Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bare en enkelt på en hverdagsaften.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 02:59

"V-vent lige.." Hviskede han "Jeg bryder mig ikke om, at folk kigger". Han så ømt op på ham, men kyssede ham så alligevel. Han trak armene omkring ham, og lukkede øjnene.
Yo var så dejlig varm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:05

Yo så lidt på ham inden han lukkede sine øjne i, han lag stille en hånd i hans nakke. han havde ikke lyst til at slippe hans læber, og nød virkelig meget at være sammen med ham. han lag stille sin anden hånd på hans røv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:10

"Mmh" sge han dæmpet, midt i kysset. Han stoppede ikke, men kyssede ham mere selvsikkert. Pludselig var det ligemeget om folk så på, og han strammee kun krammet mere.
Forsigtigt stoppede han kysset og så op på ham i et flirtende smil "Tak.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:17

Yo åbnede stille sine øjne og smillte
"tak for hvad ?" hviskede han
han kyssede ham en enkel gang på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:25

Han tænkte lidt, men var helt sikker på, hvad der var at takke for "Det hele". Han slap omkring ham, og tog Yo's hånd igen, og tog det første skridt videre. Han havde ikke lyst til at gå i dybden omkring sin taknemmelighed, da det nærmest pinte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:32

Yo gik med ham og strøj sin hånd igennem sit hår
"selv tak" hviskede han
og bed sig i læben mens han så den anden vej, han gav hans hånd et lille klem. han vende stille sit blik mod ham og smilte
"håber sådan at du snart kommer igen" sagde han
og rødmede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:40

"Jeg kommer snart" Svarede han, og følte, at det blev rimelig anstrengt, når han blev ved med at sige det, som om at han ikke stolede på ham. *Han stoler ikke på mig* Tænkte han og knugede øjnene sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:44

"Jo jeg gør" mumlede han
og så hurtigt på ham, han gav et suk fra sig og så ned på jorden
"jeg vil jo bare gerne se dig altid" hviskede han
og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:47

"Hold så op med at læse mine tanker!" Snerrede han og stoppede op. Han rystede på hovedet og sukkede "Giv mig en dag, så kommer jeg?"
han så op på ham, og følte sig pænt lille i forhold til ham, selvom han godt nok var der ved de 1,75.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:51

Yo stoppede op og lag sine arme om ham
"undskyld tænker ikke over det" hviskede han
og kyssede ham et enkel gang på munden
"okay idag men ikke mere" sagde han
og gav et suk fra sig, han lag sit hoved på skrå og så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:57

"Jo, selvfølgelig.." Svarede han lavt og så op på ham "Du skal jo bare ringe?"
Han knugede hånden ind til sin trøje, og pillede med den. Han følte, at han selv var nem at gøre irriteret, og sådan ville han ikke afslutte deres dag sammen på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:02

han nikkede stille og kyssede ham en enkel gang på panden
"jeg skal nok prøve at lade være med at læse dine tanker" hviskede han
og tog hans hånd og begynde at gå igen
"her bliver nok stille uden dig" brummede han lidt
og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:07

Han lo lidt, men brød sig ikke om, at blive holdt på, på den måde. "Der er jo ingen der siger, at du skal være alene. Du har garanteret masser af andre venner".
Han holdt stadig i hans hånd, og så ligeud for sig, mens de gik. Han så op fra gaden, og hen til et hus ved hjørnet. "Derovre bor jeg" Sagde han og pegede der hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:16

Yo rystede på hovedet
"jeg holder mig for det meste for mig selv" fortalte han
han så hen mod huset og nikkede
"dine forældre vil nok ikke helst se mig" hviskede han
og gik hen foran ham og kyssede ham vådt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:20

"Årh.. så kender du dem ikke". Han vendte blikket mod Yo, idet han blev kysset. Han stillede sig tæt ind til ham og kyssede ham kærligt tilbage, og trak på kysset, for det ikks skulle slutte for tidligt.
*jeg er heldig* Tænkte han stille for sig selv *Utroligt han ingen kæreste har*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:24

Yo blev ved med at kysse ham mens han lo, han prøvede at lade være men kunne bare ikke. han slap hans læber lidt efter og så hen mod huset
"måske gør jeg ikke det, men jeg kender mig selv" hviskede han
for han viste godt at være tæt på mennesker bare gjort ham sur, han så lidt efter tilbage på ham
"jeg ringer" sagde han blidt
og kyssede ham en sidste gang på munden, inden han hurtigt begynde at gå. han tog sine hænder ned i sine lommer og gik vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:30

"Ah.. ja, jo" Svarede han fattet, og så forvirret efter ham, efter lige at have kysset farvel. Han stod tilbage og så efter ham. Han smilte stille og vendte sig om, for at gå mod huset.

//Out, I guess :3 Vi må lave et nyt forum, if you like//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:33

Yo gik videre og videre

//out.. ja det kan vi vel godt :b//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:35

//Du skriver emne >:C//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:37

//okay det skal jeg nok//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:56

//Good boy >:3//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare en enkelt på en hverdagsaften.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» En kedelig hverdagsaften (åben)
» Bare mennesker?
» Gadeuorden min bare røv.
» Jeg låner jo bare.. ! //Karina//
» Bare et rygte om dæmoner ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: