak" Svarede han og rakte sløvt ud efter glasset. Han drak halvdelen og så op på ham. Hvordan kunne Yo være så frisk?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:50

Yo så på ham og rødmede lidt, han strøj en hånd igennem sit hår
"smager det godt ?" spurgte han stille om
han så op og ned af ham og bed sig lidt i læben. han havde lyst til at røre ved ham, men viste ikke hvis det var en god idé. han valgte at lægge sig ned igen, og så op på ham mens han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:55

"Det er vand" Lo han stille og stillede glasset på gulvet, ved siden af flasken og tøjet. Han rejste sig op og strak sin krop i et gab. "Jeg blir her lidt, inden jeg vover mig udendøre" Sagde han og samlede sine underbukser op. Han havde for sjovs skyld købt mærkeunderbukser, da det ikke passede til en såkald 'alternativ' person som ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:00

"jeg vil heller ikke havde du går" hviskede han
og bed sig i læben mens han så efter, han strøj en hånd igennem sit hår og satte sig op. han tog fat i hans arm og hev ham hen til sig, han kyssede ham vådt på maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:05

"Mnh.." Han kærte armene om hans nakke og lidt ned ad hans ryg, så langt han kunne nå "Jeg blir nødt til at komme hjem. Jeg skal i bad og så videre. Jeg har ikke sagt til nogen, at jeg sover ude".
Han så ned på ham og tvang sig selv til, at blive puslet om med, helt fra morgenstunden af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:08

Yo så op på ham og gav et suk fra sig
"kan du ikke bare låne min mobil og ringe hjem" spurgte han stille om
han rejste sig hurtigt op, og lag sin ene hånd i hans nakke. og kyssede ham blidt på munden
"ikke gå" hviskede han imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:15

han så på ham og lurede ham hurtigt. "Du behøver ikke at holde på mig" Svarede han "Jeg forlader dig jo ikke. Du kan følge mig hjem til min moster. Så ved du hvor jeg bor".
Han tog sig lidt til hovedet og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:23

"men jeg vil stadig ikke havde du går" hviskede han
han hev ham hurtigt ind til sig, og kyssede ham blidt på munden. han havde virkelig ikke lyst til at lade ham på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:29

Han kyssede han lidt igen, men stoppede deres kys. "Mnh.. Du er bange for, at jeg går? Er du ikke?" Spurgte han og så alvorligt på ham "Jeg går ikke Yo. Jeg kommer jo igen. Du få mit nummer, min adresse, min email hvis jeg da havde en"
Han så op på ham og kunne ikke helt forstå hvad han ville bruge ham til. De havde jo haft sex allerede, ville han have mere?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:34

Yo lag en hånd på hans kind og prøvede at smile
"jeg har ikke lyst til at du bare går væk 2sekunder fra mig" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang på kinden
"det ved jeg godt, men jeg har jo lyst til at du kunne være her altid" sagde han
han gav et suk fra sig, da han selv ikke forstod sig. han gav smil på ham og gik ud og så ned i vandet, han viste ikke hvad der skete for ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:38

Eolith så forbavset efter ham. Han rodede lidt i sit hår. Han blinkede kort med øjnene og så ned på sit tøj. Han tog det hurtigt på, og forsøgte at glatte det så meget ud, så det ikke krøllede så meget igen.
Han pakkede sine ting i sin skuldertaske og tog den med sig ud på dækket til ham.
"Jeg kan virkelig godt lide dig" indrømmede han, og gik hen til ham "Men.. jeg vil give dig en chance for at lære mig at kende. Bedre.. mener jeg".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:41

Yo vende sig om og så på ham og nikkede, han lag stille sine arme om livet på ham. og kyssede ham vådt på munden
"skal jeg følge dig hjem ?" spurgte han stille om
da han ikke kunne få nået andet sagt

//jeg skal sove :/ svare i morgen når jeg kommer på//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:45

//Self, self x3 Regner da også med at komme på//

"Det... jah" Svarede han lavt, og skævede væk "Det ligger i midten af Deepshell". Han trak skulderen bedre om sig og gik forsigtigt hen til kanten, og kom ned på broen.
Han tænkte lidt på, hvad Armand ikke ville sige, hvis han fandt ud af det? han ville sansynligvis blive vred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 20:38

Yo nikkede og gik hurtigt efter ham, han lag stille sin hånd i hans mens han smilte
"håber jeg ser dig snart igen" hviskede han
og bed sig i læben, han strøj sin anden hånd igennem sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 02:40

"Det gør vi sikkert" Svarede han og klemte hans hånd. han gik ind mod havnens faste grund igen, og gik mod byen.
"Bor du egentlig fast på båden, eller tager jeg fejl?" Spurgte han og så op på ham igen. Han vidste ikke så mange ting om Yo, så han måtte jo bare spørge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 02:51

"godt" hviskede han
og gik med ham så godt han kunne, han nikkede og rystede på samme tid.
"altså, jeg sover sådan set hvor jeg kan, men har altid min båd" fortalte han
og lo lidt, han stoppede og hev ham ind til sig
"kys mig" hviskede han
og så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare en enkelt på en hverdagsaften.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En kedelig hverdagsaften (åben)
» Bare mennesker?
» Gadeuorden min bare røv.
» Jeg låner jo bare.. ! //Karina//
» Bare et rygte om dæmoner ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: