|
| Bare en enkelt på en hverdagsaften. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 07:34 | |
| Yo gik stille hen til et skab og tog et par flasker sprut frem, og gik hen til Eolith og satte dem på bordet. inden han hentede to glas "er du sulten ? hvad æder engle endelig ?" spurgte han blidt om, mens han gik over til ham og satte sig ned. han smilte lidt og tog en flaske og hælde op i glassene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 07:46 | |
| "Vi spiser naive mænds hjerter" Svarede han og stillede sin egen flaske på bordet. Han havde allerede fået sit svar på, om der var nok sprut. Han tænkte lidt på, hvordan han ialverden skulle holde sine tanker for sig selv. "Såh... du kan altså læse tanker?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 07:51 | |
| Yo nikkede og lo lidt efter "ja er du bange" sagde han drillende og drak lidt af sit glas, han kunne godt mærke at han var begynd at blive fuld. da han også havde drukket tidligere på dagen "hvad lavede du endelig her nede ved både ?" spurgte han blidt om og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 07:58 | |
| "Jeg ved det ikke" Svarede han og tænkte "Jeg går til tider bare hvileløst rundt, indtil folk selv finder mig". Han så på ham og nippede tænkende til sin breezer. "For resten.. spiser jeg bare almindeligt mad. Ikke blod eller sjæle for den sags skyld..". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:01 | |
| Yo lo lidt og nikkede "vil du havde nået og spise ?" spurgte han blidt om og rykkede sig lidt tætter på ham og smilte, og tog nået mere at drikke af sit glas |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:04 | |
| "Senere måske?" Svarede han og bemærkede godt at han rykkede tættere på. han ventede kun på den rette lejlighed eller det rette tidspunkt at begynde på noget. Det skulle helst ikke gå for stærkt, hvis det nu skulle blive et problem for Yo. "For resten, så hedder jeg Eolith" Sagde han og så på Yo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:09 | |
| Yo lo lidt og rystede på hovedet "har du altså fortalt en gang" sagde han og lo lidt "men jeg vil altså kalde dig Angel" sagde han så blidt han kunne, han strøj en hånd igennem sit hår mens han så den anden vej. han tog en flaske og tog den op til sit hoved, for at se hvad der stod på den. han lo lidt og åbnede den og hælde nået op i sit glas, så satte han den på bordet og drak det hele der var i sit glas. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:12 | |
| Eolith så på ham, og derefter nd på sit armbåndsur igen. Det gik op for ham, at han selv var blevet lidt småfuld, men tydede hurtigt, at der ikke var så længe til. Han tog lidt mere at drikke, og nød følelsen af både at være fuld, og at være så tæt på en fyr, og de han kunne byde ham på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:16 | |
| Yo begynde at grine, uden nogen grund. Yo prøvede at rejse sig op men svingede for meget med armene, så der fald nogle flasker ned på gulvet "hov" mumlede han og så over på Eolith "jeg går ind og lægger mig" hviskede han og tog en flaske og gik ind og lag sig i sin seng mens han åbnede flasken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:23 | |
| "hvor er du kedelig" Mumlede han og så efterham. Han stillede sin tomme flaske lidt hårdt på bordet og rejste sig selv. Han havde ikke drukket ligeså meget som Yo, men var først netop blevet lidt småberuset. Han gik hen til ham, og trak sin trøje af på vejen hen til sengen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:27 | |
| Yo lo lidt "jeg er altid kedelig" råbte han ud, og fik et lille chok da han kom ind "laver du ?" spurgte han blidt om, inden han drak nået af flasken. han fjernede ikke blikket fra ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:32 | |
| "Jeg vil bare sige godnat" Svarede han og kom hen til sengekanten. Han kravlede let op på skødet af ham og så småberuset ned på ham. Han følte sig så let som en fjerfra egne vinger, og kunne kun mærke en dulmene, varm fornemmelse i kroppen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:37 | |
| Yo så på hans overkrop "men jeg har ikke tænkt at sove" hviskede han og blev bare ved med at se på hans overkrop "hvis det bare var for at sige godnat, hvorfor så tage din trøje af ?" spurgte han blidt om og bed sig i læben mens han satte sig lidt op, og drak lidt mere af sin flaske |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:42 | |
| "Der findes flere måder at sige godnat på" Svarede han og lægde sig tættere ned mod ham, og kyssede ham på panden. "Jeg gir dig hvad du fortjener" Sagde han lavt og kyssede ham videre ned ad næsen, og hvilede til sidst munden mod hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:46 | |
| Yo fik et lille chok da han kysse ham "Angel" gispede han og viste ikke hvad han skulle gøre, han gispede lidt videre. han tog stille fat i hans overarme, og kunne ikke få sig selv til at stoppe ham. han kyssede ham blidt tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:51 | |
| Eolith kyssede ham kærligt, og krøb snildt ned under dynen til ham uden at tage kysset fra ham. Han krøb armene op under hans trøje og kørte hænderne op til hans bryst. Forsigtigt, lagde han ud med at skilne hans mund med tungen, og legede med hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 08:55 | |
| Yo tog hårdt fat i flasken, mens han bare lod ham gøre det . da han ikke viste hvad han skulle gøre, han lag stille sin anden hånd i hans nakke. han gispede stadig efter vejret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 09:04 | |
| Eolith regnede med, at han var rimelig fordrukken, siden han ikke gjorde noget, men det stoppede ham ikke. Han stoppede kysset og knappede Yos trøje op, mens hans eget åndedræt var blevet mere ivrigt efter ham. Han havde lukkede øjne for ikke at blive forvirret over svimmelheden, og han kunne sagtens i blindhed på grund af sin egen erfarenhed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 09:11 | |
| Yo så ned af sig selv, mens han stadig gispede "Angel" hviskede han og så op på ham da han ikke viste hvad han skulle gøre, han lag stille sine hænder på hans lår og nussede dem lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 09:16 | |
| Eolith trak selv sin hvide skjorte af, og gad ikke bruge tid på knapperne. Han smed sin trøje på gulvet og trak derefter Yos helt af. Han åbnede øjnene på halv og så ned på ham, men tænkte ikke over noget som helst, når han var fuld. Han åbnede sine bukser, med en smule besvær med lynlåsen, men fik dem af sig i en fart. Bukserne røg ned til det andet tøj på gulvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 09:20 | |
| Yo så på ham med store øje "Angel, ikke god idé" gispede han selv om han ikke selv ville havde nået i mod det, Yo begynde at kravle bagud så godt han kunne. selv om det ikke ville hjælpe da Eolith jo sad på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 09:25 | |
| han tog fat i hans hænder så han ikke kravlede væk. "Det er lidt for sent at sige det nu" Svarede han, eftersom han allerede var afklædt. Han kyssede ham igen meget vådt og ned ad hans hage til kravebenet. Han famlede ved Yos bukser, og havde lettere ved at kanppe dem op end sine egne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 09:31 | |
| Yo gispede og lukkede sine øjne hårdt i "men vi har næsten lige mødt hinanden" hviskede han og bed sig hårdt i læben, og kunne ikke røre sig da han ikke havde nogle kræfter tilbage. Yo tog hurtigt flasken til sin mund, og begynde at drikke så hurtigt han kunne. han stoppede lidt efter for at få vejret "du vil jo ikke havde havde mig.. vil du ?" spurgte han om og gispede stadig, inden han begynde at drikke af flasken igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 09:36 | |
| Eolith stoppede og tog hurtigt i flasken, for at få ham til at stoppe. Han stillede flasken ned på gulvet. "Jeg forstår ikke spørgsmålet..?" Han prøvede at se ordentligt på ham uden at alting sejlede for øjnene "Vi har lige mødt hinanden, men jeg kan da se på dig, at du vil have mig ligeså meget som jeg vil have dig. Jeg kender dig ligeså meget som du kender mig". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. Ons 09 Dec 2009, 09:42 | |
| Yo så efter sin flaske "Angel" gispede han og så op på ham "jeg er ikke til engangsknald, og du forvirre mig, jeg ved ikke hvem jeg er. jeg har aldrig været sammen med en fyr før" gispede han han tog stille fat i hans håndled, selv om han ikke viste hvad han ville gøre "du ved jo ikke hvem jeg er indenunder alt dette" sagde han og så ned af sig selv, han kunne se hvor meget han selv gispede. "du vil havde mig nu, vil du så også havde mig i morgen, eller er der en anden der ?" spurgte han stille om mens han prøvede at lade være med at gispe |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften. | |
| |
| | | | Bare en enkelt på en hverdagsaften. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|